Hoe kunnen we je herkennen?quote:
weet niet....BB kan heel goed dit als verrassing geven aan chantal voor als ze uit het huis isquote:Op woensdag 16 november 2005 16:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan is ingrid de lul.. chantal gaat nergens heen tot ze die kerel voor haar gepromoot hebben..
Zo vaak hebben zij toch niet op dezelfde gestemd.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:03 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Laat je nakijken man. Die twee ratten doen al weken niets anders. Of was het niet opgevallen dat ze altijd de zelfde mening hebben.![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 17:05 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien een idee een knuffel voor Tan mee te nemen
klopt qua mening maar die spreken bewust nooit over nomineren om dit beeld te voorkomen.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:05 schreef Day het volgende:
[..]
Zelfde geldt toch voor Nathalie en Dido.
Overigens lult Joost nu uit z'n nek, want Ingrid en Chantal stemmen helemaal niet altijd hetzelfde.
Leuk!quote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 17:08 schreef Isabeau het volgende:
Menno heeft net trouwens op zijn site vermeld dat hij op Fok heeft gekletst
Vanaf de week voor de dido nominatie zijn ze ook pas holmaten geworden dus voor die tijd ging dit nog niet op. ik wed dat ze vanaf nu steeds voor dezelfde gaan en in dit geval denk ik Rob.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:06 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Zo vaak hebben zij toch niet op dezelfde gestemd.
Dat was volgens mij alleen zo bij Dido en 'n keer Lieske.
De andere keren kozen ze ,volgens mij, iedere keer een ander.
Om heel erg eerlijk te zijn had ik daar zelf ook al aan gedachtquote:Op woensdag 16 november 2005 17:05 schreef Peter6000 het volgende:
Dan heb je duidelijk wat gemistquote:Op woensdag 16 november 2005 17:08 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
klopt qua mening maar die spreken bewust nooit over nomineren om dit beeld te voorkomen.
Ik ook niet, want ik heb van beide geen flauw idee. Nemen ze Dido weer of toch iemand andersquote:Op woensdag 16 november 2005 17:10 schreef Day het volgende:
[..]
Dan heb je duidelijk wat gemist. Ze hadden het er gisteravond nog over.
Ik heb Chantal en Ingrid overigens ook nooit tegen elkaar horen zeggen op wie ze gaan stemmen.
quote:Op woensdag 16 november 2005 17:10 schreef scanman01 het volgende:
Rob heeft een keer weer een sterk moment. Dido klaagt erover dat ze een onderkin heeft.
Rob: "Inderdaad, die heb je. Je bent echt moddervet geworden".
Volgens mij is dat idd de beste reactie
Zou er gelegenheid zijn met de ex bewoners te praten?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Om heel erg eerlijk te zijn had ik daar zelf ook al aan gedacht
Echt waar!
quote:Op woensdag 16 november 2005 17:08 schreef Isabeau het volgende:
Menno heeft net trouwens op zijn site vermeld dat hij op Fok heeft gekletst
quote:Hallo iedereen,
Daar ben ik weer. Ik heb net een chatsessie gehad op FOK! Erg gezellig was dat. Binnenkort zal ik daar weer een chatsessie doen. Komende maandag vanaf 20.00 uur ben ik op de site van Big Brother zelf te vinden en zal daar ook een chatsessie geven! Verder ga ik morgen samen met Linda naar een basisschool in Vinkeveen waar we worden geinterviewd door de kinderen. Daarna rijden wij door naar Aalsmeer...en nee niet om terug het huis in te gaan...maar voor de live-uitzending.
Afgelopen maandag ben ik gebeld door Pierre van Hooijdonk. Hij nodigde mij namens NAC Breda uit voor de wedstrijd voor komende zaterdag tegen FC Utrecht. Ik bedankte hem voor zijn shirt, maar bood ook meteen mijn excuses aan voor mijn "overgeven-na-het-benutten-van-iets-teveel-alcohol". Zijn reactie was: 'Geef niets jongen, omdat je voorover hing om te kotsen kwam mijn naam alleen maar beter op tv!'
Ik ga nu weer verder met het kijken van de afleveringen! Tot snel.
Menno
daar waren ze toch al ff mee bezigquote:Op woensdag 16 november 2005 17:11 schreef bunnyma het volgende:
Zou het nomineren beginnen?
Stel je voor dat je hem grappig gaat vindenquote:Op woensdag 16 november 2005 17:12 schreef teamlead het volgende:
Ik moest lachen om een opmerking van Rob...
Zorgwekkend inderdaad. Ik zit er zelf ook nogal mee in m'n maagquote:Op woensdag 16 november 2005 17:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik moest lachen om een opmerking van Rob...
Dag Isaquote:Op woensdag 16 november 2005 17:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga ook even weg![]()
Roze hoed regelen en zo.
Het gaat echt niet goed met jequote:Op woensdag 16 november 2005 17:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zorgwekkend inderdaad. Ik zit er zelf ook nogal mee in m'n maag
Morgenavond, tijdens de liveuitzending, gewoon Rob, Roel, en Joost op de bank vanwege stemafspraken. Dat is veel leuker.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:17 schreef Day het volgende:
Joost: Dido stemt op Chantal.
Tafkar: Dat moet ik ook even zeker weten.
Hallo BB, wordt het geen tijd om in te grijpen?!?!!!
Ik moet zeggen dat ik zeer twijfelde, maar het blijkt nu dus toch echt om Menno te gaan.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:13 schreef Isabeau het volgende:
Allemaal ook wel even langs gaan op Menno's site hè![]()
Dan zouden ze mij heel blij maken.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:10 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Vanaf de week voor de dido nominatie zijn ze ook pas holmaten geworden dus voor die tijd ging dit nog niet op. ik wed dat ze vanaf nu steeds voor dezelfde gaan en in dit geval denk ik Rob.
Vraag staat wel ergens, ja.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik zeer twijfelde, maar het blijkt nu dus toch echt om Menno te gaan.
Leuk... Misschien krijgen we nog wat inside nieuwtjes
Heeft iemand hem al gevraagd wat hij van het smoelentopic van Nathalie vindt?
quote:Op woensdag 16 november 2005 17:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga ook even weg![]()
Roze hoed regelen en zo.
Geslijmquote:Op woensdag 16 november 2005 17:20 schreef scanman01 het volgende:
Joost: "De slechtste bank die ik me kan bedenken is met jouw en Dido op één bank zitten"
quote:Op woensdag 16 november 2005 17:10 schreef scanman01 het volgende:
Rob heeft een keer weer een sterk moment. Dido klaagt erover dat ze een onderkin heeft.
Rob: "Inderdaad, die heb je. Je bent echt moddervet geworden".
Volgens mij is dat idd de beste reactie
Ik denk dat een slof sigaretten beter in de smaak valt bij Tan.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:05 schreef Peter6000 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |