En zo geef jij ongetwijfeld geld uit aan dingen die anderen niet zullen begrijpen, thats lifequote:Op zaterdag 15 april 2006 15:36 schreef sweaty het volgende:
Ik persoonlijk snap alleen niet dat je zoveel geld voor een kinderwagen uitgeeft, ook al kan je het je veroorloven, maar goed maakt allemaal niet uit.
Ik heb er mening ingang mee geblokkeerd, maar wat een groter nadeel is, je kan bij sommige mensen niet eens naar binnen met zo'n bakbeestquote:Op zaterdag 15 april 2006 12:56 schreef poemojn het volgende:
Er zijn ook mensen die perse zo'n ouderwets bakbeest willen (zie http://www.ouderwetse-kinderwagens.nl/). Lijkt mij ontzettend onhandig.. en ze blokkeren soms de H&Mmaar smaken verschillen
Ik zou lekker die buzzzz kopen, je gaat dat ding nog jaren gebruiken, dus dat geld "haal je er wel uit".quote:
Zou ik ook doen hoorquote:Op zondag 16 april 2006 09:59 schreef Moonah het volgende:
Ik denk dat ik hem weer op Marktplaats zet en toch voor een QuinnyBuzz ga...
Kijk, dát had ik even nodig! Tnx!quote:Op zondag 16 april 2006 10:16 schreef Brighteyes het volgende:
Gewoon doen dan Moonah! Als je zwanger bent mag je mutsen hoor!
Precies hier zo! Mijn zus is van het 'praktische'. Nu is praktisch natuurlijk wel ehm.. nodig, maar bij mij geldt toch ook de norm 'mooi'...quote:Mijn zus zat laatst ook al te hinten dat we alles wel over konden nemen van hun als het zo ver was. Op zich een lief aanbod en er is helemaal niets mis mee (zij zijn 10 keer zuiniger dan ik volgens mij) maar toch... een klein stemmetje in me zegt 'ik wil zelf kiezen en niet de spullen van mijn zus overnemen omdat het zo handig/goedkoop/och er is toch weinig mis mee is'.
Ja maar het is zo herkenbaarquote:
Gewoon doen en anders een nieuwe kap kopen,je wil toch pronken?!quote:Op zondag 16 april 2006 11:00 schreef snoopy het volgende:
ergens heel diep in mijn hart zou ik ook wel weer een nieuwe willen
![]()
De kap is verkleurd door de zon en dat vind ik zo jammer. Gooi het ook maar op mijn hormonen ofzo![]()
Ben ik niet met je eens. Uiteraard heb ik hem eerst uitgeprobeert met lopen en gaat makkelijk stoep op en af, kan ook makkelijk een bochtje maken hoor. Er zit een goede vering in. Verder is die van mij zo in te klappen, ook ombouw baar als reiswieg en wandelwagen, hij ziet er nog prachtig uit, dan is 50 euro niet duur (hij was overigens al 2e hands).quote:Op zondag 16 april 2006 09:58 schreef _evenstar_ het volgende:
sweaty , wij hebben een kinderwagen gekregen van iemand, ene chicco, met vier wielen zonder zwenk etc.
Je bent ten eerste een uur dat ding proberen uit of in te kp;appenga je de bochtend door moet je eerst de voorkant optillen en dan draaien en echt onhandig gedoe
We hebben van mijn moeder een nieuwe wagen gekregen een drie wieler van topmark, met nijntjeEcht wauw het is zo;n super makkelijk ding makkelijk de bochten, met een hand te besturen, goed in en uitklapbaar.
En die kost geen 600 euro.
Mijn moeder had hem toen wa sgoedkoper gekregen als de nieuw prijs ivm verhuizing van de zaak naar spanje.
Hij is ombouw baar met bak , wandelwagen en buggy! zit een mandje onderin.
Ik denk dat je aan die 50 europ voor zo;n vier wieler 50 te veel uiotgeeft en je beter voor een tweede handse ofzo kunt kijken zoals de topmark.
Waarom heb je daar spijt van? Geeft toch niet? Volgens mij voelt niemand hier zich beledigd. Zou ook niet weten waarom. Ieder z'n ding hoorquote:Op zondag 16 april 2006 11:48 schreef sweaty het volgende:
Maar goed het gaat er niet om wie er nou de beste of mooiste kinderwagen heeft, ik verbaasde me alleen om het feit dat sommige mensen 600 euro uitgeven voor een kinderwagen. Nogmaals ik wil niemand beledigen, ik mag dat toch wel zeggen. Heb overigens wel spijt dat ik het gezegd heb.
Ja dat hebben wij hier precies hetzelfde. En de Buzz kun je ook heel klein opvouwen daarom hebben wij ook voor die keus gestaan. De Buzz is wel goedkoper maar uiteindelijk zijn we toch voor de bugaboo gegaan.quote:Op zondag 16 april 2006 13:35 schreef poemojn het volgende:
als-ie maar in je auto past
(was voor ons een belangrijke reden voor de bugaboo.)
Dan zou ik jou maar niet vertellen wat een Bugaboo Cameleon kost, want die gaat qua prijs nog een stukje verder en ik wil geen "ruzie" met je!quote:Op zondag 16 april 2006 11:48 schreef sweaty het volgende:
ik verbaasde me alleen om het feit dat sommige mensen 600 euro uitgeven voor een kinderwagen.
Zolang er zotten zijn die dat eraan geven...quote:Op zondag 16 april 2006 21:38 schreef Ke2v2in het volgende:
[..]
Dan zou ik jou maar niet vertellen wat een Bugaboo Cameleon kost, want die gaat qua prijs nog een stukje verder en ik wil geen "ruzie" met je!![]()
![]()
Nee die hebben ze nog niet. Misschien dat je zelf iets kan maken!!quote:Op maandag 17 april 2006 14:04 schreef Quinny het volgende:
Even een vraagje.
Ik wil heel graag een quinny buzz gaan kopen. Maar weet iemand of er ook een soort van kiddyboard op past? Ben al aan het zoeken geweest maar kan tot nu toe niets vinden. Misschien dat een van jullie me kan helpen
No harm done, toch? Ieder zijn eigen voorkeur.quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:56 schreef sweaty het volgende:
Nogmaals wil niemand beledigen, maar als ik al jullie verhalen lees valt mijn mond open van verbazing.
Ja ik vind dat dus net een PTT kar hè, echt zo lelijk...quote:Op maandag 17 april 2006 13:14 schreef poemojn het volgende:
Laten we het dan maar niet over de Stokke Xplory hebben(949 euro
)
[afbeelding]
daar trekt schoonmoeder zich vast niks van aanquote:Op maandag 17 april 2006 19:51 schreef Moonah het volgende:
Mijn schoonmoeder zei vanmiddag dat ik die Quinny wel van haar krijg.
Ik met mijn stomme beleefde kop: "Nee joh, da's een veel te duur cadeau..."![]()
Neuh, denk het ook niet. Ze hebben geld zat.quote:Op maandag 17 april 2006 19:52 schreef moussy het volgende:
[..]
daar trekt schoonmoeder zich vast niks van aan
En het enige antwoord op zo'n aanbod is toch alleen maar nee joh, terwijl je denkt: JAAAAA GRAAGquote:Op maandag 17 april 2006 19:54 schreef Moonah het volgende:
[..]
Neuh, denk het ook niet. Ze hebben geld zat.
Ook hier is de kinderwagen een cadeautje van de schoonoudersquote:Op maandag 17 april 2006 20:19 schreef MeNicole het volgende:
Wij hebben ook 500 euro van Kevins ouders gekregen voor de kinderwagen hoor![]()
quote:
zou ik inderdaad gewoon doen hoor. als 't goed is kan Benthe tegen die tijd de meeste stukjes wel zelf lopen, of op een loop-fiets-achtig ding mee (dat deed een vriendin van me, dat ging ook heel goed, haar zoontje wist heel snel wanneer hij moest wachten - bij 't oversteken dus). alleen voor de echt lange stukken zou het lastig kunnen worden, maar dan maar een tijdje geen lange stukken. (of alleen als papa mee gaat, die dan bentje op de nek kan nemen of baby in de draagzak oid).quote:Op woensdag 19 april 2006 16:26 schreef Stiekemurd het volgende:
Meiden, wat zal ik doen? Gewoon een kiddyboard bestellen bij mijn Bugaboo? Daar kan ik toch wel mee uit te voeten met Benthe? Ik zie het namelijk helemaal niet zitten om een dubbele wagen te kopen.
Ja, inderdaad. Of je knalt er elke keer met je benen tegen aan. Niet fijnquote:Op woensdag 19 april 2006 19:47 schreef jessie het volgende:
Zo'n kiddyboard loopt echt voor geen meter hoor. Ik heb het toen uitgeporbeerd in de winkel achter mijn bugaboo. Echt het loopt alsof je in je broek geschten hebt, en zo ziet het er ook uit
het lastige is dat je nu nog niet zo goed kunt inschatten wat Liam (of Benthe) tegen die tijd kan. nu is ie misschien nog wat klein, maar als zo'n wagen voorhanden is gaan ze er ook veel vaker in natuurlijk, met als risico dat hij veel te weinig went aan zelf lopen. vind ik hier namelijk echt moeilijk nu, piet wil 't liefst altijd maar in de wagen, de luiwammes.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:06 schreef Belana het volgende:
Ik vind Liam te klein om dat end te moeten lopen of te moeten staan
Oké dan.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:43 schreef Brighteyes het volgende:
Moonah! Welke kleur heb jij gekocht dan? Wel alles vertellen hoor!
Ik heb vandaag de buzz gezien en als er hier nog een 3e komt dan wil ik die hebben, wat een verschikkelijke mooie wagen is dat zegquote:Op woensdag 19 april 2006 16:21 schreef Moonah het volgende:
Nou, dan houd ik jullie ook maar helemaal up to date:
Ik heb hem net besteld...![]()
![]()
En van mijn zus heb ik een kortingbon van 20% gekregen.
Maar die is morgen pas geldig, dus dan ga ik mijnBuzzje
betalen...
Zo. Klaar. Op naar het volgende object-waar-ik-voor-moet-kiezen-en-helemaal-in-de-stress-raak-omdat-ik-dat-zo-moeilijk-vind...![]()
Hebben die wat te willen dan wat dat betreft op die leefdtijd? Of lees ik het in ene verkeerde contextquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:36 schreef MamaSin het volgende:
Lynn wilde niet in de reiswieg van deze wagen en Cas wilde zowieso niet in de wagen!!
alsof het zo relaxt is om met een gillend kind een rondje te wandelenquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:16 schreef Ke2v2in het volgende:
[..]
Hebben die wat te willen dan wat dat betreft op die leefdtijd? Of lees ik het in ene verkeerde context![]()
Grappig deze zagen wij gisteren bij de Prenatal staan in DB en waren meteen verliefd. Ik ben dan ook bang dat dit onze kinderwagen gaat worden. Al is het alleen maar voor de kleur:)quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:37 schreef PM-girl het volgende:
Wij hebben de quinny net gekocht, met 20 procent korting ook.
De speedy sx, olijfgroen! De maxicosi hebben we er ook meteen bijgekocht, maar een andere kleur!
Dat was het dus ook niet!! Aan de ene kant ligt een baby te huilen omdat ze er niet in wil liggen, en aan de andere kant zit een kind te jengelen, omdat hij er niet in wil zitten.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:45 schreef moussy het volgende:
[..]
alsof het zo relaxt is om met een gillend kind een rondje te wandelen
Wat een zuunigerd ben jij, kopen omdat er korting is!quote:Op zondag 23 april 2006 15:08 schreef Meimeltje het volgende:
Wij hebben gisteren ook een quinny speedy sx gekocht en een maxi cosi. Vanwege de korting van 20% een beetje erg vroegGelukkig moest hij besteld worden, dus duurt nog ff voordat we hem hebben
[afbeelding]
Haha vind het behoorlijke prijzen allemaal, dus als je hm dan een stuk goedkoper kan krijgenquote:Op zondag 23 april 2006 21:52 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Wat een zuunigerd ben jij, kopen omdat er korting is!
Heb je m in deze kleur? Wat voor levertijd beloofden ze jullie?
Vind ik ook! Wij hebben dus vrijdag ook meteen de maxicosi erbij gedaan om die reden!quote:Op zondag 23 april 2006 23:26 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Haha vind het behoorlijke prijzen allemaal, dus als je hm dan een stuk goedkoper kan krijgen
Die hebben wij ookquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:37 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oké dan.
Ik heb de blue mist gekocht.
"De meest verkochte kleur", zei de verkoopster...
Maja, ik vind dat toch echt de mooiste.
Prima tip!quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:20 schreef Knormen het volgende:
Ik zou zeker aanraden een kinderwagen aan te schaffen via Marktplaats. Scheelt zo een paar honderd euro. De wagens zijn bovendien zelden afgeragd, want dat doe je niet zo snel met een kind er in.
Kijk, dát kon die Mutsy Urban Rider allemaal niet...quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:38 schreef Wennie het volgende:
[..]
Die hebben wij ook
We hebben vandeweek de wandelwagen uitgeprobeerd. Helemaal geweldig. Hij kan liggen, soort maxi-cosi-stand en zitten. En je kan het makkelijk verstellen. Quinny Buzz
Wij hebben ook de speedi SX maar ik heb er geen pompje bij gezien, ook niet gehoord dat deze erbij zou moeten zitten...quote:Op maandag 1 mei 2006 11:48 schreef cattie het volgende:
Hij is binnen! Onze Quinny Speedi SX. Ik ben al druk aan het proberen. Daarom 2 vraagjes:
1) Ik krijg hem niet ingeklapt.... Wel uitgeklapt, maar als ik de gebruiksaanwijzing volg lukt het inklappen ook niet. De duwstang heb ik helemaal naar beneden gezet, de ontgrendelingsknop op de duwstang ingedrukt en er gebeurd niets. Wat zie ik over het hoofd?
2) Er zou volgens mij een pompje bij moeten zitten, toch? Zo ja, ik kan hem niet zitten, zit die ergens verstopt? (Ik dacht, even hier vragen voordat ik naar de winkel bel en het een hele domme vraag blijkt te zijn).
Edit: probleem 1 is opgelost! Nog iets harder duwen was de oplossing.
In het mandje wat je onder de kinderwagen hangt?quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:02 schreef cattie het volgende:
Het pompje hoort erbij en zit (ik heb net de winkel gebeld) verstopt in het mandje. Het mandje heeft aan de voorkant een "geheim" vakje en daar zit het pompje in.
Zit hij al in elkaar?quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:27 schreef PM-girl het volgende:
Ok, dus daarheb ik ook een pompje zitten? Zo ff kijken, onze quinny is nl. gisteren gearriveerd!
Ja, gevonden! Daar kom je ook niet achter, als je het niet weet.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:56 schreef Tazz het volgende:
Ik zal vanavond eens kijken dan, was mij inderdaad nog niet opgevallen dan...
Ik heb dat kreng nu 9 maanden... en kom er dus nu pas achter dat er een pompje bij zit.....quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:56 schreef Tazz het volgende:
[..]
In het mandje wat je onder de kinderwagen hangt?
[afbeelding]
Ik ookquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:42 schreef Rekkie het volgende:
Ik heb dat kreng nu 9 maanden... en kom er dus nu pas achter dat er een pompje bij zit.....![]()
Ik heb toen ik die Quinny aanschafte toch echt de gebruiksaanwijzing gelezen, maar toch wist ik niet dat daar een pompje zat. Dat kan iets over de zwangerschapsdementie zeggen of over de gebruiksaanwijzing. Dat laat ik even in het middenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:26 schreef Ke2v2in het volgende:
[..]
Lang leve de gebruiksaanwijzing...... Of zat dat er niet bij?![]()
Even online de gebruiksaanwijzing opgezocht:quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:32 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik heb toen ik die Quinny aanschafte toch echt de gebruiksaanwijzing gelezen, maar toch wist ik niet dat daar een pompje zat. Dat kan iets over de zwangerschapsdementie zeggen of over de gebruiksaanwijzing. Dat laat ik even in het midden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |