abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24375395
Ik heb wat op internet gezocht over keramische steilltangen en zag dat er verschillende merken zijn. Maar wil toch even weten hoe de meningen hier verdeeld zijn. Maakt het uit wat voor merk je koopt? Of als het maar keramisch is? Ik heb namelijk veel positieve reacties gelezen over de remington steiltang met een teflon laag. Dan blijft je haar er niet aan plakken. Een steiltang van babyliss is even duur, dat is dan weer een bekend merk. Wie heeft een steiltang, van wat voor merk is het en waar heb je hem gekocht?
pi_24375679
Ik heb een keramische steiltang van Carmen en ben er wel tevreden over. Volgens mij zit er ook niet zoveel verschil tussen de merken .

Ik heb 'm bij de Bijenkorf geloof ik gekocht.

[ Bericht 7% gewijzigd door Mylene op 03-01-2005 18:31:38 ]
  maandag 3 januari 2005 @ 18:16:33 #3
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_24375934
Hier zijn ook andere topics over, dus even zoeken voor meer ervaringen
Zelf heb ik net als Schatje de Carmen en ben er erg tevreden over.

Edit: gekocht bij IT'S maar ook verkrijgbaar bij de Kijkshop.
pi_24376248
ik overweeg ook om een te kopen. Weet niet welke.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_24376409
welk model hebben jullie van Carmen?
pi_24377395
Ik had die van carmen maar daar was ik niet zo tevreden over, nu heb ik remington met keramische platen en die is
La vie en Rose
pi_24386458
Ik ga denk ook die van remington kopen. Die lijkt me toch beter, omdat die van Carmen iets te goedkoop is. Een tijdje terug waren ze nog over de 100 euro, daarom vind ik 40 euro nu niet te veel.
pi_24389514
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 08:11 schreef Chayenn het volgende:
Ik ga denk ook die van remington kopen. Die lijkt me toch beter, omdat die van Carmen iets te goedkoop is. Een tijdje terug waren ze nog over de 100 euro, daarom vind ik 40 euro nu niet te veel.
Hoeveel kost een remington? er zijn meerdere modellen neem ik aan.
pi_24389715

Ik heb deze van Remington. Met Teflonlaag, dus 2x bescherming. Werkt super, m'n haar is nog steeds gezond na een jaar dagelijks gebruik, en hij kost maar 40 euro bij MediaMarkt (ook wel bij andere winkels verkrijgbaar) .
amokaapjeeh O+
  dinsdag 4 januari 2005 @ 12:32:53 #10
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_24389825
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 08:11 schreef Chayenn het volgende:
Je had je keuze al gemaakt he, bij het starten van dit topic?
De enige reden die je noemt voor het niet kopen van de Carmen is dat je hem te goedkoop vind ( ) terwijl je hierboven twee positieve reacties over de Carmen kunt lezen.

Wat verwacht je van de stijltang? En waarom zou die van Carmen misschien niet goed genoeg zijn? Het is niet dat het een goedkoop vod is ofzo... dus als je even zegt wat je verwacht, kunnen wij misschien iets meer vertellen.
pi_24389859
Hmmm, zat er ook al te denken.
Had er bijna 1 gekocht bij de Cosmo, maar toen (nu anderhalf jaar geleden) was dat ding (overigens geen teflon) bijna 200 euro...
CHI iron heet dat.
Vond ik toch iets teveel van het goede.

Maar zit er toch over te denken...

Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  dinsdag 4 januari 2005 @ 12:38:27 #12
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_24389917
Oja: keramische stijltang
Staat nog veel meer info in over stijltangen

Ik heb zelf deze:

Je kunt er ook wafeltjes mee maken, maar dat valt met mijn haar niet zo op
Groot voordeel van deze Carmen is dat er een soort kammetje omheen zit, zodat je haar altijd recht tussen de tang komt.
Wat voor mij doorslaggevend is geweest om deze te kopen was het feit dat deze met stoom werkt, en dus beter stijl maakt

link
pi_24389979
Ziet er goed uit, Christine.
Ik zal eens gaan neuzen.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_24390126
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 12:26 schreef Coconut het volgende:
[afbeelding]

Ik heb deze van Remington. Met Teflonlaag, dus 2x bescherming. Werkt super, m'n haar is nog steeds gezond na een jaar dagelijks gebruik, en hij kost maar 40 euro bij MediaMarkt (ook wel bij andere winkels verkrijgbaar) .
misschien dat ik deze neem
pi_24391435
ik heb een steiltang van efalock (kappersmerk) ik betaalde er ruim een jaar terug 70 euro voor! werk super snel
maar hebben jullie ook dat je haar er vrij snel vet van wordt!??
ik heb zelf lang haar met slag en krul.
ik baal dat het zo snel vet wordt als ik ben wezen straighten

[ Bericht 0% gewijzigd door chantaldominique op 04-01-2005 14:15:30 ]
pi_24391844
Hmm, ik ben ook op zoek naar een steiltang.
Zo te horen is het verschil in merk niet zo groot, verschillende merken zijn goed.

Ik vind trouwens 40 euro wel veel voor zo'n ding.
pi_24391863
Ik heb ook een Carmen (met verstelbare thermostaat) en daar blijft mijn haar in hangen terwijl ik niet eens echt hard krullend haar heb noch veel klitten. En verder werkt het voor geen meter, ik krijg het nooit steil.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 14:57:39 #18
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_24392309
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 14:33 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik heb ook een Carmen (met verstelbare thermostaat) en daar blijft mijn haar in hangen terwijl ik niet eens echt hard krullend haar heb noch veel klitten. En verder werkt het voor geen meter, ik krijg het nooit steil.
Bij de Carmen die ik heb (zie boven) blijft je haar dus niet erin hangen door de kammetjes. Omdat het met stoom werkt krijg je het best goed stijl
  dinsdag 4 januari 2005 @ 14:59:16 #19
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_24392341
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 14:32 schreef Koningin het volgende:
Hmm, ik ben ook op zoek naar een steiltang.
Zo te horen is het verschil in merk niet zo groot, verschillende merken zijn goed.

Ik vind trouwens 40 euro wel veel voor zo'n ding.
Je hebt ze ook voor rond de 20 euro
De mijne was 30 euro, maar die is ook vaak genoeg in de aanbieding. Gewoon folders in de gaten houden dus.
pi_24392424
Ik heb de Remington S-8100 (niet dat ik dat uit mijn hoofd weet, even gekeken).
Remington is vrij goed op het gebied van haarsteiling.
Er zijn ook een paar minder dure merken, die doen het ook prima eigenlijk!
Ik heb er nog een van Carmen, dacht ik, die is met stoom. Alleen wordt die pas na 15 min. goed warm en die van Remington is na 30 sec. al klaar voor gebruik. Als je haast hebt is dat erg handig!

Je kan bij sommige ook de temperatuur regelen, dat is ook erg handig (hoe heter, des te mooier het wordt, maar des te slechter dat is voor je haar).
pi_24392611
Ik had mijn keuze nog niet gemaakt hoor Christine. Ik neigde gewoon eerder naar de Remington dan naar de Carmen, omdat ik meer positieve reacties over de remington heb gelezen. Zelf heb ik ook meer vertrouwen in de Remington, die ik uiteindelijk nu heb gekocht (model CS3000). Bij de mediamarkt was deze maar 30 euro. Daar zag ik ook de Carmen liggen voor 30 euro, maar toch vond ik deze er goedkoop en onbetrouwbaar uitzien, dat is gewoon een gevoel. Ook heb ik gehoord dat je je haar niet nat mag steilen.
Verder lagen er nog een aantal modellen, maar de meeste hadden smalle keramische platen en dan ben je weer langer bezig... Niet echt de bedoeling.
Ik ben benieuwd, ik heb geen temperatuurregelaar erop zitten, dus geen idee hoe heet dat ding wordt. Ik ga hem vandaag meteen uitproberen en dan horen jullie wel of dat ding een beetje goed werkt.
pi_24392696
Waarom is keramisch zo goed? Ik hoor dit de laatste tijd wel vaker. Wat is er mis met ijzeren plaatjes?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_24414898
hey nog even mijn vraag aan jullie allen!!!
krijgen jullie ook zo''n vet haar door het straighten!?????????ik snap dat je haar dan glad word enz ez
pi_24415030
die remington is echt heel erg fijn! die coconut ook liet zien hij steilt echt zo goed!! veel beter dan een gewone ijzeren steiltang..

maareh, ik denk dat je haar vet wordt doordat je er meer aan zit als je het aan het straighten bent?
Strawberry Flavour..
pi_24415386
quote:
Op maandag 3 januari 2005 18:41 schreef Emel het volgende:
welk model hebben jullie van Carmen?
Carmen CR3090 .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')