Weet je hoe dat heet? Dat heet:quote:
Stamppot Boerenkool met Spinazie?????quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:03 schreef BansheeBoy het volgende:
HeerlijkNet zelfgemaakte stampot met boerenkool en spinazie op, ik ben zekers geïntegreerd, mijn vrouw was er ook over te spreken.
²
quote:Op zondag 20 november 2005 23:05 schreef Loedertje het volgende:
Kan iemand de TT van Medewerksters abortuskliniek aten geaborteerden aanpassen?
BvD.
Donequote:Op zaterdag 19 november 2005 10:00 schreef NorthernStar het volgende:
Mag dit topic een mooie(re) topictitel? -> Antigriepmiddel Tamiflu
Bijvoorbeeld "Antigriepmiddel Tamiflu"
Is wat algemener én heefthoofdletters
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 21 november 2005 18:37 schreef Tarak het volgende:
Kunnen jullie naar deze opmerking kijken, het is niet grappig en ik vind het niet kunnen.
Af en toe een geintje moet kunnen vind ik, en ik maak er niet zoveel, dus wat dat betreft moet dat zeker kunnen denk ik.quote:
lijkt me niet helemaal verwonderlijk dat deze hele affaire in de doofpot word gestopt en alle mogelijke middelen hiervoor worden gebruikt....quote:Op maandag 21 november 2005 23:57 schreef Loedertje het volgende:
wtf.. (SCHOKKENDE BEELDEN)
Als je naar die foto's kijkt ....en dan naar het bericht over die opgepakte medewerkers van die abosrtuskliniek dan heb je bijna beelde bij hetgeen die drie mogelijk hebben gedaan ...
KloWjow het was een bericht onder embargo, heb hier en daar rondgebeld maar hetwas n.a.v. een uitzending die enige weken geleden was opgenomen, de arrestaties kwam na dingen die tijdens het maken van de docu naar boven kwamen, zogenaamde roddels in de kliniek en naar aanleiding daarvan onderzoek waarbij zelfs beeldmateriaal was van de camera-opnames die stiekem werden gemaakt bij de afvalcontainers met operatie-afval.
Het is waar, het stond gisteravond op het ANP (besloten gedeelte)
Vanavond stond het er niet meer (en hoelang het er wel heeft gestaan na het openen van mijn topic hierover weet ik niet, heb na gisteravond pas vanavond weer gekeken omdat ik het nogal vreemd vond dat geen krant of radio/tv-journaal er met een woord over repte.
Nu word ik toch wel nieuwsgierig, eigenlijk dacht ik dat je zat te hoaxen, kan iemand anders dit bevestigen? Er zitten er genoeg mensen met toegang tot het ANP op Fok!.quote:Op maandag 21 november 2005 23:57 schreef Loedertje het volgende:
wtf.. (SCHOKKENDE BEELDEN)
Als je naar die foto's kijkt ....en dan naar het bericht over die opgepakte medewerkers van die abosrtuskliniek dan heb je bijna beelde bij hetgeen die drie mogelijk hebben gedaan ...
KloWjow het was een bericht onder embargo, heb hier en daar rondgebeld maar hetwas n.a.v. een uitzending die enige weken geleden was opgenomen, de arrestaties kwam na dingen die tijdens het maken van de docu naar boven kwamen, zogenaamde roddels in de kliniek en naar aanleiding daarvan onderzoek waarbij zelfs beeldmateriaal was van de camera-opnames die stiekem werden gemaakt bij de afvalcontainers met operatie-afval.
Het is waar, het stond gisteravond op het ANP (besloten gedeelte)
Vanavond stond het er niet meer (en hoelang het er wel heeft gestaan na het openen van mijn topic hierover weet ik niet, heb na gisteravond pas vanavond weer gekeken omdat ik het nogal vreemd vond dat geen krant of radio/tv-journaal er met een woord over repte.
jij bent natuurlijk 1 groot geintjequote:Op maandag 21 november 2005 23:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Af en toe een geintje moet kunnen vind ik, en ik maak er niet zoveel, dus wat dat betreft moet dat zeker kunnen denk ik.²
Nou dat niet.quote:
Ja, nou, sorry hoor. Ik hou wel van jequote:Op maandag 21 november 2005 23:25 schreef Loedertje het volgende:
KlowJow
Jij... die gaat twijfelen aan de integriteit van mij![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |