Hoeveel kost een remington? er zijn meerdere modellen neem ik aan.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 08:11 schreef Chayenn het volgende:
Ik ga denk ook die van remington kopen. Die lijkt me toch beter, omdat die van Carmen iets te goedkoop is. Een tijdje terug waren ze nog over de 100 euro, daarom vind ik 40 euro nu niet te veel.
Je had je keuze al gemaakt he, bij het starten van dit topic?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 08:11 schreef Chayenn het volgende:
Ik ga denk ook die van remington kopen. Die lijkt me toch beter, omdat die van Carmen iets te goedkoop is. Een tijdje terug waren ze nog over de 100 euro, daarom vind ik 40 euro nu niet te veel.
misschien dat ik deze neemquote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:26 schreef Coconut het volgende:
[afbeelding]
Ik heb deze van Remington. Met Teflonlaag, dus 2x bescherming. Werkt super, m'n haar is nog steeds gezond na een jaar dagelijks gebruik, en hij kost maar 40 euro bij MediaMarkt (ook wel bij andere winkels verkrijgbaar).
Bij de Carmen die ik heb (zie boven) blijft je haar dus niet erin hangen door de kammetjes. Omdat het met stoom werkt krijg je het best goed stijlquote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:33 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik heb ook een Carmen (met verstelbare thermostaat) en daar blijft mijn haar in hangen terwijl ik niet eens echt hard krullend haar heb noch veel klitten. En verder werkt het voor geen meter, ik krijg het nooit steil.
Je hebt ze ook voor rond de 20 euroquote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:32 schreef Koningin het volgende:
Hmm, ik ben ook op zoek naar een steiltang.
Zo te horen is het verschil in merk niet zo groot, verschillende merken zijn goed.
Ik vind trouwens 40 euro wel veel voor zo'n ding.
Carmen CR3090quote:Op maandag 3 januari 2005 18:41 schreef Emel het volgende:
welk model hebben jullie van Carmen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |