Ze hebben net duidelijk afgesproken om dat wel te doen.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:24 schreef scanman01 het volgende:
Wat doen Joost en Roel opeens aardig tegen elkaar![]()
Straks nomineren ze elkaar helemaal niet meer.
Die kans is klein denk ik ja...quote:Op woensdag 16 november 2005 17:24 schreef scanman01 het volgende:
Wat doen Joost en Roel opeens aardig tegen elkaar![]()
Straks nomineren ze elkaar helemaal niet meer.
quote:Op woensdag 16 november 2005 17:26 schreef demins het volgende:
Moet er ook weer een paar uurtjes tussenuit! Snel nog even naar de buren en dan weg. Lekker gelurkt (heb geen streams).
![]()
![]()
![]()
Wel leuk om erover te speculeren wie ze gekozen zouden hebben als ze niet op elkaar stemmen.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:25 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze hebben net duidelijk afgesproken om dat wel te doen.
Nee, ga er maar vanuit dat dat morgenavond gebeurt tijdens de live.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:27 schreef style het volgende:
Worden er in de reguliere uitzending vandaag al wat nominaties bekend gemaakt?
Ik kijk eigenlijk bijna nooit meer naar de reguliere uitzendingen.![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 17:19 schreef style het volgende:
[..]
Morgenavond, tijdens de liveuitzending, gewoon Rob, Roel, en Joost op de bank vanwege stemafspraken. Dat is veel leuker.
Jammer, bij voorgaande BB's lieten ze weleens alvast 1 of 2 nominaties zien. Dat maakte het wel lekker spannendquote:Op woensdag 16 november 2005 17:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, ga er maar vanuit dat dat morgenavond gebeurt tijdens de live.
Dat zou idd wel eens goed gegokt kunnen zijn.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wel leuk om erover te speculeren wie ze gekozen zouden hebben als ze niet op elkaar stemmen.
Joost: Chantal ?
Roel: Ingrid?
Is nog een onderhoud bezig. Je wordt automatisch doorgestuurd naar imagehost.nlquote:Op woensdag 16 november 2005 17:27 schreef Foreverblue het volgende:
ff offtopic...
Scan... doet filedump het alweer goed trouwens?
quote:Op woensdag 16 november 2005 17:25 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat een slof sigaretten beter in de smaak valt bij Tan.
Okee dank je. Dan hou ik putfile nog wel ff aan. Al is die niet zo gebruiksvriendelijk als filedump.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is nog een onderhoud bezig. Je wordt automatisch doorgestuurd naar imagehost.nl
Yep.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:25 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze hebben net duidelijk afgesproken om dat wel te doen.
Dat gaat denk ik vanaf volgende week weer gebeuren. We verwachten allemaal dat er dan wekelijks iemand uitgaat om op 22 december met 3 mensen over te blijven. Als dat inderdaad zo is, zullen ze vast op het einde van de live uitzending al weer een eerste nieuwe nominatie laten zien (live dus). De rest volgt dan meestal een dag later in de reguliere uitzending.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:29 schreef style het volgende:
[..]
Jammer, bij voorgaande BB's lieten ze weleens alvast 1 of 2 nominaties zien. Dat maakte het wel lekker spannend
Dat is waar ja, dat was na de liveuitzending. Hopenlijk krijgen we dan vanaf morgen weer elke week een exit!quote:Op woensdag 16 november 2005 17:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat gaat denk ik vanaf volgende week weer gebeuren. We verwachten allemaal dat er dan wekelijks iemand uitgaat om op 22 december met 3 mensen over te blijven. Als dat inderdaad zo is, zullen ze vast op het einde van de live uitzending al weer een eerste nieuwe nominatie laten zien (live dus). De rest volgt dan meestal een dag later in de reguliere uitzending.
Of andersom.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wel leuk om erover te speculeren wie ze gekozen zouden hebben als ze niet op elkaar stemmen.
Joost: Chantal ?
Roel: Ingrid?
Ik hoop dat.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat gaat denk ik vanaf volgende week weer gebeuren. We verwachten allemaal dat er dan wekelijks iemand uitgaat om op 22 december met 3 mensen over te blijven. Als dat inderdaad zo is, zullen ze vast op het einde van de live uitzending al weer een eerste nieuwe nominatie laten zien (live dus). De rest volgt dan meestal een dag later in de reguliere uitzending.
Betwijfel ik. Tot mijn grote verbazing vindt Roel Chantal een leuk mens. Die nomineert hij vast niet.quote:
Mjaaa, je merkte net toch wel dat hij het niet tof vond dat ze zijn vriendinnetje had genomineerd.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Betwijfel ik. Tot mijn grote verbazing vindt Roel Chantal een leuk mens. Die nomineert hij vast niet.
Ik krijg steeds een rilling als Sjaan Roel met haar vieze mokumse tongval "mijn buddoertje" noemt.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Betwijfel ik. Tot mijn grote verbazing vindt Roel Chantal een leuk mens. Die nomineert hij vast niet.
Toch wel een heel verschil met Joost, die er daarnet in zijn zwembroek wilde binnenstapen.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:40 schreef flugeltje het volgende:
Gaat Nathalie zichzelf nu op staan maken voor ze naar de dkb toemoet?
Als ze er voor simpel in de tuin zitten, al 2 uur over doet, dan had ik eigenlijk voor de DBK 3 uur verwacht. Dit valt nog reuze mee!quote:Op woensdag 16 november 2005 17:40 schreef flugeltje het volgende:
Gaat Nathalie zichzelf nu op staan maken voor ze naar de dkb toemoet?
Hoezo niet?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:43 schreef MrObjective het volgende:
Isa? Ik zou FOK! maar niet te duidelijk kenbaar maken daar. Want ze hebben het bij BB niet zo op FOK!
Ja misschien wordt het dan weer een beetje spannendquote:Op woensdag 16 november 2005 17:35 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik hoop dat.
Een exit maakt deze bewoners niet zo heel veel uit maar na de bekendmaking van de nominatie's zijn ze zo lekker gestresst.
En had ze er verder nog commentaar op dan?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:45 schreef MrObjective het volgende:
Was één van de eerste vragen die Hummie me stelde zondag. En kwam er niet zo positief uit. Of ik ook op FOK! kwam.
Ha ha, Hummie houdt niet van kritiekquote:Op woensdag 16 november 2005 17:45 schreef MrObjective het volgende:
Was één van de eerste vragen die Hummie me stelde zondag. En kwam er niet zo positief uit. Of ik ook op FOK! kwam.
quote:Op woensdag 16 november 2005 17:45 schreef MrObjective het volgende:
Kan ik me wel voorstellen als ze haar bijnamen hier op Fok! wel eens leestquote:Op woensdag 16 november 2005 17:49 schreef cuall het volgende:
[..]
Ha ha, Hummie houdt niet van kritiek
Je hebt niet toch niet opgegeven als potentiële loverboy voor Chantal?!quote:Op woensdag 16 november 2005 17:45 schreef MrObjective het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |