abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38333269
heel mooi estate!

applemooz, ik heb wel eens iemand met zo'n Xplory zien lopen, maar ken niemand die er een heeft. ziet er wel leuk uit.

mammietje, randy is ook nog zo jong, dan lijkt me een duowagen niet meer dan logisch. maar zo'n achter-elkaar-opstelling schijnt wel zwaar te zijn bij 't oprijden van stoeprandjes enzo, omdat de oudste meestal voorin zit (hefboomeffect). hopelijk valt het mee.
pi_38334009
Ja hier ook eindelijk de kinderwagen binnen

Beetje slechte kwaliteit foto
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  Jubileum moderator maandag 29 mei 2006 @ 20:50:33 #253
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_38344729
quote:
Op maandag 29 mei 2006 10:55 schreef Applemooz het volgende:
Zijn er hier geen mensen met een Stokke Xplory? Ik heb er onlangs een besteld en ben enorm benieuwd naar de ervaringen. Op het moment moet ik het vooral hebben van de internationale reviews op diverse sites, waar dat ding behoorlijk goed uit de verf komt..
Ik ken wel iemand die hem heeft en ik vind hem in het echt nog handiger dan hij eruit ziet. Ik zal [betreffende user] even attent maken op de vraag.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 29 mei 2006 @ 20:56:25 #254
109497 Icaä
Are you proud of who I am
pi_38344973
quote:
Op maandag 29 mei 2006 10:55 schreef Applemooz het volgende:
Zijn er hier geen mensen met een Stokke Xplory? Ik heb er onlangs een besteld en ben enorm benieuwd naar de ervaringen. Op het moment moet ik het vooral hebben van de internationale reviews op diverse sites, waar dat ding behoorlijk goed uit de verf komt..
Yep, wij

Geweldig ding, bevalt heel goed. Vanaf de geboorte trouwens, maar in onze tijd (ahum) nog zonder reiswieg, maar die hebben we dus ook niet nodig gehad.

(Je moet wel tegen aandacht kunnen trouwens, want er gaat bijna geen wandeling voorbij zonder dat mensen je aanspreken op je wagen )

[ Bericht 5% gewijzigd door Icaä op 29-05-2006 21:25:53 ]
I'll meet you on the other side
I'll meet you in the light
pi_38345162
quote:
Op maandag 29 mei 2006 14:21 schreef Estate het volgende:
[afbeelding]
Die lijn is echt gaaf Maar die prijzen
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  maandag 29 mei 2006 @ 21:05:18 #256
109497 Icaä
pi_38345331
*edit* dubbelpost
  maandag 29 mei 2006 @ 21:15:17 #257
102760 Igraine
Headache
pi_38345761
Ik vind die xplory altijd lijken op een PTT-kar. Ik heb er wel een stukje mee gelopen in de winkel om uit te proberen, wat volgens mij wel in orde was.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  maandag 29 mei 2006 @ 21:23:40 #258
109497 Icaä
pi_38346036
Tja, smaken verschillen gelukkig.
Ik vind een boel andere wagens niet aantrekkelijk, maar dat heeft er met name mee te maken dat ik vind dat het kind zo laag ligt. Vind ik niet alleen niet zo gezellig, maar lijkt me bovendienvoor het kind niet leuk om tegen billen aan te moeten kijken. Bij de Stokke zitten ze gewoon lekker hoog, en ik merk dat mijn kind dat leuk vindt.
  † In Memoriam † maandag 29 mei 2006 @ 21:35:48 #259
37843 lady-wrb
kortaf
pi_38346607
quote:
Op maandag 29 mei 2006 21:15 schreef Igraine het volgende:
Ik vind die xplory altijd lijken op een PTT-kar. Ik heb er wel een stukje mee gelopen in de winkel om uit te proberen, wat volgens mij wel in orde was.
ik werd nieuwsgierig en heb even gegoogled en inderdaad was die ptt-kar het eerste waar het me aan deed denken

maar goed, het is wel een apart ding en ik kan me voorstellen dat je aanspraak zat heb als je ermee buiten loopt.
  † In Memoriam † maandag 29 mei 2006 @ 21:36:48 #260
37843 lady-wrb
kortaf
pi_38346650
quote:
Op maandag 29 mei 2006 21:23 schreef Icaä het volgende:
Ik vind een boel andere wagens niet aantrekkelijk, maar dat heeft er met name mee te maken dat ik vind dat het kind zo laag ligt. Vind ik niet alleen niet zo gezellig, maar lijkt me bovendienvoor het kind niet leuk om tegen billen aan te moeten kijken. Bij de Stokke zitten ze gewoon lekker hoog, en ik merk dat mijn kind dat leuk vindt.
daar zit inderdaad wel wat in ja.
pi_38346709
Wij hadden ook gekeken naar de Stokke, we wisten toen ook nog niet dat er een losse wieg bijzat / op kon. Een nadeel vond ik ook dat er geen Maxicosi oid. op kan. Voor de rest een pracht ding en ideaale hoogte.
  maandag 29 mei 2006 @ 21:44:01 #262
102760 Igraine
Headache
pi_38346995
quote:
Op maandag 29 mei 2006 21:23 schreef Icaä het volgende:
Daar zit zeker wat in.

Dat hele lage is ook iets wat ik niet mooi vind aan de bugaboo bijv. Ik ben zelf vrij lang en dan lijkt het net of je achter een poppewagen loopt.

Ik bedoelde het niet lullig hoor van die PTT-kar, maar daar doet hij me gewoon aan denken.

Hoe is de stabiliteit trouwens met die hoge zitting?
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  Milf dinsdag 30 mei 2006 @ 00:00:18 #263
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_38354033
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 17:53 schreef Bass-Miss het volgende:
[afbeelding]
Jah

Zoéén zoek ik dus ook .
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_38354527
misschien is deze site iets voor je, nikky? http://www.ouderwetse-kinderwagens.nl/
  Milf dinsdag 30 mei 2006 @ 00:34:58 #265
16000 nikky
pi_38355077
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 00:16 schreef bixister het volgende:
misschien is deze site iets voor je, nikky? http://www.ouderwetse-kinderwagens.nl/
Ja ik kwam het linkje later tegen.

Ik heb al een hele mooie zien staan die ik al jaren graag wil hebben. En ze hebben hem zomaar .
Even met vriendlief overleggen
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_38355136
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 00:34 schreef nikky het volgende:

[..]

Ja ik kwam het linkje later tegen.

Ik heb al een hele mooie zien staan die ik al jaren graag wil hebben. En ze hebben hem zomaar .
Even met vriendlief overleggen
.
  Milf dinsdag 30 mei 2006 @ 00:37:28 #267
16000 nikky
pi_38355161
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 00:37 schreef boebiedoe het volgende:

[..]

.

JE MAIL!! CHECK JE MAIL!!!!!

Milf dinsdag 30 mei 2006 @ 00:46:39 #268
16000 nikky
pi_38355401
Hihihihi.. als ik hem wil mag ik hem hebben
  dinsdag 30 mei 2006 @ 08:34:57 #269
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_38358526
quote:
Op maandag 29 mei 2006 14:21 schreef Estate het volgende:
Wij hebben na 14 weken ! wachten ook eindelijk de Quinny Speedy sx Papillon thuis gekregen.
De luiertas en voetenzak zijn nog steeds niet binnen. Wat wel een voordeel is bij zo'n lange levertijd dat ik hem nog niet op straat gezien heb
Ben wel gelijk naar de pomp opzoek gegaan en snel gevonden dankzij het forum
[afbeelding]
Da's ook een gaaf kleurtje.
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  dinsdag 30 mei 2006 @ 09:40:34 #270
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38359708
Die papillon is gaaf zeg!
pi_38370793
quote:
Op maandag 29 mei 2006 15:05 schreef bixister het volgende:
mammietje, randy is ook nog zo jong, dan lijkt me een duowagen niet meer dan logisch. maar zo'n achter-elkaar-opstelling schijnt wel zwaar te zijn bij 't oprijden van stoeprandjes enzo, omdat de oudste meestal voorin zit (hefboomeffect). hopelijk valt het mee.
Heb de wagen inmiddels uitgeprobeerd maar het valt mee met de stoeprandjes. Als je je voet op de achterstang zet zeker. Hoewel het idd wel een verschil is als de oudste er wel of niet (voorin) zit. Nadeel van die naast elkaar vind ik dat het gewicht dan aan één kant zit en ik mijn twijfels dan ook bij de stabiliteit heb, zeker als de oudste naar iets op straat wil reiken. Bovendien zit je dan ook met de stoeprandjes op het moment dat de wagen op het ene voorwieltje moet balanceren.
Wel vind ik de zwenkwielen erg wennen. Mijn eenpersoonswagen had die niet en ik merk dat je erg veel bij moet sturen op het moment dat de weg een beetje afloopt aan één kant, maar dat zal een kwestie van gewenning zijn (en weggetjes uitzoeken die waterpas lopen )
Verder ben ik errug blij met de wagen! Vooral de doorkijkvensters in de luifels, zodat je je kids kan zien, vind ik geweldig!
pi_38375511
Wij wachten ook op de Quinny speedy sx Papillon, ben benieuwd hoelang het bij ons gaat duren!
pi_38376739
Mag ik vragen waar jullie die Papillon hebben gekocht en voor hoeveel? Wij zitten er hard over te denken om die aan te gaan schaffen over een tijdje jaja erg overbodig met al een wagen, maar hij is zo leuk , maar hij is erg prijzig en wil het graag weten als er ergens koopjes zijn!
pi_38376899
Wij hebben hm bij de Prenatal gekocht tijdens de kortingdagen eind april, dat scheelde een hoop geld.
Heb ff op de bon gespiekt en in totaal (met maxicosi, maxi-cosi voetenzak, gewone voetenzak) was het 682,-. Normaal was het dus 20% duurder.
pi_38377158
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 17:39 schreef Meimeltje het volgende:
Wij hebben hm bij de Prenatal gekocht tijdens de kortingdagen eind april, dat scheelde een hoop geld.
Heb ff op de bon gespiekt en in totaal (met maxicosi, maxi-cosi voetenzak, gewone voetenzak) was het 682,-. Normaal was het dus 20% duurder.
En dan heb je ook de Dreami bak erbij? Ik heb hem ook gezien bij Deters Baby, dan heb je die hele mikmak voor 700 euro. Dat scheelt dus niet zo veel
pi_38377326
Heb je een nieuwe nodig dan Beefcake? BabyTotaal in Almere geeft dit weekend (vrijdag/zaterdag/maandag) 20% korting op hun hele collectie muv Bugaboo en Stokke.
pi_38377478
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 17:45 schreef beefcake het volgende:

[..]

En dan heb je ook de Dreami bak erbij? Ik heb hem ook gezien bij Deters Baby, dan heb je die hele mikmak voor 700 euro. Dat scheelt dus niet zo veel
Ja de kinderwagenbak zit er dan ook bij. Enige wat we er nog niet van hebben is de verzorgingstas.
pi_38378532
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 17:50 schreef poemojn het volgende:
Heb je een nieuwe nodig dan Beefcake? BabyTotaal in Almere geeft dit weekend (vrijdag/zaterdag/maandag) 20% korting op hun hele collectie muv Bugaboo en Stokke.
Nou nodig is een groot woord. Willen komt meer in de richting De oude gaan we dan verkopen Maar dat is een goede tip, ik zal even kijken of ze een site hebben, dank je
pi_38392991
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 14:58 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Heb de wagen inmiddels uitgeprobeerd maar het valt mee met de stoeprandjes. Als je je voet op de achterstang zet zeker. Hoewel het idd wel een verschil is als de oudste er wel of niet (voorin) zit. Nadeel van die naast elkaar vind ik dat het gewicht dan aan één kant zit en ik mijn twijfels dan ook bij de stabiliteit heb, zeker als de oudste naar iets op straat wil reiken. Bovendien zit je dan ook met de stoeprandjes op het moment dat de wagen op het ene voorwieltje moet balanceren.
Wel vind ik de zwenkwielen erg wennen. Mijn eenpersoonswagen had die niet en ik merk dat je erg veel bij moet sturen op het moment dat de weg een beetje afloopt aan één kant, maar dat zal een kwestie van gewenning zijn (en weggetjes uitzoeken die waterpas lopen )
Verder ben ik errug blij met de wagen! Vooral de doorkijkvensters in de luifels, zodat je je kids kan zien, vind ik geweldig!
Wij hebben de Duo Mountain Terrain. Die heeft voor juist twee wielen wat met bij stoepranden dus erg makkelijk is.
Wij hebben dus eerst een tandem en een duo uitgetest voor we er één kochten. Wilyan heeft alleen in de duo gezeten en kon keihard heen en weer schudden, de duo gaf geen krimp. Meneer woog toen ongeveer 18 kilo dus het was niet niks wat de boel daar getest heeft.
Hij heeft dus ook in een tandem gezeten.. Mijn man heeft ermee gelopen en die kon 'm wel een stoeprand opkrijgen maar daar had je het ook mee gezegd, met Wilyan in de tamdem was gewoonweg niet te doen. (plus dat hij er echt als een worstje in zat )
W ~ H ~ T
pi_38393111
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 17:33 schreef beefcake het volgende:
Mag ik vragen waar jullie die Papillon hebben gekocht en voor hoeveel?
Wij hebben hem in Duiven bij de Baby Centre gekocht voor 659,- helemaal compleet maar zonder MaxiCosi.
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 16:58 schreef Meimeltje het volgende:
Wij wachten ook op de Quinny speedy sx Papillon, ben benieuwd hoelang het bij ons gaat duren!
Wij hadden hem eind januari besteld en met vorige week in huis, de voetenzak en luiertas zijn nog steeds niet binnen. We hadden hem gelukkig al vroeg in de zwangerschap besteld.
pi_38393260
wij hebben een duowagen van Happy Baby, met maar 1 wiel voor, maar heel stabiel hoor. ik heb nog nooit het gevoel gehad dat ie om zou kiepen doordat het gewicht ongelijk verdeeld is, ook niet als ik een stoeprandje af of op ging en de wagen tijdelijk op alleen dat voorwiel leunde.
pi_38393615
En deze bestaat ook nog, is wat minder bekend dacht ik:

www.babybuggy.nl
pi_38393828
ik ken 'm wel en qua ruimte die hij inneemt lijkt ie me ideaal, maar ik vind 'm er altijd zo zielig uitzien voor het onderste kind (erg weinig uitzicht). bovendien heb ik wel eens zien gebeuren dat de onderste de bovenste vreselijk aan 't trappen was, ook geen pretje.
pi_38394268
Het stapelbedeffect
Ik zou 'm zelf ook niet kopen, maar dat is omdat Myrthe bepaald niet zo'n baby was die urenlang lief rustig in de kinderwagen ligt te slapen, dus ik durf 't niet aan. Veel gebruikers ervan zijn er wel erg tevreden mee (zag ik op internet).
En het is eens een ander model dan een naast-elkaar-wagen of achter-elkaar-wagen.
pi_38394677
er zijn ook tegenoverelkaar duowagens (van inglesina bijv), heb ik nog wel overwogen. de zwaarste kan daar wel 'achterin'.
  woensdag 31 mei 2006 @ 13:38:25 #286
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_38407648
Ik heb geboden op een heeeeele gave ouderwetse kinderwagen
Nouja voor wat ik geboden heb krijg ik hem toch niet, maar hij was zoooo
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  woensdag 31 mei 2006 @ 15:03:16 #287
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_38410787
Ik WIL hem gewoon hebben

Ik wou via marktplaats het plaatje laten zien maar dat lukt niet
Gependeld
pi_38410906
moet je ff rechtermuisknop op een van de kleine plaatjes doen (als er meerdere foto's zijn staan er een paar kleine versies van de foto's boven de grote foto). die kun je wel linken, copy shortcut/kopieer snelkoppeling, en die dan hier plakken. .

mocht er nu maar 1 foto zijn dan kun je nog via 'mijn advertenties' en dan 'mijn biedingen' hetzelfde doen (dus met rechtermuisknop op het betreffende plaatje, etc.).
  woensdag 31 mei 2006 @ 15:14:01 #289
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_38411167
Bedankt Bixister!! Even proberen...

edit.. die was wel erg klein..

dan maar om aan te klikken

http://www.marktplaats.nl(...)fj%252B4VB4M%23photo
Gependeld
pi_38411310
mooi ding inderdaad!
  woensdag 31 mei 2006 @ 15:22:19 #291
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_38411477
Leuk, MevrouwKorn.

Ik vind het nog steeds onbegrijpelijk dat wij echt nauwelijks respons kregen op onze Marktplaats-advertentie voor onze ouderwetse wagen. Wel iemand komen kijken, maar die had nog 5 adressen toen. Nu gaan we hem zelf weer gebruiken en daarna weer een keer op Marktplaats zetten.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_38411577
lijkt me een typisch geval van pech dat er op dat moment niet iemand op zoek was naar zoiets. als ik het mij goed herinner (doe nog es een plaatje?) is die van jullie ook superleuk! maar mp-advertenties zakken vrij snel weg, dus kans dat men 'm mis loopt is ook best groot.
  woensdag 31 mei 2006 @ 15:26:49 #293
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_38411648
Echt, zoiets zou ik dus willen, kleur enzo helemaal perfect

Wat raar Sugar, ik dacht juist dat die dingen HEEL erg in trek waren!! Er wordt op sommigen echt flink geboden.
En dan heb ik het al helemaal niet over die leuke maar belachelijke prijzen van die ouderwetse kinderwagen site..

Hier bij de kringloop (waar je normaal echt spul weghaalt tot 50 euro ofzo) staat een oude hele vieze witte en daar vragen ze er zelfs nog 95 euro voor. Wil niet zeggen dat dat duur is, maar wel in vergelijking met wat je voor andere spulletjes daar betaald.
Gependeld
pi_38423181
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 23:19 schreef Estate het volgende:

[..]

Wij hebben hem in Duiven bij de Baby Centre gekocht voor 659,- helemaal compleet maar zonder MaxiCosi.
[..]

Wij hadden hem eind januari besteld en met vorige week in huis, de voetenzak en luiertas zijn nog steeds niet binnen. We hadden hem gelukkig al vroeg in de zwangerschap besteld.
Wij gaan hem ook maar vroeg in de zwangerschap bestellen, maar dat heeft meer te maken met de korting die we dan krijgen Bedankt voor de tip Poemojn! Ik heb vandaag met BabyTotaal in Almere gebeld en als we dit weekend komen bestellen, hebben we voor bijna 680 euro:
  • Speedi SX
  • Bijbehorende voetenzak
  • Dreami
  • Maxi-Cosi
  • Voetenzak voor Cosi
  • Regenhoes voor Cosi
    Als ik het zo lees en kijk op internet hebben we dus best een goede deal
  • Een beetje vreemd, maar wel lekker
      donderdag 1 juni 2006 @ 13:29:45 #295
    119411 Paradijsvogeltje
    is veilig geland!
    pi_38434431
    Wij hebben de kinderwagen gewoon tweedehands van marktplaats geplukt. Moet alleen nog parasolletje en regenhoes bij. Hij is van Quinny, een driewieler, maar ik heb even geen idee welk type we hebben.
    Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
    Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
    pi_38508595
    Wij hebben vandaag bij de BabyTotaal een Quinny Zapp gehaald, net als bijna elke ex-Bugaboo-gebruiker hier. Myrthe past er erg goed in. En 't was de enige klein inklapbare die we zagen die een gewicht tot 20 kilo kan dragen, de meesten gaan maar tot 15 kilo. Maar hij rijdt fijn!

/edit
    De MacLarens mogen trouwens tot 25 kilo gewicht dragen, maar die zijn ingeklapt wat onhandiger met de Bugaboo samen in onze kofferbak te vervoeren. Is verder voor jongere kinderen en lang gebruik wel een erg goede optie (meer standen (Zapp 1), boodschappenmandje, volgens fabrikant vanaf 3 mnd te gebruiken doordat hij erg plat kan, de lichtsten kunnen mee op de fiets, staat bekend als stabiel & stevig).

[ Bericht 20% gewijzigd door poemojn op 03-06-2006 18:38:49 ]
    pi_38509371
    Hier ook nog steeds helemaal weg van de zapp hoor Poemojn, wij hadden het dat we de bigaboo niet mee konden nemen met de rolstoel, Nu word de zapp zelfs voor in de auto gelegd als we bepakt en bezakt zijn.
      zaterdag 3 juni 2006 @ 19:55:16 #298
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_38511087
    hier ook een enthousiaste zapp gebruiker hoor geweldig ding!! Zometeen gaat ie ff naar zolder, maar als de duowagen weer weg kan en de kleinste moet nog in een wagen komt ie weer tevoorschijn
    stormy waters...
    sailin'
    pi_38511226
    O, ik wil 'm juist gebruiken als de baby in de draagzak gaat, zodat Myrthe kan zitten en ik de Bugaboo niet steeds hoef om te bouwen. Voor de Bugaboo kopen we misschien nog een meerijdplankje. En verder hebben we nog een cape voor de Babybjorn gekocht, lekker warm in de winter. Altijd leuk, die kortingsdagen.

En verder lijkt-ie wel goed. Boodschappen doen ging prima vandaag (netje erbij gekocht, pak luiers aan 't handvat gehangen). Hij stuurt goed, rijdt licht, is lekker smal dus past overal tussendoor, en de zonnekap zit hoger dan bij de Bugaboo dus kan zelfs bij Myrthe nog gebruikt worden (wat ze geweldig leuk vindt want hij heeft doorkijkvenstertjes zodat ze kiekeboe kan spelen ). Wij zijn dus erg tevreden.

[ Bericht 39% gewijzigd door poemojn op 03-06-2006 20:08:45 ]
      zaterdag 3 juni 2006 @ 20:31:33 #300
    1394 Tazz
    Vakmanschap is... *hips*
    pi_38512101
    quote:
    Op donderdag 1 juni 2006 13:29 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
    Wij hebben de kinderwagen gewoon tweedehands van marktplaats geplukt. Moet alleen nog parasolletje en regenhoes bij. Hij is van Quinny, een driewieler, maar ik heb even geen idee welk type we hebben.
    3-wieler met vast voorwiel? Waarschijnlijk de Freestyle XL.
    "ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')