Ik ken wel iemand die hem heeft en ik vind hem in het echt nog handiger dan hij eruit ziet. Ik zal [betreffende user] even attent maken op de vraag.quote:Op maandag 29 mei 2006 10:55 schreef Applemooz het volgende:
Zijn er hier geen mensen met een Stokke Xplory? Ik heb er onlangs een besteld en ben enorm benieuwd naar de ervaringen. Op het moment moet ik het vooral hebben van de internationale reviews op diverse sites, waar dat ding behoorlijk goed uit de verf komt..
Yep, wijquote:Op maandag 29 mei 2006 10:55 schreef Applemooz het volgende:
Zijn er hier geen mensen met een Stokke Xplory? Ik heb er onlangs een besteld en ben enorm benieuwd naar de ervaringen. Op het moment moet ik het vooral hebben van de internationale reviews op diverse sites, waar dat ding behoorlijk goed uit de verf komt..
ik werd nieuwsgierig en heb even gegoogled en inderdaad was die ptt-kar het eerste waar het me aan deed denkenquote:Op maandag 29 mei 2006 21:15 schreef Igraine het volgende:
Ik vind die xplory altijd lijken op een PTT-kar. Ik heb er wel een stukje mee gelopen in de winkel om uit te proberen, wat volgens mij wel in orde was.
daar zit inderdaad wel wat in ja.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:23 schreef Icaä het volgende:
Tja, smaken verschillen gelukkig.
Ik vind een boel andere wagens niet aantrekkelijk, maar dat heeft er met name mee te maken dat ik vind dat het kind zo laag ligt. Vind ik niet alleen niet zo gezellig, maar lijkt me bovendienvoor het kind niet leuk om tegen billen aan te moeten kijken. Bij de Stokke zitten ze gewoon lekker hoog, en ik merk dat mijn kind dat leuk vindt.
Daar zit zeker wat in.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:23 schreef Icaä het volgende:
Tja, smaken verschillen gelukkig.
Ik vind een boel andere wagens niet aantrekkelijk, maar dat heeft er met name mee te maken dat ik vind dat het kind zo laag ligt. Vind ik niet alleen niet zo gezellig, maar lijkt me bovendienvoor het kind niet leuk om tegen billen aan te moeten kijken. Bij de Stokke zitten ze gewoon lekker hoog, en ik merk dat mijn kind dat leuk vindt.
Jahquote:
Ja ik kwam het linkje later tegen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:16 schreef bixister het volgende:
misschien is deze site iets voor je, nikky? http://www.ouderwetse-kinderwagens.nl/
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:34 schreef nikky het volgende:
[..]
Ja ik kwam het linkje later tegen.
Ik heb al een hele mooie zien staan die ik al jaren graag wil hebben. En ze hebben hem zomaar.
Even met vriendlief overleggen
quote:
Da's ook een gaaf kleurtje.quote:Op maandag 29 mei 2006 14:21 schreef Estate het volgende:
Wij hebben na 14 weken !wachten ook eindelijk de Quinny Speedy sx Papillon thuis gekregen.
De luiertas en voetenzak zijn nog steeds niet binnen. Wat wel een voordeel is bij zo'n lange levertijd dat ik hem nog niet op straat gezien heb![]()
Ben wel gelijk naar de pomp opzoek gegaanen snel gevonden dankzij het forum
![]()
[afbeelding]
Heb de wagen inmiddels uitgeprobeerd maar het valt mee met de stoeprandjes. Als je je voet op de achterstang zet zeker. Hoewel het idd wel een verschil is als de oudste er wel of niet (voorin) zit. Nadeel van die naast elkaar vind ik dat het gewicht dan aan één kant zit en ik mijn twijfels dan ook bij de stabiliteit heb, zeker als de oudste naar iets op straat wil reiken. Bovendien zit je dan ook met de stoeprandjes op het moment dat de wagen op het ene voorwieltje moet balanceren.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:05 schreef bixister het volgende:
mammietje, randy is ook nog zo jong, dan lijkt me een duowagen niet meer dan logisch. maar zo'n achter-elkaar-opstelling schijnt wel zwaar te zijn bij 't oprijden van stoeprandjes enzo, omdat de oudste meestal voorin zit (hefboomeffect). hopelijk valt het mee.
En dan heb je ook de Dreami bak erbij? Ik heb hem ook gezien bij Deters Baby, dan heb je die hele mikmak voor 700 euro. Dat scheelt dus niet zo veelquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:39 schreef Meimeltje het volgende:
Wij hebben hm bij de Prenatal gekocht tijdens de kortingdagen eind april, dat scheelde een hoop geld.
Heb ff op de bon gespiekt en in totaal (met maxicosi, maxi-cosi voetenzak, gewone voetenzak) was het 682,-. Normaal was het dus 20% duurder.
Ja de kinderwagenbak zit er dan ook bij. Enige wat we er nog niet van hebben is de verzorgingstas.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:45 schreef beefcake het volgende:
[..]
En dan heb je ook de Dreami bak erbij? Ik heb hem ook gezien bij Deters Baby, dan heb je die hele mikmak voor 700 euro. Dat scheelt dus niet zo veel![]()
Nou nodig is een groot woord. Willen komt meer in de richtingquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:50 schreef poemojn het volgende:
Heb je een nieuwe nodig dan Beefcake? BabyTotaal in Almere geeft dit weekend (vrijdag/zaterdag/maandag) 20% korting op hun hele collectie muv Bugaboo en Stokke.
Wij hebben de Duo Mountain Terrain. Die heeft voor juist twee wielen wat met bij stoepranden dus erg makkelijk is.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:58 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Heb de wagen inmiddels uitgeprobeerd maar het valt mee met de stoeprandjes. Als je je voet op de achterstang zet zeker. Hoewel het idd wel een verschil is als de oudste er wel of niet (voorin) zit. Nadeel van die naast elkaar vind ik dat het gewicht dan aan één kant zit en ik mijn twijfels dan ook bij de stabiliteit heb, zeker als de oudste naar iets op straat wil reiken. Bovendien zit je dan ook met de stoeprandjes op het moment dat de wagen op het ene voorwieltje moet balanceren.
Wel vind ik de zwenkwielen erg wennen. Mijn eenpersoonswagen had die niet en ik merk dat je erg veel bij moet sturen op het moment dat de weg een beetje afloopt aan één kant, maar dat zal een kwestie van gewenning zijn (en weggetjes uitzoeken die waterpas lopen)
Verder ben ik errug blij met de wagen!Vooral de doorkijkvensters in de luifels, zodat je je kids kan zien, vind ik geweldig!
![]()
Wij hebben hem in Duiven bij de Baby Centre gekocht voor 659,- helemaal compleet maar zonder MaxiCosi.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:33 schreef beefcake het volgende:
Mag ik vragen waar jullie die Papillon hebben gekocht en voor hoeveel?
Wij hadden hem eind januari besteld en met vorige week in huis, de voetenzak en luiertas zijn nog steeds niet binnen. We hadden hem gelukkig al vroeg in de zwangerschap besteld.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:58 schreef Meimeltje het volgende:
Wij wachten ook op de Quinny speedy sx Papillon, ben benieuwd hoelang het bij ons gaat duren!
Wij gaan hem ook maar vroeg in de zwangerschap bestellen, maar dat heeft meer te maken met de korting die we dan krijgenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:19 schreef Estate het volgende:
[..]
Wij hebben hem in Duiven bij de Baby Centre gekocht voor 659,- helemaal compleet maar zonder MaxiCosi.
[..]
Wij hadden hem eind januari besteld en met vorige week in huis, de voetenzak en luiertas zijn nog steeds niet binnen. We hadden hem gelukkig al vroeg in de zwangerschap besteld.
3-wieler met vast voorwiel? Waarschijnlijk de Freestyle XL.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:29 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Wij hebben de kinderwagen gewoon tweedehands van marktplaats geplukt. Moet alleen nog parasolletje en regenhoes bij. Hij is van Quinny, een driewieler, maar ik heb even geen idee welk type we hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |