abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 15 november 2005 @ 19:17:07 #1
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_32293650
Vervolg op: Wat voor soort kinderwagen #3
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 11:29 schreef lcicle het volgende:
Ik lees in dit topic nog erg weinig van andere gebruiksters over de Mutsaerts Transaction en Transformer.

alle tips & trucs zijn welkom
Ja, weinig ervaringen in het algemeen.
Hier in dit topic lijkt de quinny erg slecht naar voren te komen, de meesten lijken er problemen mee te hebben, terwijl als je sites als kieskeurig.nl e.d. bezoekt, dit enorm lijkt mee te vallen. (Of ze weten de site niet te vinden.
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  zaterdag 19 november 2005 @ 20:53:40 #2
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_32408255
Vandaag toch alvast een kinderwagen besteld.... Tis een 3-wieler geworden. De quinny speedy SX. in de kleur rood. Wordt wel pas over paar maanden bezorgd (samen met de babykamer).
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  maandag 28 november 2005 @ 15:04:46 #3
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_32645913
quote:
Breng uw Urban Jungle Buggy terug

Bent u in het bezit van een (enkele) Urban Jungle Buggy met een verstelbare duwstang met zilveren knop? Brengt u die dan terug naar de winkel. Het is mogelijk dat er luchtbellen in het duwstang-verstelmechaniek terecht komen. Hierdoor kan het mechaniek breken. Het gaat om de serie 00000-012893.

Bij teruggave in de winkel, zorgt de winkelier ervoor dat de buggy bij de fabrikant Fabrikant One Tree Hill terug komt. Deze vervangt het verstelmechanisme.

Voor meer informatie kunt u mailen naar info@onetreehill.nl
Van de consumentenbond.
pi_33367444
Iemand ervaring met de "bugaboo-kloon" van firstwheels, te koop bij Halfords?
De Bugaboo zou in onze situatie de meest handige kinderwagen zijn, omdat we klein wonen, op één hoog wonen en veel gebruik maken van het OV vanwege gebrek aan auto.
Daarnaast vind ik veel van de andere wagens zo veel plastic onderdeeltjes hebben waarbij ik bang zou zijn dat het bij intensief niet zo heel lang mee zal gaan.
Helaas ligt de Bugaboo vér boven ons budget.
De firstwheels variant lijkt aan onze wensen te voldoen (klein, wendbaar, geen ieniemienie bak, niet te duur, simpel van ontwerp) maar ik ben heel benieuwd naar eventuele positieve of negatieve ervaringen.





http://www.halfords.nl/NL(...)htm?productId=503391

http://www.firstwheels.nl/
  maandag 26 december 2005 @ 08:39:07 #5
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_33408861
Voor degenen die het mandje missen onder de Quinny Buzz:
http://www.babycare.nl/product_info.php?products_id=590

Is er trouwens een regenhoes voor over de Dreami van de Quinny Buzz? De twee die erbij zitten passen volgens mij niet (of ik had teveel haast om het goed uit te proberen )

[ Bericht 40% gewijzigd door Wennie op 26-12-2005 08:49:27 ]
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_33409001
bij de Hema hebben ze een universeel regenhoes voor wandelwagens, bevalt mij prima( niet voor een buzz, maar goed). Ik ben gewoon met de wagen en de hoes naar de klantenservice gegaan en gevraagd of ik hem even mocht proberen,dat mocht:) .
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  maandag 26 december 2005 @ 12:24:20 #7
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_33411377
Wennie, ik kan me nog goed herrinneren dat 't even puzzelen was met de regenhoes van de Dreami, maar dat ie wel pastte. (kan me nog herrinneren dat Belana en Catootje er ook zo'n moeite mee hadden in 't begin)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 26 december 2005 @ 13:26:21 #8
24188 Belana
kloon van belana
pi_33412829
het was ff puzzelen idd met die hoes maar ging wel
stormy waters...
sailin'
pi_33413483
quote:
Op maandag 26 december 2005 08:39 schreef Wennie het volgende:
Voor degenen die het mandje missen onder de Quinny Buzz:
http://www.babycare.nl/product_info.php?products_id=590

Is er trouwens een regenhoes voor over de Dreami van de Quinny Buzz? De twee die erbij zitten passen volgens mij niet (of ik had teveel haast om het goed uit te proberen )
Haha ja hij past wel, maar 't duurde bij mij ook even voor ik hem op de juiste manier erop had zitten...

Handig dat bagagemandje, ik doe wel niet veel boodschappen met de kinderwagen, maar is toch wel makkelijk zo'n mandje (gauw bestellen)
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  dinsdag 27 december 2005 @ 07:58:15 #10
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_33431918
Welke hoes moet er dan omheen? Die voor de Maxi-Cosi of die voor de wandelwagen?
Ja, dat mandje lijkt me sowieso wel handig, vandaar dat ik ernaar op zoek was
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_33452599
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 07:58 schreef Wennie het volgende:
Welke hoes moet er dan omheen? Die voor de Maxi-Cosi of die voor de wandelwagen?
Ja, dat mandje lijkt me sowieso wel handig, vandaar dat ik ernaar op zoek was
Ehh, ik denk die voor de Maxi Cosi, maar volgens mij is die gewoon voor de Dreami. Als ie om de kinderwagenbak zit in ieder geval, past ie daar perfect op. Ik heb hem ook weleens voor de Maxi-Cosi gebruikt, maar daar is het volgens mij niet voor gemaakt.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_33482147
Vriendlief is verliefd op de Quinny freestyle...
Ik vind hem op zich ook mooi en makkelijk te besturen, alleen.... ZO ZWAAR!!!
Wat vinden jullie? En wat als alternatief?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_33482462
Ik vind hem groot en zwaar en persoonlijk ben ik geen fan van driewielers. Misschien is een koelstra iets voor je? Die is ook wel groot maar hij lijkt wat lichter en minder massief...

Ik zou lekker eens naar een babymegastore-achtig iets gaan en alles proberen. Zo ben ik er achter gekomen dat de quinny niets voor mij is en een vierwieler met twee kleine wieltjes juist wel. het is zo persoonlijk...
pi_33482786
quote:
Op woensdag 28 december 2005 20:58 schreef owlet het volgende:
Ik vind hem groot en zwaar en persoonlijk ben ik geen fan van driewielers. Misschien is een koelstra iets voor je? Die is ook wel groot maar hij lijkt wat lichter en minder massief...

Ik zou lekker eens naar een babymegastore-achtig iets gaan en alles proberen. Zo ben ik er achter gekomen dat de quinny niets voor mij is en een vierwieler met twee kleine wieltjes juist wel. het is zo persoonlijk...
Ik heb eigenlijk altijd ruzie met vierwielers! Zelfs bij monster nummer drie had ik t nog niet onder de knie!
Ik wil idd nog graag naar zo'n babymegastore en we hebben nog tot Juni, dus tijd zat.... Maar ik vind het daar altijd zo eng... Zoveel leuks, zoveel moois, zoveel liefs!!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_33512953
Wij hebben (omdat we twee kleintjes van 1 jaar en 7 weken hebben) de Mountain Terrain Duowagen gekocht. Ik vind het persoonlijk een prettige wagen om te rijden en zelfs winkelen gaat wel goed.

Pluspunten:
- dikke luchtbanden, dus goede vering
- niet breed voor een duowagen
- geschikt voor tweelingen én voor een kleine baby en peuter
- redelijk goed inklapbaar

Minpunten:
- Ik vind het reiswiegje niet zo groot - baby kan er niet al te lang in
- de 'gewone' zittingen zijn niet helemaal plat te krijgen, alleen maar een beetje onderuitgezakt

Voor de rest ben ik er tevreden mee. Weet alleen niet goed of iemand weet hoe lang een baby in zo'n reiswiegje past. Het is geen brede wieg, omdat de wagen ook redelijk smal is voor een duowagen...
  Jubileum moderator donderdag 29 december 2005 @ 20:10:55 #16
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_33516142
Ik heb Iris er ingehad tot ze zo'n maand of 4-5 was, maar Iris was dan ook een klein meisje. Als je een stevige baby hebt ben je met 2 maanden wel klaar met het wiegje denk ik.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Moderator maandag 2 januari 2006 @ 19:48:33 #17
45833 crew  Fogel
pi_33635354
quote:
Op donderdag 29 december 2005 18:35 schreef Suzanna het volgende:
Wij hebben (omdat we twee kleintjes van 1 jaar en 7 weken hebben) de Mountain Terrain Duowagen gekocht. Ik vind het persoonlijk een prettige wagen om te rijden en zelfs winkelen gaat wel goed.

--knip--

Voor de rest ben ik er tevreden mee. Weet alleen niet goed of iemand weet hoe lang een baby in zo'n reiswiegje past. Het is geen brede wieg, omdat de wagen ook redelijk smal is voor een duowagen...
Wij gaan morgen de reiswiegjes in de verkoop gooien. De kinderen zijn bijna 6 maanden oud nu en hebben gisteren nog in de reiswiegjes gelegen (het was wel erg krap, maar had geen tijd om de wagen om te bouwen).

Ze waren bij geboorte tussen de 2000 en 2400 gram, nu zijn ze ongeveer 7 kilo.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  maandag 2 januari 2006 @ 19:55:58 #18
24188 Belana
kloon van belana
pi_33635628
Ik ga ook nog steeds voor de mountain terrain, maar ik vind ze wel duur, zoals al die wagens.
hebben jullie hem nieuw of 2e hands gekocht suzanna?
stormy waters...
sailin'
  maandag 2 januari 2006 @ 20:03:16 #19
24188 Belana
kloon van belana
pi_33635809
ow en maakt het uit of ie zwenkwielen heeft of niet?
stormy waters...
sailin'
pi_33636997
wij nemen de Quinny speedy SX, heb verder niet zo veel verstand van kinderwagens, maar deze vond ik erg fijn rijden en makkelijk in gebruik toen ik m in de winkel bekeek en testte, bovendien ben ik erg verliefd op de kleur


  Jubileum moderator maandag 2 januari 2006 @ 20:53:55 #21
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_33637487
Mijn DMT heeft voor 2 wielen die ik vast kan zetten en ook "los", dan gaan ze alle kanten op. In de losse stand rijd ie echt zalig, dan zwaai ik hem zo alle krappe bochtjes door. Ik zou dat dus zeker aanraden want die vaste stand gebruik ik alleen op het strand.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 2 januari 2006 @ 21:06:29 #22
24188 Belana
kloon van belana
pi_33637982
thanks Lois en ook voor het linkje naar marktplaats. Ik had zelf ook al zitten kijken en mijn zoekopdracht was de laatste keer niet goed denk ik, want nu vond ik idd allemaal betaalbare wagens
stormy waters...
sailin'
pi_33643808
quote:
Op maandag 2 januari 2006 19:48 schreef Fogel het volgende:

[..]

Wij gaan morgen de reiswiegjes in de verkoop gooien. De kinderen zijn bijna 6 maanden oud nu en hebben gisteren nog in de reiswiegjes gelegen (het was wel erg krap, maar had geen tijd om de wagen om te bouwen).

Ze waren bij geboorte tussen de 2000 en 2400 gram, nu zijn ze ongeveer 7 kilo.
Ik ga vandeweek (denk ik) ook maar eens de wagen ombouwen.

Hanne ligt tot nu toe nog in het reiswiegje. Het is nu wel héél erg krap aan het worden, ze knalt er nu wel zo bijna uit.
Maar toch nog zes maanden vol gehouden!
Hanne weegt nu iets meer dan acht kilo en is zo ongeveer 67 cm.
W ~ H ~ T
pi_33645202
anna heeft 't ook tot 6 maanden volgehouden in die reiswiegbak, tot mijn verbazing. ik vond 't ding voordat ze geboren was er al zo vreselijk klein uitzien. wij hebben trouwens een 'happy baby' duowagen, tweedehands via marktplaats. nog steeds heel tevreden over. maar belana, bij 2,5 jr (want dat is liam straks toch bij de geboorte van nr 2?) vraag ik me toch af of 't nog nodig is, zo'n duowagen, en of je niet kunt volstaan met een meerij-plankje. ik merk nu al bij piet dat ik 't wel een beetje een gevaar vind dat ik 'm te snel in de wagen zet (lekker makkelijk), terwijl het voor zijn conditie en motoriek natuurlijk beter is om zoveel mogelijk zelf mee te lopen. en dat kan hij op zich ook al best, of ik vind dat ie 't zou moeten kunnen althans. met zo'n plankje heb je dat gevaar minder lijkt me.
  Moderator dinsdag 3 januari 2006 @ 00:49:26 #25
45833 crew  Fogel
pi_33646375
quote:
Op maandag 2 januari 2006 23:36 schreef Jonnetje het volgende:

[..]

Ik ga vandeweek (denk ik) ook maar eens de wagen ombouwen.

Hanne ligt tot nu toe nog in het reiswiegje. Het is nu wel héél erg krap aan het worden, ze knalt er nu wel zo bijna uit.
Maar toch nog zes maanden vol gehouden!
Hanne weegt nu iets meer dan acht kilo en is zo ongeveer 67 cm.
Als het zomer was geweest, hadden ze het vast nog wel een maandje uitgehouden. Maar met de huidige temperaturen tussen de -5 en -10 liggen ze ook in een 'babynest' (of hoe zo'n ding ook heet, soort van slaapzak met een lammenvel aan de binnenkant), en dat neemt ook de nodige plek in beslag.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  dinsdag 3 januari 2006 @ 10:16:52 #26
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_33651900
Wij hebben de Mutsy Urban Rider . Is ook van Mutsaerts. Wij zijn bewust voor een 4-wieler gegaan omdat we die stabieler vonden dan een 3-wieler. De wielen aan de achterstang kun je fixeren waardoor je heel makkelijk lange stukken rechtdoor kan lopen, als je de stang 'los' zet is hij heel simpel te manouvreren. Dan heeft hij wel een grote draaicirkel. Dat is heel simpel op te lossen doordat de wielen aan de voorkant er met één handomdraai vanaf te halen zijn en je daar zwenkwielen voor in de plaats kan zetten, ideaal als je gaat winkelen , dan kan hij om zijn eigen as draaien.
Nog een voordeel is dat als je de wagen met het 'zitje' gaat gebruiken als de kleine wat groter is, je kan kiezen of je je kindje naar je toe wilt hebben of van je af. Voor zover ik begrepen heb is dit de enige wagen waarbij je dat zelf kan kiezen.
De duwstang is in hoogte verstelbaar en je kan best wat boodschappen onderin kwijt. De vering is heel goed, iets wat wij ook erg belangrijk vonden. Met de adapters past de maxi-cosi ook op het onderstel.
Het enige nadeel aan de wagen (ja, ik ben ontzettend blij met deze wagen, maar ik heb een nadeel gevonden) is dat het onderstel vrij groot blijft bij het inklappen, plat maar breed. Gelukkig hebben we een grote kofferbak waar hij goed inpast.
Het plaatje heb ik van het internet geplukt, wij hebben een iets andere kleurstelling gekozen en de bak is bij ons niet bekleed. We willen nog wel eens naar het strand en dan is een kunststof bak makkelijker schoon te maken. (heb een hekel aan schoonmaken, dus dat moet heel simpel zijn )De stof is heel goed met een vochtige doek schoon te maken.



Er werd gevraagd naar ervaringen met de Transaction en de Transformer, maar dit is ook een Mutsaerts, misschien heb je er toch iets aan.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 3 januari 2006 @ 10:30:19 #27
24188 Belana
kloon van belana
pi_33652143
Bix, misschien heb je daar wel gelijk in hoor, maar er moet hier toch een nieuwe wagen komen, want die k*tquinny (sorry, het is echt een nachtmerrie dat ding van ons) moet gewoon naar de stort. Maar ik zal er eens over nadenken, misschien zou het een enkele wagen met plankje kunnen worden idd. Maar wat voor wagen dan weer
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 3 januari 2006 @ 10:48:30 #28
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_33652522
Amber is net 2 (of bijna 2 ) als de 2e geboren wordt. Ik twijfel ook of ik een douwagen nemen zal. Wat adviseren de ervaringsdskundigen?
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_33653069
quote:
Op maandag 2 januari 2006 20:41 schreef Girly het volgende:
wij nemen de Quinny speedy SX, heb verder niet zo veel verstand van kinderwagens, maar deze vond ik erg fijn rijden en makkelijk in gebruik toen ik m in de winkel bekeek en testte, bovendien ben ik erg verliefd op de kleur

[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Het Shir, das toevallig wij willen precies dezelfde. Of heeeeel misschien (ligt eraan hoeveel geld we overhouden) een bugaboo. Maar ik vind deze ook helemaal super
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_34547711
Even voor Mammietje(als ik t goed typ)
Ik heb vroeger bij mijn meiden een duowagen gehad en dan achter elkaar,naast elkaar kom je geen winkel in of uit
Je moet wel meer duwen als met een gewone,maar ik had er 1,waarbij je de wieltjes vast en los kon doen,was erg prettig.En het achterste zitje kon helemaal plat voor de baby,erg handig.
Succes!.
Groetjes,Minoes
pi_34551788
Dat leek mij ook al een probleem worden, Minoes... als ik aan de Zeeman en het Kruidvat hier ter plaatse denk...
Maar ik ben niet zo groot en duwkracht is dus ook wel een hot item. Ik wil om die reden sowieso zwenkwieltjes: heb nu een enkele wagen zonder, maar dat is werken om het kreng vooruit te krijgen. Bovendien zit ik met een erg smal halletje waar het ding in moet staan. Dit kan nog met de enkele wagen... maar een dubbele wordt nog krapper.
En ik vind de reiswiegjes wat krap, lijkt me dat ze daar snel uitgroeien, maar dat zal misschien niet zoveel verschillen of je nou een tandem of een duowagen naast elkaar neemt.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 17:57:15 #33
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_34554969
Hahaha, goed zo Bass-Miss, meteen een kinderwagen! En een coole nog wel. Wij gaan onze ouderwetse ook weer gebruiken voor de baby-op-komst. Zit er bij deze nog een ombouwmogelijkheid bij?

Gefeliciteerd trouwens!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_34555052
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 17:57 schreef Sugar het volgende:
Hahaha, goed zo Bass-Miss, meteen een kinderwagen! En een coole nog wel. Wij gaan onze ouderwetse ook weer gebruiken voor de baby-op-komst. Zit er bij deze nog een ombouwmogelijkheid bij?

Gefeliciteerd trouwens!!!
Ik had deze al een paar weken terug besteld. Gewoon omdat ik hem mooi vond, geen idee of hij ook makkelijk is. Maar anders is het gewoon een leuk hebbeding.
pi_34563449
Waaauw wat een mooie wagen Bass-Miss!!! Echt gaaf zon oudje!
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  Jubileum moderator zaterdag 28 januari 2006 @ 22:44:59 #36
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_34563716
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 13:46 schreef minoes_ het volgende:
Even voor Mammietje(als ik t goed typ)
Ik heb vroeger bij mijn meiden een duowagen gehad en dan achter elkaar,naast elkaar kom je geen winkel in of uit
Valt erg mee hoor in de praktijk, mijn duo is niet breder dan de gemiddelde deurpost en dus kan je (bijna) overal in en uit. Ik kan hier alleen niet naar de zeeman (die zetten de rekken te dicht bij elkaar) en naar het kruidvat (die bouwen de paden te vol met losse spullen). Beide winkels hebben al een klachtenbrief cq email gehad want er zijn gewoon regels mbt rolstoeltoegankelijkheid. Het is alleen zo jammer dat ze er niet op reageren

Wat een geweldige kinderwagen BM!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_34566134
LadyS, je hebt nu toch een Quinny? Daar zijn dacht ik ook meerijdplankjes-met-stoeltje voor te krijgen, is dat evt geen oplossing?
Bix heeft toen wel een duowagen gekocht voor Piet & Anna, is toch ongeveer hetzelfde leeftijdsverschil denk ik?
Babyplanet geeft nu trouwens ook korting op duowagens, http://www.babyplanet.nl/
pi_34566684
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 22:44 schreef Lois het volgende:

[..]

Valt erg mee hoor in de praktijk, mijn duo is niet breder dan de gemiddelde deurpost en dus kan je (bijna) overal in en uit. Ik kan hier alleen niet naar de zeeman (die zetten de rekken te dicht bij elkaar) en naar het kruidvat (die bouwen de paden te vol met losse spullen). Beide winkels hebben al een klachtenbrief cq email gehad want er zijn gewoon regels mbt rolstoeltoegankelijkheid. Het is alleen zo jammer dat ze er niet op reageren

Wat een geweldige kinderwagen BM!
Met die van mij cross ik ook overal tussendoor hoor.

Behalve bij wat Zeeman- en Kruidvat-filialen idd.

Hadden we laatst een Zeeman waar ik op m'n gemak tussen de bakken/manden door kon, kom ik bij de kassa... staat daar een grote pilaar midden in het pad.. Kon ik weer terug

Maar het ligt maar net aan het filiaal, hier in de buurt zijn toch wel een stel Kruidvat- en Zeeman-winkels die je gewoon met je duowagen kunt doorkruisen. Het is soms krap/smal maar heej, als je een tandemwagen neemt zul je weer zien dat je weer klem komt te zitten omdat de bocht te kort is en je dus de draai niet kunt maken.
W ~ H ~ T
  zondag 29 januari 2006 @ 09:08:38 #39
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_34572520
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 23:48 schreef poemojn het volgende:
LadyS, je hebt nu toch een Quinny? Daar zijn dacht ik ook meerijdplankjes-met-stoeltje voor te krijgen, is dat evt geen oplossing?
Bix heeft toen wel een duowagen gekocht voor Piet & Anna, is toch ongeveer hetzelfde leeftijdsverschil denk ik?
Babyplanet geeft nu trouwens ook korting op duowagens, http://www.babyplanet.nl/
Nee, geen Quinny hier. Wij hebben een Chicco Tech 4wd ofzo.
Ja, ik wist inderdaad dat bijv. bix er ook eentje had gekocht en volgens mij wel meer, daarom vroeg ik het eigenlijk ook hier. maar ik ben ook benieuwd naar degene die juist géén duowagen hebben gekocht, bijv.
En ik denkt dat als we een duowagen gaan kopen, dat ik hem op marktplaats koop.
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  zondag 29 januari 2006 @ 09:27:09 #40
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_34572573
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 10:48 schreef LadyS het volgende:
Amber is net 2 (of bijna 2 ) als de 2e geboren wordt. Ik twijfel ook of ik een douwagen nemen zal. Wat adviseren de ervaringsdskundigen?
Ik had tussen de tweede en de derde 1 jaar en 9 maanden zitten, ik heb toen gekozen voor de duowagen, Ewen kon toen al goed lopen, maar eigenlijk een beetje tè goed hij is (en blijft trouwens) mijn kleine draakje en zal ieder moment benutten om weg te rennen of zijn grote broer uit te dagen. Voor het overzicht was het ook handiger. Als er tussen mijn eerste en tweede 2 jaar had gezeten had ik denk ik gewoon gegaan voor een kiddyboard ofzo.
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  zondag 29 januari 2006 @ 10:59:55 #41
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_34573543
Wij gaan straks ook gewoon op pad met kinderwagen en kiddyboard of draagzak en buggy (voor Maria) . Ik kan helemaal niet inschatten of Maria tegen die tijd goed loopt enzo, maar ik vind zo'n duowagen niet echt nodig voor een leeftijdsverschil van (bijna) 2 jaar.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_34573699
Belachelijk toch dat juist winkels als Kruidvat en Zeeman zo slecht toegankelijk zijn met een kinderwagen?! Ik kom er juist omdat ik een kind heb, voorheen kwam ik er nooit! En de babyspullen liggen ook nog eens heeeelemaal achter in de winkel, grhmpf!

Ik neigte meer naar een tandemwagen maar daar moet je inderdaad ook nog de draai mee kunnen maken. Bovendien vind ik een nadeel dat de 'oudste' dan zover weg zit. (Jaahaa.. deze tuthola houdt haar kroost graag zo dicht mogelijk bij zich; vind er al niets aan dat ik hem nu niet meer aan kan kijken als hij in de buggy zit, hihi!) Twijfel nu helemaal welke wagen te nemen...
pi_34573722
quote:
Op zondag 29 januari 2006 10:59 schreef Sugar het volgende:
Wij gaan straks ook gewoon op pad met kinderwagen en kiddyboard of draagzak en buggy (voor Maria) . Ik kan helemaal niet inschatten of Maria tegen die tijd goed loopt enzo, maar ik vind zo'n duowagen niet echt nodig voor een leeftijdsverschil van (bijna) 2 jaar.
Zelfde hier. Een duowagen lijkt me hier in de stad wel erg lastig.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 29 januari 2006 @ 12:34:24 #44
24188 Belana
kloon van belana
pi_34575911
Ik twijfel ook nog steeds. Ik wacht het nog ff af allemaal. Het lijkt me namelijk toch wel handig als Liam ook nog lekker kan zitten. Ik woon vlak bij de stad en loop dus alles, maar het is te ver voor hem om te lopen, ook als ie 2,5 is. En ik zie wel eens mensen lopen met zo'n kiddyboard, maar dan denk ik vaak: dan loop je ook krom en dan moet ik aan mijn rug denken.
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † zondag 29 januari 2006 @ 12:50:27 #45
37843 lady-wrb
kortaf
pi_34576427
ik heb tussen de oudste en de jongste 5,5 jaar zitten dus een duowagen heb ik nooit gehad
ik denk dat ik aanschaf van eend duowagen zou laten afhangen van hoe het kind is.
mijn oudste wou het liefste lopen. (die liep als dreumes meer achter de kinderwagen te duwen dat dat hij erin zat.
luca daarintegen had het liefste nu nog per kinderwagen vervoerd geworden. die probeert nu nog af en toe of we hem niet willen dragen op het kippeneindje van school naar huis.

ik zou voor een kind als mijn oudste inderdaag gewoon een meerijplankje nemen en voor zo'n antilopen als luca zou ik toch voor een duowagen gaan.
pi_34579883
quote:
Op zondag 29 januari 2006 11:09 schreef Mammietje het volgende:
[knippie]

Ik neigte meer naar een tandemwagen maar daar moet je inderdaad ook nog de draai mee kunnen maken. Bovendien vind ik een nadeel dat de 'oudste' dan zover weg zit. (Jaahaa.. deze tuthola houdt haar kroost graag zo dicht mogelijk bij zich; vind er al niets aan dat ik hem nu niet meer aan kan kijken als hij in de buggy zit, hihi!) Twijfel nu helemaal welke wagen te nemen...
Mammietje als ik jou was zou ik gewoon eens naar een winkel gaan om te "testrijden". Dan kun je (vrijblijvend ) beide soorten wagens gewoon uitproberen en kijken wat het beste bij jullie past.
Dat hebben wij ook gedaan (en daarna veel goedkoper een tweedehands duowagen via speurders gekocht )

Even 'sleuren en pleuren' hoor..
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 21:47 schreef Lois het volgende:
Bix is het nog nodig dat ik even lyrisch ga uitwijden over mijn duowagen of weet je dat nog wel?
Ik kan maar 1 tip geven: neem er een naast elkaar.
Nee hoor ik kan vast nog wel meer tips bedenken maar dit is voor mij de belangrijkste.
Ik zeg nog bijna elke dag dat ik zo blij ben met mijn wagen en dat ik niet zonder kan.
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 22:02 schreef Jonnetje het volgende:

[..]

Nou doe dan toch maar wat waarschijnlijk heb ik dat of nooit meegekregen (voor mijn tijd ) of er overheen gelezen.... En ik ben toch wel benieuwd. Kan ik het anders ergens terug lezen?

Een kennis van mij (met een tweeling) die raadde juist weer een áchter elkaar aan.. Want zij kwam klem te zitten in gangpaden van winkels, het ding was niet fatsoenlijk klein weg te vouwen en nam dus de halve auto in beslag..
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 21:30 schreef Lois het volgende:
Wij hebben zaterdag een kinderwagen gehuurd bij Babyrent. Ik had op internet tijdens mijn zwangerschap een duowagen gekocht (waarin Eva voorop zat en Iris achterin lag) maar die beviel slecht. Ik kom amper de stoep op met bijna 14 kilo Eva voorin, ik moet dan echt met mijn volle gewicht op de beugel gaan hangen wil ik de voorwielen een beetje omhoog krijgen. Ook vind ik Eva veel te ver voorin zitten waardoor ik er weinig grip op heb, zo maait ze nl. van alles uit de stellingen in de winkels met die grijpgrage handjes. Ik kon er amper boodschappen in meenemen en ik kon al helemaal geen bochten in winkels nemen zonder enorm aan dat ding te moeten sjorren.Voeg daarbij het feit dat dat K*tding steeds een lekke band had (en ook steeds een andere band) en ik was dat kreng ongelooflijk zat. Om nu niet weer enorm veel geld uit te geven zonder dat ik wist of iets wel praktisch was in gebruik hebben we nu voor 2 maanden deze wagen: http://www.babyrent.nl/images/artikelen/mt-reiswieg.jpg gehuurd.

Ik heb hem maandag gebruikt voor Eva en Iris en het was echt geweldig! Hij rijdt als een zonnetje en ik kon ook nog onwijs veel boodschappen meenemen onderin. Vandaag hebben Bram en Iris erin gezeten tijdens het winkelen in Alkmaar en dat ging ook geweldig. Hij klapt hartstikke plat in (handig in de auto) en de meeste winkels zijn ook nog goed toegankelijk met dat ding.
Het was wel grappig, we hadden best bekijks en sommige mensen zag je ook echt denken 'hmmmm dat is geen tweeling of broer en zus" .
Slechts 1 mevrouw was zo dapper om het even te vragen zodat de rest van de rij voor de kassa ook eindelijk op de hoogte was tot hun grote opluchting.
Mede om deze reden zijn wij nog even bij een winkel gaan "testrijden".
Wilyan is/was gewoon een verschrikkelijk zwaar mannetje en het idee van een omgekeerd hefboomeffect stond mij dus ook erg tegen.
Een DMT heeft ook een bijzonder uitgekiend zwaartepunt waardoor de wagen erg soepel/licht loopt en ook heel makelijk te sturen is!
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 14:58 schreef Jonnetje het volgende:

[Knippie]

Maar goed.. Even waarom ik dit topic een schop verkoop..

Wij hebben hoogstwaarschijnlijk een Duo Mountain terrain gekocht!
Ik ben zo blij, ik ben zo blij!

We hebben laatst in een babyspeciaalzaak (blijf het een raar woord vinden, alsof ze er baby's verkopen) een DMT "getest".
Want eigenwijs als die vent van me is wou ie niet geloven dat de breedte wel meeviel. Een tandem leek 'm ook wel wat. Totdat hij die teste. Wilyan voorin en meneer was meteen genezen om.
Dat leek hem toch niks voor mij, het lukte hem nog wel, maar mij wou hij dat niet aan doen. (Ja ja.. )

Bij die winkel hadden ze wel een leuke aanbieding maar wij wouden toch graag nog even rondkijken/sparen.
Tot ik vandaag deze DMT op speurders zag staan..


Meteen maar gebeld, en morgen gaan we eerst even kijken.

Is ie cool of is ie cool?
Hoe dan ook.. Het blijft een fijn ding..
Afgelopen donderdag met kids, oma en tante met de bus naar Ballorig geweest. Wagen werd bus-in en bus-uit gesleept, geen enkel probleem. Van de bushalte naar Ballorig zelf moesten we een stuk lopen.. En aan het einde van de dag hadden we dat écht niet zonder wagen gered.......

Twee compleet uitgebluste mannetjes in een duowagen:


[ Bericht 1% gewijzigd door Jonnetje op 29-01-2006 14:36:56 ]
W ~ H ~ T
pi_34585283
hier zat er dus 2 jaar en 4 maanden tussen en heb nooit een duo wagen gemist, bij korte stukjes liep alicia gewoon, en het andere alternatief was of met z'n tweeen in op de wagen of jayden in de draagzak.
pi_34613967
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 17:53 schreef Bass-Miss het volgende:
[afbeelding]
Heej, daar lag ik dus vroeger in! Maar dan in het blauw
Leuke site he http://www.ouderwetse-kinderwagens.nl/
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  zondag 12 februari 2006 @ 20:03:01 #49
593 sjak
Juffie Bloem
pi_35011945
Leuke wagen Bass-Miss.
Wij hebben dit weekend rondgekeken en kwamen uit bij de Koelstra. Alluminium frame dus lekker licht en toch heel erg stabiel. We zijn van plan veel te gaan lopen (doen we nu al) dus het moet wel een handige kar zijn. Deze was ook goed in te klappen liet die mevrouw zien, en zelfs de wielen waren er makkelijk af te halen zodat het een nog kleiner pakketje wordt. Nu de kleur nog
Of een van jullie moet hem enorm afkraken.
Lekker douchen!
  zondag 12 februari 2006 @ 20:18:17 #50
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_35012531
ik was dit topic helemaal vergeten
De meesten gaan dus niet voor de duowagen.
Ik dacht zelf eigenlijk ook niet dat het heel erg nodig zou zijn. Misschien als ik echt een goedkope tegenkom op marktplaats dat ik hem dan koop. Gewoon voor de lange afstanden ofzo.
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  zondag 12 februari 2006 @ 20:25:43 #51
24188 Belana
kloon van belana
pi_35012816
Ik ga wel voor een duowagen hoor LadyS, ik wil wel relaxed kunnen wandelen en shoppen met de kids een mountain terrain wordt het dan en idd, via marktplaats want nieuw vind ik ze echt veel te duur
stormy waters...
sailin'
  zondag 12 februari 2006 @ 20:29:11 #52
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_35012969
het lijkt mij dus ook lekker voor als je een dagje weggaat ofzo. Voor de boodschapjes kan Amber wel "los" mee lopen
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  Jubileum moderator zondag 12 februari 2006 @ 20:42:30 #53
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_35013498
We zijn helemaal een proefrondje vergeten B. Volgende keer, als Liam ook mee is, eventjes doen dan kun je zelf het gemak ervaren van de wagen.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 12 februari 2006 @ 20:45:14 #54
24188 Belana
kloon van belana
pi_35013615
Ja, idd Ik ben net weer aan het kijken op marktplaats, maar de wagens met zwenkwielen zijn helaas niet zo dik gezaaid. Nou, ik heb nog ff, dus ik zoek rustig verder
stormy waters...
sailin'
pi_35555370
Hier een meerijstoeltje voor de Bugaboo. Iemand ervaring hiermee?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 27 februari 2006 @ 21:12:28 #56
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_35555575
Als ik het plaatje zo bekijk Snoop is er achter lopen er haast niet bij
pi_35555623
Nee, misschien ook niet. Zo'n meerijplankje alleen al zal misschien niet ideaal zijn.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Jubileum moderator maandag 27 februari 2006 @ 21:17:47 #58
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_35555800
Lopen achter een wagen met een meerijplankje is al best een gedoe, nou ziet dit er niet extra veel groter uit maar of het echt lekker loopt....
Ik vind het wel een hele grappige oplossing!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_35555882
Op die foto's zie je niet voor niets er niemand achter lopen
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_35555901
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:19 schreef jessie het volgende:
Op die foto's zie je niet voor niets er niemand achter lopen
haha, dat zat ik ook net te denken!
Nou ik denk dat ik het maar weer vergeet
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_35559128
ik vind 't er toch wel heel leuk uitzien, snoopy. heb je 'n beetje lange armen?
pi_35559212
Ik heb ooit in de winkel zo'n plankje achter de buggaboo laten zetten. Je loopt echt alsof je in je broek gescheten heb dan. Echt je loop niet lekker, het ziet er niet uit, en je voelt ook dat je voor lul loopt Echt als je ooit iemand met een bugaboo met een plankje ziet lopen snap je gelijk wat ik bedoel. Met zo'n stoeltje zal het effect net zo, al dan niet groter zijn
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_35559286
oja, hadden jullie er niet zelf een andere plank onder gelegd jessie?
pi_35559904
Ja dat hadden wij inderdaad gedaan! Zal eens kijken of ik daar nog ergens een foto van heb.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_35560120
Tadaaaa
Wat waren ze nog klein

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_35561176
ojaah! ziet er ook niet echt supercomfortabel uit. (en wat lief klein nog inderdaad!! )
pi_35564964
Hahaha was ook om te staan, maar Bo zelf ging steeds zo zitten. En als ik dan aan t wandelen was zag je mensen er onderweg pas achter komen dat daaronder nog "iets"zat. Die keken dan heel boos en afkeurend. Maar ze vond het zelf zo leuk
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_35565486
quote:
Op maandag 2 januari 2006 19:55 schreef Belana het volgende:
Ik ga ook nog steeds voor de mountain terrain, maar ik vind ze wel duur, zoals al die wagens.
hebben jullie hem nieuw of 2e hands gekocht suzanna?
Ik was vergeten dat ik in dit topic had gepost en had hier dus niet meer gekeken sorry!

Wij hebben de mountain terrain tweedehands gekocht, want de nieuwe is ook ver boven ons budget. Hij was wel heel weinig gebruikt en zag er supernetjes uit. We hebben er ongeveer 300 euro voor betaald, nog best veel vind ik eigenlijk achteraf gezien. Ze hadden hem namelijk te koop aangeboden als een Urban Jungle en het bleek later (toen mijn man hem had opgehaald) een mountain terrain te zijn. Hij had zich er niet in verdiept en ik had er niet over nagedacht dat ze het fout hadden kunnen typen (of expres gedaan natuurlijk, kan ook).

Die van ons heeft geen zwenkwielen, maar dat vind ik niet erg, alleen in de stad is het soms iets lastiger maar je went er heel snel aan. Ook omdat het een soort driewieler is (tenminste, qua vorm, hij heeft wel vier wielen) rijdt hij heel erg licht, echt heerlijk.

Emma ligt trouwens nog heel goed in het reiswiegje, ze is nu 3 1/2 maand. Dat moet ook wel, want ze past nog lang niet in de 'zakzit' waar Noa in zit. Dat vind ik wel een nadeel van deze wagen, dat de reiswieg erg smal is, en de andere zitting niet helemaal plat kan. Er valt eigenlijk een gat dan waarin je de wagen niet zo goed kunt gebruiken!
pi_35565520
Oh ja, ik ben zelf nog op zoek naar een wagen voor als ik met één van de kleintjes op stap ben, want ik had voor Noa een tweedehands Graco wagen, zo ééntje waar een autostoeltje op kan. Dat was echt ideaal, maar ik schaam me nu om ermee weg te gaan omdat hij zo aftands is. Hij piept en kraakt zelfs, lijkt me ook niet echt veilig meer.

Weet iemand een goed alternatief?
  dinsdag 11 april 2006 @ 15:43:32 #70
11682 Moonah
Jolie femme
pi_36857232
Topickick!

Whhooeehhooeii!
Ik ben vanmiddag gaan proefrijden!
Wat een geweldige wagens zijn er zeg!
Ik vond het eerst maar idioot dat mensen zó veel geld aan een wagen wilden uitgeven, maar nu snap ik ze heel goed. Alleen mijn lief verklaart me voor gek om 600 euro neer te tellen.
Maar pffff, hij wil toch zo'n draagzak gaan gebruiken, dus die wagen wordt mooi voor mij!
Zo, even mijn eerste hyperenthousiasme kwijt, heb ik meteen een tvp'tje om op mijn gemak jullie tips en tricks door te lezen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  Moderator dinsdag 11 april 2006 @ 16:31:40 #71
45833 crew  Fogel
pi_36858707
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 09:14 schreef Suzanna het volgende:
Oh ja, ik ben zelf nog op zoek naar een wagen voor als ik met één van de kleintjes op stap ben, want ik had voor Noa een tweedehands Graco wagen, zo ééntje waar een autostoeltje op kan. Dat was echt ideaal, maar ik schaam me nu om ermee weg te gaan omdat hij zo aftands is. Hij piept en kraakt zelfs, lijkt me ook niet echt veilig meer.

Weet iemand een goed alternatief?
Wij hebben een OTH Urban Jungle Duo en hadden een Quinny 3XL Freestyle erbij. De laatste hebben we verkocht en vorige week twee Baby Dan type Copenhagen opvouwdingen (geen idee wat de echte term ervoor is) daarvoor in de plaats gekocht. Tot nu toe zijn we er erg tevreden mee, ze nemen minder plek in beslag in de auto en ze mogen mee totaan de gate (of als er plek genoeg is in het vliegtuig ook in de cabine). Ze zijn niet bedoeld voor lange stukken wandelen, maar alleen om mee te reizen of om eventjes naar de winkel te gaan.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_36869728
Dure wagens zijn vaak goed door te verkopen op Marktplaats Moonah. 't Is een gok, maar onze bugaboo frog kostte zo'n 680 euro begin 2004, en op soortgelijke wordt nu op Marktplaats zo'n 350-400 euro geboden. De afschrijving valt dan dus nog wel mee.
  Moderator dinsdag 11 april 2006 @ 22:07:52 #73
45833 crew  Fogel
pi_36870111
Fototje gevonden:


We hebben er een in het zwart en een in champagne kleur.
Geloof dat ze ongeveer 120¤ per stuk waren (ben niet zo heel goed in op prijzen letten )

Zoals gezegd halen ze het niet bij normale kinderwagens, maar voor onderweg zijn het prima dingen.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_36870576
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:58 schreef poemojn het volgende:
Dure wagens zijn vaak goed door te verkopen op Marktplaats Moonah. 't Is een gok, maar onze bugaboo frog kostte zo'n 680 euro begin 2004, en op soortgelijke wordt nu op Marktplaats zo'n 350-400 euro geboden. De afschrijving valt dan dus nog wel mee.
Ik heb die van mij vorig jar verkocht op matktplaats en kreeg er 475 euro voor.
  woensdag 12 april 2006 @ 12:10:09 #75
11682 Moonah
Jolie femme
pi_36882816
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 21:58 schreef poemojn het volgende:
Dure wagens zijn vaak goed door te verkopen op Marktplaats Moonah.
Ja, idd, dat had ik me ook bedacht. Dat kan best nog lonend zijn.

Overigens kan ik geen kinderwagen meer zien. Heb er vannacht aan een stuk over gedroomd.
Bah, vind het altijd moeilijk om dergeljike keuzes te maken.

MeNicole, in het andere topic schreef jij dat de QuinnyBuzz je in drie winkels werd afgeraden.
Wil je eens uitleggen waarom? Want die vind ik toch wel errug mooooi.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 12 april 2006 @ 12:43:18 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36883799
Oh, daar ben ik dan idd ook benieuwd naar. Vriendinnetje van mij wil hem idd ook gaan open en zij weer op aanraden van een andere vriendin die er helemaal lyrisch over is. Dat is echt zo'n consumenten-test-type dus heeft dat ding zeer uitgebreid bekeken en bereden.

Ik ben dan ook wel benieuwd waarom hij idd afgeraden werd. Mss kan ik dat nog even doorspelen aan mijn vriendinnetje voor ze hem gaat kopen.
***
  woensdag 12 april 2006 @ 12:56:44 #77
24188 Belana
kloon van belana
pi_36884102
Ik heb ff een beetje gezocht en het probleem schijnt in het model van 2005 gezeten te hebben, kwa voorwiel, maar dat is in model 2006 verholpen.
Het oude wiel was van kunstof/plastic en maakte veel herrie en trilde erg, het materiaal is aangepast en dat schijnt het nu prima te doen.
(ik heb op kieskeurig zitten kijken)
stormy waters...
sailin'
  woensdag 12 april 2006 @ 18:09:35 #78
593 sjak
Juffie Bloem
pi_36894231
Wij mogen over een week of twee onze Koelstra wagen ophalen. Lachen, kunnen we gaan proefrijden
Lekker douchen!
  woensdag 12 april 2006 @ 18:51:59 #79
11682 Moonah
Jolie femme
pi_36895438
quote:
Op woensdag 12 april 2006 12:56 schreef Belana het volgende:
(ik heb op kieskeurig zitten kijken)
Ik gisteren ook. Maar kennelijk heb ik niet goed genoeg gezocht.
Tnx belana.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 12 april 2006 @ 18:52:27 #80
11682 Moonah
Jolie femme
pi_36895453
quote:
Op woensdag 12 april 2006 18:09 schreef sjak het volgende:
Wij mogen over een week of twee onze Koelstra wagen ophalen. Lachen, kunnen we gaan proefrijden
Ik vond dat in de winkel al zo ehm... onwerkelijk!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_36895789
quote:
Op woensdag 12 april 2006 12:10 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ja, idd, dat had ik me ook bedacht. Dat kan best nog lonend zijn.

Overigens kan ik geen kinderwagen meer zien. Heb er vannacht aan een stuk over gedroomd.
Bah, vind het altijd moeilijk om dergeljike keuzes te maken.

MeNicole, in het andere topic schreef jij dat de QuinnyBuzz je in drie winkels werd afgeraden.
Wil je eens uitleggen waarom? Want die vind ik toch wel errug mooooi.
Ik heb een Quinny Buzz, bevalt harstikke goed.! Het enige 'lastige' wat ik zou kunnen bedenken is dat er geen boodschappenmandje onder zit. Maar ik heb daar niet zo'n last van en je kan ze tegenwoordig ook los kopen (iig op internet)
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  woensdag 12 april 2006 @ 19:08:38 #82
11682 Moonah
Jolie femme
pi_36895920
quote:
Op woensdag 12 april 2006 19:04 schreef Igraine het volgende:

[..]

Ik heb een Quinny Buzz, bevalt harstikke goed.!
Had ik gelezen ja.
quote:
Het enige 'lastige' wat ik zou kunnen bedenken is dat er geen boodschappenmandje onder zit. Maar ik heb daar niet zo'n last van en je kan ze tegenwoordig ook los kopen (iig op internet)
Had ik ook gelezen.

Kun je wel een tas aan 'het stuur' (hoe heet dat ding, duwstang? ) hangen?
Oh ja, en schreef jij nou ook dat je met die voorste twee zwenkwieltjes tóch goed in het bos/ op het strand kunt wandelen? Zo nee, hoe bevalt jou dat?

In de winkel vond ik het een i-de-aal ding.
Met één hand kon ik hem zo 360 graden draaien.
"Wanneer heb je dat nou nodig?" zei mijn sceptische lief meteen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_36896988
quote:
Op woensdag 12 april 2006 19:08 schreef Moonah het volgende:

Had ik gelezen ja.
ok
quote:
Had ik ook gelezen.
Ok, ik val dus in herhalingen...
quote:
Kun je wel een tas aan 'het stuur' (hoe heet dat ding, duwstang? ) hangen?
Oh ja, en schreef jij nou ook dat je met die voorste twee zwenkwieltjes tóch goed in het bos/ op het strand kunt wandelen? Zo nee, hoe bevalt jou dat?
Ja hoor, en als ik even boodschappen ga doen dan draag ik de tas gewoon in m'n hand. Ik heb ook zo'n trutnetje wat je eraan kan hangen, kunnen ook weer wat dingetjes in...
WIj lopen heel vaak in het bos of op het strand, gaat perfect
quote:
In de winkel vond ik het een i-de-aal ding.
Met één hand kon ik hem zo 360 graden draaien.
"Wanneer heb je dat nou nodig?" zei mijn sceptische lief meteen.
Oh, best regelmatig hoor... Als je boodschappen doet en je hebt een mandje in je hand en je bedenkt je ineens dat je óók nog appels moest hebben...Die dan aan het begin van het pad staan ofzo...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_36903279
en dat kan met de bugaboo allemaal dus ook
pi_36921241
quote:
Op woensdag 12 april 2006 19:08 schreef Moonah het volgende:

In de winkel vond ik het een i-de-aal ding.
Met één hand kon ik hem zo 360 graden draaien.
"Wanneer heb je dat nou nodig?" zei mijn sceptische lief meteen.
quote:
Op woensdag 12 april 2006 19:43 schreef Igraine het volgende:

Oh, best regelmatig hoor... Als je boodschappen doet en je hebt een mandje in je hand en je bedenkt je ineens dat je óók nog appels moest hebben...Die dan aan het begin van het pad staan ofzo...
Of bij winkels met van die veuls te smalle paden... (bijvoorbeeld Zeeman of Kruidvat)
W ~ H ~ T
pi_36922657
quote:
Op woensdag 12 april 2006 12:56 schreef Belana het volgende:
Ik heb ff een beetje gezocht en het probleem schijnt in het model van 2005 gezeten te hebben, kwa voorwiel, maar dat is in model 2006 verholpen.
Het oude wiel was van kunstof/plastic en maakte veel herrie en trilde erg, het materiaal is aangepast en dat schijnt het nu prima te doen.
(ik heb op kieskeurig zitten kijken)
Ja daar is mijn antwoord eigen al. Wij hadden bij de vorige zwangerschap ook naar die wagen gekeken en dat was idd het 2005 model. Maar wat nog steeds een minpunt is volgens sommige verkopers is dat de wagen na je eerste kindje op is. Dan kraakt ie aan alle kanten en gaan veel dingen kapot.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  donderdag 13 april 2006 @ 19:31:20 #87
11682 Moonah
Jolie femme
pi_36931086
quote:
Op donderdag 13 april 2006 15:14 schreef MeNicole het volgende:
Maar wat nog steeds een minpunt is volgens sommige verkopers is dat de wagen na je eerste kindje op is. Dan kraakt ie aan alle kanten en gaan veel dingen kapot.
Dat is toch schandalig voor een wagen van bijna 600 euro!
Igraine, in welke staat verkeert jouw QuinnyBuzz?

Tnx voor je reply MeNicole.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_36931554
quote:
Op donderdag 13 april 2006 19:31 schreef Moonah het volgende:

[..]

Dat is toch schandalig voor een wagen van bijna 600 euro!
Igraine, in welke staat verkeert jouw QuinnyBuzz?

Tnx voor je reply MeNicole.
Wij wilde deze wagen ook heel graag. Maar wil ook ooit heel graag wel een tweede. Dus wij hadden zoiets van een paar 100 euro erbij en nu hebben we dus de bugaboo
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_36932131
quote:
Op donderdag 13 april 2006 19:31 schreef Moonah het volgende:

[..]

Dat is toch schandalig voor een wagen van bijna 600 euro!
Igraine, in welke staat verkeert jouw QuinnyBuzz?

Tnx voor je reply MeNicole.
De mijne verkeert in prima staat hoor. Ik gebruik hem nu al ruim 8 maanden. Wat voor ons DE reden was om deze te kiezen was dat hij vrij klein in in opgevouwde toestand en dus makkelijk achterin de auto past.

De Bugaboo vond ik zelf eigenlijk heel lelijk en ook vond ik het net lijken of ik achter een poppenwagen liep als ik mezelf er achter zag. Nou ja, en ik vond het kleurtje van de Buzz (paars) gewoon mooi
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  donderdag 13 april 2006 @ 20:04:05 #90
24188 Belana
kloon van belana
pi_36932258
Maar met een tweede kindje heb je dan dus ook vaak weer (zoals in mijn geval) dat je een duowagen wilt en dan heb je alsnog niks aan die ander.

Ik heb intussen een donkerblauwe Urban Jungle duo besteld en ga daar een bakje bij huren. Het is een hele uitgaaf, maar 2e hands zijn de prijzen nog steeds heel hoog en dan koop ik net zo lief een nieuwe die ik dan daarna ongetwijfeld snel en goed kan verkopen.
stormy waters...
sailin'
pi_36932369
Ja dat is zo als je 2 kindjes dicht na elkaar komen. Maar tegen de tijd dat hier een 2de komt is deze als het goed is oud genoeg om naar school te lopen
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  donderdag 13 april 2006 @ 20:10:06 #92
24188 Belana
kloon van belana
pi_36932456
tja, als je dat nu al zeker weet, dan is het anders Maar die tijd had ik niet echt
stormy waters...
sailin'
pi_36932624
quote:
Op donderdag 13 april 2006 20:10 schreef Belana het volgende:
tja, als je dat nu al zeker weet, dan is het anders Maar die tijd had ik niet echt
Haha ja kan ook. Ben nog heel jong en we willen nog graag een andere auto en een ander huis want waar we nou wonen hebben we na deze gaan slaapkamers meer over. Dus een duowagen is hier zeker niet nodig. Of ik moet een paar miljoen winnen maar dan koop ik toch gewoon een nieuwe duowagen
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  donderdag 13 april 2006 @ 21:02:44 #94
11682 Moonah
Jolie femme
pi_36934273
quote:
Op donderdag 13 april 2006 20:00 schreef Igraine het volgende:

[..]

De mijne verkeert in prima staat hoor. Ik gebruik hem nu al ruim 8 maanden.
Kijk, dat biedt alweer perspectief.
quote:
De Bugaboo vond ik zelf eigenlijk heel lelijk en ook vond ik het net lijken of ik achter een poppenwagen liep als ik mezelf er achter zag.
Idem hiero. Net een poppenwagentje.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 13 april 2006 @ 21:06:36 #95
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_36934428
quote:
Op woensdag 12 april 2006 19:08 schreef Moonah het volgende:


Met één hand kon ik hem zo 360 graden draaien.
"Wanneer heb je dat nou nodig?" zei mijn sceptische lief meteen.
Als nummer twee in die wagen ligt, en je nummer 1 met je andere hand wilt behoeden voor een valpartij/wegloopaktie/vul zelf maar in .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_36934434
Ja als je lang bent dan is de bugaboo idd net een poppenwagen jah. De bak is heel laag bij de grond.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_36935179
Zojuist bij Babypark de bugaboo cameleon besteld
En natuurlijk uitgebreid getest op de testbaan en alle verkooppraatjes aangehoord, terwijl het al 100% zeker was dat dit voro ons de meest ideale wagen is.
En ik vind hem wel erg mooi, juist omdat hij zo klein oogt (terwijl de bak langer is dan die van de meeste wagens).

* owlet is helemaal blij
pi_36935329
Welke kleur heb je? Wij de oranje.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  donderdag 13 april 2006 @ 21:31:26 #99
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36935474
Grappig dat de smaken daarin zo onwijs verschillen. Vind ik zo leuk om te zien. Ik vind zelf de bugaboo ook niet mooi. Vrienden van mij hebben hem maar op de een of andere manier vind ik hem er heel raar uit zien en vraag me niet waarom hoor.

Maar goed, gelukkig is er keus en variatie zat toch?
***
pi_36935664
quote:
Op donderdag 13 april 2006 21:27 schreef MeNicole het volgende:
Welke kleur heb je? Wij de oranje.
De basis rood en de rest oranje. Ik vond het de warmste combi, zonder donker en dus letterlijk warm te zijn.

Deze dus:
pi_36944360
Leuke combi Owlet, maar onze combi is mooier



Donkergrijs met oranje dus
pi_36944831
Wat vinden jullie prettiger: 1 (zwenk)wieltje voor, of 2? Vooral met de stoepafrijden lijkt het me even vervelend, maar weet niet of je dat erg merkt.

Trouwens leuke kleuren voor de kinderwagen Owlet en Ke2v2in!!
pi_36946341
Ik vind twee kleine wieltjes voor prettig, zoals bij de Bugaboo. Één voro vind ik idd bij de stoepranden niet prettig.
Maar inmiddels is het wel duidelijk dat het heeeel persoonlijk is!
  vrijdag 14 april 2006 @ 11:02:04 #104
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_36947169
Pfff, hier moeten we ook nog maar eens induiken....
Is het bij alle wagens zo dat je er verschillende dingen op kan doen, zoals een reiswieg en voor later een wandelwagen? En evt een maxi-cosi? Of is dat alleen bij bepaalde multi-wagens?

Jeetje, ik geloof niet dat ik hier makkelijk uit ga komen!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_36947380
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 11:02 schreef PM-girl het volgende:
Pfff, hier moeten we ook nog maar eens induiken....
Is het bij alle wagens zo dat je er verschillende dingen op kan doen, zoals een reiswieg en voor later een wandelwagen? En evt een maxi-cosi? Of is dat alleen bij bepaalde multi-wagens?

Jeetje, ik geloof niet dat ik hier makkelijk uit ga komen!
Geloof dat inmiddels bij eigenlijk alle nieuw te kopen wagen het in ieder geval mogelijk is om te wisselen tussen reiswieg en wandelwagen.
Of er een autostoeltje op past is verschillend en soms is het ook gebonden aan het merk of zelfs type wagen.
Ik zag ook door de bomen het bos niet meer, tot we gewoon een keer gingen proefrijden in een groot baby-warenhuis waar alle modellen gewoon uitgestalt staan. Erg prettig, niet meteen een verkoper op mijn nek en na een niet eens zo heel lange tijd waren we er precies uit welke eigenschappen voor ons belangrijk zijn en welke niet.

Gister zijn we in dezelfde winkel gaan bestellen en tot onze vreugde is hij er waarschijnlijk al binnen twee a drie weken!
Niet dat dat nodig is, maar toch...
  † In Memoriam † vrijdag 14 april 2006 @ 11:10:09 #106
43556 miss_dynastie
pi_36947390
quote:
Op donderdag 13 april 2006 21:36 schreef owlet het volgende:

[..]

De basis rood en de rest oranje. Ik vond het de warmste combi, zonder donker en dus letterlijk warm te zijn.

Deze dus:
[afbeelding]
Stoer !!!
  vrijdag 14 april 2006 @ 11:43:06 #107
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_36948476
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 11:09 schreef owlet het volgende:

[..]

Geloof dat inmiddels bij eigenlijk alle nieuw te kopen wagen het in ieder geval mogelijk is om te wisselen tussen reiswieg en wandelwagen.
Of er een autostoeltje op past is verschillend en soms is het ook gebonden aan het merk of zelfs type wagen.
Ik zag ook door de bomen het bos niet meer, tot we gewoon een keer gingen proefrijden in een groot baby-warenhuis waar alle modellen gewoon uitgestalt staan. Erg prettig, niet meteen een verkoper op mijn nek en na een niet eens zo heel lange tijd waren we er precies uit welke eigenschappen voor ons belangrijk zijn en welke niet.

Gister zijn we in dezelfde winkel gaan bestellen en tot onze vreugde is hij er waarschijnlijk al binnen twee a drie weken!
Niet dat dat nodig is, maar toch...
Welke winkel ben je geweest?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 15 april 2006 @ 08:08:56 #108
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_36974455
Ik gebruik de Quinny Buzz nu ruim 5 maanden en hij bevalt prima! Het boodschappenmandje hebben wij bij de Babydump gehaald.
Ik vond de Bugaboo ook niet mooi. Bovendien verschillen mijn vriend en ik nogal in lengte (ik 1m62, hij 2m03) en we kunnen allebei goed achter de Buzz lopen
Op de Buzz passen in ieder geval de wandelwagen (zit erbij), de reiswieg (apart aanschaffen) en de maxi-cosi (apart aanschaffen). En je kan 'm inderdaad makkelijk in- en uitklappen (vooral dat uitklappen ) en erg klein maken. Hij is ook niet zo zwaar! Ik moet toegeven, ik ben fan
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  zaterdag 15 april 2006 @ 09:38:19 #109
24188 Belana
kloon van belana
pi_36974892
wij hebben deze dus gekocht:

stormy waters...
sailin'
  zaterdag 15 april 2006 @ 11:56:56 #110
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_36977022
Jeetje haha, als ik dit zo lees heb ik echt zoiets van wat zullen jullie wel van mijn kinderwagen denken :-). Ik wilde perse geen kinderwagen met 3 wielen of van die kleine zwenkwieletjes voor (sorry als ik iemand beledig, vindt dat gewoon niet mooi), ik wilde gewoon een degelijke kinderwagen met vier wielen, lekker hoog, donkere kleur, boodschappenmandje, zowel als reiswieg en als wandelwagen te gebruiken. Heb er eentje gevonden op marktplaats voor 50 euro, ziet eruit als nieuw. Ik ga echt geen 600 euro neertellen voor een kinderwagen, oke als het budget het toelaat en je wilt er eentje perse prima, maar in mijn geval, in geen 600 jaar.
Nogmaals wil niemand beledigen, maar als ik al jullie verhalen lees valt mijn mond open van verbazing.
pi_36978253
Sweaty:

Als je het geld er niet voor hebt, moet je zeker geen kinderwagen van 600 euro kopen. Maar waarom valt je mond open van verbazing dan? Er zijn mensen die dat geld er wel voor hebben, dus dan geef ik ze niet ongelijk dat ze een nieuwe wagen kopen. Ik zou ook nooit krom gaan liggen voor zo'n ding, maar dat is niet nodig, we hebben er hard voor gespaard, dus dan hebben we dat wel verdiend vind ik.

En waarom zouden anderen "raar" over jou 2e hands wagen van 50 euro denken? Dat maakt toch helemaal niks uit, ik kan het me wel voorstellen dat je het geld er niet voor over hebt of hebt

Meningen verschillen hierin nou eenmaal, ene kinderwagen aanschaffen is iets geheel persoonlijks en je koopt zo'n ding naar je eigen wensen en smaak.
pi_36978395
Er zijn ook mensen die perse zo'n ouderwets bakbeest willen (zie http://www.ouderwetse-kinderwagens.nl/). Lijkt mij ontzettend onhandig.. en ze blokkeren soms de H&M maar smaken verschillen
Als jij blij bent met jullie kinderwagen, en je vindt 'm leuk en praktisch en comfortabel etc, dan is het toch goed?
pi_36980503
Oh die vind ik wel heel mooi Poemojn, maar idd absoluut niet handig...

Sweaty, wat maakt het nou uit? Als je het geld er niet voor (over) hebt, is het toch prima zo.. Ik kijk echt niet raar naar mensen die geen nieuwe high-tech kinderwagen hebben hoor. Het is geen kwestie van penisnijd zoals mannen met hun auto hebben
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  zaterdag 15 april 2006 @ 15:36:10 #114
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_36981796
OH tuurlijk, iedereen moet lekker kopen wat hij/zij wilt, zeker als je iets op het oog hebt en er voor gespaard hebt. Nogmaals ik wil niemand voor het hoofd stoten cq beledigen. Ik persoonlijk snap alleen niet dat je zoveel geld voor een kinderwagen uitgeeft, ook al kan je het je veroorloven, maar goed maakt allemaal niet uit. Als je maar gelukkig bent met wat je aanschaft of dat nou een ouderwetse of supermoderne kinderwagen is. Kan nou al niet wachten om lekker ermee te wandelen, duurt alleen nog zo lang :-)
pi_36986356
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 15:36 schreef sweaty het volgende:
Ik persoonlijk snap alleen niet dat je zoveel geld voor een kinderwagen uitgeeft, ook al kan je het je veroorloven, maar goed maakt allemaal niet uit.
En zo geef jij ongetwijfeld geld uit aan dingen die anderen niet zullen begrijpen, thats life
  † In Memoriam † zaterdag 15 april 2006 @ 19:42:08 #116
7074 moussy
kuttekop
pi_36987893
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 12:56 schreef poemojn het volgende:
Er zijn ook mensen die perse zo'n ouderwets bakbeest willen (zie http://www.ouderwetse-kinderwagens.nl/). Lijkt mij ontzettend onhandig.. en ze blokkeren soms de H&M maar smaken verschillen
Ik heb er mening ingang mee geblokkeerd, maar wat een groter nadeel is, je kan bij sommige mensen niet eens naar binnen met zo'n bakbeest
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_36993302
Maar ze zijn zoooveel mooier!
  zondag 16 april 2006 @ 07:41:47 #118
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_36998441
Ik heb echt nergens last van gehad met die mooie oude wagen. En anderen ook niet.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_36998473
Onze ouderwetse reed niet lekker maar was wel prachtig. Wij hadden hem in de woonkamer staan als bedje voor beneden. We hadden er een echt matrasje voor laten maken zodat Jans er lekker in kon liggen.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 16 april 2006 @ 09:58:28 #120
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36999033
sweaty , wij hebben een kinderwagen gekregen van iemand, ene chicco, met vier wielen zonder zwenk etc.
Je bent ten eerste een uur dat ding proberen uit of in te kp;appen ga je de bochtend door moet je eerst de voorkant optillen en dan draaien en echt onhandig gedoe
We hebben van mijn moeder een nieuwe wagen gekregen een drie wieler van topmark, met nijntje Echt wauw het is zo;n super makkelijk ding makkelijk de bochten, met een hand te besturen, goed in en uitklapbaar.
En die kost geen 600 euro.
Mijn moeder had hem toen wa sgoedkoper gekregen als de nieuw prijs ivm verhuizing van de zaak naar spanje.
Hij is ombouw baar met bak , wandelwagen en buggy! zit een mandje onderin.
Ik denk dat je aan die 50 europ voor zo;n vier wieler 50 te veel uiotgeeft en je beter voor een tweede handse ofzo kunt kijken zoals de topmark.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zondag 16 april 2006 @ 09:59:50 #121
11682 Moonah
Jolie femme
pi_36999050
Ik ben een enorme muts.

Omdat ik (en vooral de mensen om mij heen) 600 euro voor een QuinnyBuzz wel erg veel geld vond(en), ben ik maar eens op Marktplaats gaan neuzen. Nu heb ik gisteren een pracht van een MutsyUrbanRider gescoord voor 115 euro. Ziet er picobello uit, alles erop en eraan. Echt een koopje.
En het enige wat vannacht door mjin hoofd speelde is: "Ik wil een QuinnyBuzz... "
Deze wagen is mooi hoor, maar ik ben niet laaiend. Grotere draaicirkel, veel meer gedoe met klikken en frutten om eea te verstellen, alles net wat minder soepeltjes...

Ik denk dat ik hem weer op Marktplaats zet en toch voor een QuinnyBuzz ga...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 16 april 2006 @ 10:16:09 #122
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36999226
Gewoon doen dan Moonah! Als je zwanger bent mag je mutsen hoor!
En die mensen om je heen hebben dan maar pech als jij toch een Quinny wil gaan halen! Jouw (jullie ) zwangerschap, jouw (jullie) kindje en jouw (jullie) kinderwagen hoor!

Mijn zus zat laatst ook al te hinten dat we alles wel over konden nemen van hun als het zo ver was. Op zich een lief aanbod en er is helemaal niets mis mee (zij zijn 10 keer zuiniger dan ik volgens mij) maar toch... een klein stemmetje in me zegt 'ik wil zelf kiezen en niet de spullen van mijn zus overnemen omdat het zo handig/goedkoop/och er is toch weinig mis mee is'.
***
  † In Memoriam † zondag 16 april 2006 @ 10:46:10 #123
7074 moussy
kuttekop
pi_36999792
quote:
Op zondag 16 april 2006 09:59 schreef Moonah het volgende:
Ik ben een enorme muts.
Ik zou lekker die buzzzz kopen, je gaat dat ding nog jaren gebruiken, dus dat geld "haal je er wel uit".
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_36999832
quote:
Op zondag 16 april 2006 09:59 schreef Moonah het volgende:
Ik denk dat ik hem weer op Marktplaats zet en toch voor een QuinnyBuzz ga...
Zou ik ook doen hoor
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 16 april 2006 @ 10:48:14 #125
11682 Moonah
Jolie femme
pi_36999855
quote:
Op zondag 16 april 2006 10:16 schreef Brighteyes het volgende:
Gewoon doen dan Moonah! Als je zwanger bent mag je mutsen hoor!
Kijk, dát had ik even nodig! Tnx!
quote:
Mijn zus zat laatst ook al te hinten dat we alles wel over konden nemen van hun als het zo ver was. Op zich een lief aanbod en er is helemaal niets mis mee (zij zijn 10 keer zuiniger dan ik volgens mij) maar toch... een klein stemmetje in me zegt 'ik wil zelf kiezen en niet de spullen van mijn zus overnemen omdat het zo handig/goedkoop/och er is toch weinig mis mee is'.
Precies hier zo! Mijn zus is van het 'praktische'. Nu is praktisch natuurlijk wel ehm.. nodig, maar bij mij geldt toch ook de norm 'mooi'...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 16 april 2006 @ 10:48:43 #126
11682 Moonah
Jolie femme
pi_36999872
Ooohh! Wat een support!

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  † In Memoriam † zondag 16 april 2006 @ 10:52:23 #127
7074 moussy
kuttekop
pi_37000013
quote:
Op zondag 16 april 2006 10:48 schreef Moonah het volgende:
Ooohh! Wat een support!

Ja maar het is zo herkenbaar

Dat ik zwanger was van René (ergens in '99) kreeg ik een pastel kleurige wagen van mn moeder. Maar ik wilde zo vreselijk graag die über stoere driewieler die net op de markt kwamen. Je begrijpt vast wel dat ik die über stoere driewieler nu nog steeds gebruik
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zondag 16 april 2006 @ 10:56:37 #128
11682 Moonah
Jolie femme
pi_37000135
Ik heb jullie reacties maar even aan mijn lief (die ik zoëven nog vervloekte omdat hij mij zo wispelturig vond... ) laten lezen. Pfff, zit hier met tranen in mijn ogen omdat ik het zo fijn vind dat jullie mij precies snappen!!
En ik maar zo stoer verkondigen dat ik heulemaaaal niet zo'n last van mijn hormonen heb...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_37000206
ergens heel diep in mijn hart zou ik ook wel weer een nieuwe willen
De kap is verkleurd door de zon en dat vind ik zo jammer. Gooi het ook maar op mijn hormonen ofzo
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † zondag 16 april 2006 @ 11:04:49 #130
7074 moussy
kuttekop
pi_37000265
quote:
Op zondag 16 april 2006 11:00 schreef snoopy het volgende:
ergens heel diep in mijn hart zou ik ook wel weer een nieuwe willen
De kap is verkleurd door de zon en dat vind ik zo jammer. Gooi het ook maar op mijn hormonen ofzo
Gewoon doen en anders een nieuwe kap kopen,je wil toch pronken?!
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_37000413
Ik zal eens op marktplaats gaan zoeken naar een nieuwe kap.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 16 april 2006 @ 11:18:26 #132
24188 Belana
kloon van belana
pi_37000462
Moonah,lekker de buzz kopen idd Ik koop uiteindelijk ook een nieuwe urban jungle om die reden,die vind ik gewoon het mooist en ja,het is een rib uit mijn lijf,maar dat heb ik ervoor over. Net wat moussy zegt tegen snoopy, je wilttoch pronken? En wat BE zegt, je wilt dingen van jezelf. Is gewoon lekker
stormy waters...
sailin'
  zondag 16 april 2006 @ 11:48:23 #133
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_37000979
quote:
Op zondag 16 april 2006 09:58 schreef _evenstar_ het volgende:
sweaty , wij hebben een kinderwagen gekregen van iemand, ene chicco, met vier wielen zonder zwenk etc.
Je bent ten eerste een uur dat ding proberen uit of in te kp;appen ga je de bochtend door moet je eerst de voorkant optillen en dan draaien en echt onhandig gedoe
We hebben van mijn moeder een nieuwe wagen gekregen een drie wieler van topmark, met nijntje Echt wauw het is zo;n super makkelijk ding makkelijk de bochten, met een hand te besturen, goed in en uitklapbaar.
En die kost geen 600 euro.
Mijn moeder had hem toen wa sgoedkoper gekregen als de nieuw prijs ivm verhuizing van de zaak naar spanje.
Hij is ombouw baar met bak , wandelwagen en buggy! zit een mandje onderin.
Ik denk dat je aan die 50 europ voor zo;n vier wieler 50 te veel uiotgeeft en je beter voor een tweede handse ofzo kunt kijken zoals de topmark.
Ben ik niet met je eens. Uiteraard heb ik hem eerst uitgeprobeert met lopen en gaat makkelijk stoep op en af, kan ook makkelijk een bochtje maken hoor. Er zit een goede vering in. Verder is die van mij zo in te klappen, ook ombouw baar als reiswieg en wandelwagen, hij ziet er nog prachtig uit, dan is 50 euro niet duur (hij was overigens al 2e hands).

Maar goed het gaat er niet om wie er nou de beste of mooiste kinderwagen heeft, ik verbaasde me alleen om het feit dat sommige mensen 600 euro uitgeven voor een kinderwagen. Nogmaals ik wil niemand beledigen, ik mag dat toch wel zeggen. Heb overigens wel spijt dat ik het gezegd heb.
pi_37001087
quote:
Op zondag 16 april 2006 11:48 schreef sweaty het volgende:
Maar goed het gaat er niet om wie er nou de beste of mooiste kinderwagen heeft, ik verbaasde me alleen om het feit dat sommige mensen 600 euro uitgeven voor een kinderwagen. Nogmaals ik wil niemand beledigen, ik mag dat toch wel zeggen. Heb overigens wel spijt dat ik het gezegd heb.
Waarom heb je daar spijt van? Geeft toch niet? Volgens mij voelt niemand hier zich beledigd. Zou ook niet weten waarom. Ieder z'n ding hoor
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 16 april 2006 @ 11:58:35 #135
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_37001189
ja daar heb je wel gelijk in, maar wilde niet zo'n discussie uitlokken, moest het gewoon even kwijt.
Voel me aangevallen, maar dat zullen de hormonen wel zijn, ben snel uit mijn tent te lokken op het moment. :-)
  zondag 16 april 2006 @ 12:04:01 #136
24188 Belana
kloon van belana
pi_37001319
waarom voel jij je nou aangevallen dan? Mij maakt het ook niks uit wat iemand doet, moet iedereen voor zich weten vind ik, doen waar je je goed bij voelt.
Ik zie ook helemaal geen discussie Het zullen idd de hormonen wel zijn
Maar ik koop lekker een wagen voor ruim 800 euro Maar das een duowagen, dus eigenlijk is ie 400 als ie voor 1 kind zou zijn
stormy waters...
sailin'
pi_37001403
Ik sluit me aan bij snoopy, het zal mij een zorg zijn wie wat voor kinderwagen heeft. Beledigd voel ik me zeker niet.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  zondag 16 april 2006 @ 12:15:56 #138
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_37001591
Hou het maar op de hormonen :-) , dat iedereen maar fijn achter zijn eigen smaak kinderwagen mag lopen.
pi_37003586
als-ie maar in je auto past
(was voor ons een belangrijke reden voor de bugaboo.)
pi_37007367
quote:
Op zondag 16 april 2006 13:35 schreef poemojn het volgende:
als-ie maar in je auto past
(was voor ons een belangrijke reden voor de bugaboo.)
Ja dat hebben wij hier precies hetzelfde. En de Buzz kun je ook heel klein opvouwen daarom hebben wij ook voor die keus gestaan. De Buzz is wel goedkoper maar uiteindelijk zijn we toch voor de bugaboo gegaan.

En Moonah als jij de Buzz wil moet je die gewoon kopen. Jij moet erachter lopen dus dan is het toch goed?

Dan is iedereen happy
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  zondag 16 april 2006 @ 17:51:28 #141
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_37011335
sweaty ik dnek dat je mijn post verkeerd begrijpt.
ik geef alleen mijn mening is een discussie forum. Ik heb alleen die ervaring no pro0blem als jij die wagen fijn vind is het toch goed. Maar ik wist niet dat je hem al had geprobeerd enzo
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_37017089
quote:
Op zondag 16 april 2006 11:48 schreef sweaty het volgende:

ik verbaasde me alleen om het feit dat sommige mensen 600 euro uitgeven voor een kinderwagen.
Dan zou ik jou maar niet vertellen wat een Bugaboo Cameleon kost, want die gaat qua prijs nog een stukje verder en ik wil geen "ruzie" met je!
pi_37017235
quote:
Op zondag 16 april 2006 21:38 schreef Ke2v2in het volgende:

[..]

Dan zou ik jou maar niet vertellen wat een Bugaboo Cameleon kost, want die gaat qua prijs nog een stukje verder en ik wil geen "ruzie" met je!
Zolang er zotten zijn die dat eraan geven...
pi_37030000
Laten we het dan maar niet over de Stokke Xplory hebben (949 euro )
  maandag 17 april 2006 @ 13:18:56 #145
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_37030114
Ik vind die wagen er vreselijk onstabiel uitzien. Hij zal het vast niet zijn, maar ik heb het idee dat ie, wanneer je even te hard op de kap leunt ofzo, omkiept.

Wij hebben destijds een X-adventure Explorer gekocht. Op zich een prettige wagen en qua prijs niet zo gigantisch duur vergeleken met bijvoorbeeld een bugaboo (250 euro ofzo) maar het was een onding om te gebruiken in het openbaar vervoer. Steeds net iets te groot om makkelijk te kunnen parkeren in de bus om nog maar niet te spreken van in- en uitstappen.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_37031421
Even een vraagje.
Ik wil heel graag een quinny buzz gaan kopen. Maar weet iemand of er ook een soort van kiddyboard op past? Ben al aan het zoeken geweest maar kan tot nu toe niets vinden. Misschien dat een van jullie me kan helpen
Having a place to go... is a home
Having someone to love... is a family
pi_37033996
quote:
Op maandag 17 april 2006 14:04 schreef Quinny het volgende:
Even een vraagje.
Ik wil heel graag een quinny buzz gaan kopen. Maar weet iemand of er ook een soort van kiddyboard op past? Ben al aan het zoeken geweest maar kan tot nu toe niets vinden. Misschien dat een van jullie me kan helpen
Nee die hebben ze nog niet. Misschien dat je zelf iets kan maken!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_37036031
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 11:43 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Welke winkel ben je geweest?
Babypark in Gouda.
pi_37036160
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 11:56 schreef sweaty het volgende:
Nogmaals wil niemand beledigen, maar als ik al jullie verhalen lees valt mijn mond open van verbazing.
No harm done, toch? Ieder zijn eigen voorkeur.
Ik kan me ook heel goed voorstellen dat wij ook niet voor zo'n dure waren gegaan als we gewoon een benedenhuis hadden gehad en een auto.
Nu werd het ineens heel belangrijk dat de wagen niet te veel zou wegen, klein in te klappen zou zijn en prettig in combinatie met het openbaar vervoer te gebruiken zou zijn.
Dat maakte dat we voor een kinderwagen wél veel geld neer wilden tellen, maar voor andere zaken zoals meubeltjes weer helemaal niet.
  maandag 17 april 2006 @ 18:32:49 #150
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_37038472
Stokke wagens, net ook gezien bij superbabystore in Tilburg! Mooooi, maar zo duur, dus dat valt direct af.

Nu de keus op of een quinny ofeen xadventure inmotion. De eerste is ietsje mooier vind ik, vooral de stang die mooi kaal is en het gemak van het losmaken van de reiswieg.
De tweede is aparter vind ik en voelt degelijker aan.

...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_37038985
quote:
Op maandag 17 april 2006 13:14 schreef poemojn het volgende:
Laten we het dan maar niet over de Stokke Xplory hebben (949 euro )
[afbeelding]
Ja ik vind dat dus net een PTT kar hè, echt zo lelijk...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  maandag 17 april 2006 @ 19:51:30 #152
11682 Moonah
Jolie femme
pi_37040402
Mijn schoonmoeder zei vanmiddag dat ik die Quinny wel van haar krijg.
Ik met mijn stomme beleefde kop: "Nee joh, da's een veel te duur cadeau..."
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  † In Memoriam † maandag 17 april 2006 @ 19:52:39 #153
7074 moussy
kuttekop
pi_37040437
quote:
Op maandag 17 april 2006 19:51 schreef Moonah het volgende:
Mijn schoonmoeder zei vanmiddag dat ik die Quinny wel van haar krijg.
Ik met mijn stomme beleefde kop: "Nee joh, da's een veel te duur cadeau..."
daar trekt schoonmoeder zich vast niks van aan
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 17 april 2006 @ 19:54:32 #154
11682 Moonah
Jolie femme
pi_37040483
quote:
Op maandag 17 april 2006 19:52 schreef moussy het volgende:

[..]

daar trekt schoonmoeder zich vast niks van aan
Neuh, denk het ook niet. Ze hebben geld zat.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_37041313
quote:
Op maandag 17 april 2006 19:54 schreef Moonah het volgende:

[..]

Neuh, denk het ook niet. Ze hebben geld zat.
En het enige antwoord op zo'n aanbod is toch alleen maar nee joh, terwijl je denkt: JAAAAA GRAAG

Wij hebben ook 500 euro van Kevins ouders gekregen voor de kinderwagen hoor
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_37042820
quote:
Op maandag 17 april 2006 20:19 schreef MeNicole het volgende:


Wij hebben ook 500 euro van Kevins ouders gekregen voor de kinderwagen hoor
Ook hier is de kinderwagen een cadeautje van de schoonouders
  woensdag 19 april 2006 @ 16:21:05 #157
11682 Moonah
Jolie femme
pi_37098645
Nou, dan houd ik jullie ook maar helemaal up to date:
Ik heb hem net besteld...

En van mijn zus heb ik een kortingbon van 20% gekregen.
Maar die is morgen pas geldig, dus dan ga ik mijn Buzzje betalen...

Zo. Klaar. Op naar het volgende object-waar-ik-voor-moet-kiezen-en-helemaal-in-de-stress-raak-omdat-ik-dat-zo-moeilijk-vind...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_37098821
Meiden, wat zal ik doen? Gewoon een kiddyboard bestellen bij mijn Bugaboo? Daar kan ik toch wel mee uit te voeten met Benthe? Ik zie het namelijk helemaal niet zitten om een dubbele wagen te kopen.
pi_37098835
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 09:38 schreef Belana het volgende:
wij hebben deze dus gekocht:

Belana.......
Hij is MOOOOOOOOOOOOOOOOOOI ! ! ! ! ! ! ! ! !

(Nieuw, tweedehands, met één of twee wiegjes-bakjes-dingen? Vertel vertel!)
W ~ H ~ T
  woensdag 19 april 2006 @ 16:38:09 #160
24188 Belana
kloon van belana
pi_37099230
We hebben hem nieuw gekocht jonnetje, ik wilde graag een urban jungle (dus met zwenkwielen) en op mp gaan die evengoed voor 600/700 euro, dus dan leg ik er graag even wat bij om een nieuwe te kopen We gaan een bakje huren bij de babyrent, want dat scheelt handenvol geld! Ja, hij is mooi! Ik vind het echt de mooiste en beste duowagen Ik heb laatst bij Lois gezien dat Eva er bijvoorbeeld ook nog steeds in zit, en die wordt 5! Dus je hebt er lang wat aan
stormy waters...
sailin'
pi_37100369
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:26 schreef Stiekemurd het volgende:
Meiden, wat zal ik doen? Gewoon een kiddyboard bestellen bij mijn Bugaboo? Daar kan ik toch wel mee uit te voeten met Benthe? Ik zie het namelijk helemaal niet zitten om een dubbele wagen te kopen.
zou ik inderdaad gewoon doen hoor. als 't goed is kan Benthe tegen die tijd de meeste stukjes wel zelf lopen, of op een loop-fiets-achtig ding mee (dat deed een vriendin van me, dat ging ook heel goed, haar zoontje wist heel snel wanneer hij moest wachten - bij 't oversteken dus). alleen voor de echt lange stukken zou het lastig kunnen worden, maar dan maar een tijdje geen lange stukken. (of alleen als papa mee gaat, die dan bentje op de nek kan nemen of baby in de draagzak oid).

en mocht het nou echt niet gaan, dan kun je tijdelijk ook nog zo'n duo-wagen huren bij baby-rent.

moooi belana!!!
pi_37105080
Jah he, en idd het is zo gehuurd/aangekocht..... Zo'n fietsje zie ik in de straat zie ik ook nog voorbij komen bij mijn buren. ZIj heeft ook de kinderen kort op elkaar.
pi_37105197
Zo'n kiddyboard loopt echt voor geen meter hoor. Ik heb het toen uitgeporbeerd in de winkel achter mijn bugaboo. Echt het loopt alsof je in je broek geschten hebt, en zo ziet het er ook uit
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 19 april 2006 @ 19:52:56 #164
95752 crew  Chell
Kluns
pi_37105348
quote:
Op woensdag 19 april 2006 19:47 schreef jessie het volgende:
Zo'n kiddyboard loopt echt voor geen meter hoor. Ik heb het toen uitgeporbeerd in de winkel achter mijn bugaboo. Echt het loopt alsof je in je broek geschten hebt, en zo ziet het er ook uit
Ja, inderdaad. Of je knalt er elke keer met je benen tegen aan. Niet fijn
  Jubileum moderator woensdag 19 april 2006 @ 19:57:37 #165
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_37105494
Ik heb geen bugaboo maar een "gewone" quinny en die loopt prima met een plankje erachter.
Ja tuurlijk loop je iets meer naar achter maar niet alsof je een broek vol hebt gelukkig
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_37105550
Ow is dat zo?? Nou ja moeten maar ff kijken... Zo een dubbele wagen lijkt me namelijk ook niet echt comfortabel rijden, aangezien ik mijn mega flexibele bugaboo gewend ben....
  Jubileum moderator woensdag 19 april 2006 @ 20:01:00 #167
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_37105601
Stiekemerd, die wagen die hierboven staat afgebeeld heb ik ook en ik draai hem met 1 vinger 180 graden om zijn as, zelfs als de kinderen erin zitten. Verbazingwekkend comfortabel is dat ding
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_37105713
hmmm nou ja gelukkig hebben we nog ff de tijd om te kijken wat we doen....
Moeten maar ff gaan proefrijden denk ik
  woensdag 19 april 2006 @ 20:06:05 #169
24188 Belana
kloon van belana
pi_37105803
De reden dat ik geen kiddyboard wil is idd dat vervelende lopen, ik heb het al aan mijn rug en wij lopen vrij veel omdat we voor een boodschapje ff de stad in lopen. Ik vind Liam te klein om dat end te moeten lopen of te moeten staan en mijn rug vind het ook niet fijn. En wat Lois zegt, die urban jungle is heel licht in gebruik en ook niet veel breder. Ik vind hem geweldig
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 21 april 2006 @ 11:37:00 #170
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_37155588
Wij hebben de quinny net gekocht, met 20 procent korting ook.
De speedy sx, olijfgroen! De maxicosi hebben we er ook meteen bijgekocht, maar een andere kleur!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 21 april 2006 @ 11:43:14 #171
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37155778
Leuk PM-girl!

Moonah! Welke kleur heb jij gekocht dan? Wel alles vertellen hoor!

Een vriendinnetje van mij heeft ook een plankje bij de bugaboo en volgens mij ook niet echt klachten hoor. Mss anders even proberen in de winkel stiekemurd.
***
pi_37157041
Jah we gaan weer de stormbaan op
pi_37157656
quote:
Op woensdag 19 april 2006 20:06 schreef Belana het volgende:
Ik vind Liam te klein om dat end te moeten lopen of te moeten staan
het lastige is dat je nu nog niet zo goed kunt inschatten wat Liam (of Benthe) tegen die tijd kan. nu is ie misschien nog wat klein, maar als zo'n wagen voorhanden is gaan ze er ook veel vaker in natuurlijk, met als risico dat hij veel te weinig went aan zelf lopen. vind ik hier namelijk echt moeilijk nu, piet wil 't liefst altijd maar in de wagen, de luiwammes. toen anna geboren werd was hij nog geen anderhalf, dus dat vond ik echt te klein. maar nu zou hij de gewone boodschappenstukjes toch echt wel zelf moeten kunnen. in de praktijk loopt hij meestal alleen de heen- of terugweg. ik zou natuurlijk de enkele wagen wat vaker moeten gebruiken in zulke situaties, maar die van ons is niet zo fjin en er passen minder boodschappen in. dus ik ben toch steeds geneigd dat grote ding mee te nemen.
pi_37159770
Benthe kan al heel goed lopen, ze loopt al 3 kwartier door de dierentuin en loopt al mee naar de AH toe. Alleen op sommige momenten wil ze echt net de straat uit en gaat dan brullen omdat ze niet wil. Het is idd heel lastig om nu al te zeggen waar we goed aan doen.
pi_37160077
Myrthe kan 't ook wel maar heeft vaak geen zin. 't Helpt als ze dan haar poppenwagen mag duwen oid. Fietsje of driewieler is misschien ook een idee?
pi_37160974
Of een enkele wagen in combinatie met een draagdoek? Misschien dat dat ook een idee is?
* Jonnetje roept ook maar wat..


Zie ook -> Het grote kleine babietjes topic deel 76
W ~ H ~ T
  vrijdag 21 april 2006 @ 15:25:46 #177
34891 melonovy
La Kutschie
pi_37162289
MIsschien kun je de kidcar eens overwegen, hier kun je een maxi cosi in kwijt plus een kind, en er mee lopen en er mee fietsen, echt super. Ook als de 2e wat groter is kun jer met 2 erin lopen en fietsen! en je kan er een hoop bagage in kwijt.. Ik ben er weg van!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_37162862
Ach ja opties zat. Gelukkig hebben we nog maaaanden de tijd
  vrijdag 21 april 2006 @ 18:37:41 #179
11682 Moonah
Jolie femme
pi_37167307
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 11:43 schreef Brighteyes het volgende:

Moonah! Welke kleur heb jij gekocht dan? Wel alles vertellen hoor!
Oké dan.
Ik heb de blue mist gekocht.
"De meest verkochte kleur", zei de verkoopster...
Maja, ik vind dat toch echt de mooiste.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 21 april 2006 @ 19:55:12 #180
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37169214
Volgens mij had mijn vriendinnetje het ook over die kleur idd!.
Leuke kleur!
***
pi_37185069
Hallo Allemaal,

Eindelijke een site waar ik ook eens mijn passie voor de bugaboo kan delen....

Eerst nog even dit:
Ons zoontje was 19 maanden toen onze dochter Lynn geboren werd. In eerste instantie hadden wij ook een dubbele wagen gekocht. Leek mij zo gemakkelijk. Cas liep al wel heel goed, maar dacht dat het toch makkelijker zou zijn....
Niet dus!! Heb de wagen denk ik 4x gebruikt (een erg comfortabele wagen van X-adventure, lijkt op de Urban Jungle, alleen goedkoper en net ietsje smaller). Lynn wilde niet in de reiswieg van deze wagen en Cas wilde zowieso niet in de wagen!! Hebben na veel gezoek een plankje gevonden die op onze Quinny Formula past (namelijk die van Mutsy). Loopt perfect, niet raar en is makkelijk er van af te halen enz.
Nu hebben we (nu Lynn 9 maand is en in de wandelwagen) zit ook het plankje niet meer nodig.
Tuurlijk loop je een keer extra door de winkel omdat je kind op de ontdekkingstour is.
Toch geeft hij buiten de winkels (uit zichzelf!!) keurig netjes een hand en loopt prima mee.

Kijk en daar komt het volgende probleem om de hoek kijken....
Wat hebben we een verschrikkelijk (mooie) wagen!!!
Hij is echt prachtig, maar alleen handig op het strand en in het bos en ook ik heb mijn zinnen nu
(ondanks dat Lynn nu toch al wel wat ouder is) gezet op de bugaboo. Wat een geweldige wagen....
Manlief vindt hem echter spuuglelijk
pi_37193157
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:21 schreef Moonah het volgende:
Nou, dan houd ik jullie ook maar helemaal up to date:
Ik heb hem net besteld...

En van mijn zus heb ik een kortingbon van 20% gekregen.
Maar die is morgen pas geldig, dus dan ga ik mijn Buzzje betalen...

Zo. Klaar. Op naar het volgende object-waar-ik-voor-moet-kiezen-en-helemaal-in-de-stress-raak-omdat-ik-dat-zo-moeilijk-vind...
Ik heb vandaag de buzz gezien en als er hier nog een 3e komt dan wil ik die hebben, wat een verschikkelijke mooie wagen is dat zeg
pi_37195575
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 14:36 schreef MamaSin het volgende:
Lynn wilde niet in de reiswieg van deze wagen en Cas wilde zowieso niet in de wagen!!
Hebben die wat te willen dan wat dat betreft op die leefdtijd? Of lees ik het in ene verkeerde context
  † In Memoriam † zaterdag 22 april 2006 @ 22:45:03 #184
7074 moussy
kuttekop
pi_37198402
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 21:16 schreef Ke2v2in het volgende:

[..]

Hebben die wat te willen dan wat dat betreft op die leefdtijd? Of lees ik het in ene verkeerde context
alsof het zo relaxt is om met een gillend kind een rondje te wandelen
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zaterdag 22 april 2006 @ 23:39:34 #185
11254 honesty
lekkere neus!!!!!
pi_37199942
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 11:37 schreef PM-girl het volgende:
Wij hebben de quinny net gekocht, met 20 procent korting ook.
De speedy sx, olijfgroen! De maxicosi hebben we er ook meteen bijgekocht, maar een andere kleur!
Grappig deze zagen wij gisteren bij de Prenatal staan in DB en waren meteen verliefd. Ik ben dan ook bang dat dit onze kinderwagen gaat worden. Al is het alleen maar voor de kleur:)
Liefde, leven , geven!!!!
pi_37204605
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 22:45 schreef moussy het volgende:

[..]

alsof het zo relaxt is om met een gillend kind een rondje te wandelen
Dat was het dus ook niet!! Aan de ene kant ligt een baby te huilen omdat ze er niet in wil liggen, en aan de andere kant zit een kind te jengelen, omdat hij er niet in wil zitten.
Ontspannen (voor zover dat het kan zijn ) boodschappen doen zat er echt niet in.
Zelfs naar het bos was een drama. Nee hoor, dan maar een andere wagen!!
Het drama was gelijk over
Overigens hadden wij de Quinny Formula al. De tweelingwagen hadden we erbij gekocht.
Hoefde dus ook alleen maar deze te verkopen.
pi_37214096
Wij hebben gisteren ook een quinny speedy sx gekocht en een maxi cosi. Vanwege de korting van 20% een beetje erg vroeg Gelukkig moest hij besteld worden, dus duurt nog ff voordat we hem hebben

  zondag 23 april 2006 @ 16:28:44 #188
24188 Belana
kloon van belana
pi_37216633
mooi meimeltje
stormy waters...
sailin'
  zondag 23 april 2006 @ 21:52:53 #189
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_37227910
quote:
Op zondag 23 april 2006 15:08 schreef Meimeltje het volgende:
Wij hebben gisteren ook een quinny speedy sx gekocht en een maxi cosi. Vanwege de korting van 20% een beetje erg vroeg Gelukkig moest hij besteld worden, dus duurt nog ff voordat we hem hebben

[afbeelding]
Wat een zuunigerd ben jij, kopen omdat er korting is!

Heb je m in deze kleur? Wat voor levertijd beloofden ze jullie?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_37229990
quote:
Op zondag 23 april 2006 21:52 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Wat een zuunigerd ben jij, kopen omdat er korting is!

Heb je m in deze kleur? Wat voor levertijd beloofden ze jullie?
Haha vind het behoorlijke prijzen allemaal, dus als je hm dan een stuk goedkoper kan krijgen
Hebben idd deze kleur besteld...de papillon.
Ze konden de levertijd niet precies zeggen, dus we wachten het telefoontje wel af. We hebben iig alle tijd
  maandag 24 april 2006 @ 09:32:39 #191
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_37236441
quote:
Op zondag 23 april 2006 23:26 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Haha vind het behoorlijke prijzen allemaal, dus als je hm dan een stuk goedkoper kan krijgen
Vind ik ook! Wij hebben dus vrijdag ook meteen de maxicosi erbij gedaan om die reden!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_37241745
Ik kan trouwens niet wachten tot ons wagentje binnen is, ikw eet het, we hebben er (nog) niks aan, maartoch, ikw il hem hier in huus hebben!
  maandag 1 mei 2006 @ 11:48:12 #193
108648 cattie
lieve moeder
pi_37449187
Hij is binnen! Onze Quinny Speedi SX. Ik ben al druk aan het proberen. Daarom 2 vraagjes:
1) Ik krijg hem niet ingeklapt.... Wel uitgeklapt, maar als ik de gebruiksaanwijzing volg lukt het inklappen ook niet. De duwstang heb ik helemaal naar beneden gezet, de ontgrendelingsknop op de duwstang ingedrukt en er gebeurd niets. Wat zie ik over het hoofd?
2) Er zou volgens mij een pompje bij moeten zitten, toch? Zo ja, ik kan hem niet zitten, zit die ergens verstopt? (Ik dacht, even hier vragen voordat ik naar de winkel bel en het een hele domme vraag blijkt te zijn).


Edit: probleem 1 is opgelost! Nog iets harder duwen was de oplossing.

[ Bericht 7% gewijzigd door cattie op 01-05-2006 12:15:48 ]
pi_37505586
Ik zou zeker aanraden een kinderwagen aan te schaffen via Marktplaats. Scheelt zo een paar honderd euro. De wagens zijn bovendien zelden afgeragd, want dat doe je niet zo snel met een kind er in.

Wij hebben zo voor 150 euro een koelstra driewieler met rubberbanden gekocht uit 2000. Zowel te gebruiken als kinderwagen en als buggy. We hebben hem boevendien al gebruikt op Cuba, waar de buggy heel wat slechte wegdekken heeft overleefd alsmede vliegreizen en taxiritten. Kortom degelijk spul en onze baby zit er altijd goed in.
  woensdag 3 mei 2006 @ 11:38:01 #195
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_37506153
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 18:37 schreef Moonah het volgende:

[..]

Oké dan.
Ik heb de blue mist gekocht.
"De meest verkochte kleur", zei de verkoopster...
Maja, ik vind dat toch echt de mooiste.
Die hebben wij ook

We hebben vandeweek de wandelwagen uitgeprobeerd. Helemaal geweldig. Hij kan liggen, soort maxi-cosi-stand en zitten. En je kan het makkelijk verstellen. Quinny Buzz
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  woensdag 3 mei 2006 @ 12:01:41 #196
11682 Moonah
Jolie femme
pi_37506870
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 11:20 schreef Knormen het volgende:
Ik zou zeker aanraden een kinderwagen aan te schaffen via Marktplaats. Scheelt zo een paar honderd euro. De wagens zijn bovendien zelden afgeragd, want dat doe je niet zo snel met een kind er in.
Prima tip!
Ik had een pracht van een Mutsy Urban Rider van marktplaats, 115 euro.
Inmiddels is er weer iemand anders blij meegemaakt via hetzelfde marktplaats!
Overigens keurig netjes voor hetzelfde bedrag hoor...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 3 mei 2006 @ 12:02:25 #197
11682 Moonah
Jolie femme
pi_37506891
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 11:38 schreef Wennie het volgende:

[..]

Die hebben wij ook

We hebben vandeweek de wandelwagen uitgeprobeerd. Helemaal geweldig. Hij kan liggen, soort maxi-cosi-stand en zitten. En je kan het makkelijk verstellen. Quinny Buzz
Kijk, dát kon die Mutsy Urban Rider allemaal niet...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  Redactie Frontpage woensdag 3 mei 2006 @ 13:46:32 #198
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_37509858
Wie weet of het klopt dat Kim pas in de buggy mag als ze goed kan zitten? En dat dat bij 8/9 maanden is?
We hebben een combi trouwens, weet niet of dat nog verschil uitmaakt. Hij kan aardig plat, weet niet hoe plat, maar wel in meerdere standen.

Dit is overigens Ingrid, door ug kan ik niet zelf inloggen.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_37510061
Over het algemeen klopt het wat je zegt..
Pas in de buggy als ze goed kan zitten en dat is vaak met zo'n 7/8/9 maanden. (verschilt natuurlijk per kind )

Maarrrrrrrr.... Sommige kinderen passen al eerder niet meer in de wagenbak..
Zoals Wilyan bijvoorbeeld die heb ik toen in een wandelwagen/buggy gehad die écht helemaal plat kon.
Hanne heb ik daarentegen weer totdat ze zes maanden oud was in de kinderwagen gehad, daarna knalde ze er echt uit.
W ~ H ~ T
  woensdag 3 mei 2006 @ 13:58:05 #200
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_37510213
quote:
Op maandag 1 mei 2006 11:48 schreef cattie het volgende:
Hij is binnen! Onze Quinny Speedi SX. Ik ben al druk aan het proberen. Daarom 2 vraagjes:
1) Ik krijg hem niet ingeklapt.... Wel uitgeklapt, maar als ik de gebruiksaanwijzing volg lukt het inklappen ook niet. De duwstang heb ik helemaal naar beneden gezet, de ontgrendelingsknop op de duwstang ingedrukt en er gebeurd niets. Wat zie ik over het hoofd?
2) Er zou volgens mij een pompje bij moeten zitten, toch? Zo ja, ik kan hem niet zitten, zit die ergens verstopt? (Ik dacht, even hier vragen voordat ik naar de winkel bel en het een hele domme vraag blijkt te zijn).


Edit: probleem 1 is opgelost! Nog iets harder duwen was de oplossing.
Wij hebben ook de speedi SX maar ik heb er geen pompje bij gezien, ook niet gehoord dat deze erbij zou moeten zitten...
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  woensdag 3 mei 2006 @ 14:02:16 #201
108648 cattie
lieve moeder
pi_37510351
Het pompje hoort erbij en zit (ik heb net de winkel gebeld) verstopt in het mandje. Het mandje heeft aan de voorkant een "geheim" vakje en daar zit het pompje in.
  donderdag 11 mei 2006 @ 10:56:28 #202
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_37730806
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 14:02 schreef cattie het volgende:
Het pompje hoort erbij en zit (ik heb net de winkel gebeld) verstopt in het mandje. Het mandje heeft aan de voorkant een "geheim" vakje en daar zit het pompje in.
In het mandje wat je onder de kinderwagen hangt?
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  donderdag 11 mei 2006 @ 11:10:18 #203
108648 cattie
lieve moeder
pi_37731151
Ja, dat mandje, eigenlijk precies op de plek waar de pijl naartoe wijst! Daar zit een klein zakje met klittenband en daar ligt het pomje in (goed verstopt he?).
  donderdag 11 mei 2006 @ 12:27:49 #204
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_37733024
Ok, dus daarheb ik ook een pompje zitten? Zo ff kijken, onze quinny is nl. gisteren gearriveerd!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  donderdag 11 mei 2006 @ 12:56:28 #205
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_37733620
Ik zal vanavond eens kijken dan, was mij inderdaad nog niet opgevallen dan...
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  donderdag 11 mei 2006 @ 18:48:51 #206
11682 Moonah
Jolie femme
pi_37743368
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 12:27 schreef PM-girl het volgende:
Ok, dus daarheb ik ook een pompje zitten? Zo ff kijken, onze quinny is nl. gisteren gearriveerd!
Zit hij al in elkaar?
Heb je al proefgereden?

Ik laat die van ons pas in september leveren. Staat met een verhuizing alleen maar in de weg.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 11 mei 2006 @ 22:18:31 #207
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_37748971
In huis rondjes gereden, met de hond aan de lijn erbij!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_37749265
Ik heb een Quinny Fashion 3XL en toen Dylan baby was had ik er een Maxi-Cosi Citi bij. Die paste gewoon op de adapters van de kinderwagenbak. De Maxi-Cosi Citi hebben we verkocht, dus mijn vraag is: passen de nieuwste Maxi-Cosi's ook op die oude adpaters?

En dat pompje ja, die ontdekte ik pas toen ik een pomp speciaal voor die banden had gekocht
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  vrijdag 12 mei 2006 @ 00:26:59 #209
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_37750211
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 12:56 schreef Tazz het volgende:
Ik zal vanavond eens kijken dan, was mij inderdaad nog niet opgevallen dan...
Ja, gevonden! Daar kom je ook niet achter, als je het niet weet.
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  vrijdag 12 mei 2006 @ 09:41:13 #210
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_37753403
pompje: check
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_37753449
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 10:56 schreef Tazz het volgende:

[..]

In het mandje wat je onder de kinderwagen hangt?
[afbeelding]
Ik heb dat kreng nu 9 maanden... en kom er dus nu pas achter dat er een pompje bij zit.....

En ik iederen keer maar naar een tankstation rijden
pi_37760638
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 09:42 schreef Rekkie het volgende:


Ik heb dat kreng nu 9 maanden... en kom er dus nu pas achter dat er een pompje bij zit.....
Ik ook
Variety is the spice of life
pi_37787567
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 14:20 schreef nebelung het volgende:

[..]

Ik ook
Lang leve de gebruiksaanwijzing...... Of zat dat er niet bij?
pi_37787736
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 14:26 schreef Ke2v2in het volgende:

[..]

Lang leve de gebruiksaanwijzing...... Of zat dat er niet bij?
Ik heb toen ik die Quinny aanschafte toch echt de gebruiksaanwijzing gelezen, maar toch wist ik niet dat daar een pompje zat. Dat kan iets over de zwangerschapsdementie zeggen of over de gebruiksaanwijzing. Dat laat ik even in het midden
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_37789137
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 14:32 schreef beefcake het volgende:

[..]

Ik heb toen ik die Quinny aanschafte toch echt de gebruiksaanwijzing gelezen, maar toch wist ik niet dat daar een pompje zat. Dat kan iets over de zwangerschapsdementie zeggen of over de gebruiksaanwijzing. Dat laat ik even in het midden
Even online de gebruiksaanwijzing opgezocht:

http://www.quinny.nl/pdf/speedisx.pdf

Op pagina 25 bovenaan (In het hoofdstukje wielen) staat wel dat er een pomp bij zit, echter kan ik nergens vinden dat ze hem zo goed verstopt hebben
pi_38200653
Vraagje:

Past de Maxicosi CabrioFix nog wel op/in de easybase (je weet wel, dat ding voor in de auto) als de adapters van de Bugaboo op de maxicosi zijn geinstalleerd?
We hebben wel mooi zo'n easybase besteld, maar straks moeten we elke keer de adapters van de maxicosi afhalen om de maxicosi op de easybase te klikken...

Iemand die dat weet?
pi_38202349
Die adapters blijven op de kinderwagen zitten, dus dat moet geen probleem zijn
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_38207941
Oké, ik dacht namelijk dat die adapters aan de maxicosi gemonteerd moesten worden en daar zouden blijven zitten

Ik moet nog veel leren dus
pi_38208076
hm die van onze bugaboo blijven aan de maxicosi zitten..... Maar ja wij hebben dan ook een "oud'' model Bugaboo
pi_38208225
Naja, ik zie het zaterdag wel, want dan krijgen we de spullen
pi_38209478
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 19:32 schreef Stiekemurd het volgende:
hm die van onze bugaboo blijven aan de maxicosi zitten..... Maar ja wij hebben dan ook een "oud'' model Bugaboo
Wat apart. Zou best kunnen natuurlijk, ik ben de Quinny gewend! Maar ik dacht dat het allemaal hetzelfde werkte
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_38209990
Voor zover ik weet blijven ze in principe ook aan het autostoeltje zitten. De bevestiging aan de bugaboo werkt op precies dezelfde manier als de bevestiging van het frame van de wagenbak/wagenzitting.
Maar het lijkt me dat je de adapters ook zo weer van je cosi af kan halen.
pi_38210264
Maar dat is toch heel lastig? Als ze aan de wagen blijven zitten is het autostoel uit de auto en hop op de wagen. Anders moet je eerst die adapters erop zetten en wanneer het stoeltje weer in de auto moet, moet je ze er weer af halen! Maar ik heb sowieso al nooit gesnapt wat mensen in een Bugaboo zien disclaimer: dit is geen persoonlijke aanval! , dus let niet op mij
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  donderdag 25 mei 2006 @ 20:42:28 #224
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_38210490
Als je de adapters op de bugaboo laat zitten kan ie niet meer worden ingeklapt. Maar ze kunnen ook gewoon aan de maxicosi blijven zitten, of ze kunnen gewoon helemaal los. Het is niet dat je ze met schroeven vast moet zetten ofzow, het is gewoon knop indrukken en loshalen
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_38211708
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 20:35 schreef beefcake het volgende:
Maar dat is toch heel lastig? Als ze aan de wagen blijven zitten is het autostoel uit de auto en hop op de wagen. Anders moet je eerst die adapters erop zetten en wanneer het stoeltje weer in de auto moet, moet je ze er weer af halen! Maar ik heb sowieso al nooit gesnapt wat mensen in een Bugaboo zien disclaimer: dit is geen persoonlijke aanval! , dus let niet op mij
Je hoeft ze niet los te halen van de maxi cosi, deze kan prima gebruikt worden met de adapters er aan, en is met een beweging op de wagen vast te zetten en weer los te halen.
Maar mocht het nodig zijn dan zijn de adapters ook zo van de maxi cosi af te halen.
pi_38216239
Het gaat mij er om dat die adapters niet "in de weg" zitten wanneer ik mijn Maxicosi CabrioFix op de easybase in de auto wil plaatsen, morgen misschien even bij de prenatal navragen.

Edit 1:



FF een plaatje opgezocht van een maxicosi op de easybase! Is er nog ruimt genoeg voor de bugaboo adapters? Misschien dat iemand een plaatje heeft van ene maxicosi met bugaboo adapters erop?

Edit 2:

Bugaboo Adapters voor de maxicosi:



Moeilijk te zien of dat gaat passen onnie?

Edit 3:

Dat gaat nog spannend worden:

foto van maxicosi met adapters er aan vast

Is het trouwens moeilijk of makkelijk om de adapters van de maxicosi te halen?

edit: even de url van de laatste foto aangepast. De lay-out ging er een beetje raar van doen

[ Bericht 33% gewijzigd door E.T. op 26-05-2006 08:50:03 ]
  vrijdag 26 mei 2006 @ 10:07:31 #227
62233 Jelief
ikke lief!
pi_38223951
Volgens mij kun je die adapters er zo vanaf halen.. kwestie van knopje indrukken en ding lostrekken, bij mijn wagen (mutsaerts) kun je de adapters op de wagen laten zitten en de cosi er afhalen.

spuit elf, of je leest even wat verder dan alleen de latste post
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 10:13:17 #228
62233 Jelief
ikke lief!
pi_38224055
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 22:34 schreef beefcake het volgende:
passen de nieuwste Maxi-Cosi's ook op die oude adpaters?
Geen idee, ik zou de eerstvolgende keer dat je in de buurt komt van een cosi-verkopende winkel de adapter meenemen en even passen... (of liggen die ergens ver weg op zolder ofzo )
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_38224078
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 10:13 schreef Jelief het volgende:

[..]

Geen idee, ik zou de eerstvolgende keer dat je in de buurt komt van een cosi-verkopende winkel de adapter meenemen en even passen... (of liggen die ergens ver weg op zolder ofzo )
Eh ja en aangezien we in oktober verhuisd zijn, weet ik niet of ik er zo snel bij kan Maar goed, we hebben nog wel even!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_38229619
wil je anders een 'oude' maxicosi overnemen?
  vrijdag 26 mei 2006 @ 13:41:17 #231
24188 Belana
kloon van belana
pi_38229735
ik heb ook zin om onze wagen op te gaan halen, maar eigenlijk staat ie vooralsnog alleen maar in de weg, dus ik hou me in
stormy waters...
sailin'
pi_38232093
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 13:38 schreef bixister het volgende:
wil je anders een 'oude' maxicosi overnemen?
Nee, ik wil zo'n nieuwe, anders hadden we de vorige niet verkocht
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_38232115
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 13:41 schreef Belana het volgende:
ik heb ook zin om onze wagen op te gaan halen, maar eigenlijk staat ie vooralsnog alleen maar in de weg, dus ik hou me in
Hee hebben jullie een nieuwe besteld? Mag ik vragen waarom?
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_38232537
een dubbele, bief.
pi_38232669
vraagje voor de mensen met een quinny zapp: gaat die handig mee op de fiets, ook in combinatie met een achterzitje?
pi_38232795
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 14:57 schreef bixister het volgende:
een dubbele, bief.
Ah zo Ik denk dat het hier niet gaat gebeuren, een dubbele. Zo'n plankje waar Dylan op kan staan is voldoende, hoop ik.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_38233044
lijkt mij ook wel hoor, hij is dan al bijna 3! moet lukken.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 16:04:49 #238
24188 Belana
kloon van belana
pi_38234815
Ik moet er dus juist niet aan denken om met zo'n plankie te lopen en een kromme rug te krijgen
Bovendien is onze oude quinny altijd een qutwagen geweest en naar het grofvuil gegaan.
stormy waters...
sailin'
pi_38235014
maar hij hoeft toch niet altijd op dat plankje, kan dan vast al hele einden zelf lopen.

belana, fiets jij wel eens met de quinny zapp aan de fiets? heb je zo'n drager?
  vrijdag 26 mei 2006 @ 16:17:19 #240
24188 Belana
kloon van belana
pi_38235233
Ik heb geen fiets
stormy waters...
sailin'
pi_38235276
grapjas!
  vrijdag 26 mei 2006 @ 16:20:28 #242
24188 Belana
kloon van belana
pi_38235329
Nee serieus, ik woon vlak bij de stad en loop alles (en anders pak ik de auto) maar vandaar ook dat ik een dubbele wagen wilde, omdat ik veel loop.
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 26 mei 2006 @ 20:56:32 #243
45621 Suzanna
Mama van...
pi_38245474
Belana, wij hebben de Mountain Terrain duowagen en die is ook heerlijk. Ik houd persoonlijk niet van die zwenkwielen, maar had misschien wel net iets handiger geweest in de stad. Maar voor de rest... een heerlijke wagen! (als de riempjes niet gebroken zijn waar je je kind mee vast zet wat nu dus wel zo is, gelukkig zijn ze nu net binnengekomen bij de winkel, maar nu nog eraan naaien ).

Veel plezier met jullie dubbele wagen!!! hij gaat zeker bevallen
  vrijdag 26 mei 2006 @ 21:03:02 #244
24188 Belana
kloon van belana
pi_38245657
dankje suzanna, dat denk ik ook wel ja! Ik moet nog ff een babybakje gaan regelen bij de babyrent alleen.
stormy waters...
sailin'
pi_38248091
Of de wagen gaat bevallen is afwachten... Belana gaat dat zeker doen!
Ik heb vandaag een dubbele wagen aangeschaft en wel -zeer weloverwogen- de Garco stadium duo. Heb er nog niet mee gereden door het rotweer vandaag, maar ben ervan overtuigd dat ik er nog veel plezier aan ga beleven.
pi_38249823
is dat zo'n tandem-wagen mammietje? (achter elkaar).

belana, ik ben ook helemaal niet tegen duowagens hoor, integendeel, maak er zelf zeer dankbaar nog bijna dagelijks gebruik van. maar juist daardoor merk ik ook wel de nadelen/risico's ervan. hier is dat toch voornamelijk het feit dat piet wel erg makkelijk en vaak in die wagen wil, hij zou anders wellicht langere stukken zelf willen/kunnen lopen. en dylan is straks echt al een heel end richting 3, die kan dan prima meefietsen op een (loop)fietsje, of gewoon zelf lopen, dus die hoeft echt niet al die tijd op zo'n plankje. maar ja, soms is 't wel verdomd handig om ze in de wagen te kunnen (vast)zetten.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 23:05:35 #247
24188 Belana
kloon van belana
pi_38250909
hahahha, ik voelde me niet "aangevallen" ofzo hoor bix het lijkt mij idd ook wel erg makkelijk om Liam af en toe vast te kunnen zetten. Liam wil juist altijd alles zelf. En stukken lopen doen we evengoed wel, das goed voor de ontwikkeling idd. Maar ff de stad in winkelen.... dan graag in zo'n wagen
stormy waters...
sailin'
pi_38267951
Yep... is een tandem Bix... En Randy loopt nog in het geheel niet, maar ook al deed ie dat wel, dan denk ik dat het idd. handig is om hem van tijd tot tijd 'vast' te kunnen zetten, zéker in een winkelcentrum!
pi_38326843
Zijn er hier geen mensen met een Stokke Xplory? Ik heb er onlangs een besteld en ben enorm benieuwd naar de ervaringen. Op het moment moet ik het vooral hebben van de internationale reviews op diverse sites, waar dat ding behoorlijk goed uit de verf komt..
pi_38332925
Wij hebben na 14 weken ! wachten ook eindelijk de Quinny Speedy sx Papillon thuis gekregen.
De luiertas en voetenzak zijn nog steeds niet binnen. Wat wel een voordeel is bij zo'n lange levertijd dat ik hem nog niet op straat gezien heb
Ben wel gelijk naar de pomp opzoek gegaan en snel gevonden dankzij het forum
pi_38333269
heel mooi estate!

applemooz, ik heb wel eens iemand met zo'n Xplory zien lopen, maar ken niemand die er een heeft. ziet er wel leuk uit.

mammietje, randy is ook nog zo jong, dan lijkt me een duowagen niet meer dan logisch. maar zo'n achter-elkaar-opstelling schijnt wel zwaar te zijn bij 't oprijden van stoeprandjes enzo, omdat de oudste meestal voorin zit (hefboomeffect). hopelijk valt het mee.
pi_38334009
Ja hier ook eindelijk de kinderwagen binnen




Beetje slechte kwaliteit foto
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  Jubileum moderator maandag 29 mei 2006 @ 20:50:33 #253
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_38344729
quote:
Op maandag 29 mei 2006 10:55 schreef Applemooz het volgende:
Zijn er hier geen mensen met een Stokke Xplory? Ik heb er onlangs een besteld en ben enorm benieuwd naar de ervaringen. Op het moment moet ik het vooral hebben van de internationale reviews op diverse sites, waar dat ding behoorlijk goed uit de verf komt..
Ik ken wel iemand die hem heeft en ik vind hem in het echt nog handiger dan hij eruit ziet. Ik zal [betreffende user] even attent maken op de vraag.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 29 mei 2006 @ 20:56:25 #254
109497 Icaä
Are you proud of who I am
pi_38344973
quote:
Op maandag 29 mei 2006 10:55 schreef Applemooz het volgende:
Zijn er hier geen mensen met een Stokke Xplory? Ik heb er onlangs een besteld en ben enorm benieuwd naar de ervaringen. Op het moment moet ik het vooral hebben van de internationale reviews op diverse sites, waar dat ding behoorlijk goed uit de verf komt..
Yep, wij

Geweldig ding, bevalt heel goed. Vanaf de geboorte trouwens, maar in onze tijd (ahum) nog zonder reiswieg, maar die hebben we dus ook niet nodig gehad.

(Je moet wel tegen aandacht kunnen trouwens, want er gaat bijna geen wandeling voorbij zonder dat mensen je aanspreken op je wagen )

[ Bericht 5% gewijzigd door Icaä op 29-05-2006 21:25:53 ]
I'll meet you on the other side
I'll meet you in the light
pi_38345162
quote:
Op maandag 29 mei 2006 14:21 schreef Estate het volgende:
[afbeelding]
Die lijn is echt gaaf Maar die prijzen
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  maandag 29 mei 2006 @ 21:05:18 #256
109497 Icaä
Are you proud of who I am
pi_38345331
*edit* dubbelpost
I'll meet you on the other side
I'll meet you in the light
  maandag 29 mei 2006 @ 21:15:17 #257
102760 Igraine
Headache
pi_38345761
Ik vind die xplory altijd lijken op een PTT-kar. Ik heb er wel een stukje mee gelopen in de winkel om uit te proberen, wat volgens mij wel in orde was.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  maandag 29 mei 2006 @ 21:23:40 #258
109497 Icaä
Are you proud of who I am
pi_38346036
Tja, smaken verschillen gelukkig.
Ik vind een boel andere wagens niet aantrekkelijk, maar dat heeft er met name mee te maken dat ik vind dat het kind zo laag ligt. Vind ik niet alleen niet zo gezellig, maar lijkt me bovendienvoor het kind niet leuk om tegen billen aan te moeten kijken. Bij de Stokke zitten ze gewoon lekker hoog, en ik merk dat mijn kind dat leuk vindt.
I'll meet you on the other side
I'll meet you in the light
  † In Memoriam † maandag 29 mei 2006 @ 21:35:48 #259
37843 lady-wrb
kortaf
pi_38346607
quote:
Op maandag 29 mei 2006 21:15 schreef Igraine het volgende:
Ik vind die xplory altijd lijken op een PTT-kar. Ik heb er wel een stukje mee gelopen in de winkel om uit te proberen, wat volgens mij wel in orde was.
ik werd nieuwsgierig en heb even gegoogled en inderdaad was die ptt-kar het eerste waar het me aan deed denken

maar goed, het is wel een apart ding en ik kan me voorstellen dat je aanspraak zat heb als je ermee buiten loopt.
  † In Memoriam † maandag 29 mei 2006 @ 21:36:48 #260
37843 lady-wrb
kortaf
pi_38346650
quote:
Op maandag 29 mei 2006 21:23 schreef Icaä het volgende:
Tja, smaken verschillen gelukkig.
Ik vind een boel andere wagens niet aantrekkelijk, maar dat heeft er met name mee te maken dat ik vind dat het kind zo laag ligt. Vind ik niet alleen niet zo gezellig, maar lijkt me bovendienvoor het kind niet leuk om tegen billen aan te moeten kijken. Bij de Stokke zitten ze gewoon lekker hoog, en ik merk dat mijn kind dat leuk vindt.
daar zit inderdaad wel wat in ja.
pi_38346709
Wij hadden ook gekeken naar de Stokke, we wisten toen ook nog niet dat er een losse wieg bijzat / op kon. Een nadeel vond ik ook dat er geen Maxicosi oid. op kan. Voor de rest een pracht ding en ideaale hoogte.
  maandag 29 mei 2006 @ 21:44:01 #262
102760 Igraine
Headache
pi_38346995
quote:
Op maandag 29 mei 2006 21:23 schreef Icaä het volgende:
Tja, smaken verschillen gelukkig.
Ik vind een boel andere wagens niet aantrekkelijk, maar dat heeft er met name mee te maken dat ik vind dat het kind zo laag ligt. Vind ik niet alleen niet zo gezellig, maar lijkt me bovendienvoor het kind niet leuk om tegen billen aan te moeten kijken. Bij de Stokke zitten ze gewoon lekker hoog, en ik merk dat mijn kind dat leuk vindt.
Daar zit zeker wat in.

Dat hele lage is ook iets wat ik niet mooi vind aan de bugaboo bijv. Ik ben zelf vrij lang en dan lijkt het net of je achter een poppewagen loopt.

Ik bedoelde het niet lullig hoor van die PTT-kar, maar daar doet hij me gewoon aan denken.

Hoe is de stabiliteit trouwens met die hoge zitting?
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  Milf dinsdag 30 mei 2006 @ 00:00:18 #263
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_38354033
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 17:53 schreef Bass-Miss het volgende:
[afbeelding]
Jah


Zoéén zoek ik dus ook .
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_38354527
misschien is deze site iets voor je, nikky? http://www.ouderwetse-kinderwagens.nl/
  Milf dinsdag 30 mei 2006 @ 00:34:58 #265
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_38355077
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 00:16 schreef bixister het volgende:
misschien is deze site iets voor je, nikky? http://www.ouderwetse-kinderwagens.nl/
Ja ik kwam het linkje later tegen.

Ik heb al een hele mooie zien staan die ik al jaren graag wil hebben. En ze hebben hem zomaar .
Even met vriendlief overleggen
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_38355136
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 00:34 schreef nikky het volgende:

[..]

Ja ik kwam het linkje later tegen.

Ik heb al een hele mooie zien staan die ik al jaren graag wil hebben. En ze hebben hem zomaar .
Even met vriendlief overleggen
.
  Milf dinsdag 30 mei 2006 @ 00:37:28 #267
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_38355161
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 00:37 schreef boebiedoe het volgende:

[..]

.


JE MAIL!! CHECK JE MAIL!!!!!


👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Milf dinsdag 30 mei 2006 @ 00:46:39 #268
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_38355401
Hihihihi.. als ik hem wil mag ik hem hebben
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 08:34:57 #269
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_38358526
quote:
Op maandag 29 mei 2006 14:21 schreef Estate het volgende:
Wij hebben na 14 weken ! wachten ook eindelijk de Quinny Speedy sx Papillon thuis gekregen.
De luiertas en voetenzak zijn nog steeds niet binnen. Wat wel een voordeel is bij zo'n lange levertijd dat ik hem nog niet op straat gezien heb
Ben wel gelijk naar de pomp opzoek gegaan en snel gevonden dankzij het forum
[afbeelding]
Da's ook een gaaf kleurtje.
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  dinsdag 30 mei 2006 @ 09:40:34 #270
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38359708
Die papillon is gaaf zeg!
***
pi_38370793
quote:
Op maandag 29 mei 2006 15:05 schreef bixister het volgende:
mammietje, randy is ook nog zo jong, dan lijkt me een duowagen niet meer dan logisch. maar zo'n achter-elkaar-opstelling schijnt wel zwaar te zijn bij 't oprijden van stoeprandjes enzo, omdat de oudste meestal voorin zit (hefboomeffect). hopelijk valt het mee.
Heb de wagen inmiddels uitgeprobeerd maar het valt mee met de stoeprandjes. Als je je voet op de achterstang zet zeker. Hoewel het idd wel een verschil is als de oudste er wel of niet (voorin) zit. Nadeel van die naast elkaar vind ik dat het gewicht dan aan één kant zit en ik mijn twijfels dan ook bij de stabiliteit heb, zeker als de oudste naar iets op straat wil reiken. Bovendien zit je dan ook met de stoeprandjes op het moment dat de wagen op het ene voorwieltje moet balanceren.
Wel vind ik de zwenkwielen erg wennen. Mijn eenpersoonswagen had die niet en ik merk dat je erg veel bij moet sturen op het moment dat de weg een beetje afloopt aan één kant, maar dat zal een kwestie van gewenning zijn (en weggetjes uitzoeken die waterpas lopen )
Verder ben ik errug blij met de wagen! Vooral de doorkijkvensters in de luifels, zodat je je kids kan zien, vind ik geweldig!
pi_38375511
Wij wachten ook op de Quinny speedy sx Papillon, ben benieuwd hoelang het bij ons gaat duren!
pi_38376739
Mag ik vragen waar jullie die Papillon hebben gekocht en voor hoeveel? Wij zitten er hard over te denken om die aan te gaan schaffen over een tijdje jaja erg overbodig met al een wagen, maar hij is zo leuk , maar hij is erg prijzig en wil het graag weten als er ergens koopjes zijn!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_38376899
Wij hebben hm bij de Prenatal gekocht tijdens de kortingdagen eind april, dat scheelde een hoop geld.
Heb ff op de bon gespiekt en in totaal (met maxicosi, maxi-cosi voetenzak, gewone voetenzak) was het 682,-. Normaal was het dus 20% duurder.
pi_38377158
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 17:39 schreef Meimeltje het volgende:
Wij hebben hm bij de Prenatal gekocht tijdens de kortingdagen eind april, dat scheelde een hoop geld.
Heb ff op de bon gespiekt en in totaal (met maxicosi, maxi-cosi voetenzak, gewone voetenzak) was het 682,-. Normaal was het dus 20% duurder.
En dan heb je ook de Dreami bak erbij? Ik heb hem ook gezien bij Deters Baby, dan heb je die hele mikmak voor 700 euro. Dat scheelt dus niet zo veel
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_38377326
Heb je een nieuwe nodig dan Beefcake? BabyTotaal in Almere geeft dit weekend (vrijdag/zaterdag/maandag) 20% korting op hun hele collectie muv Bugaboo en Stokke.
pi_38377478
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 17:45 schreef beefcake het volgende:

[..]

En dan heb je ook de Dreami bak erbij? Ik heb hem ook gezien bij Deters Baby, dan heb je die hele mikmak voor 700 euro. Dat scheelt dus niet zo veel
Ja de kinderwagenbak zit er dan ook bij. Enige wat we er nog niet van hebben is de verzorgingstas.
pi_38378532
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 17:50 schreef poemojn het volgende:
Heb je een nieuwe nodig dan Beefcake? BabyTotaal in Almere geeft dit weekend (vrijdag/zaterdag/maandag) 20% korting op hun hele collectie muv Bugaboo en Stokke.
Nou nodig is een groot woord. Willen komt meer in de richting De oude gaan we dan verkopen Maar dat is een goede tip, ik zal even kijken of ze een site hebben, dank je
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_38392991
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 14:58 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Heb de wagen inmiddels uitgeprobeerd maar het valt mee met de stoeprandjes. Als je je voet op de achterstang zet zeker. Hoewel het idd wel een verschil is als de oudste er wel of niet (voorin) zit. Nadeel van die naast elkaar vind ik dat het gewicht dan aan één kant zit en ik mijn twijfels dan ook bij de stabiliteit heb, zeker als de oudste naar iets op straat wil reiken. Bovendien zit je dan ook met de stoeprandjes op het moment dat de wagen op het ene voorwieltje moet balanceren.
Wel vind ik de zwenkwielen erg wennen. Mijn eenpersoonswagen had die niet en ik merk dat je erg veel bij moet sturen op het moment dat de weg een beetje afloopt aan één kant, maar dat zal een kwestie van gewenning zijn (en weggetjes uitzoeken die waterpas lopen )
Verder ben ik errug blij met de wagen! Vooral de doorkijkvensters in de luifels, zodat je je kids kan zien, vind ik geweldig!
Wij hebben de Duo Mountain Terrain. Die heeft voor juist twee wielen wat met bij stoepranden dus erg makkelijk is.
Wij hebben dus eerst een tandem en een duo uitgetest voor we er één kochten. Wilyan heeft alleen in de duo gezeten en kon keihard heen en weer schudden, de duo gaf geen krimp. Meneer woog toen ongeveer 18 kilo dus het was niet niks wat de boel daar getest heeft.
Hij heeft dus ook in een tandem gezeten.. Mijn man heeft ermee gelopen en die kon 'm wel een stoeprand opkrijgen maar daar had je het ook mee gezegd, met Wilyan in de tamdem was gewoonweg niet te doen. (plus dat hij er echt als een worstje in zat )
W ~ H ~ T
pi_38393111
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 17:33 schreef beefcake het volgende:
Mag ik vragen waar jullie die Papillon hebben gekocht en voor hoeveel?
Wij hebben hem in Duiven bij de Baby Centre gekocht voor 659,- helemaal compleet maar zonder MaxiCosi.
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 16:58 schreef Meimeltje het volgende:
Wij wachten ook op de Quinny speedy sx Papillon, ben benieuwd hoelang het bij ons gaat duren!
Wij hadden hem eind januari besteld en met vorige week in huis, de voetenzak en luiertas zijn nog steeds niet binnen. We hadden hem gelukkig al vroeg in de zwangerschap besteld.
pi_38393260
wij hebben een duowagen van Happy Baby, met maar 1 wiel voor, maar heel stabiel hoor. ik heb nog nooit het gevoel gehad dat ie om zou kiepen doordat het gewicht ongelijk verdeeld is, ook niet als ik een stoeprandje af of op ging en de wagen tijdelijk op alleen dat voorwiel leunde.
pi_38393615
En deze bestaat ook nog, is wat minder bekend dacht ik:

www.babybuggy.nl
pi_38393828
ik ken 'm wel en qua ruimte die hij inneemt lijkt ie me ideaal, maar ik vind 'm er altijd zo zielig uitzien voor het onderste kind (erg weinig uitzicht). bovendien heb ik wel eens zien gebeuren dat de onderste de bovenste vreselijk aan 't trappen was, ook geen pretje.
pi_38394268
Het stapelbedeffect
Ik zou 'm zelf ook niet kopen, maar dat is omdat Myrthe bepaald niet zo'n baby was die urenlang lief rustig in de kinderwagen ligt te slapen, dus ik durf 't niet aan. Veel gebruikers ervan zijn er wel erg tevreden mee (zag ik op internet).
En het is eens een ander model dan een naast-elkaar-wagen of achter-elkaar-wagen.
pi_38394677
er zijn ook tegenoverelkaar duowagens (van inglesina bijv), heb ik nog wel overwogen. de zwaarste kan daar wel 'achterin'.
  woensdag 31 mei 2006 @ 13:38:25 #286
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_38407648
Ik heb geboden op een heeeeele gave ouderwetse kinderwagen
Nouja voor wat ik geboden heb krijg ik hem toch niet, maar hij was zoooo
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  woensdag 31 mei 2006 @ 15:03:16 #287
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_38410787
Ik WIL hem gewoon hebben

Ik wou via marktplaats het plaatje laten zien maar dat lukt niet
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_38410906
moet je ff rechtermuisknop op een van de kleine plaatjes doen (als er meerdere foto's zijn staan er een paar kleine versies van de foto's boven de grote foto). die kun je wel linken, copy shortcut/kopieer snelkoppeling, en die dan hier plakken. .

mocht er nu maar 1 foto zijn dan kun je nog via 'mijn advertenties' en dan 'mijn biedingen' hetzelfde doen (dus met rechtermuisknop op het betreffende plaatje, etc.).
  woensdag 31 mei 2006 @ 15:14:01 #289
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_38411167
Bedankt Bixister!! Even proberen...

edit.. die was wel erg klein..

dan maar om aan te klikken

http://www.marktplaats.nl(...)fj%252B4VB4M%23photo
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_38411310
mooi ding inderdaad!
  woensdag 31 mei 2006 @ 15:22:19 #291
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_38411477
Leuk, MevrouwKorn.

Ik vind het nog steeds onbegrijpelijk dat wij echt nauwelijks respons kregen op onze Marktplaats-advertentie voor onze ouderwetse wagen. Wel iemand komen kijken, maar die had nog 5 adressen toen. Nu gaan we hem zelf weer gebruiken en daarna weer een keer op Marktplaats zetten.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_38411577
lijkt me een typisch geval van pech dat er op dat moment niet iemand op zoek was naar zoiets. als ik het mij goed herinner (doe nog es een plaatje?) is die van jullie ook superleuk! maar mp-advertenties zakken vrij snel weg, dus kans dat men 'm mis loopt is ook best groot.
  woensdag 31 mei 2006 @ 15:26:49 #293
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_38411648
Echt, zoiets zou ik dus willen, kleur enzo helemaal perfect

Wat raar Sugar, ik dacht juist dat die dingen HEEL erg in trek waren!! Er wordt op sommigen echt flink geboden.
En dan heb ik het al helemaal niet over die leuke maar belachelijke prijzen van die ouderwetse kinderwagen site..


Hier bij de kringloop (waar je normaal echt spul weghaalt tot 50 euro ofzo) staat een oude hele vieze witte en daar vragen ze er zelfs nog 95 euro voor. Wil niet zeggen dat dat duur is, maar wel in vergelijking met wat je voor andere spulletjes daar betaald.
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_38423181
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 23:19 schreef Estate het volgende:

[..]

Wij hebben hem in Duiven bij de Baby Centre gekocht voor 659,- helemaal compleet maar zonder MaxiCosi.
[..]

Wij hadden hem eind januari besteld en met vorige week in huis, de voetenzak en luiertas zijn nog steeds niet binnen. We hadden hem gelukkig al vroeg in de zwangerschap besteld.
Wij gaan hem ook maar vroeg in de zwangerschap bestellen, maar dat heeft meer te maken met de korting die we dan krijgen Bedankt voor de tip Poemojn! Ik heb vandaag met BabyTotaal in Almere gebeld en als we dit weekend komen bestellen, hebben we voor bijna 680 euro:
  • Speedi SX
  • Bijbehorende voetenzak
  • Dreami
  • Maxi-Cosi
  • Voetenzak voor Cosi
  • Regenhoes voor Cosi
    Als ik het zo lees en kijk op internet hebben we dus best een goede deal
  • Een beetje vreemd, maar wel lekker
      donderdag 1 juni 2006 @ 13:29:45 #295
    119411 Paradijsvogeltje
    is veilig geland!
    pi_38434431
    Wij hebben de kinderwagen gewoon tweedehands van marktplaats geplukt. Moet alleen nog parasolletje en regenhoes bij. Hij is van Quinny, een driewieler, maar ik heb even geen idee welk type we hebben.
    Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
    Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
    pi_38508595
    Wij hebben vandaag bij de BabyTotaal een Quinny Zapp gehaald, net als bijna elke ex-Bugaboo-gebruiker hier. Myrthe past er erg goed in. En 't was de enige klein inklapbare die we zagen die een gewicht tot 20 kilo kan dragen, de meesten gaan maar tot 15 kilo. Maar hij rijdt fijn!

    /edit
    De MacLarens mogen trouwens tot 25 kilo gewicht dragen, maar die zijn ingeklapt wat onhandiger met de Bugaboo samen in onze kofferbak te vervoeren. Is verder voor jongere kinderen en lang gebruik wel een erg goede optie (meer standen (Zapp 1), boodschappenmandje, volgens fabrikant vanaf 3 mnd te gebruiken doordat hij erg plat kan, de lichtsten kunnen mee op de fiets, staat bekend als stabiel & stevig).

    [ Bericht 20% gewijzigd door poemojn op 03-06-2006 18:38:49 ]
    pi_38509371
    Hier ook nog steeds helemaal weg van de zapp hoor Poemojn, wij hadden het dat we de bigaboo niet mee konden nemen met de rolstoel, Nu word de zapp zelfs voor in de auto gelegd als we bepakt en bezakt zijn.
      zaterdag 3 juni 2006 @ 19:55:16 #298
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_38511087
    hier ook een enthousiaste zapp gebruiker hoor geweldig ding!! Zometeen gaat ie ff naar zolder, maar als de duowagen weer weg kan en de kleinste moet nog in een wagen komt ie weer tevoorschijn
    stormy waters...
    sailin'
    pi_38511226
    O, ik wil 'm juist gebruiken als de baby in de draagzak gaat, zodat Myrthe kan zitten en ik de Bugaboo niet steeds hoef om te bouwen. Voor de Bugaboo kopen we misschien nog een meerijdplankje. En verder hebben we nog een cape voor de Babybjorn gekocht, lekker warm in de winter. Altijd leuk, die kortingsdagen.

    En verder lijkt-ie wel goed. Boodschappen doen ging prima vandaag (netje erbij gekocht, pak luiers aan 't handvat gehangen). Hij stuurt goed, rijdt licht, is lekker smal dus past overal tussendoor, en de zonnekap zit hoger dan bij de Bugaboo dus kan zelfs bij Myrthe nog gebruikt worden (wat ze geweldig leuk vindt want hij heeft doorkijkvenstertjes zodat ze kiekeboe kan spelen ). Wij zijn dus erg tevreden.

    [ Bericht 39% gewijzigd door poemojn op 03-06-2006 20:08:45 ]
      zaterdag 3 juni 2006 @ 20:31:33 #300
    1394 Tazz
    Vakmanschap is... *hips*
    pi_38512101
    quote:
    Op donderdag 1 juni 2006 13:29 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
    Wij hebben de kinderwagen gewoon tweedehands van marktplaats geplukt. Moet alleen nog parasolletje en regenhoes bij. Hij is van Quinny, een driewieler, maar ik heb even geen idee welk type we hebben.
    3-wieler met vast voorwiel? Waarschijnlijk de Freestyle XL.
    "ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
      zaterdag 3 juni 2006 @ 20:57:55 #301
    1394 Tazz
    Vakmanschap is... *hips*
    pi_38512824
    quote:
    Op dinsdag 30 mei 2006 17:33 schreef beefcake het volgende:
    Mag ik vragen waar jullie die Papillon hebben gekocht en voor hoeveel? Wij zitten er hard over te denken om die aan te gaan schaffen over een tijdje jaja erg overbodig met al een wagen, maar hij is zo leuk , maar hij is erg prijzig en wil het graag weten als er ergens koopjes zijn!
    geen spam, maar zag ik toevallig
    "ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')