Das toch niet voor jongens? 0_0quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:13 schreef KinkyGiraf het volgende:
Nou, geen enkele shampoo heeft daarvoor bij mij geholpen... steiltang is het beste!
Alsof een kinky giraf geen meisje kan zijn....quote:
De zijde pompt vocht in je haar. Steiltang wordt heet met resultaat: vocht uit je haar, droog haar. Door de zijde te gebruiken voorkom je dat je haar uitdroogt. Ik zie soms de rook eraf komen als ik net zijde in mijn haar heb gedaan. Maar het helpt ook tegen pluizig haar inderdaad. Dus als het toch fijn is, waarom zou je het niet gebruiken? Is inderdaad wel duur. Misschien bereik je hetzelfde effect met een beetje mousse?quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:18 schreef Cutebutpsycho het volgende:
....
Mocht het alleen voor straighten bedoeld zijn dan ga ik nl. snel wat anders gebruiken, want dan is't wel heel erg duur.![]()
?quote:Op woensdag 19 april 2006 07:30 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Alsof een kinky giraf geen meisje kan zijn....
Je schreef: da's toch niet voor jongens, nou dat ben ik dan ook niet...quote:
Hoeveel en welk gedeelte van je haar laat je uitdunnen dan? En hoe kan het dan weer dikker lijken daarna?quote:Op woensdag 19 april 2006 18:41 schreef moon1702 het volgende:
hier ook ééntje met hetzelfde probleem, superdik haar dat zowat alle kanten opspringt dus helemaal niet los te dragen. Sinds vorige week heb ik de babyliss wet n dry steiltang en het is al heel wat beter! Vanmiddag heb ik nog even dat spul van l'oréal, hot straight gehaald en dat test ik straks ook maar even.
Ik laat mijn haar ook altijd uitdunnen bij de kapper en dan is het even beter, tot na de volgende wasbeurt, dan lijkt het weer even dik.
Omdat volume wel leuk is maar krullen ook onbedoelde kanten uitgaan. En daarin nogal vasthoudend zijn.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:09 schreef Nuna het volgende:
Hmm, waarom willen jullie allemaal zo graag steil haar?![]()
Ik wil niet per se steil haar, maar wel mooi glad haarquote:Op donderdag 20 april 2006 15:09 schreef Nuna het volgende:
Hmm, waarom willen jullie allemaal zo graag steil haar?![]()
Haha ja. Alleen áls ik krullen heb, dan zijn ze er binnen een uur al weer uitquote:Op donderdag 20 april 2006 15:31 schreef -Dries- het volgende:
Laat me raden, jij wilt krullen en hebt steil haar?
De kapper dunt mijn haar elke keer uit als ik ga, hoeveel dat precies is dat weet ik niet hoor.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:34 schreef Suikerkwekje het volgende:
[..]
Hoeveel en welk gedeelte van je haar laat je uitdunnen dan? En hoe kan het dan weer dikker lijken daarna?
Dat had ik dus vanmiddag bij de kapperquote:Op woensdag 19 april 2006 08:53 schreef Lindatje het volgende:
Ik zie soms de rook eraf komen als ik net zijde in mijn haar heb gedaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |