Dan zal Hummie dr wel in willen houden tot die dag om haar als verjaardagscadeau die mannen te geven. Als die er zijn...quote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:09 schreef versabommie het volgende:
heb de hele dag geen streams kunnen zien, maar hoe doet ingrid het ?
Ben je al bezig met kleding uitzoeken, of lijk je niet zo op Nathaliequote:Op woensdag 16 november 2005 16:13 schreef Isabeau het volgende:
Ja, morgen moet ik absoluut fit zijn![]()
![]()
Tralalalalala
Hoezo ? Ga je naar de Live-uitzending ???quote:Op woensdag 16 november 2005 16:13 schreef Isabeau het volgende:
Ja, morgen moet ik absoluut fit zijn![]()
![]()
Tralalalalala
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:10 schreef demins het volgende:
En ja hoor, daar ben ik weer!
Ik zie dat iedereen er al is! Gezelli!![]()
![]()
![]()
Trouwens allemaal weer wat opgeknapt? Denk erom he, morgen moet je fit zijn...![]()
![]()
![]()
Kun je niet een hoog risico nemen? (Of kan dat niet meer in het nieuwe zorgstelsel?)quote:Op woensdag 16 november 2005 15:30 schreef flugeltje het volgende:
Sjezus.... Ik krijg net het aanbod van m'n zorgverzekeraar binnen...
45 euro in de maand meer betalen...
Nog minder.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:18 schreef scanman01 het volgende:
Gebeurt er echt zo weinig vandaag?
Geen zak!quote:Op woensdag 16 november 2005 16:18 schreef scanman01 het volgende:
Gebeurt er echt zo weinig vandaag?
nou dat vraag ik me dus af. Houd ze het een beetje uit in het huis. Op de 1 of andere zieke manier heb ik nog wel ergens een beetje een zwak voor die psycho namelijk. Ik lees gewoon bar weinig over ingrid...quote:
Ik heb het Fok T-shirt van OMA (operation message arrow) van BB1 nogquote:Op woensdag 16 november 2005 16:14 schreef flugeltje het volgende:
Ben je al bezig met kleding uitzoeken, of lijk je niet zo op Nathalie
Dat laatste lijkt me een prima optie!quote:Op woensdag 16 november 2005 16:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het Fok T-shirt van OMA (operation message arrow) van BB1 nog![]()
Maar laat ik die maar niet aandoen. Ik heb geen idee wat ik aanmoet!! Ik heb geen kleren! Help!
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar laat ik die maar niet aandoen. Ik heb geen idee wat ik aanmoet!! Ik heb geen kleren! Help!
Is LS nu zeker danquote:Op woensdag 16 november 2005 16:20 schreef demins het volgende:
[..]
Morgen is het donderdag!![]()
Isa publiek LS erin
Misschien een domme vraag, maar hoe weten we dat het de echte Menno isquote:
Korte rok, strak truitje.. kom je geheid in beeldquote:
MIsschien mag je die leuke roze hoed van je vriendin wel lenenquote:
CartWOman schijnt het gecheckt te hebben.....quote:Op woensdag 16 november 2005 16:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, maar hoe weten we dat het de echte Menno is
De kans lijkt me vele malen groter dat het iemand is die een geintje uithaalt.
Ben je gek? Maar we hebben soms van die kleine verwachtingen nodig die ons op de been houden!quote:Op woensdag 16 november 2005 16:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
Is LS nu zeker danIk geloof er namelijk nog steeds niet al te veel van
Het is echt zoquote:Op woensdag 16 november 2005 16:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, maar hoe weten we dat het de echte Menno is
De kans lijkt me vele malen groter dat het iemand is die een geintje uithaalt.
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:24 schreef flugeltje het volgende:
MIsschien mag je die leuke roze hoed van je vriendin wel lenen![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:25 schreef nachtzuster het volgende:
![]()
Weet je al voor welke bewoner je komt?
Soms vragen ze dat aan het publiek![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:25 schreef demins het volgende:
[..]
Ben je gek? Maar we hebben soms van die kleine verwachtingen nodig die ons op de been houden!![]()
SSSSSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!quote:Op woensdag 16 november 2005 16:25 schreef arneaux het volgende:
Als ik het goed begrijp gaat LekkerSimpel in het BB huis?
Dat is iets voor de dochter van Robquote:Op woensdag 16 november 2005 16:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
Korte rok, strak truitje.. kom je geheid in beeld
Leest ook mee........quote:Op woensdag 16 november 2005 16:28 schreef demins het volgende:
[..]
SSSSSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!
De vijand luistert mee!![]()
Idd ssssssssssst Hij heeft een praatverbod!quote:Op woensdag 16 november 2005 16:25 schreef arneaux het volgende:
Als ik het goed begrijp gaat LekkerSimpel in het BB huis?
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:32 schreef Peter6000 het volgende:
Dit soort gesprekken zijn toch puur vermaak, vind ik dan weer
op 2 ookquote:Op woensdag 16 november 2005 16:30 schreef Peter6000 het volgende:
ER GEBEUREN HELE SPANNENDE NOMINATIEDINGEN OP STREAM 1 HOOR
Oh, shit...even wijzigen in mijn nominatiespel danquote:Op woensdag 16 november 2005 16:31 schreef bunnyma het volgende:
Dit is wel erg.
Roel en Joost spreken nu al af niet op elkaar te stemmen![]()
BB.... dit is wel erg duidelijk stemafspraken.![]()
Doe er wat aan.
Ik wilde net ON-TOPIC gaan schreeuwenquote:Op woensdag 16 november 2005 15:48 schreef flugeltje het volgende:
sorry trouwens voor m'n off-topic geblaat.... Maar het was ff schrikken net...
ik vind het vooral verbazingwekkend dat BB hier niet tegen optreedtquote:Op woensdag 16 november 2005 16:38 schreef Peter6000 het volgende:
Joost moet er even over nadenken
Roel staat er open voor![]()
Dit is echt verbazend, dat ze dit gewoon openlijk doen
Toen Nathalie een keer iets had besproken, kreeg ze strafquote:Op woensdag 16 november 2005 16:40 schreef teamlead het volgende:
ik vind het vooral verbazingwekkend dat BB hier niet tegen optreedt
Dat is natuurlijk wel weer zo. Alleen heb ik liever Roel, Rob of Nathalie eruit.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:43 schreef rickfcdb1 het volgende:
Laat ze lekker, worden we eindelijk verlost van Ingrid of Chantal
Ik vind ook dat er nu wel stemafspraken gemaakt zijn.... wat zijn de sancties eigenlijk?quote:Op woensdag 16 november 2005 16:43 schreef Isabeau het volgende:
Nou, in mijn ogen zijn dit heel erg duidelijke stemafspraken, Gert
Ja lachen!quote:Op woensdag 16 november 2005 16:51 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
BB laat ze lekker hun gang gaan. Laat zelfs iedereen nomineren.
En komt dan met de mededeling dat diegenen die aan stemafspraken hebben gedaan genomineerd staan, en de rest is vrijgesteld.
Helemaal leuk zou zijn als de overtreders volgende week ook niet zouden mogen nomineren.
quote:Dan bemoeit Rob zich er mee. Hij laat aan de twee weten dat hij en Nathalie sowieso op een ander persoon stemmen, waardoor de bank heel groot wordt. "Oké, dan gaan wij lachend op elkaar stemmen", besluiten Joost en Roel. "Laten we één ding afspreken", zegt Rob. "We praten er nooit met iemand over." Zal het plannetje van de heren grote gevolgen hebben voor de komende Nominatieronde?
Als het goed is heb je van de belastingdienst een formulier gekregen voor aanvraag zorgtoeslag. Afhankelijk van het inkomen wordt bepaald of je recht hebt op deze zorgtoeslag en hoe hoog die zal zijn.quote:Op woensdag 16 november 2005 15:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik krijg natuurlijk m'n standaard beoordeling erbij...
Maar krijgen we méér loon dan??
Dat heb ik dan niet goed begrepen, volgens mij ging hij wel op Roel stemmen.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:54 schreef mijn23 het volgende:
roel en joost stemmen dus niet meer op elkaar,hebben elkaar net de hand geschud erop,hoop ook dat ze zich er alletwee aan houden
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:55 schreef mijn23 het volgende:
oh nee ik heb het verkeerd,ze gaan toch op elkaar stemmen
Leuk leuk leuk.....een sanctiequote:Op woensdag 16 november 2005 16:54 schreef teamlead het volgende:
ik verwacht toch een sanctie van BB, maar wel pas als blijkt dat deze afspraken idd worden nagekomen
Van de Talpa-site:
[..]
dan is ingrid de lul.. chantal gaat nergens heen tot ze die kerel voor haar gepromoot hebben..quote:Op woensdag 16 november 2005 16:58 schreef mijn23 het volgende:
iedereen gaat zich langzaamaan tegen chantal en ingrid keren
en waarom zouden we daar blij om moeten zijnquote:Op woensdag 16 november 2005 16:59 schreef rickfcdb1 het volgende:
Wees blij dat er wat gebeurd. In plaats van zeuren over straffen een brede bank betekend namelijk dat degene die er normaal tussendoor glippen met nomineren nu lekker op de bank zitten. Kan Ingrid meteen haar koffer pakken.
Voordat Ingrid vertrekt zou ik wel nog 4 andere willen zien vertrekken.quote:Op woensdag 16 november 2005 16:59 schreef rickfcdb1 het volgende:
Wees blij dat er wat gebeurd. In plaats van zeuren over straffen een brede bank betekend namelijk dat degene die er normaal tussendoor glippen met nomineren nu lekker op de bank zitten. Kan Ingrid meteen haar koffer pakken.
iedereen buiten het huis heeft dit al in een eerder stadium gedaan!quote:Op woensdag 16 november 2005 16:58 schreef mijn23 het volgende:
iedereen gaat zich langzaamaan tegen chantal en ingrid keren
Las ik nou dat je morgen naar de studio gaat?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het lachen om naar te kijken, maar volgens de reglementen mag dit echt niet.
quote:Op woensdag 16 november 2005 17:02 schreef Day het volgende:
Las ik nou dat je morgen naar de studio gaat?
Laat je nakijken man. Die twee ratten doen al weken niets anders. Of was het niet opgevallen dat ze altijd de zelfde mening hebben.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:01 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb inmiddels ook symphatie voor Ingrid en Chantal.
Nooit gedacht dat ooit nog een te typen
Wel duidelijk vertellen wat je aantrekt, Isa.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het lachen om naar te kijken, maar volgens de reglementen mag dit echt niet.
Met die roze hoed komt ze zéker in beeldquote:Op woensdag 16 november 2005 17:04 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Wel duidelijk vertellen wat je aantrekt, Isa.
Die roze hoed zie ik wel zitten, lekker opvallend.
Zelfde geldt toch voor Nathalie en Dido.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:03 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Laat je nakijken man. Die twee ratten doen al weken niets anders. Of was het niet opgevallen dat ze altijd de zelfde mening hebben.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |