Ja, hoor eens, daar let ik absoluut niet op, BSB.quote:Op maandag 14 november 2005 18:11 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Het ging om een linkse boekhandel met daarvoor een spandoek in de trant van "Verdonk moet doot!".
Ten eerste hebben ministers dertien onderbazen die zich daarmee onledig houden, en ten tweede werkt je achternaam tegen je.quote:
Alle mail van moslims gaat gelijk naar de AIVDquote:
Te vroeg!quote:Op maandag 14 november 2005 18:13 schreef Mutant01 het volgende:
Tuulijk Johan, Tuulijk.
Bedreigingenquote:Op maandag 14 november 2005 18:14 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ten eerste hebben ministers dertien onderbazen die zich daarmee onledig houden, en ten tweede werkt je achternaam tegen je.
Maar misschien bewaren ze hem wel en kom je later nooit meer aan een goede baan wegens bedreigingen, dat kan ook nog natuurlijk.
En gaat daar verloren.quote:Op maandag 14 november 2005 18:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Alle mail van moslims gaat gelijk naar de AIVD.
''U heeft een laag incasseringsvermogen'' kan heel goed ''u overleeft het vast niet als ik op eens echt op u schiet'' betekenen. Ik sluit in ieder geval niets uit, dat is een slechte eigenschap.quote:
quote:Op maandag 14 november 2005 18:16 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
''U heeft een laag incasseringsvermogen'' kan heel goed ''u overleeft het vast niet als ik op eens echt op u schiet'' betekenen. Ik sluit in ieder geval niets uit, dat is een slechte eigenschap.
quote:Een experiment is volgens Donner pas denkbaar als alle illegale coffeeshops zijn gesloten en er geen illegale wietteelt meer is. Maar dan nog is een proef in strijd met internationale afspraken, zei hij.
quote:AMSTERDAM - De twee moslimmannen die op 1 november uit een trein in Amsterdam werden geplukt wegens verdacht terroristisch gedrag, eisen excuses van de politie.
Zet hem eens uit dan.quote:Op maandag 14 november 2005 18:21 schreef Tafkahs het volgende:
het is wel grappig dat je Johan met een enkel zinnetje "aan" of "uit" kan zetten. Valt het jullie ook op?
Ik dacht dat hij afvoeren naar de Congo bedoelde.quote:Op maandag 14 november 2005 18:23 schreef Johan_de_With het volgende:
Nu sta ik dus ''uit.''
met je broek op je knieen is niet uit, Johan...quote:Op maandag 14 november 2005 18:23 schreef Johan_de_With het volgende:
Nu sta ik dus ''uit.''
Nee ophalen bij klanten.quote:Op maandag 14 november 2005 15:19 schreef sizzler het volgende:
Ga je nu nog post rondbrengen?
Goed dan, ''out.'' Maar ik houd niet zo van al die Engelse termen.quote:Op maandag 14 november 2005 18:25 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
met je broek op je knieen is niet uit, Johan...
okee, dan zal ik geen enjoy zeggen, maar bevredig!quote:Op maandag 14 november 2005 18:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Goed dan, ''out.'' Maar ik houd niet zo van al die Engelse termen.
Ik heb nog steeds mijn regenkleding.quote:Op maandag 14 november 2005 18:27 schreef MrX1982 het volgende:
Het is toch belachelijk. Ik moet voor morgen nieuwe oranje post kleding bestellen.
Keurig de bestellijst ingevuld op intranet. Wil ik de order plaatsen zegt die site dat mijn maten niet bekend zijn en dat doorgeven kost 2 werkdagen.
Nou dan geen nieuwe kleding. Kut bedrijf![]()
![]()
Je zou me ook kunnen bedanken.quote:Op maandag 14 november 2005 18:28 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
okee, dan zal ik geen enjoy zeggen, maar bevredig!
waarom doe je zoiets niet in de lente eigenlijk?quote:Op maandag 14 november 2005 18:27 schreef MrX1982 het volgende:
Het is toch belachelijk. Ik moet voor morgen nieuwe oranje post kleding bestellen.
Keurig de bestellijst ingevuld op intranet. Wil ik de order plaatsen zegt die site dat mijn maten niet bekend zijn en dat doorgeven kost 2 werkdagen.
Nou dan geen nieuwe kleding. Kut bedrijf![]()
![]()
Bedankt dat ze spaans spreektquote:Op maandag 14 november 2005 18:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je zou me ook kunnen bedanken.
Ze spreekt Spaans.
Het All-seasons-jack en de cap krijg ik gratis. Is het dan ook mijn eigendom ?quote:Op maandag 14 november 2005 18:29 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik heb nog steeds mijn regenkleding..
Dan moest ik ze maar eens terugbrengen naar die ondankbare honden.quote:Op maandag 14 november 2005 18:32 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het All-seasons-jack en de cap krijg ik gratis. Is het dan ook mijn eigendom ?
Nee, dat is niet uw eigendom. Bedrijfskleding blijft bedrijfseigendom.
Diefstal dus
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | msg = msg + "[i]" ItalicOn = True ElseIf Not Characters(C).Italic And ItalicOn Then ItalicOn = False msg = msg + "[/i]" End If If Characters(C).Underline And Not UnderlineOn Then msg = msg + "[u]" UnderlineOn = True ElseIf Not Characters(C).Underline And UnderlineOn Then UnderlineOn = False msg = msg + "[/u]" End If |
Ach, onderkin of niet, je bent gewoon raar.quote:Op maandag 14 november 2005 18:32 schreef Monidique het volgende:
Ja, die underline werkt niet echt, maar dat is wel een beetje raar.
Ze moeten die kinderen in India aan het werk zetten zodat het in de lente geleverd kan worden.quote:Op maandag 14 november 2005 18:30 schreef Tafkahs het volgende:
waarom doe je zoiets niet in de lente eigenlijk?
Tuurlijk niet. Ik houd mijn oude jas ook.quote:Op maandag 14 november 2005 18:33 schreef Johan_de_With het volgende:
Dan moest ik ze maar eens terugbrengen naar die ondankbare honden.
Dat is tegenwoordig bagger. Zo'n fair trade pakket. Zit er een brief bij dat het pakket niet zo groot is omdat fair trade duurder isquote:Op maandag 14 november 2005 18:34 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik zal het Kerstpakket nog missen.
het edele ambacht van met geirriteerde ogen koper van printplaatjes smelten of asbest van schepen af krabben is reeds lange tijd verleden tijd. Van een vriend begreep ik trouwens dat je Indieers met fluwelen handschoen moet behandelen, een kritische opmerking en die lui schijnen tot op het bot beledigd te zijn.quote:Op maandag 14 november 2005 18:33 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ze moeten die kinderen in India aan het werk zetten zodat het in de lente geleverd kan worden.
Helaas moeten ze nu langer doorwerken omdat ik mijn order niet voor morgen kan plaatsen
En terecht in jouw geval. Ik hoop dat het vol oneetbare biologisch dynamische linzen zit.quote:Op maandag 14 november 2005 18:36 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig bagger. Zo'n fair trade pakket. Zit er een brief bij dat het pakket niet zo groot is omdat fair trade duurder is
De Christen Unie is zeker tegen hoorquote:Op maandag 14 november 2005 18:38 schreef Johan_de_With het volgende:
Euthanasie en abortus in volgende Big Brother
. Ik denk dat ik toch maar op het CDA ga stemmen, als die deze pooiers in de wielen weten te rijden.
Nee, het meest exotische is een Afrikaanse mok. Voor de rest burgerlijke kransjes, chocola en rijst.quote:Op maandag 14 november 2005 18:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
En terecht in jouw geval. Ik hoop dat het vol oneetbare biologisch dynamische linzen zit.
Vorig jaar was het idd een belediging. Ik hoop dit jaar op een trade unfair pakket.quote:Op maandag 14 november 2005 18:38 schreef du_ke het volgende:
En terecht in jouw geval. Ik hoop dat het vol oneetbare biologisch dynamische linzen zit.
Zo zie je maar dat welvaart niet altijd gunstig isquote:Op maandag 14 november 2005 18:36 schreef Tafkahs het volgende:
het edele ambacht van met geirriteerde ogen koper van printplaatjes smelten of asbest van schepen af krabben is reeds lange tijd verleden tijd. Van een vriend begreep ik trouwens dat je Indieers met fluwelen handschoen moet behandelen, een kritische opmerking en die lui schijnen tot op het bot beledigd te zijn.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |