Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op zondag 20 november 2005 22:39 schreef Bruine_Anjer het volgende:
dit geloof je toch zelf niet.
medewerkers van de abortuskliniek.... neem aan dat het schoonmakers zijn aangezien ik niet kan snappen dat mensen in eeuwige jeugd op die manier geloven ...
dus je wilt de ene onzin vergelijken met idioten-onzinquote:Op zondag 20 november 2005 22:43 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen?
Medici geloven toch ook in reincarnatie, jezus of andere nooit bewezen dingen?
O lekker, dan zou het dus best kunnen dat 1 van die gearresteerden een fokker isquote:Op zondag 20 november 2005 22:45 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Was daar niet een recept voor in CUL?
mjoa!quote:Op zondag 20 november 2005 22:46 schreef __Saviour__ het volgende:
dat is best wel extreem ziek
Klopt.quote:Op zondag 20 november 2005 22:45 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Was daar niet een recept voor in CUL?
Dus schoonmakers zijn geen mensen?quote:Op zondag 20 november 2005 22:39 schreef Bruine_Anjer het volgende:
neem aan dat het schoonmakers zijn aangezien ik niet kan snappen dat mensen in eeuwige jeugd op die manier geloven ...
Aan de ene kant wel, aan de andere kant is het een combinatie van het consumeren van slachtafval en gezondheid.quote:
Kannibalisme is niet goed voor de gezondheid volgens mij, maar goed.quote:Op zondag 20 november 2005 22:55 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, aan de andere kant is het een combinatie van het consumeren van slachtafval en gezondheid.
Het lijkt misschien wel bizar maar heeft de wetenschap ooit het bewezen dat het niet zo is ?
Dat is inderdaad slachtafval van dierenklinieken.quote:Op zondag 20 november 2005 22:57 schreef Crazyivan het volgende:
Anders gaat het toch door kattenvoer enzo?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kuruquote:Op zondag 20 november 2005 22:58 schreef BennyNL het volgende:
wat is daar mis mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |