Weet iemand waar die dingen te koop zijn, en *relatief*quote:Op maandag 24 april 2006 15:32 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Niet n.a.v. dit topic maar naar aanleiding van de Chi-tang heb ik wel in dit topic geplaatst!
En: hij is echt superfijn. Het pluizigste haar wordt nog zacht en steil volgens mij (als ik naar mijn eigen haar kijk)... Ik heb eerder een Carmen gehad en die deed het matig, was ook maar 30 euro. Verschil is echt heel erg duidelijk te merken. Ik kan hem iedereen aanraden!
Ik heb hem in Oosterhout gekocht (Vipsalon) voor ik geloof 110 euro... ik heb de regular size, maar alle maten zijn even duur geloof ik. Regular is gewoon handig voor halflang haar. Ik heb geen idee of ze hier in NL nog ergens goedkoper zijn, in Amerika geloof ik wel. Maar met shippingcosts enz. zal het dan toch misschien even duur zijn omdat naar NL te laten overkomen, plus als er iets mis is dan ruil je het niet zo snelquote:Op maandag 24 april 2006 18:11 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Weet iemand waar die dingen te koop zijn, en *relatief*goedkoop? Ik wil ook een CHI!
![]()
Issie wel 150 euro... echt niet de goedkoopste van NL...quote:
Ja, en het blijft zo totdat het nat wordt (ook een beetje bij heel vochtig weer buiten kan het een beetje pluizen)quote:Op maandag 24 april 2006 22:16 schreef ryan_atwood het volgende:
ik heb zelf heel krullend pluizig haar. Nadat ik mijn haar gewassen en het is opgedroogd staat het echt alle kanten op. Als ik die stijltang gebruik, wordt dan elk soort haar steil? En hoelang blijft dit?
oh, ok. dus dan moet je dat elke dag opnieuw doen? evan uitgaande dat je elke dag onder de douche ga.quote:Op maandag 24 april 2006 22:32 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ja, en het blijft zo totdat het nat wordt (ook een beetje bij heel vochtig weer buiten kan het een beetje pluizen)
jaquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:42 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
oh, ok. dus dan moet je dat elke dag opnieuw doen? evan uitgaande dat je elke dag onder de douche ga.
hmm. nou ik kan het een keertje proberen
Ik ga ook elke dag onder de douchequote:Op dinsdag 25 april 2006 19:42 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
oh, ok. dus dan moet je dat elke dag opnieuw doen? evan uitgaande dat je elke dag onder de douche ga.
hmm. nou ik kan het een keertje proberen
Het kan wel, alleen als je haar wat vetter is dan wordt het een beetje sliertig... maar ik heb zonet ook ff snel de linkerkant van mijn haar bijgesteildquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:34 schreef Serendips het volgende:
Kun je die tang ook gebruiken als je je haar niet gewassen hebt? Dus op droog haar...?
Volgens mij gaat het om de Sebastian straightner, een substantie voor in je haar, en niet om een tang...quote:Op woensdag 26 april 2006 11:59 schreef moussy het volgende:
Ik zie straks door de tangen de krullen niet meerIk mag nml voor mijn verjaardag een "echte" uitzoeken, die ik dan van mn ouders krijg, maar ik zou echt niet weten welke
Ik ga eens googlen op die van Sebastian.
...en als je het nog niet bent, dan word je het wel...quote:Op zondag 30 april 2006 23:14 schreef Aventura het volgende:
Volgens mij is iedereen hier unaniem voor de CHI hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |