quote:Sorry
Op vrijdag 2 januari 2004 15:23 schreef Christine het volgende:
Beetje geduld hoor....Je wacht pas vijf minuten
quote:Heb net al die topics doorgespit maar kan niet vinden waar ze ze verkopen
Op vrijdag 2 januari 2004 15:24 schreef Christine het volgende:
Cola_Light heeft er een.
Het is wel in Tilburg, maar misschien kun je googlen op één van die merken.
nou volgens mij niet hoorquote:Op dinsdag 28 september 2004 11:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
elke fatoenlijke wit/bruingoed zaak heeft ze wel
expert, megapool, harense smid e.d kunnen ze zeker wel leveren, een beetje groot filiaal zal zoiets zeker wel op voorraad hebben, of anders iig kunnen bestellenquote:Op dinsdag 28 september 2004 11:09 schreef -moi- het volgende:
[..]
nou volgens mij niet hoor
zag toevallig 1 bij de etos vorige week voor 25 eurie.. ga em zo halen als ie er nog is
Bij de MediaMarkt kost hij 39,95.quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:11 schreef -moi- het volgende:
die van Remington lijkt me wel goed, heb je die bij de MediaMarkt gehaald? Ik weet zo niet of er hier 1 in de buurt zit.. kan hem wel bij een webwinkel vinden, maar dan wordt het 45 euro (5 euro verzendkosten..)
ja zal best, maar als ik in google keramische steiltang typ, dan komt er; 'Bedoelde je: keramische stijltang'quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:13 schreef Rewimo het volgende:
Zo'n ding heet trouwens een steiltang
iemand gaat deze voor mij halen in Utrechtquote:Op dinsdag 28 september 2004 13:14 schreef Coconut het volgende:
[..]
Bij de MediaMarkt kost hij 39,95.
vandaag was ie uitverkocht bij de mediamarktquote:Op dinsdag 28 september 2004 13:01 schreef Coconut het volgende:
Bij de MediaMarkt hebben ze alle soorten en maten voor fijne prijzen.
Ik heb trouwens degene van Remington. Die heeft ook nog eens een teflon laagje waardoor je haar nog beter beschermt word.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |