Dan zal Hummie dr wel in willen houden tot die dag om haar als verjaardagscadeau die mannen te geven. Als die er zijn...quote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:09 schreef versabommie het volgende:
heb de hele dag geen streams kunnen zien, maar hoe doet ingrid het ?
Ben je al bezig met kleding uitzoeken, of lijk je niet zo op Nathaliequote:Op woensdag 16 november 2005 16:13 schreef Isabeau het volgende:
Ja, morgen moet ik absoluut fit zijn![]()
![]()
Tralalalalala
Hoezo ? Ga je naar de Live-uitzending ???quote:Op woensdag 16 november 2005 16:13 schreef Isabeau het volgende:
Ja, morgen moet ik absoluut fit zijn![]()
![]()
Tralalalalala
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:10 schreef demins het volgende:
En ja hoor, daar ben ik weer!
Ik zie dat iedereen er al is! Gezelli!![]()
![]()
![]()
Trouwens allemaal weer wat opgeknapt? Denk erom he, morgen moet je fit zijn...![]()
![]()
![]()
Kun je niet een hoog risico nemen? (Of kan dat niet meer in het nieuwe zorgstelsel?)quote:Op woensdag 16 november 2005 15:30 schreef flugeltje het volgende:
Sjezus.... Ik krijg net het aanbod van m'n zorgverzekeraar binnen...
45 euro in de maand meer betalen...
Nog minder.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:18 schreef scanman01 het volgende:
Gebeurt er echt zo weinig vandaag?
Geen zak!quote:Op woensdag 16 november 2005 16:18 schreef scanman01 het volgende:
Gebeurt er echt zo weinig vandaag?
nou dat vraag ik me dus af. Houd ze het een beetje uit in het huis. Op de 1 of andere zieke manier heb ik nog wel ergens een beetje een zwak voor die psycho namelijk. Ik lees gewoon bar weinig over ingrid...quote:
Ik heb het Fok T-shirt van OMA (operation message arrow) van BB1 nogquote:Op woensdag 16 november 2005 16:14 schreef flugeltje het volgende:
Ben je al bezig met kleding uitzoeken, of lijk je niet zo op Nathalie
Dat laatste lijkt me een prima optie!quote:Op woensdag 16 november 2005 16:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het Fok T-shirt van OMA (operation message arrow) van BB1 nog![]()
Maar laat ik die maar niet aandoen. Ik heb geen idee wat ik aanmoet!! Ik heb geen kleren! Help!
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het Fok T-shirt van OMA (operation message arrow) van BB1 nog![]()
Maar laat ik die maar niet aandoen. Ik heb geen idee wat ik aanmoet!! Ik heb geen kleren! Help!
Is LS nu zeker danquote:Op woensdag 16 november 2005 16:20 schreef demins het volgende:
[..]
Morgen is het donderdag!![]()
Isa publiek LS erin
Misschien een domme vraag, maar hoe weten we dat het de echte Menno isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |