Ik vind het wel knap hoe Joost er mee omgaat, lijkt mij niet makkelijk als de hele groep je in de zeik neemt en gaat negerenquote:Op donderdag 17 november 2005 12:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hij hoeft niet echt te stijgen bij mijmaar dit is wet triest gedrag hoor, vooral van Rob en Dido.
Dit is niet de eerste keer dat ze 'm zogenaamd lollig afzeiken.
Van Rob moeten ze 'm nu 2 uur negeren, fuckface.![]()
Zo newbie ben ik nou ook weer nietquote:Op donderdag 17 november 2005 12:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die doet het niet bij newbies.
Tamrah, lees dit maar even: [FO] Naar Usericon Manager?
Het vervelende van Joost is dat hij dit toelaat.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hij hoeft niet echt te stijgen bij mijmaar dit is wet triest gedrag hoor, vooral van Rob en Dido.
Dit is niet de eerste keer dat ze 'm zogenaamd lollig afzeiken.
Van Rob moeten ze 'm nu 2 uur negeren, fuckface.![]()
Handje helpen kan van alles zijnquote:Op donderdag 17 november 2005 12:19 schreef Day het volgende:
[..]
Van de Talpa-site (dagboeken):
11:07 Handje geholpen?
Dido maakt zich zorgen over vanavond. Ze denkt dat Big Brother iets in petto heeft. “Ben je bang dat er iets raars gaat gebeuren of heeft het iets te maken met de nominaties?“ “Op de bank zit ik toch wel”, zegt Dido stellig. Ingrid denkt dat ze de filmpjes van de nominaties in de Woonkamer laten zien. “Ze hebben expliciet gezegd dat ze die geheim zouden houden”, zegt Roel. Roel en Dido hebben even een onderonsje. “Nog bedankt dat je me een handje hebt geholpen”, zegt Roel. “Graag gedaan”, giechelt Dido.
Ja iid beter opletten dus; toen dido zei ik heb hem alleen maar over zijn rug gewreven bedoelde ze dus ik heb hem afgetrokken...!quote:Op donderdag 17 november 2005 11:59 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dan hebben ze daar vannacht meer gezien dan wij hier.
Dat zegt mij nog niets, helemaal omdat Dido 3 dagen geleden nog heeft gezegd dat ze zoiets in het huis absoluut niet gaat doen. Met 'handje geholpen' kan hij vanalles bedoeld hebbenquote:Op donderdag 17 november 2005 12:19 schreef Day het volgende:
[..]
Van de Talpa-site (dagboeken):
11:07 Handje geholpen?
Dido maakt zich zorgen over vanavond. Ze denkt dat Big Brother iets in petto heeft. “Ben je bang dat er iets raars gaat gebeuren of heeft het iets te maken met de nominaties?“ “Op de bank zit ik toch wel”, zegt Dido stellig. Ingrid denkt dat ze de filmpjes van de nominaties in de Woonkamer laten zien. “Ze hebben expliciet gezegd dat ze die geheim zouden houden”, zegt Roel. Roel en Dido hebben even een onderonsje. “Nog bedankt dat je me een handje hebt geholpen”, zegt Roel. “Graag gedaan”, giechelt Dido.
Idd respect voor Joost.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap hoe Joost er mee omgaat, lijkt mij niet makkelijk als de hele groep je in de zeik neemt en gaat negeren
Ik weet het niet hoor, groepsdruk is behoorlijk sterk. Ik denk dat zijn tactiek zinniger is in dit gevalquote:Op donderdag 17 november 2005 12:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het vervelende van Joost is dat hij dit toelaat.
Hij moet er gewoon tegen in gaan en duidelijk maken dat Rob verkeerd bezig is.
Dan schrikt rob en dan bindt hij in, want rob is een laffe eikel.
Het ging over de hint van Dido naar Lieske, om een gesprekje met Roel aan te gaan, that's all.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zegt mij nog niets, helemaal omdat Dido 3 dagen geleden nog heeft gezegd dat ze zoiets in het huis absoluut niet gaat doen. Met 'handje geholpen' kan hij vanalles bedoeld hebben
Mij lukt het ook nietquote:Op donderdag 17 november 2005 12:12 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Hee Cuall.. kun jij me misschien uitleggen hoe ik een plaatje kan uploaden :s ik geloof dat ik de enige ben die het niet voor elkaar krijgt.![]()
Dat klinkt idd veel aannemelijkerquote:Op donderdag 17 november 2005 12:23 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Het ging over de hint van Dido naar Lieske, om een gesprekje met Roel aan te gaan, that's all.
Ja ze zei na de exit van Menno dat ze zich niet meer mee zou laten slepen in het zoeken van een zondenbok. Ze houdt haar woord dusquote:Op donderdag 17 november 2005 12:22 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Idd respect voor Joost.
Tja, makkelijk slachtoffer hè? Laffe honden zijn het... Chantal was er trouwens op tegen, weer een pluspuntje.
Dan krijgt 'ie helemaal een lading over zich heen. Ze overschreeuwen 'm gewoon, want Joost heeft een hekel aan ruzie.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het vervelende van Joost is dat hij dit toelaat.
Hij moet er gewoon tegen in gaan en duidelijk maken dat Rob verkeerd bezig is.
Dan schrikt rob en dan bindt hij in, want rob is een laffe eikel.
Haaha regenboog had niet gedacht dat je zo naief zou zijn....Roel roept al langer dar Dido niet zo braaf is....quote:Op donderdag 17 november 2005 12:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Handje helpen kan van alles zijn
Zie m'n post een stukje hierboven.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 12:26 schreef cuall het volgende:
[..]
[FO] Naar Usericon Manager?
als het dan nog niet lukt mail me maar ff
Deed Menno ook en hij is weg.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, groepsdruk is behoorlijk sterk. Ik denk dat zijn tactiek zinniger is in dit gevalje er niks van aantrekken en gewoon je eigen gang blijven gaan.
O dat was ik ff vergeten!quote:Op donderdag 17 november 2005 12:18 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Hoi lieve GertIk had van jou geen reactie verwacht na de minpunten die je van me gekregen hebt gisteren
![]()
Volgens mij ben je ziek flugeltje Chantal en Ingridquote:Op donderdag 17 november 2005 12:30 schreef flugeltje het volgende:
Chantal, Ingrid, Joost en Lieske mogen van mij wel overblijven.....
Hij heeft 'm door zijn knuistjes laten gierenquote:Op donderdag 17 november 2005 12:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dido zou zeggen: hij heeft er een slinger aangegeven.
Met afstand de meest gore posting van vandaag ...ik ben trots op jequote:Op donderdag 17 november 2005 12:09 schreef Muerte het volgende:
[..]
En je hoeft geen gist meer toe te voegen om het deeg te laten rijzen.![]()
Nee, het ligt niet aan de griep schat....quote:Op donderdag 17 november 2005 12:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens mij ben je ziek flugeltje Chantal en Ingrid![]()
![]()
Lieske Fanquote:Op donderdag 17 november 2005 12:26 schreef farceman het volgende:
[..]
Haaha regenboog had niet gedacht dat je zo naief zou zijn....Roel roept al langer dar Dido niet zo braaf is....
Helemaal mijn keus ook!quote:Op donderdag 17 november 2005 12:30 schreef flugeltje het volgende:
Eens!quote:Op donderdag 17 november 2005 12:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee, het ligt niet aan de griep schat....
Maar die vier zijn op dit moment de enigen die ik nog te pruimen vind... Ik wordt eerlijk gezegd kotsmisselijk van de hele Dido-Roel verhaallijn. Nathalie heeft helemaal afgedaan voor mij sinds het 'voeten-incident' en Rob had al lang weer in Nigtervecht moeten zitten....
Ergo: Chantal, Ingrid, Lieske en Joost blijven over....
Ja van mij ook, de anderen vind ik echt té ergquote:Op donderdag 17 november 2005 12:30 schreef flugeltje het volgende:
Bloemetjes is ICQ, vlinder is MSNquote:Op donderdag 17 november 2005 12:41 schreef bunnyma het volgende:
Even een waarschijnlijk domme off-topicvraag.![]()
Wat betekenen eigenlijk die figuurtjes naast de ava? Die bloemetjes en die vlindertjes ?
bloermetje = ICQquote:Op donderdag 17 november 2005 12:41 schreef bunnyma het volgende:
Wat betekenen eigenlijk die figuurtjes naast de ava? Die bloemetjes en die vlindertjes ?
Bloemetje = ICQ nummer ingevuldquote:Op donderdag 17 november 2005 12:41 schreef bunnyma het volgende:
Roel en Dido is inderdaad einde verhaalquote:Op donderdag 17 november 2005 12:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee, het ligt niet aan de griep schat....
Maar die vier zijn op dit moment de enigen die ik nog te pruimen vind... Ik wordt eerlijk gezegd kotsmisselijk van de hele Dido-Roel verhaallijn. Nathalie heeft helemaal afgedaan voor mij sinds het 'voeten-incident' en Rob had al lang weer in Nigtervecht moeten zitten....
Ergo: Chantal, Ingrid, Lieske en Joost blijven over....
Chantal denkt juist dat zij vanavond de nominatiefilmpjes uit de DBK te zien krijgen.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:40 schreef farceman het volgende:
ALs de nominatie's geheim blijven en Chantal weet van tevoren dat dan heeft ze misschien wel op iemand anders dan dido gestemt zodat diegene met 2 andere koppeltjes met twee stemmen op de bank komt...Roel , Jooste en bv. Lieske....
Dan zijn we het toch gewoon eens....quote:Op donderdag 17 november 2005 12:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
Roel en Dido is inderdaad einde verhaal![]()
![]()
Rob vind ik meer op een kampleider lijken![]()
![]()
Nath is een smerige trut zeker naar het voetveeg incident![]()
![]()
Blijft vreemd dat je chantal en ingrid haat maar ze toch de finale guntquote:Op donderdag 17 november 2005 12:41 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja van mij ook, de anderen vind ik echt té erg![]()
Ohh, was dus domme vraag.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bloemetjes is ICQ, vlinder is MSN
Sinds wanneer zegt Dido wat ze werkelijk denkt en vindt?quote:Op donderdag 17 november 2005 12:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zegt mij nog niets, helemaal omdat Dido 3 dagen geleden nog heeft gezegd dat ze zoiets in het huis absoluut niet gaat doen. Met 'handje geholpen' kan hij vanalles bedoeld hebben
Op dit moment wel het kan zo weer veranderen.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan zijn we het toch gewoon eens....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |