Dat is nu ook nog zo, maar deze school legt in het begin van het schooljaar ook ouderbezoeken af.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:00 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Komen ze tegenwoordig aan huis?
Ik moest vroeger naar de school sjouwen om te horen te krijgen wat je jong allemaal hadden uitgevreten.![]()
Dit gedrag wordt afgestraft door de kijker.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:56 schreef flugeltje het volgende:
Dat Dido-Roel gebeuren hangt me de keel uit
Het zal wel weer iets zwarts wordenquote:Op donderdag 17 november 2005 13:02 schreef Kleintje het volgende:
hmmm, dat zijn niet de dingen die je wil horen....
En nu? Nog leuke alternatieven?
Kan je dat kekke pakkie van je Idols-vriendin niet lenen?quote:Op donderdag 17 november 2005 13:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het zal wel weer iets zwarts worden![]()
Isa goes gothicquote:Op donderdag 17 november 2005 13:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het zal wel weer iets zwarts worden![]()
Ik heb ook nog wel een paarse gothic jurkquote:
Vind je dat ik arrogant ben?quote:Op donderdag 17 november 2005 13:11 schreef scanman01 het volgende:
Dido vraagt weer veel over zichzelf aan Roel
"Vind je dat ik .... "
Ze is ook alleen maar geinteresseerd in zichzelf.. de rest boeit haar niet zo..quote:Op donderdag 17 november 2005 13:11 schreef scanman01 het volgende:
Dido vraagt weer veel over zichzelf aan Roel
"Vind je dat ik .... "
Ik heb een zwart vestje aan... Nachtzuster is ook in het zwart (die heeft niet anders)... Wie is er nogmeer bij?quote:Op donderdag 17 november 2005 13:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook nog wel een paarse gothic jurk
Ik zit er trouwens serieus aan te denken om een zwart iets aan te doen....en de hoed van Wousje lenen.
Laten ze me dan nog wel binnen?
Goh jij nu al wakkerquote:Op donderdag 17 november 2005 13:15 schreef teamlead het volgende:
Mogguh..![]()
![]()
Weet isa al wat ze aantrekt vanaaf?
ja, ze komen inspecteren of het huis schoon is, de kinderen op tijd in bed liggen en je wel of niet goede ouders bent.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:00 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Komen ze tegenwoordig aan huis?
Ik moest vroeger naar de school sjouwen om te horen te krijgen wat je jong allemaal hadden uitgevreten.![]()
Hallo allemaalquote:Op donderdag 17 november 2005 13:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel een paarse gothic jurk
Ik zit er trouwens serieus aan te denken om een zwart iets aan te doen....en de hoed van Wousje lenen.
Laten ze me dan nog wel binnen?
En Isa is ook in het zwart en Wousje komt zo haar roze hoed brengen...oh mijn hemel...quote:Op donderdag 17 november 2005 13:15 schreef ChantalC het volgende:
Ik heb een zwart vestje aan... Nachtzuster is ook in het zwart (die heeft niet anders)... Wie is er nogmeer bij?
Dan voel ik me ongemakkelijk...quote:Op donderdag 17 november 2005 13:17 schreef muizemeis het volgende:
Isabeau, ik stem voor die paarse gothic jurk, dan herkennen we je tenminste makkelijk!!![]()
![]()
Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 17 november 2005 13:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dit gedrag wordt afgestraft door de kijker.
Roel en Dido halen de finale niet.![]()
![]()
Sjips ik had mijn Rich Bitch shirtje aan moeten doen...quote:Op donderdag 17 november 2005 13:18 schreef Isabeau het volgende:
En Isa is ook in het zwart en Wousje komt zo haar roze hoed brengen...oh mijn hemel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |