Das toch niet voor jongens? 0_0quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:13 schreef KinkyGiraf het volgende:
Nou, geen enkele shampoo heeft daarvoor bij mij geholpen... steiltang is het beste!
Alsof een kinky giraf geen meisje kan zijn....quote:
De zijde pompt vocht in je haar. Steiltang wordt heet met resultaat: vocht uit je haar, droog haar. Door de zijde te gebruiken voorkom je dat je haar uitdroogt. Ik zie soms de rook eraf komen als ik net zijde in mijn haar heb gedaan. Maar het helpt ook tegen pluizig haar inderdaad. Dus als het toch fijn is, waarom zou je het niet gebruiken? Is inderdaad wel duur. Misschien bereik je hetzelfde effect met een beetje mousse?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:18 schreef Cutebutpsycho het volgende:
....
Mocht het alleen voor straighten bedoeld zijn dan ga ik nl. snel wat anders gebruiken, want dan is't wel heel erg duur.![]()
?quote:Op woensdag 19 april 2006 07:30 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Alsof een kinky giraf geen meisje kan zijn....
Je schreef: da's toch niet voor jongens, nou dat ben ik dan ook niet...quote:
Hoeveel en welk gedeelte van je haar laat je uitdunnen dan? En hoe kan het dan weer dikker lijken daarna?quote:Op woensdag 19 april 2006 18:41 schreef moon1702 het volgende:
hier ook ééntje met hetzelfde probleem, superdik haar dat zowat alle kanten opspringt dus helemaal niet los te dragen. Sinds vorige week heb ik de babyliss wet n dry steiltang en het is al heel wat beter! Vanmiddag heb ik nog even dat spul van l'oréal, hot straight gehaald en dat test ik straks ook maar even.
Ik laat mijn haar ook altijd uitdunnen bij de kapper en dan is het even beter, tot na de volgende wasbeurt, dan lijkt het weer even dik.
Omdat volume wel leuk is maar krullen ook onbedoelde kanten uitgaan. En daarin nogal vasthoudend zijn.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:09 schreef Nuna het volgende:
Hmm, waarom willen jullie allemaal zo graag steil haar?![]()
Ik wil niet per se steil haar, maar wel mooi glad haarquote:Op donderdag 20 april 2006 15:09 schreef Nuna het volgende:
Hmm, waarom willen jullie allemaal zo graag steil haar?![]()
Haha ja. Alleen áls ik krullen heb, dan zijn ze er binnen een uur al weer uitquote:Op donderdag 20 april 2006 15:31 schreef -Dries- het volgende:
Laat me raden, jij wilt krullen en hebt steil haar?
De kapper dunt mijn haar elke keer uit als ik ga, hoeveel dat precies is dat weet ik niet hoor.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:34 schreef Suikerkwekje het volgende:
[..]
Hoeveel en welk gedeelte van je haar laat je uitdunnen dan? En hoe kan het dan weer dikker lijken daarna?
Dat had ik dus vanmiddag bij de kapperquote:Op woensdag 19 april 2006 08:53 schreef Lindatje het volgende:
Ik zie soms de rook eraf komen als ik net zijde in mijn haar heb gedaan.
Dat over die verf, geldt dat ook voor die tangen?quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:27 schreef Suikerkwekje het volgende:
Je kunt tegenwoordig ook bij o.a. de Cosmo kapper een steilpermanent nemen. Voorwaarde is wel dat je geen geverfd haar mag hebben, want dan gaat het haar helemaal kapot.
Kosten: volgens mij ¤ 90..........
wat is dat precies?quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:27 schreef Suikerkwekje het volgende:
Je kunt tegenwoordig ook bij o.a. de Cosmo kapper een steilpermanent nemen. Voorwaarde is wel dat je geen geverfd haar mag hebben, want dan gaat het haar helemaal kapot.
Kosten: volgens mij ¤ 90..........
Nee volgens mij niet. Dat van mij is ook geverfd. Het is natuurlijk altijd slechter voor je haar, maar niet heel erg ofzoquote:Op vrijdag 21 april 2006 07:39 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Dat over die verf, geldt dat ook voor die tangen?
klinkt goed, en niet duur!!quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:04 schreef Suikerkwekje het volgende:
[..]
Je haar wordt permanent steil gemaakt... Ik weet niet hoe ze dat doen
neequote:Op vrijdag 21 april 2006 12:22 schreef sitting_elfling het volgende:
steil haar?? zoals steil omhoog?
[afbeelding]
Niet als je gemillimeterd haar hebtquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:54 schreef ryan_atwood het volgende:
zo'n stijltang is dat nou ook wat voor jongens??
Dat kan haast niet. Gaat het niet om 15 juni 2000? guldensquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:47 schreef Suikerkwekje het volgende:
Ik heb even op google gezocht en ik zag dit:
"Hallo, Ik ben er achter gekomen dat de cosmokapper sinds 15 juni, je haar permantent steil kunnen maken. Ik zou zeggen bel even met een vestiging bij jou in de buurt. Het is wel duur Euro 250,- maar het is wel permanent, het moet er namelijk uitgroeien en niet met chemische stoffen. succes gr. Malt"
Bron: http://www.trendystyle.net/beauty/forum2/steil_haar.html
250 is wel wat duurder dan ik dacht... :S
klopt, je gebruikt gewoon eerst dat shampoo en dan de cremespoeling.quote:Op zondag 23 april 2006 12:20 schreef -Dries- het volgende:
http://www.johnfrieda.co.uk/products/?typeId=47&productId=730&rangeId=128
Dat wil dus gaan kopen, maar de beschrijving is vaag. Dus ik moet na dat ik mijn shampoo heb gebruikt en heb uitgespoeld, de conditioner in mijn haar doen en dat dan wéér uitspoelen? Eigenlijk dus gewoon een soort van 2 shampoos achter elkaar?
Verder is stap 3 van het plan:
http://www.johnfrieda.co.uk/products/?typeId=136&productId=260&rangeId=128
Moet je dit gewoon hetzelfde gebruiken als gel/wax?
En moeten al die stappen perse achter elkaar? Want meestal was ik mijn haar 's avonds en style ik het 's morgens met gelwax
Bedankt! Maar ik begrijp dus dat je dat serum niet ipv gel ofzo kunt gebruiken?quote:Op zondag 23 april 2006 17:56 schreef Aarti het volgende:
[..]
klopt, je gebruikt gewoon eerst dat shampoo en dan de cremespoeling.
En dan als je uit de douche komt maak je je haar ietsje droger dathet niet meer druipt. En dan dat serum erin en gewoon laten opdrogen.
En als je het dan gaat stylen de volgende ochtend, zit het beter, is het gladder enz.
Klopt, het is geen versteviger of zo.quote:Op zondag 23 april 2006 18:05 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Bedankt! Maar ik begrijp dus dat je dat serum niet ipv gel ofzo kunt gebruiken?
Ja ok, goed, bedankt voor de info, ik vind je idd best aardigquote:Op zondag 23 april 2006 18:27 schreef Aarti het volgende:
[..]
Klopt, het is geen versteviger of zo.
Daar hebben ze wel weer andere producten voor, stap 4
haha, je zou de eerste zijnquote:Op zondag 23 april 2006 18:41 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ja ok, goed, bedankt voor de info, ik vind je idd best aardig
Niet n.a.v. dit topic maar naar aanleiding van de Chi-tang heb ik wel in dit topic geplaatst!quote:Op maandag 24 april 2006 10:09 schreef Serendips het volgende:
Als ik zo dit topic lees, wil ik ook wel zo'n CHI tang!
Is er iemand die naar aanleiding van dit topic de tang heeft aangeschaft? Zo ja, hoe zijn de resultaten?
Dan ga je eens naar Cosmo kappers, die maken je kapsel steil met zon tang. voor een paar euro, kun je gelijk zien hoe het bevalt. Of je leent er één van een vriendin?quote:Op maandag 24 april 2006 15:47 schreef moussy het volgende:
Ik heb een babyliss uit het jaar 0, maar die maakt ook mijn dikke kroes steil en zacht. en toch wil ik wel een chi, iig uitproberen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |