Ze doen het zeker sneaky.....quote:Op woensdag 16 november 2005 15:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ze hebben er werkelijk allemaal al meerdere keren over gesproken de afgelopen dagen. In mijn ogen zijn de regels over het bespreken van de nominaties dus ook zwaar overtreden (vooral door Rob met z'n 1 op 1 gesprekjes met iedereen). Sanctie lijkt me wel op z'n plaats hier.
Waarschijnlijk heeft ie die wandelende mummy beloftes gedaan mbt wilde nachten enzo als ie BB dit jaat mag winnen. Anders kan ik die voorliefde voor Rob niet verklarenquote:Op woensdag 16 november 2005 15:22 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Is Hummie nu nog steeds stapelgek op die man?
quote:Op woensdag 16 november 2005 15:22 schreef MrObjective het volgende:
[..]
LekkerSimpel lulde maar wat uit zijn nek. Dus gooi die illusies maar weg.
Een vierde keer gaat hem ook wel weer lukken hoor. Jemig, wat heb ik er de pest in dat ik al 3x een liveshow sachrijnig heb afgesloten door Rob. Ik laat m'n humeur niet wéér door hem verpesten.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:21 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
* Snaptnix wordt weer maar even met d'r neus op de feiten gedrukt![]()
Ga d'r niet meer op hopen vanaf nu iig. Die manke soepkip heeft al 3x m'n goede humeur verpest door niet te gaan.
Gelukkig komt ie ooit wel eruit, op de finale avond ofzo![]()
mamamaaar ...*zucht*quote:Op woensdag 16 november 2005 15:19 schreef Isabeau het volgende:
Och, en al stemt er iemand op Rob...die gaat er toch niet uit![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 15:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
mamamaaar ...*zucht*
Rob verpest ook altijd alles!
STOMME MENNO!![]()
Ik blijf hopen dat hij moet vertrekken omdat het toch geen primeur is als een manke wint.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ie die wandelende mummy beloftes gedaan mbt wilde nachten enzo als ie BB dit jaat mag winnen. Anders kan ik die voorliefde voor Rob niet verklaren
ja, da's ook wel goed. Maar zal wel niet in verband met die kerel die nog gezocht wordt?quote:Op woensdag 16 november 2005 15:29 schreef MissHobje het volgende:
Ik ben blij als Chantal op de bank zit.. 1e voor haar dan toch ?
En verdient ook
er is hier maar één sanctie mogelijk:quote:Op woensdag 16 november 2005 15:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ze hebben er werkelijk allemaal al meerdere keren over gesproken de afgelopen dagen. In mijn ogen zijn de regels over het bespreken van de nominaties dus ook zwaar overtreden (vooral door Rob met z'n 1 op 1 gesprekjes met iedereen). Sanctie lijkt me wel op z'n plaats hier.
Ik zing voor 1x vrolijk mee met deze melodiequote:Op woensdag 16 november 2005 15:31 schreef Giggio het volgende:
[..]
er is hier maar één sanctie mogelijk:
met z'n allen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
met z'n allen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
met z'n allen op de bank
JA, dan zijn ze ge-no-mi-neerd![]()
(vrij naar HenniesHuismans-(s)hit-song)
Tuuk wel.. zetten ze buiten het huis ook wel voortquote:Op woensdag 16 november 2005 15:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, da's ook wel goed. Maar zal wel niet in verband met die kerel die nog gezocht wordt?
Hey stukquote:Op woensdag 16 november 2005 15:35 schreef teamlead het volgende:ben er weer even..
En nog steeds gebeurt er niets in het huis
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |