Ik vind ook dat er nu wel stemafspraken gemaakt zijn.... wat zijn de sancties eigenlijk?quote:Op woensdag 16 november 2005 16:43 schreef Isabeau het volgende:
Nou, in mijn ogen zijn dit heel erg duidelijke stemafspraken, Gert
Ja lachen!quote:Op woensdag 16 november 2005 16:51 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
BB laat ze lekker hun gang gaan. Laat zelfs iedereen nomineren.
En komt dan met de mededeling dat diegenen die aan stemafspraken hebben gedaan genomineerd staan, en de rest is vrijgesteld.
Helemaal leuk zou zijn als de overtreders volgende week ook niet zouden mogen nomineren.
quote:Dan bemoeit Rob zich er mee. Hij laat aan de twee weten dat hij en Nathalie sowieso op een ander persoon stemmen, waardoor de bank heel groot wordt. "Oké, dan gaan wij lachend op elkaar stemmen", besluiten Joost en Roel. "Laten we één ding afspreken", zegt Rob. "We praten er nooit met iemand over." Zal het plannetje van de heren grote gevolgen hebben voor de komende Nominatieronde?
Als het goed is heb je van de belastingdienst een formulier gekregen voor aanvraag zorgtoeslag. Afhankelijk van het inkomen wordt bepaald of je recht hebt op deze zorgtoeslag en hoe hoog die zal zijn.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik krijg natuurlijk m'n standaard beoordeling erbij...
Maar krijgen we méér loon dan??
Dat heb ik dan niet goed begrepen, volgens mij ging hij wel op Roel stemmen.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:54 schreef mijn23 het volgende:
roel en joost stemmen dus niet meer op elkaar,hebben elkaar net de hand geschud erop,hoop ook dat ze zich er alletwee aan houden
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:55 schreef mijn23 het volgende:
oh nee ik heb het verkeerd,ze gaan toch op elkaar stemmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |