abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32290329
Ik heb dus van nature dikker haar en soms zit er een lichte slag in, dus geen krullen.
Ik zou zo graag willen dat mijn haar er stijler uitziet zodat ik het ook eens los kan dragen. Ik wil dus niet naar een dure kapper toe maar het gewoon zelf oplossen.

Ik heb het al geprobeerd met fructis shampoo voor stijler haar maar dit werkt niet echt of voor heel even. Ik heb ook nog andere shampoo's en conditioners geprobeerd. Moet ik dan toch een soort van föhn/stijltang hebben die het stijler maakt? Wat zijn jullie ervaringen?

Alvast bedankt
pi_32290577
Ik ken het probleem (gewoon op laten drogen = frizzy slagen) en ben bang dat je toch een stijltang moet aanschaffen. Ik heb zo'n föhn van Philips met verschillende opzetstukken en gebruik zelf altijd de dikke borstel. Werkt prima (voor foto's kijk in m'n fotoboek).
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
pi_32290839
Dank je wel voor je tip! Je hebt ongeveer hetzelde haar als ik.
Dan ga ik dat maar eens proberen!
pi_32290950
een beetje old school mischien, maar mijn moeder streek haar haar gewoon vroeger, dat werkt volgens haar nog steeds het allerbeste...
pi_32291026
Lijkt me doodeng Steve, ik zou veel te bang zijn dat het verbrandde
pi_32291197
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 17:35 schreef Caro_lientje het volgende:
Dank je wel voor je tip! Je hebt ongeveer hetzelde haar als ik.
Dan ga ik dat maar eens proberen!
Wat uitgebreider: Haren wassen, schuim erin en eerst bijna laten opdrogen. Dan lok voor lok vanaf de punt om de borstel draaien en enige tijd (20-30 tellen) laten zitten en dan weer afrollen. Je zou denken dat het dan gaat krullen maar zoals je weet is dat met dikker haar een illusie Alleen het uiteinde krult een beetje maar dat is na vijf minuten weer weg (uitgezakt). De rest is recht.
Dan aan de voorkant ("pony") op de haaraanzet wat haarlak spuiten (ook in plukken; enige poging tot volume creëren), op laten drogen, handen erdoorheen en klaar.
pi_32291236
Een stijltang kan wel je haar mollen als je niet uitkijkt!
Het beste relatie geschenk kan ik je geven!
pi_32291257
"Steil."
pi_32329468
Nou ik heb helemaal geen problemen met steilen met de steiltang, ik heb ook geen steil haar van mezelf. Ik gebruik die van Carmen (39 euro dacht ik) en die werkt echt gewoon goed. Ik gebruik wel van dat beschermingsspul van l 'oreal maar heb niet de indruk dat dat nou zo heel veel toevoegt.

Mijn zus heeft de Chi-tang en die werkt nog een stuk beter (na 2 keer eroverheen al heel glad) maar die is dan ook wel een prijsklasse of wat duurder (ergens rond de 160?)

Maar ik kan een steiltang wel aanraden, maar echt NIET eentje met stoom (zoals van Philips) want daar wordt je haar dus wel pluizig van (vocht...net als door de motregen lopen zeg maar)

Mijn haar breekt niet af (ik gebruik het 1x in de 3 dagen, nadat ik mijn haar gewassen heb) en het wordt er niet ongezonder van!

Dus ik kan je zeker aanraden een steiltang aan te schaffen! Je kunt het ook eens bij de kapper vragen, of ze na het knippen je haar willen steilen. Dit hoort meestal bij de finish en is daarom niet zo duur. Zij gebruiken bijna altijd de Chi-tang en dan zie je echt heel duidelijk resultaat!
Succes!
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
  donderdag 17 november 2005 @ 22:55:48 #10
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_32358510
Mijn haar valt ook wel onder de omschrijving die jij geeft TS.
Ik wilde ook altijd zo graag steil haar zodat ik het los kon dragen, maar ik had de hoop eigenlijk al opgegeven. Een nieuw kapsel (nou ja, wat uitdunnen en een beetje in laagjes) deed al wonderen en heb idd ook een steiltang aangeschaft (Carmen 3068, ongeveer 30 euro): werkt perfect. Hoor idd ook dat het zo slecht kan zijn voor je haar, en om het nog wat gladder te maken en om m'n haar wat te beschermen doe ik eerst ook dat L'oreal spul erin (Hot straight), dan wat op laten drogen of droog fohnen en dan voor ik ga steilen olie erin van Garnier Fructis (hydra liss anti-frizz force). Heel vettig, maar werkt bij mij prima.
Ow ja, en een beetje gel maakt het echt af, dat gaat het pluizen ook nog een beetje tegen...

Succes!
*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
  donderdag 17 november 2005 @ 23:33:34 #11
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_32359791
Koop een steiltang, dat werkt prima. Ik heb er eentje uit een winkel voor afro-hair, die kickt echt ass. Let erop dat de tang keramische platen heeft, dat schijnt beter te zijn.
Ook kan je van te voren een speciaal product erin doen voor steiltang-gebruik, dat heb je tegenwoordig van een heleboel merken, o.a. John Frieda en dat roze flesje van L'oreal.
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_32364572
Een keramische stijltang kun je eenvoudig haar steil en enigszins handelbaar mee maken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Alicey op 18-11-2005 16:44:34 ]
pi_32365647
Hier staat wat info over steiltangen:

Keramische steiltang welke is het best?

Ik heb er een van Remington, gebruik hem iedere dag. Is Toppie.
pi_32370957
Ik heb ook een stijltang van remington.
Ik heb een speciale voor dik haar, met dus erg grote platen.. hij was redelijk duur 75,- euro. Maar daar heb je ook zeker wat voor. ik stond versteld de eerste keer hoe snel en goed het ging.
en het blijft ook nog es de hele avond goed zitten! (tenzij je in de plenzende regen gaat lopen)

Hiervoor heb ik een van princess gehad, die niet keramisch was. Mn hele haar droog uit, en tijdens een avondje stappen begon het helemaal te pluizen.

Ook heb ik vaak mn haar gestreken met een strijkijzer. Dit werkt indd heel erg goed, alleen is het ontzettend slecht voor je haar, de de laatste 5 cm van je haar zijn op een gegeven moment helemaal dood. Ook wordt het heel erg dun, het lijkt net of je heel dun haar hebt..
terwijl ik met mijn nieuwe remington stijltang mijn eigen dikte behoud, alleen dan heeel erg steil!

Hij is op droog én nat haar te gebruiken

zeker weten een aanrader!
pi_32373621
Kan iemand van stijl "steil" maken? Ik krijg hoofdpijn van dit soort fouten
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_32373930
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_32374027
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 15:03 schreef Thisbe het volgende:
Kan iemand van stijl "steil" maken? Ik krijg hoofdpijn van dit soort fouten
Heb je een bron of uitleg hier van? stijl is nl. meer in gebruik dan steil.
pi_32374494
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 15:17 schreef Alicey het volgende:

[..]

Heb je een bron of uitleg hier van? stijl is nl. meer in gebruik dan steil.
Moet ik dit serieus gaan uitleggen?
Stijl is een manier van "uitdrukken" in de breedste zin van het woord (dat is stijlloos, stijldansen, een stijl van schilderen)
Steil is loodrecht, glad. Steil haar, een steile wand etc
pi_32374596
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 15:31 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Moet ik dit serieus gaan uitleggen?
Stijl is een manier van "uitdrukken" in de breedste zin van het woord (dat is stijlloos, stijldansen, een stijl van schilderen)
Steil is loodrecht, glad. Steil haar, een steile wand etc
Wat is je verklaring dat "stijl haar" ongeveer 100 keer zoveel gebruikt wordt als "steil haar"? Betekent dat dat bijna niemand weet hoe het te schrijven, of betekent het dat stijl wellicht betekenissen heeft die je niet kent? Steil betekent namelijk geenszins loodrecht.
pi_32374812
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 15:34 schreef Alicey het volgende:

[..]

Wat is je verklaring dat "stijl haar" ongeveer 100 keer zoveel gebruikt wordt als "steil haar"? Betekent dat dat bijna niemand weet hoe het te schrijven, of betekent het dat stijl wellicht betekenissen heeft die je niet kent? Steil betekent namelijk geenszins loodrecht.
Mijn verklaring hiervoor is dat de doorsnee Nederlander de taal uitermate slecht beheerst
Kijk maar in een woordenboek als je me niet gelooft
pi_32374928
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 15:42 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Mijn verklaring hiervoor is dat de doorsnee Nederlander de taal uitermate slecht beheerst
Kijk maar in een woordenboek als je me niet gelooft
Een woordenboek stelt dat steil schuin oplopend is. Hoewel dat de omschrijving is die het dichtst ligt bij de beschrijving van haar (Voor stijl is niets te vinden), blijf ik het vreemd vinden dat er zo'n groot verschil in gebruik is. Ik kan echter helaas geen bronnen vinden die over dit specifieke geval gaan. Wel valt me op dat het vaak niet consequent gebruikt wordt (dezelfde auteur gebruikt de ene keer stijl, en dan weer steil).
pi_32375135
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 15:46 schreef Alicey het volgende:

[..]

Een woordenboek stelt dat steil schuin oplopend is. Hoewel dat de omschrijving is die het dichtst ligt bij de beschrijving van haar (Voor stijl is niets te vinden), blijf ik het vreemd vinden dat er zo'n groot verschil in gebruik is. Ik kan echter helaas geen bronnen vinden die over dit specifieke geval gaan. Wel valt me op dat het vaak niet consequent gebruikt wordt (dezelfde auteur gebruikt de ene keer stijl, en dan weer steil).
steil (bijv. 'een steile berg', 'steil haar') met korte ei

Volgens http://www.onzetaal.nl/advies/dictee_2004.html iig
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_32375196
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 15:53 schreef Ripley het volgende:

[..]

steil (bijv. 'een steile berg', 'steil haar') met korte ei

Volgens http://www.onzetaal.nl/advies/dictee_2004.html iig
Nuttige link.

Aan Thisbe om me er in de toekomst nog 5 keer op te wijzen, dan pas ik me vanzelf aan.
  vrijdag 18 november 2005 @ 18:55:53 #24
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_32380218
Voor mij ook nieuw inderdaad, ik vind 'steil' er niet uitzien.
Maar goed, ik een van de volgende versies van het groene boekje wordt dat vast aangepast!
*´¨)
pi_32380246
quote:
Ik wil graag steil haar
En ik wil graag een miljoen!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 18 november 2005 @ 19:30:10 #26
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_32381254
Ik heb een stijtang, de Remington S1002. Perfect ding, was 40 euro. Ben er erg blij mee, ik heb pijpekrullen, gewone krullen, slag en steil haar allemaal door elkaar. Met de steiltang zie ik er heel anders uit, veel verzorgder. Heb het pas een paar maanden geleden ontdekt maar kan nu al niet meer zonder.
  vrijdag 18 november 2005 @ 19:34:03 #27
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_32381390
Oja - en het is wél 'stijltang', en mijn Nederlands is prima in orde. 'Stijl' slaat in deze context namelijk -meen ik- op het stijlen (ws. een verbastering van het Engelse 'stylen' ) van het haar. Het is puur toeval dat het Nederlandse woord voor 'straight hair' , 'steil haar' is

[ Bericht 4% gewijzigd door Aventura op 18-11-2005 19:40:48 ]
pi_32385171
ik kan ook niet meer zonder mijn stijltang. Ik gebruik het nu heel vaak. Ook Remington.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_32385223
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 19:34 schreef Aventura het volgende:
Oja - en het is wél 'stijltang', en mijn Nederlands is prima in orde. 'Stijl' slaat in deze context namelijk -meen ik- op het stijlen (ws. een verbastering van het Engelse 'stylen' ) van het haar. Het is puur toeval dat het Nederlandse woord voor 'straight hair' , 'steil haar' is
Toeval is dat dus niet.
pi_32385234
Ik gebruik zelf overigens een CHI, hetgeen nodig is ook om het enigszins op iets te laten lijken..
pi_32385518
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 19:34 schreef Aventura het volgende:
Natuurlijk niet!
Hoe lang zeggen we in Nederland al dat je krullen hebt, slag hebt of STEIL HAAR??
Uiteraard is het een steiltang, dat het van style komt slaat nergens op...dat veel mensen het met een ij schrijven wil toch niet zeggen dat dat goed is?
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
pi_32385540
en ontopic...
de Chi is echt de beste en... de duurste
pi_32385613
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 22:03 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

Natuurlijk niet!
Hoe lang zeggen we in Nederland al dat je krullen hebt, slag hebt of STEIL HAAR??
Uiteraard is het een steiltang, dat het van style komt slaat nergens op...dat veel mensen het met een ij schrijven wil toch niet zeggen dat dat goed is?
Het lijkt mij toch wel stijltangen. Er zijn nl. ook tangen die meerdere opties bieden dan slechts steil.
  vrijdag 18 november 2005 @ 22:47:17 #34
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_32386686
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 22:03 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

Natuurlijk niet!
Je begrijpt het niet. Stijl heeft niks met steil, oftewel zonder krullen te maken, maar met het stijlen van je haar. Oftewel, je haarstijl veranderen. Van haarstijl heb je toch weleens gehoord?
pi_32387738
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 22:47 schreef Aventura het volgende:

[..]

Je begrijpt het niet. Stijl heeft niks met steil, oftewel zonder krullen te maken, maar met het stijlen van je haar. Oftewel, je haarstijl veranderen. Van haarstijl heb je toch weleens gehoord?
Stijl is een zelfstandig naamwoord, het bestaat in het Nederlands niet in een werkwoordvariant. Wat jij hier gebruikt is een Anglicisme, het woord stylen is dus Engels, en dient met een igrec geschreven te worden.
Steiltang dus, en dat is het laatste wat ik hier nog over ga zeggen
  zaterdag 19 november 2005 @ 00:01:09 #36
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_32388791
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 23:23 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Stijl is een zelfstandig naamwoord, het bestaat in het Nederlands niet in een werkwoordvariant. Wat jij hier gebruikt is een Anglicisme, het woord stylen is dus Engels, en dient met een igrec geschreven te worden.
Steiltang dus, en dat is het laatste wat ik hier nog over ga zeggen
Eerder schreef ik:
quote:
'Stijl' slaat in deze context namelijk op het stijlen (ws. een verbastering van het Engelse 'stylen' ) van het haar.

Maar vertel eens, waarom is jouw manier van redeneren beter? Jij beweert dat het 'steil' op het steil zijn van haar slaat, en ik beweer dat het 'stijl' slaat op stijlen, stileren, een haarstijl creëren. En trust me, ik weet echt wel hoe ik moet spellen.

[ Bericht 12% gewijzigd door Aventura op 19-11-2005 00:10:11 ]
  zaterdag 19 november 2005 @ 01:31:54 #37
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_32390381
Staat het in het groene boekje?
Anders ga ik het aan Renkema vragen, hoogleraar op onze faculteit en (mede?) schrijver van het Groene Boekje...
*´¨)
pi_32393244
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 01:31 schreef Foeske het volgende:
Staat het in het groene boekje?
Anders ga ik het aan Renkema vragen, hoogleraar op onze faculteit en (mede?) schrijver van het Groene Boekje...
Lijkt me een goed idee, verlos ons!
Zorg er wel voor dat ik gelijk heb graag
  zaterdag 19 november 2005 @ 10:26:08 #39
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_32393367
Renkema zal het wel weten. Staat trouwens niet in de Van Dale en ook niet in het Groene Boekje. 't is gewoon geen bestaand woord
Dit is wel het ergste off-topic gegane topic ooit
pi_32393469
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 10:26 schreef Aventura het volgende:
Renkema zal het wel weten. Staat trouwens niet in de Van Dale en ook niet in het Groene Boekje. 't is gewoon geen bestaand woord
Dit is wel het ergste off-topic gegane topic ooit
Ik heb me inderdaad rot gezocht naar het woord! Het zou wel heel apart zijn als het echt niet in een woordenboek staat, want het is toch een vrij gangbaar woord. Steiltang for president
  zaterdag 19 november 2005 @ 10:34:14 #41
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_32393485
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 10:33 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Ik heb me inderdaad rot gezocht naar het woord! Het zou wel heel apart zijn als het echt niet in een woordenboek staat, want het is toch een vrij gangbaar woord. Steiltang for president
Nietes, het is stijltang Shit, als ik dit verlies kan ik wel stoppen als tekstschrijver
pi_32393580
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 10:34 schreef Aventura het volgende:

[..]

Nietes, het is stijltang Shit, als ik dit verlies kan ik wel stoppen als tekstschrijver
Och, we maken er gewoon een "anti-krultang" van
Ben blij dat ik gewoon steil haar heb, scheelt een hoop gedoe
  zaterdag 19 november 2005 @ 21:55:02 #43
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_32410339
Ik heb em maar gewoon gemaild!
Ik laat het weten als ik een reactie terug heb!

Overigens: ik vrees dat het steiltang is, al is in mijn ogen stijltang beter...
*´¨)
pi_32410617
of je geeft in een keer wel een smak geld uit om je haar te steilen bij de kapper... je haar blijft steil totdat het uitgroeit en nooit meer een tang doorheen halen.... echt ideaal!
  zaterdag 19 november 2005 @ 23:27:57 #45
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_32412903
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 22:05 schreef Star20 het volgende:
of je geeft in een keer wel een smak geld uit om je haar te steilen bij de kapper... je haar blijft steil totdat het uitgroeit en nooit meer een tang doorheen halen.... echt ideaal!
Dat lijkt me helemaal slecht voor je haar...
Waarschijnlijk maakt het niet zo heel veel uit, maar toch... Bovendien wil m'n haar ook wel eens mooi zitten als ik de slag erin laat zitten, en als ik het opsteek krijg ik mooie krullen... Dus ik zou niet permanent steil haar willen hebben.
*´¨)
  maandag 21 november 2005 @ 10:56:44 #46
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_32447429
Renkema heeft teruggemaild!!

--------
Leuk probleem!

Beide schrijfwijzen zijn inderdaad mogelijk, maar ik vermoed
dat die tang niet alleen bedoeld is om haren rechtop te laten
staan, vandaar mijn voorkeur voor 'stijltang'.

Tot ziens ergens op college.

J. Renkema
---------

Goed, ze zijn dus allebei mogelijk, maar zijn voorkeur heeft toch wel waarde volgens mij. Ik ben het in ieder geval met hem eens!
*´¨)
pi_32451646
haha... "rechtop te laten staan". ..

Wel leuk dat ie heeft teruggemaild!
  maandag 21 november 2005 @ 14:04:27 #48
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_32452010
quote:
Op maandag 21 november 2005 10:56 schreef Foeske het volgende:

--------
Leuk probleem!

J. Renkema
---------

Goed, ze zijn dus allebei mogelijk, maar zijn voorkeur heeft toch wel waarde volgens mij. Ik ben het in ieder geval met hem eens!
  maandag 21 november 2005 @ 14:20:21 #49
36646 Helaaz
Onee toch niet!
pi_32452425
Eerst droogfohnen met een borstel. Dan Smooth Down (Redken) er insmeren. Vervolgens met de steiltang pluk voor pluk in model brengen. En als laatste Glamspray (Redken) er over heen spuiten.

Blijft de hele dag of nacht zitten
Are you gonna bark all day, little doggie? Or are you gonna bite?
  maandag 21 november 2005 @ 14:23:37 #50
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_32452502
quote:
Op maandag 21 november 2005 14:20 schreef Helaaz het volgende:
Eerst droogfohnen met een borstel. Dan Smooth Down (Redken) er insmeren. Vervolgens met de steiltang pluk voor pluk in model brengen. En als laatste Glamspray (Redken) er over heen spuiten.

Blijft de hele dag of nacht zitten
Ik heb nu spray van Got 2 Be maar dat doet niet zoveel heb ik het idee.
Waar kan je dit spul kopen?
  maandag 21 november 2005 @ 14:26:01 #51
36646 Helaaz
Onee toch niet!
pi_32452557
Ik koop het altijd bij mijn kapper. Heb eigenlijk geen idee waar je het nog meer kan kopen. Googlen?

Zie overigens nu pas de discussie over stijltang/steiltang. Ik heb geen idee hoe je het schrijft. Maar het werkt wel.

[ Bericht 41% gewijzigd door Helaaz op 21-11-2005 14:28:44 (niet goed gelezen) ]
Are you gonna bark all day, little doggie? Or are you gonna bite?
pi_32460260
Ik ben dus 'die zus van' KinkyGiraf en ik raad je inderdaad van harte de CHI- tang aan. Is wel wat duurder, maar is de 3e op rij die ik heb en VERUIT de beste
Je haar wordt helemaal glad en steil (met een korte ei ja) en die tang is ook 100 % keramisch ipv een dun laagje dat er meteen weer af is dus is ook niet zo slecht voor je haar.
pi_32472028
En ze ziet er zó lekker uit..
pi_32484304
quote:
Op maandag 21 november 2005 10:56 schreef Foeske het volgende:

--------
Leuk probleem!

J. Renkema
---------

Rechtop laten staan? Snapt hij de essentie van de steiltang wel?
Ik ben het niet met hem eens
pi_32502387
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 07:30 schreef KinkyGiraf het volgende:
En ze ziet er zó lekker uit..
i know hon'
pi_32504396
Ik vroeg me af of er ook op de markt zijn die kunnen stijlen en krullen?
pi_32990395
Gistermiddag heb ik dus een steiltang gekocht en ben er heel blij mee
Een professional ceramic straightener van Braun voor ongeveer 44 euro. Ook heb ik een flesje van l'oreal die ik erbij gebruik.

Werkt echt super!!!
pi_32991468
JOEHOEEEEEEE!!

en ik krijg met kerst een Chi-tang jeujeuj
  zondag 11 december 2005 @ 17:18:02 #59
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_32991683
Ik heb mijn tang per ongeluk een paar uur aan laten staan (ja dom, i know). Het lijkt wel alsof-ie nu stroever dor mijn haar heengaat. Er is verder niks te zien aan de bitenkant. Hij wordt wel gewoon heet. Vraag me of of-ie niet toch onherstelbaar beschadigd is
pi_32992034
quote:
Op zondag 11 december 2005 17:18 schreef Aventura het volgende:
Ik heb mijn tang per ongeluk een paar uur aan laten staan (ja dom, i know). Het lijkt wel alsof-ie nu stroever dor mijn haar heengaat. Er is verder niks te zien aan de bitenkant. Hij wordt wel gewoon heet. Vraag me of of-ie niet toch onherstelbaar beschadigd is
Ik zou er wel mee opletten hoor. Het is het zeker niet waard dat je nu je haar stuk maakt. Ik zou toch een nieuwe kopen als ik jou was...
pi_32992663
quote:
Gewoon mee teruggaan naar de winkel (als je de kassabon nog hebt).
amokaapjeeh O+
pi_32994311
quote:
Hmmm... mij lijkt eigenlijk dat zo'n tang een bepaalde grens heeft, dus dat ie niet warmer wordt dan een bepaalde temperatuur. Daarnaast zou zo;n tang toch een behoorlijke levensduur moeten hebben waarbij het ook niet zou uitmaken of je hem 5x 10 minuten gebruikt of in dit geval achter mekaar 120 minuten.. Maar ik ken de techniek van zo'n ding niet, staat er in de gebruiksaanwijzing niet iets van een waarschuwing voor de duur hoelang je de tang achter mekaar aan mag hebben staan?
  zaterdag 4 februari 2006 @ 12:43:21 #63
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_34726107
Ik heb dus ook zo\'n steiltang, maar sinds dat ik m\'n haar heb laten knippen, lijkt hij veel minder goed te werken?
Toen ik nog langer haar had, was het na gebruik van die tang gewoon steil totdat ik het weer ging wassen. Nu besteed ik net zoveel tijd aan het steilen, maar kom ik na een nacht uitgaan weer thuis met... krullen...
Opzich niet zo erg, vind ik ook wel leuk af en toe. Maar als ik het steil heb gemaakt moet het ook zo blijven!!
Hoe kan dat nou! Die tang is pas een paar maanden oud (Babyliss, 40 euro), hij kan toch niet al \'op\' zijn nu?? Of kan het komen doordat mn haar nu wat korter is? (grr, waarom moest ik ook zo nodig naar die kapper gaan :'( )
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  zaterdag 4 februari 2006 @ 13:59:40 #64
71614 BillyOcean
Get out of my dreams you woman
pi_34728532
Hallo!!! Krullen zijn juist leuk! Ik ken heel veel vrouwen die altijd lopen te zeuren dat ze zo graag krullen zouden willen hebben!
Doch vlakbij zwerft 'n exquise gympje
pi_34729378
Nou.. het ligt er echt wel aan wat voor krullen hoor. Die perfecte krullen zonder pluis zijn inderdaad heel mooi. Maar die hebben niet zo veel mensen van nature! En met mijn steiltang (de chitang) kun je ook heel mooi van die "halve krullen" onderaan je haar maken bijvoorbeeld.
  zaterdag 4 februari 2006 @ 17:50:39 #66
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_34734309
Trevor sorbie straightening addict shampoo en conditioner !

http://www.trevorsorbie.c(...)sumer.php?rangeid=11

Daarna spul in je haar doen dat beschermt tegen de hitte van het fohnen (alleen in de lengte, niet op je hoofd want dan word je haar weer vet) en fohnen maar. Altijd vanaf boven fohnen (dus hoe de kapper het ook doet), niet voorover hangen en dan gaan fohnen want dat gaat het weer omhoog staan (i know all about it).

Succes!
In me Burberry......
pi_34779433
Kunnen we niet ruilen? Ik wil ook krullen óf in ieder geval iets dikker haar dan
pi_35636735
Ik gebruik altijd FRIZZ EASE HAIR SERUM van JOHN FRIEDA.
Het werkt super!
Je doet een heel klein beetje in je natte haar, daarna droog föhnen en in model brengen met föhn of chi-tang.
Ik doe dan altijd nog een beetje in mijn droge haar maar dat hoeft niet.
Het maakt je haar niet vet, maar het wordt zacht en pluist niet meer!
T is wel duur. Iets van 12 euro voor 50 ml. Maar ik doe er ongeveer 3 maanden mee en ik gebruik het elke dag!

Het is stap 3 van een stappenplan. Je kunt er ook shampoos e.d. van kopen.
Het is o.a. te koop bij etos en trekpleister.

Succes!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 14:13:17 #69
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_35677844
Ik gebruik ook een soort creme van John Frieda voor in m,n haar na het wassen, dus ik gebruik het op nat haar, dan fohn ik het droog. Vervolgens ga ik erdoorheen met de stijltang ik heb de Babyliss Glass stijltang sinds gister. Toppie
En dat kan zomaar.....?
  vrijdag 3 maart 2006 @ 14:18:14 #70
2735 Aarti
pi_35678019
die spullen van John frieda maken je haar inderdaad gladder, zachter en minder frizzy
  vrijdag 3 maart 2006 @ 15:37:47 #71
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_35681016
* Aventura noteert: John Frieda
  vrijdag 3 maart 2006 @ 16:46:30 #72
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_35683949
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 15:37 schreef Aventura het volgende:
* Aventura noteert: John Frieda
en nog een tip...als je een stijltang wilt aanschaffen koop dan een stijltang met keramische platen of glass
En dat kan zomaar.....?
  vrijdag 3 maart 2006 @ 16:53:44 #73
2735 Aarti
pi_35684197
ach,ik gebruik al jaren een echte afrikanen-stijltang, en mn haar ziet er nog prima uit, dus
  vrijdag 3 maart 2006 @ 16:55:46 #74
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_35684267
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 16:46 schreef Lienzz het volgende:

[..]

en nog een tip...als je een stijltang wilt aanschaffen koop dan een stijltang met keramische platen of glass
I know, heb een keramische van Remington, beste 49 euro gespendeerd in 2005
  woensdag 22 maart 2006 @ 19:50:46 #75
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_36274742
Voor de dames die zo'n tang willen proberen en goedkoop aan willen schaffen: Bij ETOS kan je deze week een babyliss keramische tang kopen voor 14,95 en een smak airmiles (weet niet meer psies hoeveel).
  woensdag 22 maart 2006 @ 20:58:15 #76
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_36277271
Alleen: zo'n goedkope tang is (in mijn ervaring) onvergelijkbaar met een dure (CHI) tang.. Ik heb ook goedkopere gehad en daarmee werd het wel enigszins steil, maar nu ik de CHI heb is het echt VEEL en VEEL steiler en gladder, dan heb je zeg maar van dat Jennifer Aniston-haar waar iedereen jaloers op is ;-)

(Kreeg ik maar geld van de CHI Factory )
pi_36277310
Whaha anders gebruik je daar Tom's account voor tom & zijn Steiltang
pi_36277323
^ oops ... Dat was ik onder een verkeerde inlognaam...
|
pi_36278402
oepsjefloepsje
  woensdag 22 maart 2006 @ 21:33:02 #80
30488 coolbabe
My little pwny
pi_36278600
Zo`n Chi, waar koop je dat?
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_36278655
Ik heb m in Oosterhout (nb) gekocht, voor 120 euro.... als je hem vanuit amerika laat komen kan het goedkoper zijn (even ebayen dan) maar dan betaal je weer invoerbelasting enz. dus dan ben je effectief misschien even veel geld kwijt.
  woensdag 22 maart 2006 @ 21:37:38 #82
30488 coolbabe
My little pwny
pi_36278781
Tegen dat stomme pluishaar van mij is bijna niks opgewassen, dus ik zit er ernstig aan te denken te investeren in zo`n tang. Bedankt! *ebay opstart*
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_36278848
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 21:37 schreef coolbabe het volgende:
Tegen dat stomme pluishaar van mij is bijna niks opgewassen, dus ik zit er ernstig aan te denken te investeren in zo`n tang. Bedankt! *ebay opstart*
Ik wil best een pluishaarcontest met je doen hoor! Ik zou nog wel eens kunnen winnen maar met de chitang is dat echt zo weg.... de carmen steiltang die ik had werkte ene stuk minder goed... en als bescherming gebruik ik gewoon een beetje l'oreal spul, voor een paar euro bij de Kruidvat...
pi_36278851
Ja, als ik voor mezelf praat is het het echt waard! Ik had ook mega pluishaar, zeker als ik het liet opdrogen zonder te fohnen oid.. En nu super steil en glad
  woensdag 22 maart 2006 @ 21:41:33 #85
30488 coolbabe
My little pwny
pi_36278938
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 21:39 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

Ik wil best een pluishaarcontest met je doen hoor! Ik zou nog wel eens kunnen winnen maar met de chitang is dat echt zo weg.... de carmen steiltang die ik had werkte ene stuk minder goed... en als bescherming gebruik ik gewoon een beetje l'oreal spul, voor een paar euro bij de Kruidvat...
Vergeet het maar! Ik moet wekelijks m`n haar in de olijfolie zetten om het een beetje te temmen
pi_36278960
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 21:41 schreef coolbabe het volgende:

[..]

Vergeet het maar! Ik moet wekelijks m`n haar in de olijfolie zetten om het een beetje te temmen
*proest* okee, jij wint ik zou 2 chi-tangen kopen als ik jou was
pi_36279097
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 21:33 schreef coolbabe het volgende:
Zo`n Chi, waar koop je dat?
haarshop.nl

Ik heb inmiddels ook een exemplaar en ben er ook meer dan tevreden over. Absoluut een aanrader .

Voorheen had ik een Carmen. Alleen die begon kuren te vertonen .
pi_36279441
Een andere aanrader is trouwens:

pi_36287782
Damn, die CHI-tang is duur
pi_36289189
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 08:31 schreef Evil-Cherry het volgende:
Damn, die CHI-tang is duur
Ja, maar nogmaals, hij is het absoluut waard. Elke keer een ding kopen die uiteindelijk kuren gaat vertonen schiet ook niet op. Dat tikt ook aan. Dan kun je beter meteen iets kopen wat echt goed is.

Op Marktplaats wordt ie door beauty-express.nl voor ¤ 129,00 aangeboden en ¤ 70,00 voor gebruikt.
pi_36289846
en je krijgt trouwens ook levenslange garantie.
pi_36290409
Hmm, volgens mij heeft mij tante en mijn nichtje hem ook. Daar zit hun haar nu echt fantastisch!

Ik ben er voorlopig toch echt geen geld voor
pi_36293201
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 09:50 schreef schatje het volgende:
Ja, maar nogmaals, hij is het absoluut waard. Elke keer een ding kopen die uiteindelijk kuren gaat vertonen schiet ook niet op. Dat tikt ook aan. Dan kun je beter meteen iets kopen wat echt goed is.

Op Marktplaats wordt ie door beauty-express.nl voor ¤ 129,00 aangeboden en ¤ 70,00 voor gebruikt.
Als een bij de MediaMarkt gekochte straightener kuren gaat vertonen, mag je gewoon een nieuwe uitzoeken. Tikt dus helemaal niet aan
amokaapjeeh O+
pi_36316427
Jep de Chi-tang heb ik ook nu een maandje, eerst gebruikte ik de princess stijltang en daar bleef mijn haar pluiszig en statisch van en het bleef ook nooit zo lang stijl.
Sinds ik de chi-tang gebruik zit mijn haar echt 100 keer beter en het blijft goed zitten zonder het opnieuw te stijlenb totdat je het weer wast. En mijn haar heeft nog nooit zo zacht en gezond aangevoeld als nu. Van mezelf heb ik van dat golvend pluishaar dus als iemand een oplossing wilt voor zijn pluishaar dan zou ik deze tang kopen want dit is de enige tang die je haren niet kapot maakt en het zit echt superglad!
  vrijdag 24 maart 2006 @ 09:42:19 #95
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_36319909
Mijn volgende tang wordt een Chi, zoveel is duidelijk
Ik moet nl. met mijn Remington wel dagelijks bijwerken.
pi_36322034
Moet je MakeupAlley eens checken.

Daar is vrijwel iedereen ook dol enthousiast over de Chi steiltang. Enkele reacties:
quote:
I have two daughters who are 1/2 African-American, 1/4 Mexican and 1/4 Irish. As you can imagine, their hair is difficult to manage. It is too coarse for regular hair products and not coarse enough for black hair products. (leaves their hair very greasy) So we were so happy to find this iron. We use a regular straightening balm and then iron away. Perfectly straight hair! Not a kink or curl in site!! And it stays. We do it at night and in the morning have to do maybe a couple touch ups, but very few. The cost was expensive, but soooo worth. Now that I've used it, I would have paid twice what it cost. We have used several irons in the past, spending probably close to $600 all together, and never had one work like this. Love it Love it Love it!!!!!!!!!!!
quote:
Wow, just got my CHI today and let me tell you...this thing seriously rocks my monkey socks!! How did I live without this thing?!?! For real. I've been wanting one of these for probably 5 years now and I always thought they were way too expensive. They are definitely pricey and that is it's ONLY downfall IMO. I got mine off Ebay though for a GREAT price (send me a message if you want to know the name of the seller). Definitely recommend getting this. It is totally worth the money. If you're like me and you straighten your hair every day, take my advice and just get one. You won't regret it! With my cheapo straighteners it took at least 30 minutes (if not longer) to straighten my hair. With the CHI it takes about 10 minutes. My hair is so shiny and smooth too. I use the V05 Miracle Mist stuff to protect my hair and it works great. My hair doesn't feel fried like it did after using cheapo straighteners. I'm so pumped to have a CHI, FINALLY!! WOOHOO!!
quote:
I love my Chi flat iron sooooooooooo much! For years I was buying my flat irons from Sally's and going back every 3 months after they broke on me. I finally invested in a chi. I have had it for about a year now and it is amazing. I have very thick wavy hair so with other straighteners I had to spend at least an hour doing my hair now my chi straightens it so fast and it stays that way! it heats up so fast and there are no dials so you control the heat by your grip! If you flat iron your hair this is a must. It's kind of expensive but it is definetly worth the investment!
quote:
Oh my gosh!! I love this thing!! I pretty much have naturally strait/sometimes wavy hair.....but unfortunately it is very volumized and 'poofy'. but when i use this it is just like so sleek...and so shiny and smooth!! And so soft!! My old straitner would take twenty five minutes to heat up and it would take me like three hourse to get all the poof out of my hair...but with the Chi..It only take less than a minute to heat up and it only takes me like ten to fifteen minutes to flat iron my whole head. I really am inpressed by this exceptional product. I'm so excited...lol...I actually look forward to straightning by hair!! 100 percent reccommended!!!
pi_36322347
Ok duidelijk. Mijn volgende wordt ook een CHI. Zodra ik geld heb
pi_37076902
Wat voor shampoo kun je het beste gebruiken als je van krullend pluizig haar naar steil haar wilt?
pi_37078273
Nou, geen enkele shampoo heeft daarvoor bij mij geholpen... steiltang is het beste!
  dinsdag 18 april 2006 @ 22:18:33 #100
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_37078518
Ik wil ook een CHI!!!

Maarem, ff een vraagje over Farouk's Biosilk. Ik gebruik het sinds kort ook en m'n haar is nog nooit zo mooi geweest.

Nu las ik dus hier en daar dat je het vóór het straighten moet aanbrengen. Maar aangezien ik m'n krullen net wat speelser vind voor als ik het op wil steken, en verandering van spijs doet eten , staight ik lang niet iedere keer als ik mijn haar gewassen heb.

Allemaal leuk en aardig, maar nu vroeg ik me dus af of het ook zin heeft om de Biosilk gewoon te gebruiken als ik daarna niet ga straighten?? Ik doe dat nu dus wel, heb het idee dat m'n krullen mooier worden en dat het niet gaat pluizen, maar werkt dat zijde-spul dan eigenlijk wel of moet het persé verhit worden tijdens het straighten??

Mocht het alleen voor straighten bedoeld zijn dan ga ik nl. snel wat anders gebruiken, want dan is't wel heel erg duur.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_37079747
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 22:13 schreef KinkyGiraf het volgende:
Nou, geen enkele shampoo heeft daarvoor bij mij geholpen... steiltang is het beste!
Das toch niet voor jongens? 0_0
  dinsdag 18 april 2006 @ 22:50:01 #102
2735 Aarti
pi_37080034
ik gebruik John Frieda Anti Frizz (oid), en ik merk wel dat mn haar er zachter en gladder van wordt. Ook Rehab en Retread van Lush helpen bij het steilmaken
pi_37086272
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 22:44 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Das toch niet voor jongens? 0_0
Alsof een kinky giraf geen meisje kan zijn....
  woensdag 19 april 2006 @ 08:53:48 #104
146425 Lindatje
Appeltje voor de dorst
pi_37086943
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 22:18 schreef Cutebutpsycho het volgende:
....

Mocht het alleen voor straighten bedoeld zijn dan ga ik nl. snel wat anders gebruiken, want dan is't wel heel erg duur.
De zijde pompt vocht in je haar. Steiltang wordt heet met resultaat: vocht uit je haar, droog haar. Door de zijde te gebruiken voorkom je dat je haar uitdroogt. Ik zie soms de rook eraf komen als ik net zijde in mijn haar heb gedaan. Maar het helpt ook tegen pluizig haar inderdaad. Dus als het toch fijn is, waarom zou je het niet gebruiken? Is inderdaad wel duur. Misschien bereik je hetzelfde effect met een beetje mousse?
Lind@tje - aka - Peanuts - aka - Plurkske - aka - Linnie - aka - Poebeliewoepsie
Wat nou?
pi_37102143
Ik heb precies hetzelfde probleem als de beginner van deze topic. Dik haar met een slag erin. Ik heb sinds een half jaar een keramische steiltang, en ik gebruik ook van dat zijde. Werkt echt super goed!

In het begin doe je er misschien wel lang over om het helemaal steil te krijgen, maar het gaat me steeds sneller en beter af.

Ik ga binnenkort mijn haar uitdunnen bij de kapper. Volgens mij kan ik dan beter model in mn haar krijgen, en dan is het tenminste niet zo'n dik 'plakaat' haar. Duss ben benieuwd!
pi_37102983
hier ook ééntje met hetzelfde probleem, superdik haar dat zowat alle kanten opspringt dus helemaal niet los te dragen. Sinds vorige week heb ik de babyliss wet n dry steiltang en het is al heel wat beter! Vanmiddag heb ik nog even dat spul van l'oréal, hot straight gehaald en dat test ik straks ook maar even.
Ik laat mijn haar ook altijd uitdunnen bij de kapper en dan is het even beter, tot na de volgende wasbeurt, dan lijkt het weer even dik.
pi_37104096
quote:
Op woensdag 19 april 2006 07:30 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

Alsof een kinky giraf geen meisje kan zijn....
?
pi_37104749
Ik gebruik nu John Frieda Frizz Ease Hair Serum Extra strong (^_^) en het is GE-WEL-DIG! Enige wat ik nu nog hoeft te doen is mijn haar te stylen met een stijltang (dus dat het naar binnen krult ipv alle kanten op) en that's it.

Ik ben FAN!!!!
pi_37106236
quote:
Op woensdag 19 april 2006 19:14 schreef -Dries- het volgende:

[..]

?
Je schreef: da's toch niet voor jongens, nou dat ben ik dan ook niet...
pi_37110396
bij mij werkt alleen de stijltang. Ben alleen bang dat mn haren eraan kapot gaan omdat ik het 2 keer per week gebruik om mn haren totaal te stijlen.

Heb het ook paar keer met föhn geprobeerd, maar omdat mn haar zo dik is, werd het er niet mooier op. Terwijl het met de stijltang wel mooi natuurlijk uitziet
  woensdag 19 april 2006 @ 22:12:44 #111
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_37110530
Heb nu geen tijd om het topic te lezen, maar ik heb aardig wat kroes uit m'n haar gekregen door Lush "Jungle" shampoo. Het was een aangename en onverwachte bijwerking van het spul
Vampire Romance O+
pi_37110722
Door Jungle is mijn haar alleen maar beter doorkambaar..krullen en dikte blijft erg
pi_37114027
John Frieda dus.. kzal es kijken
  donderdag 20 april 2006 @ 08:33:58 #114
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_37118140
Ik heb het topic gelezen. Ik wil ook zo'n tang.
Vampire Romance O+
pi_37120432
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:41 schreef moon1702 het volgende:
hier ook ééntje met hetzelfde probleem, superdik haar dat zowat alle kanten opspringt dus helemaal niet los te dragen. Sinds vorige week heb ik de babyliss wet n dry steiltang en het is al heel wat beter! Vanmiddag heb ik nog even dat spul van l'oréal, hot straight gehaald en dat test ik straks ook maar even.
Ik laat mijn haar ook altijd uitdunnen bij de kapper en dan is het even beter, tot na de volgende wasbeurt, dan lijkt het weer even dik.
Hoeveel en welk gedeelte van je haar laat je uitdunnen dan? En hoe kan het dan weer dikker lijken daarna?
pi_37128568
Hmm, waarom willen jullie allemaal zo graag steil haar?
pi_37129201
Laat me raden, jij wilt krullen en hebt steil haar?
  donderdag 20 april 2006 @ 15:34:56 #118
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_37129290
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:09 schreef Nuna het volgende:
Omdat volume wel leuk is maar krullen ook onbedoelde kanten uitgaan. En daarin nogal vasthoudend zijn.

Daarbij is los haar ook wel eens leuk en dat gaat niet goed met krullen.
Vampire Romance O+
pi_37129827
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:09 schreef Nuna het volgende:
Ik wil niet per se steil haar, maar wel mooi glad haar ik kan met de Chi tang nog steeds een mooie slag maken of plukjes verschillende kanten opsteilen, en als ik dat niet doe en mijn haar gewoon laat opdrogen, dan is het pluizig en met een "ongecontroleerde" slag erin Dus een steiltang maakt je haar steil maar je kunt je haar er ook heel goed mee stylen...

(vandaar de discussie steiltang of stijltang )

Als ik mooie krullen had zou ik dat ook supermooi vinden probleem is alleen dat de meeste mensen niet dé perfecte krullen hebben of dé perfecte steile haren..........
pi_37129844
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:31 schreef -Dries- het volgende:
Laat me raden, jij wilt krullen en hebt steil haar?
Haha ja. Alleen áls ik krullen heb, dan zijn ze er binnen een uur al weer uit Zo steil haar heb ik. Maar goed, steil haar heeft ook wel zijn voordelen. Zo hoef ik nooit mijn haar in olie te dippen omdat het zo pluizig is. Fohnen kan ook gewoon.
pi_37130007
Nou, ik heb John Frieda anti frizz shampoo gekocht, ik ben benieuwd
pi_37132738
quote:
Op donderdag 20 april 2006 10:34 schreef Suikerkwekje het volgende:

[..]

Hoeveel en welk gedeelte van je haar laat je uitdunnen dan? En hoe kan het dan weer dikker lijken daarna?
De kapper dunt mijn haar elke keer uit als ik ga, hoeveel dat precies is dat weet ik niet hoor.
Ik heb gewoon superveel volume in mijn haar en daardoor staat het na het wassen altijd zo dik. Als ik van bij de kapper kom is dat niet zo omdat hij er allerlei producten opdoet, het mooi rechttrekt en het uitdunt.
pi_37134607
quote:
Op woensdag 19 april 2006 08:53 schreef Lindatje het volgende:

Ik zie soms de rook eraf komen als ik net zijde in mijn haar heb gedaan.
Dat had ik dus vanmiddag bij de kapper

Man vragen 'uh, hoort dat?'. Zij uitleggen (aan mij) dat dat komt doordat ze er eerst een goed verzorgingsproduct in heeft gedaan. Die rook ontstaat omdat dat het verzorginsproduct is wat verbrandt, zou je er geen verzorgingsproduct in doen/hebben gedaan, dan verbrandt je haar dus .

Welke steiltang gebruik jij overigens?
Heb zelf de Carmen Thermo Ceramic (niet zo duur), maar vind hem niet zo geweldig. Of misschien moet ik gewoon nog wat meer oefenen, dat kan ook.
pi_37134843
En al die troep werkt bij mij gewoon niet, Anti frizz dit (ok, beetje), conditioners hier, creméspoeling daar en beetje motregen en ik heb weer slag.

Ga het nu maar misschien (eerst nog kijken of het mij beter bevalt, lijkt mij wel beter voor mijn haar, die toch al 5 jaar oha oud schijnt te zijn ) bij de wat duurdere kappersproducten houden.

Af en toe steilen, als het lukt en zin in heb en als ik krullen wil, doe ik mijn kop omlaag, schudden, wat haarlak en klaar .
pi_37148979
Je kunt tegenwoordig ook bij o.a. de Cosmo kapper een steilpermanent nemen. Voorwaarde is wel dat je geen geverfd haar mag hebben, want dan gaat het haar helemaal kapot.
Kosten: volgens mij ¤ 90..........
  vrijdag 21 april 2006 @ 07:39:55 #126
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_37151507
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 00:27 schreef Suikerkwekje het volgende:
Je kunt tegenwoordig ook bij o.a. de Cosmo kapper een steilpermanent nemen. Voorwaarde is wel dat je geen geverfd haar mag hebben, want dan gaat het haar helemaal kapot.
Dat over die verf, geldt dat ook voor die tangen?
Vampire Romance O+
  vrijdag 21 april 2006 @ 11:14:36 #127
2735 Aarti
pi_37154952
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 00:27 schreef Suikerkwekje het volgende:
wat is dat precies?
pi_37156443
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 07:39 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Dat over die verf, geldt dat ook voor die tangen?
Nee volgens mij niet. Dat van mij is ook geverfd. Het is natuurlijk altijd slechter voor je haar, maar niet heel erg ofzo
pi_37156513
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 11:14 schreef Aarti het volgende:

[..]

wat is dat precies?
Je haar wordt permanent steil gemaakt... Ik weet niet hoe ze dat doen
pi_37157088
.

[ Bericht 98% gewijzigd door sitting_elfling op 21-04-2006 15:53:50 ]
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  vrijdag 21 april 2006 @ 12:32:35 #131
2735 Aarti
pi_37157375
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 12:04 schreef Suikerkwekje het volgende:

[..]

Je haar wordt permanent steil gemaakt... Ik weet niet hoe ze dat doen
klinkt goed, en niet duur!!
pi_37159153
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 12:22 schreef sitting_elfling het volgende:
steil haar?? zoals steil omhoog?
[afbeelding]
nee
pi_37159448
Ik heb even op google gezocht en ik zag dit:
"Hallo, Ik ben er achter gekomen dat de cosmokapper sinds 15 juni, je haar permantent steil kunnen maken. Ik zou zeggen bel even met een vestiging bij jou in de buurt. Het is wel duur Euro 250,- maar het is wel permanent, het moet er namelijk uitgroeien en niet met chemische stoffen. succes gr. Malt"
Bron: http://www.trendystyle.net/beauty/forum2/steil_haar.html

250 is wel wat duurder dan ik dacht... :S
pi_37160779
Niet met chemische stoffen? Geloof er niets van
pi_37161932
schaf gewoon een CHI tang aan, éénmalig 120euro. Ik weet het erg prijzig maar goed apparaatje. Daarbij wat silk eveneens van CHI en je doet er langer mee dan die CHI achterstevoren permanent acrobatiek. waarbij 6v/d10 x de haren er nog van gaan uitvallen ook.

Lang haar to get eunt!
pi_37185466
zo'n stijltang is dat nou ook wat voor jongens??
pi_37186053
ja, vind ik wel
pi_37188598
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 14:54 schreef ryan_atwood het volgende:
zo'n stijltang is dat nou ook wat voor jongens??
Niet als je gemillimeterd haar hebt .... maar waarom niet als je wat langer haar hebt en een slag hebt die je niet mooi vindt?
pi_37192052
ik ben een jongen trouwens
En steil haar vind k gewoon wat makkelijker om te behandelen, zeker als je je een half lang kapsel heb, alleen wilt het wel is zo steil zijn dat t weer voor je gezicht gaat hangen mja
Lang haar to get eunt!
pi_37207711
http://www.johnfrieda.co.uk/products/?typeId=47&productId=730&rangeId=128

Dat wil dus gaan kopen, maar de beschrijving is vaag. Dus ik moet na dat ik mijn shampoo heb gebruikt en heb uitgespoeld, de conditioner in mijn haar doen en dat dan wéér uitspoelen? Eigenlijk dus gewoon een soort van 2 shampoos achter elkaar?

Verder is stap 3 van het plan:

http://www.johnfrieda.co.uk/products/?typeId=136&productId=260&rangeId=128

Moet je dit gewoon hetzelfde gebruiken als gel/wax?

En moeten al die stappen perse achter elkaar? Want meestal was ik mijn haar 's avonds en style ik het 's morgens met gelwax
  zondag 23 april 2006 @ 12:22:31 #141
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_37207761
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 13:47 schreef Suikerkwekje het volgende:
Ik heb even op google gezocht en ik zag dit:
"Hallo, Ik ben er achter gekomen dat de cosmokapper sinds 15 juni, je haar permantent steil kunnen maken. Ik zou zeggen bel even met een vestiging bij jou in de buurt. Het is wel duur Euro 250,- maar het is wel permanent, het moet er namelijk uitgroeien en niet met chemische stoffen. succes gr. Malt"
Bron: http://www.trendystyle.net/beauty/forum2/steil_haar.html

250 is wel wat duurder dan ik dacht... :S
Dat kan haast niet. Gaat het niet om 15 juni 2000? guldens
Vampire Romance O+
  zondag 23 april 2006 @ 17:56:50 #142
2735 Aarti
pi_37219452
quote:
Op zondag 23 april 2006 12:20 schreef -Dries- het volgende:
http://www.johnfrieda.co.uk/products/?typeId=47&productId=730&rangeId=128

Dat wil dus gaan kopen, maar de beschrijving is vaag. Dus ik moet na dat ik mijn shampoo heb gebruikt en heb uitgespoeld, de conditioner in mijn haar doen en dat dan wéér uitspoelen? Eigenlijk dus gewoon een soort van 2 shampoos achter elkaar?

Verder is stap 3 van het plan:

http://www.johnfrieda.co.uk/products/?typeId=136&productId=260&rangeId=128

Moet je dit gewoon hetzelfde gebruiken als gel/wax?

En moeten al die stappen perse achter elkaar? Want meestal was ik mijn haar 's avonds en style ik het 's morgens met gelwax
klopt, je gebruikt gewoon eerst dat shampoo en dan de cremespoeling.
En dan als je uit de douche komt maak je je haar ietsje droger dathet niet meer druipt. En dan dat serum erin en gewoon laten opdrogen.
En als je het dan gaat stylen de volgende ochtend, zit het beter, is het gladder enz.
pi_37219731
quote:
Op zondag 23 april 2006 17:56 schreef Aarti het volgende:

[..]

klopt, je gebruikt gewoon eerst dat shampoo en dan de cremespoeling.
En dan als je uit de douche komt maak je je haar ietsje droger dathet niet meer druipt. En dan dat serum erin en gewoon laten opdrogen.
En als je het dan gaat stylen de volgende ochtend, zit het beter, is het gladder enz.
Bedankt! Maar ik begrijp dus dat je dat serum niet ipv gel ofzo kunt gebruiken?
  zondag 23 april 2006 @ 18:27:33 #144
2735 Aarti
pi_37220398
quote:
Op zondag 23 april 2006 18:05 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Bedankt! Maar ik begrijp dus dat je dat serum niet ipv gel ofzo kunt gebruiken?
Klopt, het is geen versteviger of zo.
Daar hebben ze wel weer andere producten voor, stap 4
pi_37220802
quote:
Op zondag 23 april 2006 18:27 schreef Aarti het volgende:

[..]

Klopt, het is geen versteviger of zo.
Daar hebben ze wel weer andere producten voor, stap 4
Ja ok, goed, bedankt voor de info, ik vind je idd best aardig
  zondag 23 april 2006 @ 18:43:50 #146
2735 Aarti
pi_37220896
quote:
Op zondag 23 april 2006 18:41 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Ja ok, goed, bedankt voor de info, ik vind je idd best aardig
haha, je zou de eerste zijn

Ik gebruik de hele serie nu ongeveer een jaar, en je doet er dus best zuinig mee. Ik heb zelf haar tot op mn heupen, en heb ongeveer een half jaar gedaan met 1 fles
pi_37237149
Als ik zo dit topic lees, wil ik ook wel zo'n CHI tang!
Is er iemand die naar aanleiding van dit topic de tang heeft aangeschaft? Zo ja, hoe zijn de resultaten?
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
pi_37246312
quote:
Op maandag 24 april 2006 10:09 schreef Serendips het volgende:
Als ik zo dit topic lees, wil ik ook wel zo'n CHI tang!
Is er iemand die naar aanleiding van dit topic de tang heeft aangeschaft? Zo ja, hoe zijn de resultaten?
Niet n.a.v. dit topic maar naar aanleiding van de Chi-tang heb ik wel in dit topic geplaatst!

En: hij is echt superfijn. Het pluizigste haar wordt nog zacht en steil volgens mij (als ik naar mijn eigen haar kijk)... Ik heb eerder een Carmen gehad en die deed het matig, was ook maar 30 euro. Verschil is echt heel erg duidelijk te merken. Ik kan hem iedereen aanraden!
  † In Memoriam † maandag 24 april 2006 @ 15:47:46 #149
7074 moussy
kuttekop
pi_37246744
Ik heb een babyliss uit het jaar 0, maar die maakt ook mijn dikke kroes steil en zacht. en toch wil ik wel een chi, iig uitproberen
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_37248627
quote:
Op maandag 24 april 2006 15:47 schreef moussy het volgende:
Ik heb een babyliss uit het jaar 0, maar die maakt ook mijn dikke kroes steil en zacht. en toch wil ik wel een chi, iig uitproberen
Dan ga je eens naar Cosmo kappers, die maken je kapsel steil met zon tang. voor een paar euro, kun je gelijk zien hoe het bevalt. Of je leent er één van een vriendin?
Lang haar to get eunt!
  maandag 24 april 2006 @ 18:11:32 #151
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_37251224
quote:
Op maandag 24 april 2006 15:32 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

Niet n.a.v. dit topic maar naar aanleiding van de Chi-tang heb ik wel in dit topic geplaatst!

En: hij is echt superfijn. Het pluizigste haar wordt nog zacht en steil volgens mij (als ik naar mijn eigen haar kijk)... Ik heb eerder een Carmen gehad en die deed het matig, was ook maar 30 euro. Verschil is echt heel erg duidelijk te merken. Ik kan hem iedereen aanraden!
Weet iemand waar die dingen te koop zijn, en *relatief* goedkoop? Ik wil ook een CHI!
pi_37251355
quote:
Op maandag 24 april 2006 18:11 schreef Cutebutpsycho het volgende:

[..]

Weet iemand waar die dingen te koop zijn, en *relatief* goedkoop? Ik wil ook een CHI!
Ik heb hem in Oosterhout gekocht (Vipsalon) voor ik geloof 110 euro... ik heb de regular size, maar alle maten zijn even duur geloof ik. Regular is gewoon handig voor halflang haar. Ik heb geen idee of ze hier in NL nog ergens goedkoper zijn, in Amerika geloof ik wel. Maar met shippingcosts enz. zal het dan toch misschien even duur zijn omdat naar NL te laten overkomen, plus als er iets mis is dan ruil je het niet zo snel

Je hebt altijd levenslange garantie op de Chi tang. Moet je hem dus niet bij een particulier op Marktplaats kopen
  maandag 24 april 2006 @ 19:39:43 #153
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_37253814
Je kunt ze kopen op www.haarshop.nl.
pi_37253926
quote:
Op maandag 24 april 2006 19:39 schreef Aventura het volgende:
Je kunt ze kopen op www.haarshop.nl.
Issie wel 150 euro... echt niet de goedkoopste van NL...
pi_37260951
ik heb zelf heel krullend pluizig haar. Nadat ik mijn haar gewassen en het is opgedroogd staat het echt alle kanten op. Als ik die stijltang gebruik, wordt dan elk soort haar steil? En hoelang blijft dit?
pi_37261728
quote:
Op maandag 24 april 2006 22:16 schreef ryan_atwood het volgende:
ik heb zelf heel krullend pluizig haar. Nadat ik mijn haar gewassen en het is opgedroogd staat het echt alle kanten op. Als ik die stijltang gebruik, wordt dan elk soort haar steil? En hoelang blijft dit?
Ja, en het blijft zo totdat het nat wordt (ook een beetje bij heel vochtig weer buiten kan het een beetje pluizen)
pi_37289383
quote:
Op maandag 24 april 2006 22:32 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

Ja, en het blijft zo totdat het nat wordt (ook een beetje bij heel vochtig weer buiten kan het een beetje pluizen)
oh, ok. dus dan moet je dat elke dag opnieuw doen? evan uitgaande dat je elke dag onder de douche ga.
hmm. nou ik kan het een keertje proberen
  † In Memoriam † dinsdag 25 april 2006 @ 20:02:00 #158
7074 moussy
kuttekop
pi_37290219
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 19:42 schreef ryan_atwood het volgende:

[..]

oh, ok. dus dan moet je dat elke dag opnieuw doen? evan uitgaande dat je elke dag onder de douche ga.
ja
pi_37290463
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 19:42 schreef ryan_atwood het volgende:

[..]

Ik ga ook elke dag onder de douche maar je kan een badmuts ofzo kopen zodat je haar niet elke dag nat wordt? Elke dag je haar wassen is echt niet nodig hoor...
pi_37298484
Kun je die tang ook gebruiken als je je haar niet gewassen hebt? Dus op droog haar...?
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
pi_37302280
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 23:34 schreef Serendips het volgende:
Kun je die tang ook gebruiken als je je haar niet gewassen hebt? Dus op droog haar...?
Het kan wel, alleen als je haar wat vetter is dan wordt het een beetje sliertig... maar ik heb zonet ook ff snel de linkerkant van mijn haar bijgesteild want daar zat een knak in
  woensdag 26 april 2006 @ 07:36:43 #162
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_37302359
Sebastian heeft een straightner die echt super werkt en je haar prachtig glanzend en kaarsrecht maakt...ook als je flinke krullen hebt.

Je smeert de op conditioner lijkende substantie in je haar en droogt het dan met de fohn...erg grappig ook, want het spul reageert met de hitte van de fohn en dan krijg je kleine rookwolkjes
Dat is de bedoeling ook overigens.

Als je haar droog is ( uiteraard wel met borstel drogen ) is het glad en glanzend

Super spul!
Blijft ook een dag of 2/3 steil trouwens..en dat is aanzienlijk vriendelijker voor je haar dan de doorsnee straight spulletjes of de stijltang elke dag
  † In Memoriam † woensdag 26 april 2006 @ 11:59:13 #163
7074 moussy
kuttekop
pi_37307288
Ik zie straks door de tangen de krullen niet meer Ik mag nml voor mijn verjaardag een "echte" uitzoeken, die ik dan van mn ouders krijg, maar ik zou echt niet weten welke Ik ga eens googlen op die van Sebastian.
pi_37439306
quote:
Op woensdag 26 april 2006 11:59 schreef moussy het volgende:
Ik zie straks door de tangen de krullen niet meer Ik mag nml voor mijn verjaardag een "echte" uitzoeken, die ik dan van mn ouders krijg, maar ik zou echt niet weten welke Ik ga eens googlen op die van Sebastian.
Volgens mij gaat het om de Sebastian straightner, een substantie voor in je haar, en niet om een tang...
  zondag 30 april 2006 @ 23:14:41 #165
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_37440960
Volgens mij is iedereen hier unaniem voor de CHI hoor
pi_37441132
quote:
Op zondag 30 april 2006 23:14 schreef Aventura het volgende:
Volgens mij is iedereen hier unaniem voor de CHI hoor
...en als je het nog niet bent, dan word je het wel...
  vrijdag 5 mei 2006 @ 16:44:43 #167
125688 sweet-lady
as sweet as i can be
pi_37580514
ik heb vanmezelf ook haar met een slag erin erg vervelend want je kan er niks mee. nou heb ik ook van alles geprobeerd en niks hielp dus 6 maanden geleden toch maar een stijltang gekocht en moet zeggen ben er dik tevereden mee zolang ik me haar niet nat maak blijft het stijl tot wel 5 dagen echt super. raad je wel aan als je een stijltang gaat kopen koop er 1 met kramische platen alles wat dat niet heeft is erg slecht voor je haar. je betaald er wel wat meer voor maar is wel beter voor je haar en het stijlt beter
>>>>>>>SEE YOU AT FOK<<<<<<<<
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')