abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37079747
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 22:13 schreef KinkyGiraf het volgende:
Nou, geen enkele shampoo heeft daarvoor bij mij geholpen... steiltang is het beste!
Das toch niet voor jongens? 0_0
  dinsdag 18 april 2006 @ 22:50:01 #102
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_37080034
ik gebruik John Frieda Anti Frizz (oid), en ik merk wel dat mn haar er zachter en gladder van wordt. Ook Rehab en Retread van Lush helpen bij het steilmaken
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_37086272
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 22:44 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Das toch niet voor jongens? 0_0
Alsof een kinky giraf geen meisje kan zijn....
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
  woensdag 19 april 2006 @ 08:53:48 #104
146425 Lindatje
Appeltje voor de dorst
pi_37086943
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 22:18 schreef Cutebutpsycho het volgende:
....

Mocht het alleen voor straighten bedoeld zijn dan ga ik nl. snel wat anders gebruiken, want dan is't wel heel erg duur.
De zijde pompt vocht in je haar. Steiltang wordt heet met resultaat: vocht uit je haar, droog haar. Door de zijde te gebruiken voorkom je dat je haar uitdroogt. Ik zie soms de rook eraf komen als ik net zijde in mijn haar heb gedaan. Maar het helpt ook tegen pluizig haar inderdaad. Dus als het toch fijn is, waarom zou je het niet gebruiken? Is inderdaad wel duur. Misschien bereik je hetzelfde effect met een beetje mousse?
Lind@tje - aka - Peanuts - aka - Plurkske - aka - Linnie - aka - Poebeliewoepsie
Wat nou?
pi_37102143
Ik heb precies hetzelfde probleem als de beginner van deze topic. Dik haar met een slag erin. Ik heb sinds een half jaar een keramische steiltang, en ik gebruik ook van dat zijde. Werkt echt super goed!

In het begin doe je er misschien wel lang over om het helemaal steil te krijgen, maar het gaat me steeds sneller en beter af.

Ik ga binnenkort mijn haar uitdunnen bij de kapper. Volgens mij kan ik dan beter model in mn haar krijgen, en dan is het tenminste niet zo'n dik 'plakaat' haar. Duss ben benieuwd!
pi_37102983
hier ook ééntje met hetzelfde probleem, superdik haar dat zowat alle kanten opspringt dus helemaal niet los te dragen. Sinds vorige week heb ik de babyliss wet n dry steiltang en het is al heel wat beter! Vanmiddag heb ik nog even dat spul van l'oréal, hot straight gehaald en dat test ik straks ook maar even.
Ik laat mijn haar ook altijd uitdunnen bij de kapper en dan is het even beter, tot na de volgende wasbeurt, dan lijkt het weer even dik.
pi_37104096
quote:
Op woensdag 19 april 2006 07:30 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

Alsof een kinky giraf geen meisje kan zijn....
?
pi_37104749
Ik gebruik nu John Frieda Frizz Ease Hair Serum Extra strong (^_^) en het is GE-WEL-DIG! Enige wat ik nu nog hoeft te doen is mijn haar te stylen met een stijltang (dus dat het naar binnen krult ipv alle kanten op) en that's it.

Ik ben FAN!!!!
pi_37106236
quote:
Op woensdag 19 april 2006 19:14 schreef -Dries- het volgende:

[..]

?
Je schreef: da's toch niet voor jongens, nou dat ben ik dan ook niet...
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
pi_37110396
bij mij werkt alleen de stijltang. Ben alleen bang dat mn haren eraan kapot gaan omdat ik het 2 keer per week gebruik om mn haren totaal te stijlen.

Heb het ook paar keer met föhn geprobeerd, maar omdat mn haar zo dik is, werd het er niet mooier op. Terwijl het met de stijltang wel mooi natuurlijk uitziet
  woensdag 19 april 2006 @ 22:12:44 #111
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_37110530
Heb nu geen tijd om het topic te lezen, maar ik heb aardig wat kroes uit m'n haar gekregen door Lush "Jungle" shampoo. Het was een aangename en onverwachte bijwerking van het spul
Vampire Romance O+
pi_37110722
Door Jungle is mijn haar alleen maar beter doorkambaar..krullen en dikte blijft erg
pi_37114027
John Frieda dus.. kzal es kijken
  donderdag 20 april 2006 @ 08:33:58 #114
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_37118140
Ik heb het topic gelezen. Ik wil ook zo'n tang.
Vampire Romance O+
pi_37120432
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:41 schreef moon1702 het volgende:
hier ook ééntje met hetzelfde probleem, superdik haar dat zowat alle kanten opspringt dus helemaal niet los te dragen. Sinds vorige week heb ik de babyliss wet n dry steiltang en het is al heel wat beter! Vanmiddag heb ik nog even dat spul van l'oréal, hot straight gehaald en dat test ik straks ook maar even.
Ik laat mijn haar ook altijd uitdunnen bij de kapper en dan is het even beter, tot na de volgende wasbeurt, dan lijkt het weer even dik.
Hoeveel en welk gedeelte van je haar laat je uitdunnen dan? En hoe kan het dan weer dikker lijken daarna?
pi_37128568
Hmm, waarom willen jullie allemaal zo graag steil haar?
pi_37129201
Laat me raden, jij wilt krullen en hebt steil haar?
  donderdag 20 april 2006 @ 15:34:56 #118
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_37129290
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:09 schreef Nuna het volgende:
Omdat volume wel leuk is maar krullen ook onbedoelde kanten uitgaan. En daarin nogal vasthoudend zijn.

Daarbij is los haar ook wel eens leuk en dat gaat niet goed met krullen.
Vampire Romance O+
pi_37129827
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:09 schreef Nuna het volgende:
Ik wil niet per se steil haar, maar wel mooi glad haar ik kan met de Chi tang nog steeds een mooie slag maken of plukjes verschillende kanten opsteilen, en als ik dat niet doe en mijn haar gewoon laat opdrogen, dan is het pluizig en met een "ongecontroleerde" slag erin Dus een steiltang maakt je haar steil maar je kunt je haar er ook heel goed mee stylen...

(vandaar de discussie steiltang of stijltang )

Als ik mooie krullen had zou ik dat ook supermooi vinden probleem is alleen dat de meeste mensen niet dé perfecte krullen hebben of dé perfecte steile haren..........
pi_37129844
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:31 schreef -Dries- het volgende:
Laat me raden, jij wilt krullen en hebt steil haar?
Haha ja. Alleen áls ik krullen heb, dan zijn ze er binnen een uur al weer uit Zo steil haar heb ik. Maar goed, steil haar heeft ook wel zijn voordelen. Zo hoef ik nooit mijn haar in olie te dippen omdat het zo pluizig is. Fohnen kan ook gewoon.
pi_37130007
Nou, ik heb John Frieda anti frizz shampoo gekocht, ik ben benieuwd
pi_37132738
quote:
Op donderdag 20 april 2006 10:34 schreef Suikerkwekje het volgende:

[..]

Hoeveel en welk gedeelte van je haar laat je uitdunnen dan? En hoe kan het dan weer dikker lijken daarna?
De kapper dunt mijn haar elke keer uit als ik ga, hoeveel dat precies is dat weet ik niet hoor.
Ik heb gewoon superveel volume in mijn haar en daardoor staat het na het wassen altijd zo dik. Als ik van bij de kapper kom is dat niet zo omdat hij er allerlei producten opdoet, het mooi rechttrekt en het uitdunt.
pi_37134607
quote:
Op woensdag 19 april 2006 08:53 schreef Lindatje het volgende:

Ik zie soms de rook eraf komen als ik net zijde in mijn haar heb gedaan.
Dat had ik dus vanmiddag bij de kapper

Man vragen 'uh, hoort dat?'. Zij uitleggen (aan mij) dat dat komt doordat ze er eerst een goed verzorgingsproduct in heeft gedaan. Die rook ontstaat omdat dat het verzorginsproduct is wat verbrandt, zou je er geen verzorgingsproduct in doen/hebben gedaan, dan verbrandt je haar dus .

Welke steiltang gebruik jij overigens?
Heb zelf de Carmen Thermo Ceramic (niet zo duur), maar vind hem niet zo geweldig. Of misschien moet ik gewoon nog wat meer oefenen, dat kan ook.
pi_37134843
En al die troep werkt bij mij gewoon niet, Anti frizz dit (ok, beetje), conditioners hier, creméspoeling daar en beetje motregen en ik heb weer slag.

Ga het nu maar misschien (eerst nog kijken of het mij beter bevalt, lijkt mij wel beter voor mijn haar, die toch al 5 jaar oha oud schijnt te zijn ) bij de wat duurdere kappersproducten houden.

Af en toe steilen, als het lukt en zin in heb en als ik krullen wil, doe ik mijn kop omlaag, schudden, wat haarlak en klaar .
pi_37148979
Je kunt tegenwoordig ook bij o.a. de Cosmo kapper een steilpermanent nemen. Voorwaarde is wel dat je geen geverfd haar mag hebben, want dan gaat het haar helemaal kapot.
Kosten: volgens mij ¤ 90..........
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')