Bijna dan.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:41 schreef Svensational het volgende:
Dat is heul niet waar PeRi!!!!!!
18de plaats....quote:Op donderdag 15 december 2005 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
52ste plaats.... wat sta ik laag
Wil eigenlijk ook de positie van de vorige keer er in verwerken en dat kost me nu teveel werk.quote:
Okee, tomorrow it isquote:Op zondag 18 december 2005 01:57 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Wil eigenlijk ook de positie van de vorige keer er in verwerken en dat kost me nu teveel werk.
ik bedoel inderdaad eigenlijk later vandaagquote:Op zondag 18 december 2005 01:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Okee, tomorrow it is
Met morgen bedoel je toch wanneer je weer wakker bent?
het is later vandaagquote:Op zondag 18 december 2005 02:00 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
ik bedoel inderdaad eigenlijk later vandaag
Heb je een bepaald programma voor nodig geloof ikquote:Op woensdag 21 december 2005 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe zoeken jullie dat allemaal op eigenlijk? Hoeveel iedereen gepost heeft in een forum? Of kunnen wij dat niet? Was ik nieuwsgierig naar
wat toch? dan hoeft niet iedereen te jammeren bij arcee, dolle hond etcquote:Op donderdag 22 december 2005 16:37 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Heb je een bepaald programma voor nodig geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |