Is Hummie ook al hierquote:Op woensdag 16 november 2005 14:35 schreef CartWOman het volgende:
Ik neem ook genoegen met het nomineren. Kom d'r maar in, Hummie.![]()
Hij zei zelf al dat er een grote kans was dat ie het fout hadquote:Op woensdag 16 november 2005 14:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond veel van Menno's nominaties niet logisch. Joost die op Lieske zou stemen bijvoorbeeld.
[CENTRAAL] Bespreek hier de nominatiesquote:Op woensdag 16 november 2005 14:40 schreef MrObjective het volgende:
Heeft iemand dat lijstje van Menno ergens opgeschreven. Kunnen we die morgen vergelijken met de uiteindelijke nominaties...
Preciesquote:Op woensdag 16 november 2005 14:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond veel van Menno's nominaties niet logisch. Joost die op Lieske zou stemen bijvoorbeeld.
Sjenk joe ferrie muts (Mijn Engels is niet je van het )quote:Op woensdag 16 november 2005 14:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
[CENTRAAL] Bespreek hier de nominaties
Ze waren aan het bespreken wie allemaal op wie zou moeten stemmen om een goeie bank te krijgen.... Ik kreeg de namen niet helemaal mee, maar het leek er idd behoorlijk op....quote:Op woensdag 16 november 2005 14:55 schreef Isabeau het volgende:
Over wie/wat dan?
Muts heb je goed.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:52 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Sjenk joe ferrie muts (Mijn Engels is niet je van het )![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 14:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze waren aan het bespreken wie allemaal op wie zou moeten stemmen om een goeie bank te krijgen.... Ik kreeg de namen niet helemaal mee, maar het leek er idd behoorlijk op....
quote:Op woensdag 16 november 2005 15:01 schreef MrObjective het volgende:
Of er komt een enveloppe: "Doordat regel (8 was het volgens mij) zwaar is overtreden, m.b.t. stemafspraken. Is er voor volgende week een open nominatie, wat inhoudt, dat iedereen op de bank zit."
Denk het niet, heeft al weer een aantal keer door laten schemeren dat het voor hem redelijk makkelijk stemmen is, omdat ie maar met een persoon niet echt goed overweg kan.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:08 schreef debuurvrouw het volgende:
het zou niet logisch zijn, in mijn gedachten dan, dat Joost ineens op een ander stemt. hij heeft al twee nominaties op roel gestemd toch??
voor mij is de hamvraag: wie stemt er op Rob?? hopelijk maken Chantal en Ingrid hun belofte waar!!
![]()
Zo, nu ben ik het helemaal met je droomscenario eensquote:Op woensdag 16 november 2005 15:11 schreef bunnyma het volgende:
Droomscenario:
Na het nomineren door de bewoners blijkt dat Nathalie niet genomineerd is. BB wil hier wat aan doen en zegt nadat de genomineerden aan het begin van de live-uitzending bekend zijn gemaakt;
"Beste bewoners, dit keer willen wij het Nederlandse volk ook een nominatie laten geven."
En het volk wordt opgeroepen te bellen. Diegene met de minste stemmen komt ook op de bank.
Nadat de niet-genomineerden de hele avond hebben zitten stressen wordt bekend gemaakt :
"Beste bewoners. Het volk heeft gekozen dat NATHALIE Rob ook op de bank komt."![]()
Voordelen: Belinkomsten voor BB
De volgende weekNathalie Rob
Allebei dan?quote:Op woensdag 16 november 2005 15:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zo, nu ben ik het helemaal met je droomscenario eens![]()
Bedoel je dat van Dido en Nathalie ??quote:Op woensdag 16 november 2005 15:01 schreef MrObjective het volgende:
Of er komt een enveloppe: "Doordat regel (8 was het volgens mij) zwaar is overtreden, m.b.t. stemafspraken. Is er voor volgende week een open nominatie, wat inhoudt, dat iedereen op de bank zit."
Ja, wie weetquote:Op woensdag 16 november 2005 15:13 schreef bunnyma het volgende:
Ik hoorde wel hard toeteren
LekkerSimpel die moest komen om zijn entree voor morgen te bespreken?
moet ik huilen soms?quote:Op woensdag 16 november 2005 15:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Denk het niet, heeft al weer een aantal keer door laten schemeren dat het voor hem redelijk makkelijk stemmen is, omdat ie maar met een persoon niet echt goed overweg kan.
Vrees trouwens dat er helemaal niemand op Rob stemt. Ingrid heeft er wel iets mee en Chantal pakt geloof ik liever mensen waarvan ze denkt dat ze ze aankan.
bedoelde ik, maar zei het wat ongelukkig.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Denk het niet, heeft al weer een aantal keer door laten schemeren dat het voor hem redelijk makkelijk stemmen is, omdat ie maar met een persoon niet echt goed overweg kan.
Vrees trouwens dat er helemaal niemand op Rob stemt. Ingrid heeft er wel iets mee en Chantal pakt geloof ik liever mensen waarvan ze denkt dat ze ze aankan.
quote:Op woensdag 16 november 2005 15:11 schreef bunnyma het volgende:
Droomscenario:
Na het nomineren door de bewoners blijkt dat Nathalie niet genomineerd is. BB wil hier wat aan doen en zegt nadat de genomineerden aan het begin van de live-uitzending bekend zijn gemaakt;
"Beste bewoners, dit keer willen wij het Nederlandse volk ook een nominatie laten geven."
En het volk wordt opgeroepen te bellen. Diegene met de minste stemmen komt ook op de bank.
Nadat de niet-genomineerden de hele avond hebben zitten stressen wordt bekend gemaakt :
"Beste bewoners. Het volk heeft gekozen dat NATHALIE ook op de bank komt."![]()
Voordelen: Belinkomsten voor BB
De volgende weekNathalie
Ze hebben er werkelijk allemaal al meerdere keren over gesproken de afgelopen dagen. In mijn ogen zijn de regels over het bespreken van de nominaties dus ook zwaar overtreden (vooral door Rob met z'n 1 op 1 gesprekjes met iedereen). Sanctie lijkt me wel op z'n plaats hier.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:15 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Bedoel je dat van Dido en Nathalie ??
want op zich lieten ze dat gesprek open... door het meer te draaien als... "het zou kunnen"etc.
welles!!!quote:Op woensdag 16 november 2005 15:19 schreef Isabeau het volgende:
Och, en al stemt er iemand op Rob...die gaat er toch niet uit![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 15:19 schreef Isabeau het volgende:
LekkerSimpel lulde maar wat uit zijn nek. Dus gooi die illusies maar weg.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:13 schreef bunnyma het volgende:
Ik hoorde wel hard toeteren
LekkerSimpel die moest komen om zijn entree voor morgen te bespreken?
Is Hummie nu nog steeds stapelgek op die man?quote:Op woensdag 16 november 2005 15:19 schreef Isabeau het volgende:
Ze doen het zeker sneaky.....quote:Op woensdag 16 november 2005 15:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ze hebben er werkelijk allemaal al meerdere keren over gesproken de afgelopen dagen. In mijn ogen zijn de regels over het bespreken van de nominaties dus ook zwaar overtreden (vooral door Rob met z'n 1 op 1 gesprekjes met iedereen). Sanctie lijkt me wel op z'n plaats hier.
Waarschijnlijk heeft ie die wandelende mummy beloftes gedaan mbt wilde nachten enzo als ie BB dit jaat mag winnen. Anders kan ik die voorliefde voor Rob niet verklarenquote:Op woensdag 16 november 2005 15:22 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Is Hummie nu nog steeds stapelgek op die man?
quote:Op woensdag 16 november 2005 15:22 schreef MrObjective het volgende:
[..]
LekkerSimpel lulde maar wat uit zijn nek. Dus gooi die illusies maar weg.
Een vierde keer gaat hem ook wel weer lukken hoor. Jemig, wat heb ik er de pest in dat ik al 3x een liveshow sachrijnig heb afgesloten door Rob. Ik laat m'n humeur niet wéér door hem verpesten.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:21 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
* Snaptnix wordt weer maar even met d'r neus op de feiten gedrukt![]()
Ga d'r niet meer op hopen vanaf nu iig. Die manke soepkip heeft al 3x m'n goede humeur verpest door niet te gaan.
Gelukkig komt ie ooit wel eruit, op de finale avond ofzo![]()
mamamaaar ...*zucht*quote:Op woensdag 16 november 2005 15:19 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op woensdag 16 november 2005 15:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
mamamaaar ...*zucht*
Rob verpest ook altijd alles!
STOMME MENNO!![]()
Ik blijf hopen dat hij moet vertrekken omdat het toch geen primeur is als een manke wint.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ie die wandelende mummy beloftes gedaan mbt wilde nachten enzo als ie BB dit jaat mag winnen. Anders kan ik die voorliefde voor Rob niet verklaren
ja, da's ook wel goed. Maar zal wel niet in verband met die kerel die nog gezocht wordt?quote:Op woensdag 16 november 2005 15:29 schreef MissHobje het volgende:
Ik ben blij als Chantal op de bank zit.. 1e voor haar dan toch ?
En verdient ook
er is hier maar één sanctie mogelijk:quote:Op woensdag 16 november 2005 15:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ze hebben er werkelijk allemaal al meerdere keren over gesproken de afgelopen dagen. In mijn ogen zijn de regels over het bespreken van de nominaties dus ook zwaar overtreden (vooral door Rob met z'n 1 op 1 gesprekjes met iedereen). Sanctie lijkt me wel op z'n plaats hier.
Ik zing voor 1x vrolijk mee met deze melodiequote:Op woensdag 16 november 2005 15:31 schreef Giggio het volgende:
[..]
er is hier maar één sanctie mogelijk:
met z'n allen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
met z'n allen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
met z'n allen op de bank
JA, dan zijn ze ge-no-mi-neerd![]()
(vrij naar HenniesHuismans-(s)hit-song)
Tuuk wel.. zetten ze buiten het huis ook wel voortquote:Op woensdag 16 november 2005 15:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, da's ook wel goed. Maar zal wel niet in verband met die kerel die nog gezocht wordt?
Hey stukquote:Op woensdag 16 november 2005 15:35 schreef teamlead het volgende:ben er weer even..
En nog steeds gebeurt er niets in het huis
quote:
valt toch best mee? Hoeveel krijg je per maand netto meer aan loon vanaf januari?quote:Op woensdag 16 november 2005 15:30 schreef flugeltje het volgende:
Sjezus.... Ik krijg net het aanbod van m'n zorgverzekeraar binnen...
45 euro in de maand meer betalen...
tja dat wilden ze weken geleden al, maar geen hond geeft zich op!! voor elke andere BB'er zouden ze al lang de keuze uit 100 mannen hebben vermoed ik. wie wil dat lel nou ??quote:Op woensdag 16 november 2005 15:36 schreef Fling het volgende:
Qua timing moet die eventuele man voor Chantal a.s. donderdag het huis is. Het is vrijwel zeker dat ze stemmen krijgt deze keer dus als ze er nog een item van willen maken, dan moet het nu!
Ik krijg natuurlijk m'n standaard beoordeling erbij...quote:Op woensdag 16 november 2005 15:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
valt toch best mee? Hoeveel krijg je per maand netto meer aan loon vanaf januari?
wie vult verder aan??quote:Op woensdag 16 november 2005 15:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik zing voor 1x vrolijk mee met deze melodie![]()
Maar zing nog steeds liever een ander lied
Bye bye Robbie bye Bye .
Bye bye jij vuile huichelaar,
bij niemand raakte jij de juiste snaar!
Bye bye jij oude pik,
we laten om jouw nu echt geen snik!![]()
![]()
![]()
Altijd he.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
hey lekker ding.. ook nog steeds hier zie ik...
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 15:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik krijg natuurlijk m'n standaard beoordeling erbij...
Maar krijgen we méér loon dan??
Flugeltje niet zeuren je hebt nu een betaalde baan bij Fok.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:30 schreef flugeltje het volgende:
Goeie insteek!!quote:Op woensdag 16 november 2005 15:33 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Tuuk wel.. zetten ze buiten het huis ook wel voort![]()
Kan ze meteen sextesten doen
Flugeltje kan geloof ik nog wel wat extra inkomsten gebruiken!quote:Op woensdag 16 november 2005 15:42 schreef cuall het volgende:
Heeft iemand nog een goedkope poetsmiep in de aanbieding![]()
Het begint hier in huize CUall een beetje stoffig te worden![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 15:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
Flugeltje niet zeuren je hebt nu een betaalde baan bij Fok.![]()
![]()
![]()
Is een hoop geld en je krijgt er niet veel meer voor terug.
Ben benieuwd wat het mij gaat kosten.
*zucht*quote:Op woensdag 16 november 2005 15:41 schreef teamlead het volgende:
[..]dat vergeten de meesten.. de ziekenfonds-toestand die nu van je loon afgaat, gaat er dan niet meer vanaf he
zzp'ers zijn helemaal de lul vanaf januari jaquote:Op woensdag 16 november 2005 15:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
*zucht*
Maar voor de groep die als een van de hardste genaaid gaat worden gaat die vlieger mooi niet op.
Leuk hoor zelfstandig ondernemer zijn in Nederland![]()
Wat dacht jij dan? Dat ik hier vrijwillig de hele dag rondhang. Die is gek.quote:
Ja, maar dat valt toch weg tegen de belasting die je moet betalen over het werkgeversgedeelte?quote:Op woensdag 16 november 2005 15:41 schreef teamlead het volgende:
[..]dat vergeten de meesten.. de ziekenfonds-toestand die nu van je loon afgaat, gaat er dan niet meer vanaf he
Ach.. jij weet tenminste al wat je moet gaan betalen.. ik heb nog geen idee...quote:Op woensdag 16 november 2005 15:48 schreef flugeltje het volgende:
sorry trouwens voor m'n off-topic geblaat.... Maar het was ff schrikken net...
Ik geloof voor hun medicijn en 'smeerseltjes' gebruik....quote:Op woensdag 16 november 2005 15:49 schreef teamlead het volgende:
weten we trouwens al waarvoor rob en lieske naar de dbk moesten
Pas maar op straks krijg je een BAN wegens herhaardelijk off-topic postenquote:Op woensdag 16 november 2005 15:48 schreef flugeltje het volgende:
*mazaru* pakt bril en vergrootglasquote:Op woensdag 16 november 2005 15:49 schreef frizti het volgende:
edit.
Zag wel dat dido en lieske met de pukkel van rob bezig waren.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik geloof voor hun medicijn en 'smeerseltjes' gebruik....
Dat is geen pukkel, dat is een goor gezwelquote:Op woensdag 16 november 2005 15:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zag wel dat dido en lieske met de pukkel van rob bezig waren.
he bahquote:Op woensdag 16 november 2005 15:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zag wel dat dido en lieske met de pukkel van rob bezig waren.
quote:
quote:
wel een hele grote gezwelquote:Op woensdag 16 november 2005 15:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is geen pukkel, dat is een goor gezwel![]()
nee.. dat grote geval is rob...quote:
1 december volgens mij.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:38 schreef Sloppy_Joe het volgende:
Zal die man voor Chantal niet op haar verjaardag worden geleverd? Weet alleen dat t binnenkort is. Weet iemand wanneer dat is?
Ze zullen dr toch wel tot die dag in willen houden?
Dan zal Hummie dr wel in willen houden tot die dag om haar als verjaardagscadeau die mannen te geven. Als die er zijn...quote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:09 schreef versabommie het volgende:
heb de hele dag geen streams kunnen zien, maar hoe doet ingrid het ?
Ben je al bezig met kleding uitzoeken, of lijk je niet zo op Nathaliequote:Op woensdag 16 november 2005 16:13 schreef Isabeau het volgende:
Ja, morgen moet ik absoluut fit zijn![]()
![]()
Tralalalalala
Hoezo ? Ga je naar de Live-uitzending ???quote:Op woensdag 16 november 2005 16:13 schreef Isabeau het volgende:
Ja, morgen moet ik absoluut fit zijn![]()
![]()
Tralalalalala
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:10 schreef demins het volgende:
En ja hoor, daar ben ik weer!
Ik zie dat iedereen er al is! Gezelli!![]()
![]()
![]()
Trouwens allemaal weer wat opgeknapt? Denk erom he, morgen moet je fit zijn...![]()
![]()
![]()
Kun je niet een hoog risico nemen? (Of kan dat niet meer in het nieuwe zorgstelsel?)quote:Op woensdag 16 november 2005 15:30 schreef flugeltje het volgende:
Nog minder.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:18 schreef scanman01 het volgende:
Gebeurt er echt zo weinig vandaag?
Geen zak!quote:Op woensdag 16 november 2005 16:18 schreef scanman01 het volgende:
Gebeurt er echt zo weinig vandaag?
nou dat vraag ik me dus af. Houd ze het een beetje uit in het huis. Op de 1 of andere zieke manier heb ik nog wel ergens een beetje een zwak voor die psycho namelijk. Ik lees gewoon bar weinig over ingrid...quote:
Ik heb het Fok T-shirt van OMA (operation message arrow) van BB1 nogquote:Op woensdag 16 november 2005 16:14 schreef flugeltje het volgende:
Ben je al bezig met kleding uitzoeken, of lijk je niet zo op Nathalie
Dat laatste lijkt me een prima optie!quote:Op woensdag 16 november 2005 16:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het Fok T-shirt van OMA (operation message arrow) van BB1 nog![]()
Maar laat ik die maar niet aandoen. Ik heb geen idee wat ik aanmoet!! Ik heb geen kleren! Help!
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar laat ik die maar niet aandoen. Ik heb geen idee wat ik aanmoet!! Ik heb geen kleren! Help!
Is LS nu zeker danquote:Op woensdag 16 november 2005 16:20 schreef demins het volgende:
[..]
Morgen is het donderdag!![]()
Isa publiek LS erin
Misschien een domme vraag, maar hoe weten we dat het de echte Menno isquote:
Korte rok, strak truitje.. kom je geheid in beeldquote:
MIsschien mag je die leuke roze hoed van je vriendin wel lenenquote:
CartWOman schijnt het gecheckt te hebben.....quote:Op woensdag 16 november 2005 16:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, maar hoe weten we dat het de echte Menno is
De kans lijkt me vele malen groter dat het iemand is die een geintje uithaalt.
Ben je gek? Maar we hebben soms van die kleine verwachtingen nodig die ons op de been houden!quote:Op woensdag 16 november 2005 16:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
Is LS nu zeker danIk geloof er namelijk nog steeds niet al te veel van
Het is echt zoquote:Op woensdag 16 november 2005 16:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, maar hoe weten we dat het de echte Menno is
De kans lijkt me vele malen groter dat het iemand is die een geintje uithaalt.
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:24 schreef flugeltje het volgende:
MIsschien mag je die leuke roze hoed van je vriendin wel lenen![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:25 schreef nachtzuster het volgende:
![]()
Weet je al voor welke bewoner je komt?
Soms vragen ze dat aan het publiek![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:25 schreef demins het volgende:
[..]
Ben je gek? Maar we hebben soms van die kleine verwachtingen nodig die ons op de been houden!![]()
SSSSSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!quote:Op woensdag 16 november 2005 16:25 schreef arneaux het volgende:
Als ik het goed begrijp gaat LekkerSimpel in het BB huis?
Dat is iets voor de dochter van Robquote:Op woensdag 16 november 2005 16:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
Korte rok, strak truitje.. kom je geheid in beeld
Leest ook mee........quote:Op woensdag 16 november 2005 16:28 schreef demins het volgende:
[..]
SSSSSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!
De vijand luistert mee!![]()
Idd ssssssssssst Hij heeft een praatverbod!quote:Op woensdag 16 november 2005 16:25 schreef arneaux het volgende:
Als ik het goed begrijp gaat LekkerSimpel in het BB huis?
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:32 schreef Peter6000 het volgende:
Dit soort gesprekken zijn toch puur vermaak, vind ik dan weer
op 2 ookquote:Op woensdag 16 november 2005 16:30 schreef Peter6000 het volgende:
ER GEBEUREN HELE SPANNENDE NOMINATIEDINGEN OP STREAM 1 HOOR
Oh, shit...even wijzigen in mijn nominatiespel danquote:Op woensdag 16 november 2005 16:31 schreef bunnyma het volgende:
Dit is wel erg.
Roel en Joost spreken nu al af niet op elkaar te stemmen![]()
BB.... dit is wel erg duidelijk stemafspraken.![]()
Doe er wat aan.
Ik wilde net ON-TOPIC gaan schreeuwenquote:Op woensdag 16 november 2005 15:48 schreef flugeltje het volgende:
ik vind het vooral verbazingwekkend dat BB hier niet tegen optreedtquote:Op woensdag 16 november 2005 16:38 schreef Peter6000 het volgende:
Joost moet er even over nadenken
Roel staat er open voor![]()
Dit is echt verbazend, dat ze dit gewoon openlijk doen
Toen Nathalie een keer iets had besproken, kreeg ze strafquote:Op woensdag 16 november 2005 16:40 schreef teamlead het volgende:
ik vind het vooral verbazingwekkend dat BB hier niet tegen optreedt
Dat is natuurlijk wel weer zo. Alleen heb ik liever Roel, Rob of Nathalie eruit.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:43 schreef rickfcdb1 het volgende:
Laat ze lekker, worden we eindelijk verlost van Ingrid of Chantal
Ik vind ook dat er nu wel stemafspraken gemaakt zijn.... wat zijn de sancties eigenlijk?quote:Op woensdag 16 november 2005 16:43 schreef Isabeau het volgende:
Nou, in mijn ogen zijn dit heel erg duidelijke stemafspraken, Gert
Ja lachen!quote:Op woensdag 16 november 2005 16:51 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
BB laat ze lekker hun gang gaan. Laat zelfs iedereen nomineren.
En komt dan met de mededeling dat diegenen die aan stemafspraken hebben gedaan genomineerd staan, en de rest is vrijgesteld.
Helemaal leuk zou zijn als de overtreders volgende week ook niet zouden mogen nomineren.
quote:Dan bemoeit Rob zich er mee. Hij laat aan de twee weten dat hij en Nathalie sowieso op een ander persoon stemmen, waardoor de bank heel groot wordt. "Oké, dan gaan wij lachend op elkaar stemmen", besluiten Joost en Roel. "Laten we één ding afspreken", zegt Rob. "We praten er nooit met iemand over." Zal het plannetje van de heren grote gevolgen hebben voor de komende Nominatieronde?
Als het goed is heb je van de belastingdienst een formulier gekregen voor aanvraag zorgtoeslag. Afhankelijk van het inkomen wordt bepaald of je recht hebt op deze zorgtoeslag en hoe hoog die zal zijn.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik krijg natuurlijk m'n standaard beoordeling erbij...
Maar krijgen we méér loon dan??
Dat heb ik dan niet goed begrepen, volgens mij ging hij wel op Roel stemmen.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:54 schreef mijn23 het volgende:
roel en joost stemmen dus niet meer op elkaar,hebben elkaar net de hand geschud erop,hoop ook dat ze zich er alletwee aan houden
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:55 schreef mijn23 het volgende:
oh nee ik heb het verkeerd,ze gaan toch op elkaar stemmen
Leuk leuk leuk.....een sanctiequote:Op woensdag 16 november 2005 16:54 schreef teamlead het volgende:
ik verwacht toch een sanctie van BB, maar wel pas als blijkt dat deze afspraken idd worden nagekomen
Van de Talpa-site:
[..]
dan is ingrid de lul.. chantal gaat nergens heen tot ze die kerel voor haar gepromoot hebben..quote:Op woensdag 16 november 2005 16:58 schreef mijn23 het volgende:
iedereen gaat zich langzaamaan tegen chantal en ingrid keren
en waarom zouden we daar blij om moeten zijnquote:Op woensdag 16 november 2005 16:59 schreef rickfcdb1 het volgende:
Wees blij dat er wat gebeurd. In plaats van zeuren over straffen een brede bank betekend namelijk dat degene die er normaal tussendoor glippen met nomineren nu lekker op de bank zitten. Kan Ingrid meteen haar koffer pakken.
Voordat Ingrid vertrekt zou ik wel nog 4 andere willen zien vertrekken.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:59 schreef rickfcdb1 het volgende:
Wees blij dat er wat gebeurd. In plaats van zeuren over straffen een brede bank betekend namelijk dat degene die er normaal tussendoor glippen met nomineren nu lekker op de bank zitten. Kan Ingrid meteen haar koffer pakken.
iedereen buiten het huis heeft dit al in een eerder stadium gedaan!quote:Op woensdag 16 november 2005 16:58 schreef mijn23 het volgende:
iedereen gaat zich langzaamaan tegen chantal en ingrid keren
Las ik nou dat je morgen naar de studio gaat?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het lachen om naar te kijken, maar volgens de reglementen mag dit echt niet.
quote:Op woensdag 16 november 2005 17:02 schreef Day het volgende:
Las ik nou dat je morgen naar de studio gaat?
Laat je nakijken man. Die twee ratten doen al weken niets anders. Of was het niet opgevallen dat ze altijd de zelfde mening hebben.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:01 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb inmiddels ook symphatie voor Ingrid en Chantal.
Nooit gedacht dat ooit nog een te typen
Wel duidelijk vertellen wat je aantrekt, Isa.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het lachen om naar te kijken, maar volgens de reglementen mag dit echt niet.
Met die roze hoed komt ze zéker in beeldquote:Op woensdag 16 november 2005 17:04 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Wel duidelijk vertellen wat je aantrekt, Isa.
Die roze hoed zie ik wel zitten, lekker opvallend.
Zelfde geldt toch voor Nathalie en Dido.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:03 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Laat je nakijken man. Die twee ratten doen al weken niets anders. Of was het niet opgevallen dat ze altijd de zelfde mening hebben.![]()
Hoe kunnen we je herkennen?quote:
weet niet....BB kan heel goed dit als verrassing geven aan chantal voor als ze uit het huis isquote:Op woensdag 16 november 2005 16:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan is ingrid de lul.. chantal gaat nergens heen tot ze die kerel voor haar gepromoot hebben..
Zo vaak hebben zij toch niet op dezelfde gestemd.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:03 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Laat je nakijken man. Die twee ratten doen al weken niets anders. Of was het niet opgevallen dat ze altijd de zelfde mening hebben.![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 17:05 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien een idee een knuffel voor Tan mee te nemen
klopt qua mening maar die spreken bewust nooit over nomineren om dit beeld te voorkomen.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:05 schreef Day het volgende:
[..]
Zelfde geldt toch voor Nathalie en Dido.
Overigens lult Joost nu uit z'n nek, want Ingrid en Chantal stemmen helemaal niet altijd hetzelfde.
Leuk!quote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 17:08 schreef Isabeau het volgende:
Menno heeft net trouwens op zijn site vermeld dat hij op Fok heeft gekletst
Vanaf de week voor de dido nominatie zijn ze ook pas holmaten geworden dus voor die tijd ging dit nog niet op. ik wed dat ze vanaf nu steeds voor dezelfde gaan en in dit geval denk ik Rob.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:06 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Zo vaak hebben zij toch niet op dezelfde gestemd.
Dat was volgens mij alleen zo bij Dido en 'n keer Lieske.
De andere keren kozen ze ,volgens mij, iedere keer een ander.
Om heel erg eerlijk te zijn had ik daar zelf ook al aan gedachtquote:Op woensdag 16 november 2005 17:05 schreef Peter6000 het volgende:
Dan heb je duidelijk wat gemistquote:Op woensdag 16 november 2005 17:08 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
klopt qua mening maar die spreken bewust nooit over nomineren om dit beeld te voorkomen.
Ik ook niet, want ik heb van beide geen flauw idee. Nemen ze Dido weer of toch iemand andersquote:Op woensdag 16 november 2005 17:10 schreef Day het volgende:
[..]
Dan heb je duidelijk wat gemist. Ze hadden het er gisteravond nog over.
Ik heb Chantal en Ingrid overigens ook nooit tegen elkaar horen zeggen op wie ze gaan stemmen.
quote:Op woensdag 16 november 2005 17:10 schreef scanman01 het volgende:
Rob heeft een keer weer een sterk moment. Dido klaagt erover dat ze een onderkin heeft.
Rob: "Inderdaad, die heb je. Je bent echt moddervet geworden".
Volgens mij is dat idd de beste reactie
Zou er gelegenheid zijn met de ex bewoners te praten?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Om heel erg eerlijk te zijn had ik daar zelf ook al aan gedacht
Echt waar!
quote:Op woensdag 16 november 2005 17:08 schreef Isabeau het volgende:
Menno heeft net trouwens op zijn site vermeld dat hij op Fok heeft gekletst
quote:Hallo iedereen,
Daar ben ik weer. Ik heb net een chatsessie gehad op FOK! Erg gezellig was dat. Binnenkort zal ik daar weer een chatsessie doen. Komende maandag vanaf 20.00 uur ben ik op de site van Big Brother zelf te vinden en zal daar ook een chatsessie geven! Verder ga ik morgen samen met Linda naar een basisschool in Vinkeveen waar we worden geinterviewd door de kinderen. Daarna rijden wij door naar Aalsmeer...en nee niet om terug het huis in te gaan...maar voor de live-uitzending.
Afgelopen maandag ben ik gebeld door Pierre van Hooijdonk. Hij nodigde mij namens NAC Breda uit voor de wedstrijd voor komende zaterdag tegen FC Utrecht. Ik bedankte hem voor zijn shirt, maar bood ook meteen mijn excuses aan voor mijn "overgeven-na-het-benutten-van-iets-teveel-alcohol". Zijn reactie was: 'Geef niets jongen, omdat je voorover hing om te kotsen kwam mijn naam alleen maar beter op tv!'
Ik ga nu weer verder met het kijken van de afleveringen! Tot snel.
Menno
daar waren ze toch al ff mee bezigquote:Op woensdag 16 november 2005 17:11 schreef bunnyma het volgende:
Zou het nomineren beginnen?
Stel je voor dat je hem grappig gaat vindenquote:Op woensdag 16 november 2005 17:12 schreef teamlead het volgende:
Ik moest lachen om een opmerking van Rob...
Zorgwekkend inderdaad. Ik zit er zelf ook nogal mee in m'n maagquote:Op woensdag 16 november 2005 17:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik moest lachen om een opmerking van Rob...
Dag Isaquote:Op woensdag 16 november 2005 17:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga ook even weg![]()
Roze hoed regelen en zo.
Het gaat echt niet goed met jequote:Op woensdag 16 november 2005 17:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zorgwekkend inderdaad. Ik zit er zelf ook nogal mee in m'n maag
Morgenavond, tijdens de liveuitzending, gewoon Rob, Roel, en Joost op de bank vanwege stemafspraken. Dat is veel leuker.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:17 schreef Day het volgende:
Joost: Dido stemt op Chantal.
Tafkar: Dat moet ik ook even zeker weten.
Hallo BB, wordt het geen tijd om in te grijpen?!?!!!
Ik moet zeggen dat ik zeer twijfelde, maar het blijkt nu dus toch echt om Menno te gaan.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:13 schreef Isabeau het volgende:
Allemaal ook wel even langs gaan op Menno's site hè![]()
Dan zouden ze mij heel blij maken.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:10 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Vanaf de week voor de dido nominatie zijn ze ook pas holmaten geworden dus voor die tijd ging dit nog niet op. ik wed dat ze vanaf nu steeds voor dezelfde gaan en in dit geval denk ik Rob.
Vraag staat wel ergens, ja.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik zeer twijfelde, maar het blijkt nu dus toch echt om Menno te gaan.
Leuk... Misschien krijgen we nog wat inside nieuwtjes
Heeft iemand hem al gevraagd wat hij van het smoelentopic van Nathalie vindt?
quote:Op woensdag 16 november 2005 17:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga ook even weg![]()
Roze hoed regelen en zo.
Geslijmquote:Op woensdag 16 november 2005 17:20 schreef scanman01 het volgende:
Joost: "De slechtste bank die ik me kan bedenken is met jouw en Dido op één bank zitten"
quote:Op woensdag 16 november 2005 17:10 schreef scanman01 het volgende:
Rob heeft een keer weer een sterk moment. Dido klaagt erover dat ze een onderkin heeft.
Rob: "Inderdaad, die heb je. Je bent echt moddervet geworden".
Volgens mij is dat idd de beste reactie
Ik denk dat een slof sigaretten beter in de smaak valt bij Tan.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:05 schreef Peter6000 het volgende:
Ze hebben net duidelijk afgesproken om dat wel te doen.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:24 schreef scanman01 het volgende:
Wat doen Joost en Roel opeens aardig tegen elkaar![]()
Straks nomineren ze elkaar helemaal niet meer.
Die kans is klein denk ik ja...quote:Op woensdag 16 november 2005 17:24 schreef scanman01 het volgende:
Wat doen Joost en Roel opeens aardig tegen elkaar![]()
Straks nomineren ze elkaar helemaal niet meer.
quote:Op woensdag 16 november 2005 17:26 schreef demins het volgende:
Moet er ook weer een paar uurtjes tussenuit! Snel nog even naar de buren en dan weg. Lekker gelurkt (heb geen streams).
![]()
![]()
![]()
Wel leuk om erover te speculeren wie ze gekozen zouden hebben als ze niet op elkaar stemmen.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:25 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze hebben net duidelijk afgesproken om dat wel te doen.
Nee, ga er maar vanuit dat dat morgenavond gebeurt tijdens de live.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:27 schreef style het volgende:
Worden er in de reguliere uitzending vandaag al wat nominaties bekend gemaakt?
Ik kijk eigenlijk bijna nooit meer naar de reguliere uitzendingen.![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 17:19 schreef style het volgende:
[..]
Morgenavond, tijdens de liveuitzending, gewoon Rob, Roel, en Joost op de bank vanwege stemafspraken. Dat is veel leuker.
Jammer, bij voorgaande BB's lieten ze weleens alvast 1 of 2 nominaties zien. Dat maakte het wel lekker spannendquote:Op woensdag 16 november 2005 17:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, ga er maar vanuit dat dat morgenavond gebeurt tijdens de live.
Dat zou idd wel eens goed gegokt kunnen zijn.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wel leuk om erover te speculeren wie ze gekozen zouden hebben als ze niet op elkaar stemmen.
Joost: Chantal ?
Roel: Ingrid?
Is nog een onderhoud bezig. Je wordt automatisch doorgestuurd naar imagehost.nlquote:Op woensdag 16 november 2005 17:27 schreef Foreverblue het volgende:
ff offtopic...
Scan... doet filedump het alweer goed trouwens?
quote:Op woensdag 16 november 2005 17:25 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat een slof sigaretten beter in de smaak valt bij Tan.
Okee dank je. Dan hou ik putfile nog wel ff aan. Al is die niet zo gebruiksvriendelijk als filedump.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is nog een onderhoud bezig. Je wordt automatisch doorgestuurd naar imagehost.nl
Yep.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:25 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze hebben net duidelijk afgesproken om dat wel te doen.
Dat gaat denk ik vanaf volgende week weer gebeuren. We verwachten allemaal dat er dan wekelijks iemand uitgaat om op 22 december met 3 mensen over te blijven. Als dat inderdaad zo is, zullen ze vast op het einde van de live uitzending al weer een eerste nieuwe nominatie laten zien (live dus). De rest volgt dan meestal een dag later in de reguliere uitzending.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:29 schreef style het volgende:
[..]
Jammer, bij voorgaande BB's lieten ze weleens alvast 1 of 2 nominaties zien. Dat maakte het wel lekker spannend
Dat is waar ja, dat was na de liveuitzending. Hopenlijk krijgen we dan vanaf morgen weer elke week een exit!quote:Op woensdag 16 november 2005 17:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat gaat denk ik vanaf volgende week weer gebeuren. We verwachten allemaal dat er dan wekelijks iemand uitgaat om op 22 december met 3 mensen over te blijven. Als dat inderdaad zo is, zullen ze vast op het einde van de live uitzending al weer een eerste nieuwe nominatie laten zien (live dus). De rest volgt dan meestal een dag later in de reguliere uitzending.
Of andersom.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wel leuk om erover te speculeren wie ze gekozen zouden hebben als ze niet op elkaar stemmen.
Joost: Chantal ?
Roel: Ingrid?
Ik hoop dat.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat gaat denk ik vanaf volgende week weer gebeuren. We verwachten allemaal dat er dan wekelijks iemand uitgaat om op 22 december met 3 mensen over te blijven. Als dat inderdaad zo is, zullen ze vast op het einde van de live uitzending al weer een eerste nieuwe nominatie laten zien (live dus). De rest volgt dan meestal een dag later in de reguliere uitzending.
Betwijfel ik. Tot mijn grote verbazing vindt Roel Chantal een leuk mens. Die nomineert hij vast niet.quote:
Mjaaa, je merkte net toch wel dat hij het niet tof vond dat ze zijn vriendinnetje had genomineerd.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Betwijfel ik. Tot mijn grote verbazing vindt Roel Chantal een leuk mens. Die nomineert hij vast niet.
Ik krijg steeds een rilling als Sjaan Roel met haar vieze mokumse tongval "mijn buddoertje" noemt.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Betwijfel ik. Tot mijn grote verbazing vindt Roel Chantal een leuk mens. Die nomineert hij vast niet.
Toch wel een heel verschil met Joost, die er daarnet in zijn zwembroek wilde binnenstapen.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:40 schreef flugeltje het volgende:
Gaat Nathalie zichzelf nu op staan maken voor ze naar de dkb toemoet?
Als ze er voor simpel in de tuin zitten, al 2 uur over doet, dan had ik eigenlijk voor de DBK 3 uur verwacht. Dit valt nog reuze mee!quote:Op woensdag 16 november 2005 17:40 schreef flugeltje het volgende:
Gaat Nathalie zichzelf nu op staan maken voor ze naar de dkb toemoet?
Hoezo niet?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:43 schreef MrObjective het volgende:
Isa? Ik zou FOK! maar niet te duidelijk kenbaar maken daar. Want ze hebben het bij BB niet zo op FOK!
Ja misschien wordt het dan weer een beetje spannendquote:Op woensdag 16 november 2005 17:35 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik hoop dat.
Een exit maakt deze bewoners niet zo heel veel uit maar na de bekendmaking van de nominatie's zijn ze zo lekker gestresst.
En had ze er verder nog commentaar op dan?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:45 schreef MrObjective het volgende:
Was één van de eerste vragen die Hummie me stelde zondag. En kwam er niet zo positief uit. Of ik ook op FOK! kwam.
Ha ha, Hummie houdt niet van kritiekquote:Op woensdag 16 november 2005 17:45 schreef MrObjective het volgende:
Was één van de eerste vragen die Hummie me stelde zondag. En kwam er niet zo positief uit. Of ik ook op FOK! kwam.
quote:Op woensdag 16 november 2005 17:45 schreef MrObjective het volgende:
Kan ik me wel voorstellen als ze haar bijnamen hier op Fok! wel eens leestquote:Op woensdag 16 november 2005 17:49 schreef cuall het volgende:
[..]
Ha ha, Hummie houdt niet van kritiek
Je hebt niet toch niet opgegeven als potentiële loverboy voor Chantal?!quote:Op woensdag 16 november 2005 17:45 schreef MrObjective het volgende:
quote:Op woensdag 16 november 2005 17:51 schreef Day het volgende:
Wat is Joost eigenlijk een grote schijnheil hè? Een kwartier geleden zat hij Ingrid te bashen en nu zit hij weer klef met d'r te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |