Medewerksters abortuskliniek aten geaborteerdenquote:Op maandag 21 november 2005 23:26 schreef DR878 het volgende:
Ik ben tijdens het surfen dit tegengekomen :
Het is een dode foetus man. Als het nog leefde oke, maar tis DOOD , dood vlees , het ziet er toch niet uit , ziek zeg
.
Hoezo respectloos?quote:Op maandag 21 november 2005 23:38 schreef fratsman het volgende:
Is het eigenlijk niet gewoon een stukje media-geilheid van de ouders? Eerlijk gezegd vind ik het best respectloos.
Waarom gooien ze dit op internet?quote:Op maandag 21 november 2005 23:44 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hoezo respectloos?
Vergeet even niet dat het zien van deze beelden hele andere emoties oproept bij de verwekkers ervan.
Jij walgt, zij niet..
Ja hey where's the fun in that?quote:Op maandag 21 november 2005 23:43 schreef MissHobje het volgende:
Kon je er niet ff bijzetten dat het om niet volbrachte baby ging ??
dit trekt toch veel meer views!quote:Op maandag 21 november 2005 23:43 schreef MissHobje het volgende:
Kon je er niet ff bijzetten dat het om niet volbrachte baby ging ??
Dude, waar surf jij trouwens?quote:Op maandag 21 november 2005 23:26 schreef DR878 het volgende:
Ik ben tijdens het surfen dit tegengekomen :
etc,..
hoezo menselijk dan?quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:10 schreef Mikkie het volgende:
Vreemd.
Ik wist trouwens niet dat een foetus er al zo 'snel' zo menselijk uitzag.
Anyway, toch wel apart als jezelf zo op de foto zet. Respectloos, maar ook... vreemd. Het lijkt wel alsof ze pronken met hun verlies.
Een typisch geval van naar aandacht hoereren.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:06 schreef Esproc het volgende:
hmm dood topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |