Ja, hoor eens, daar let ik absoluut niet op, BSB.quote:Op maandag 14 november 2005 18:11 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Het ging om een linkse boekhandel met daarvoor een spandoek in de trant van "Verdonk moet doot!".
Ten eerste hebben ministers dertien onderbazen die zich daarmee onledig houden, en ten tweede werkt je achternaam tegen je.quote:
Alle mail van moslims gaat gelijk naar de AIVDquote:
Te vroeg!quote:Op maandag 14 november 2005 18:13 schreef Mutant01 het volgende:
Tuulijk Johan, Tuulijk.
Bedreigingenquote:Op maandag 14 november 2005 18:14 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ten eerste hebben ministers dertien onderbazen die zich daarmee onledig houden, en ten tweede werkt je achternaam tegen je.
Maar misschien bewaren ze hem wel en kom je later nooit meer aan een goede baan wegens bedreigingen, dat kan ook nog natuurlijk.
En gaat daar verloren.quote:Op maandag 14 november 2005 18:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Alle mail van moslims gaat gelijk naar de AIVD.
''U heeft een laag incasseringsvermogen'' kan heel goed ''u overleeft het vast niet als ik op eens echt op u schiet'' betekenen. Ik sluit in ieder geval niets uit, dat is een slechte eigenschap.quote:
quote:Op maandag 14 november 2005 18:16 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
''U heeft een laag incasseringsvermogen'' kan heel goed ''u overleeft het vast niet als ik op eens echt op u schiet'' betekenen. Ik sluit in ieder geval niets uit, dat is een slechte eigenschap.
quote:Een experiment is volgens Donner pas denkbaar als alle illegale coffeeshops zijn gesloten en er geen illegale wietteelt meer is. Maar dan nog is een proef in strijd met internationale afspraken, zei hij.
quote:AMSTERDAM - De twee moslimmannen die op 1 november uit een trein in Amsterdam werden geplukt wegens verdacht terroristisch gedrag, eisen excuses van de politie.
Zet hem eens uit dan.quote:Op maandag 14 november 2005 18:21 schreef Tafkahs het volgende:
het is wel grappig dat je Johan met een enkel zinnetje "aan" of "uit" kan zetten. Valt het jullie ook op?
Ik dacht dat hij afvoeren naar de Congo bedoelde.quote:Op maandag 14 november 2005 18:23 schreef Johan_de_With het volgende:
Nu sta ik dus ''uit.''
met je broek op je knieen is niet uit, Johan...quote:Op maandag 14 november 2005 18:23 schreef Johan_de_With het volgende:
Nu sta ik dus ''uit.''
Nee ophalen bij klanten.quote:Op maandag 14 november 2005 15:19 schreef sizzler het volgende:
Ga je nu nog post rondbrengen?
Goed dan, ''out.'' Maar ik houd niet zo van al die Engelse termen.quote:Op maandag 14 november 2005 18:25 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
met je broek op je knieen is niet uit, Johan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |