Iets wat ik mij dus ook afvraag. Dit is toch niet vol te houden zo!quote:Op maandag 14 november 2005 12:39 schreef Veulen het volgende:
Is er al iemand schor?
quote:Op maandag 14 november 2005 12:39 schreef charmed_angel het volgende:
leuke TT
Chantal, maar je hoort amper verschilquote:Op maandag 14 november 2005 12:39 schreef Veulen het volgende:
Is er al iemand schor?
quote:Op maandag 14 november 2005 12:39 schreef Isabeau het volgende:
Vreselijk nummer. Ik kan die Ramses echt niet uitstaan
Nou moet ik zeggen dat Sinatra ook wel een erge coverversie van dit nummer had!quote:Op maandag 14 november 2005 12:33 schreef teamlead het volgende:
oh mijn god... dit is met voorsprong de slechtste "My way" ooit....
Had ooit een hele goede en zeer overzichtelijke site, maar helaas is die ooit offline gegaan en nooit meer terug gevonden. Heb wel uitgevonden dat je gewoon op top40.nl ook de lijsten vanaf 1965 per week erbij kunt pakken. Alleen mist dit dus helaas veel handigheidjes.quote:Op maandag 14 november 2005 12:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
hey mop, dan weet jij vast die site waarop je op datum kan kijken hoe de top40 eruit zag ...
heb 'm lang bij me favo's gehad...maar bent 'm zwaar intens wreeed kwijt
quote:Op maandag 14 november 2005 12:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou moet ik zeggen dat Sinatra ook wel een erge coverversie van dit nummer had!
Denk dat wij dezelfde site kwijtzijn.....quote:Op maandag 14 november 2005 12:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Had ooit een hele goede en zeer overzichtelijke site, maar helaas is die ooit offline gegaan en nooit meer terug gevonden. Heb wel uitgevonden dat je gewoon op top40.nl ook de lijsten vanaf 1965 per week erbij kunt pakken. Alleen mist dit dus helaas veel handigheidjes.
Die kent ook geen genade hequote:Op maandag 14 november 2005 12:39 schreef Isabeau het volgende:
Chantal, maar je hoort amper verschil
Ik ben nooit zo kapot geweest van Brood eerlijk gezegd. Zijn act om altijd maar dronken en stoned te spelen en dan die grafstem....quote:Op maandag 14 november 2005 12:41 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
Ik vond de brood-versie wel aardig
Ik kan maar heel weinig werk van brood waarderen hoorquote:Op maandag 14 november 2005 12:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo kapot geweest van Brood eerlijk gezegd. Zijn act om altijd maar dronken en stoned te spelen en dan die grafstem....
afijn...ik d8 laat ik er weer ff wat vrienden bij maken op dit forum![]()
Jaa die site ben ik kwijt, maar ik heb een nieuwe gevonden:quote:Op maandag 14 november 2005 12:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Had ooit een hele goede en zeer overzichtelijke site, maar helaas is die ooit offline gegaan en nooit meer terug gevonden. Heb wel uitgevonden dat je gewoon op top40.nl ook de lijsten vanaf 1965 per week erbij kunt pakken. Alleen mist dit dus helaas veel handigheidjes.
quote:Op maandag 14 november 2005 12:41 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
Ik vond de brood-versie wel aardig
Bijten naar de baas?quote:Op maandag 14 november 2005 12:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo kapot geweest van Brood eerlijk gezegd. Zijn act om altijd maar dronken en stoned te spelen en dan die grafstem....
afijn...ik d8 laat ik er weer ff wat vrienden bij maken op dit forum![]()
Trap er niet in joh. hij is gewoon in aan hel slijmen bij de concurrentiequote:
quote:Op maandag 14 november 2005 12:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Trap er niet in joh. hij is gewoon in aan hel slijmen bij de concurrentie![]()
THNX!quote:Op maandag 14 november 2005 12:44 schreef Falco het volgende:
[..]
Jaa die site ben ik kwijt, maar ik heb een nieuwe gevonden:
http://www.walravens.info/
joostquote:Op maandag 14 november 2005 12:48 schreef TRiXeS het volgende:
Vraagje, wie ligt in de slaapzak buiten?
Waarom?quote:Op maandag 14 november 2005 12:48 schreef Isabeau het volgende:
Wie denkt met mij dat dit Joost nominaties gaat opleveren?
quote:Op maandag 14 november 2005 12:44 schreef Falco het volgende:
[..]
Jaa die site ben ik kwijt, maar ik heb een nieuwe gevonden:
http://www.walravens.info/
quote:Op maandag 14 november 2005 12:48 schreef Kleintje het volgende:
men, dit is toch geen leuke opdracht...
Geef me nou maar gewoon twee punten, dan trap ik teamlead wel uit de top12 mocht die erin komen na 10 december!quote:
stemafspraken zijn verboden.. sanctie!quote:Op maandag 14 november 2005 12:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geef me nou maar gewoon twee punten, dan trap ik teamlead wel uit de top12 mocht die erin komen na 10 december!
en verder blijf ik van mening dat brood nix is, nix was en het in ieder gevaal ook nooit meer zou worden. Kan er nix aan doen, heb gewoon helemaal niets met 'm.
Wat wil je... 24 uur unieke liedjesquote:Op maandag 14 november 2005 12:49 schreef teamlead het volgende:
[..]Ik lach me anders helemaal kapot hier
Ik wil jouw schouder om op te huilen, jouw huis om in te schuilen
Ze gaan al herhalen dus
Omdat ze dit met z'n allen zouden doen en Joost al uren in de tuin ligt te slapen.quote:
deze ken ik nietquote:Op maandag 14 november 2005 12:52 schreef Bocaj het volgende:
Why Tell me Why!
ach vent, zit niet zo te miepen!quote:Op maandag 14 november 2005 12:48 schreef Kleintje het volgende:
men, dit is toch geen leuke opdracht...
quote:Op maandag 14 november 2005 12:51 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Wat wil je... 24 uur unieke liedjes
ken je klassiekersquote:
Nergens in de regels gelezen!quote:Op maandag 14 november 2005 12:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
stemafspraken zijn verboden.. sanctie!
De stem van TAFKAR is ook al niet meer om aan te horen. ( Dus eigenlijk geen verschilquote:Op maandag 14 november 2005 12:39 schreef Veulen het volgende:
Is er al iemand schor?
KIJK NAAR MIJN AVATAR!!!!!!!!quote:Op maandag 14 november 2005 12:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
ach vent, zit niet zo te miepen!
En jij blijft een lamstraal en een psychoot! Maar gelukkig voor je heb ik wel iets met losers!quote:Op maandag 14 november 2005 12:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geef me nou maar gewoon twee punten, dan trap ik teamlead wel uit de top12 mocht die erin komen na 10 december!
en verder blijf ik van mening dat brood nix is, nix was en het in ieder gevaal ook nooit meer zou worden. Kan er nix aan doen, heb gewoon helemaal niets met 'm.
Ik begrijp het volkomen, wat ik niet begrijp is dat die vage teamlead in de top 12 staat...quote:Op maandag 14 november 2005 12:58 schreef demins het volgende:
[..]
En jij blijft een lamstraal en een psychoot! Maar gelukkig voor je heb ik wel iets met losers!
Je snapt toch wel dat ik hier verder niet op je vuige voorstellen in kan gaan...
.....
Ga eerst je fotoboek maar eens updaten en mij twee punten geven!quote:Op maandag 14 november 2005 12:57 schreef Kleintje het volgende:
[..]
KIJK NAAR MIJN AVATAR!!!!!!!!
IK BEN GEEN VENT
wel een vrouw met ballen
Ik las in de streamverslagen dat Dido wel Jaloers was op Lieske ivm draaien sjekkies voor Roel....quote:Op maandag 14 november 2005 12:59 schreef Peter6000 het volgende:
O jee, als Dido nu maar niet jaloers wordt
Roel omarmde Nathalie
Hebben Roel en Dido niet de halve nacht geslapen dan?quote:Op maandag 14 november 2005 12:48 schreef Isabeau het volgende:
Wie denkt met mij dat dit Joost nominaties gaat opleveren?
Niet dankzij mij. Ik zal mijn actieplan moeten uitbreidenquote:Op maandag 14 november 2005 12:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik begrijp het volkomen, wat ik niet begrijp is dat die vage teamlead in de top 12 staat...
Ze hebben inderdaad geslapen maar ik zou niet weten hoe lang.quote:Op maandag 14 november 2005 13:03 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Hebben Roel en Dido niet de halve nacht geslapen dan?
Geen idee, want toen sliep ik ook.quote:Op maandag 14 november 2005 13:03 schreef bunnyma het volgende:
vooral roel! Die is te lui dat hij uit zijn ogen kijkt en als hij daarvoor de opdracht verziekt geeft die Joost de schuld!quote:Op maandag 14 november 2005 13:03 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Wat zit je nou lelijk te doen tegen Kleintje ? Je stemmencampagne gaat op deze manier echt de verkeerde kant op, zet dan die streams op mute als je gek wordt van diat geschreeuw !quote:Op maandag 14 november 2005 13:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ga eerst je fotoboek maar eens updaten en mij twee punten geven!![]()
![]()
mi likt en slijmt hij zich een weg naar boven. Wat die jongen doet is zo intens gemeen!quote:Op maandag 14 november 2005 13:03 schreef demins het volgende:
[..]
Niet dankzij mij. Ik zal mijn actieplan moeten uitbreiden![]()
hahahaha... levert dit me nu punten op?quote:
Ik geef Kleintje geregeld stemmen, aandacht en af en toe een lach op haar lieflijke gezichtje...Ik denk dat ze me deze tijdelijke offday door karaoke ook wel vergeeftquote:Op maandag 14 november 2005 13:04 schreef PH52 het volgende:
[..]
Wat zit je nou lelijk te doen tegen Kleintje ? Je stemmencampagne gaat op deze manier echt de verkeerde kant op, zet dan die streams op mute alas je gek wordt van diat geschreeuw !![]()
Kan je niet beter gewoon vouwenquote:Op maandag 14 november 2005 13:05 schreef Snaptnix het volgende:
Ik ga even eten en dan maar weer verder met strijken![]()
Tot later![]()
Strijken, wat is dat?quote:Op maandag 14 november 2005 13:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Kan je niet beter gewoon vouwen
Doe ik ook altijd
k Zie vooral Dido zingen, maaarrrrrrrrrrr... k ben dan ook pas sinds vanochtend weer aan het kijken.quote:Op maandag 14 november 2005 13:05 schreef Kleintje het volgende:
Ik denk dat Joost toch al nominaties krijgt. Het viel sommige bewoners al op dat het een beetje een meeloper is.
Dus....
Heeft Rob eigenlijk wel gezongen, heb ik iig nog niet gezien....
Dat is als je veel en veelsteveel gezopen hebt en dan in een dronken bui tegen zo ongeveer de grootste kerel die je in de kroeg tegenkomt aan gaat staan pissen, die hoekt je dan tegen de vlakte en dat neergaan, Beste Bocaj, noemen we Strijken.quote:
Dat is met een soort ijzer dat verwarmd wordt, en daar gaan ze dan mee strelen over de kledingquote:
Waar haal je de kracht vandaan!!?? Hier ligt midden in de huiskamer een stapel sinds eind augustus. Gelukkig komt er ook al maanden niks meer bij! Maar dan jij... GIGANT!!!quote:Op maandag 14 november 2005 13:05 schreef Snaptnix het volgende:
Tot later![]()
Als ik eerlijk mag wezen vind ik die met de Waddenzee net zo mooi, niet zo spannend als de M&M's, maar toch..quote:Op maandag 14 november 2005 13:06 schreef Kleintje het volgende:
[..]
hahahaha... levert dit me nu punten op?
Geef toe... hij is origineel en in principe zie je nog niets
quote:Op maandag 14 november 2005 13:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat is als je veel en veelsteveel gezopen hebt en dan in een dronken bui tegen zo ongeveer de grootste kerel die je in de kroeg tegenkomt aan gaat staan pissen, die hoekt je dan tegen de vlakte en dat, Beste Bocaj, noemen we Strijken.
Snaptnix gaat dus mi aan de zuip!
Ik heb hem niet veel zien zingen maar hij klinkt als Chantal op een slechte dagquote:Op maandag 14 november 2005 13:05 schreef Kleintje het volgende:
Ik denk dat Joost toch al nominaties krijgt. Het viel sommige bewoners al op dat het een beetje een meeloper is.
Dus....
Heeft Rob eigenlijk wel gezongen, heb ik iig nog niet gezien....
Ik vind die "op z'n kop" waanzinnig mooi...quote:Op maandag 14 november 2005 13:11 schreef PH52 het volgende:
[..]
Als ik eerlijk mag wezen vind ik die met de Waddenzee net zo mooi, niet zo spannend als de M&M's, maar toch..
![]()
Sterktequote:Op maandag 14 november 2005 13:05 schreef Snaptnix het volgende:
Tot later![]()
Ik denk ik nuanceer het een beetje, voor je het weet wordt je uitgemaakt voor ouwe viezerik die jonge meisjes begluurt.quote:Op maandag 14 november 2005 13:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind die "op z'n kop" waanzinnig mooi...
Ze zijn er maar niet over uit of ze verder mogen of niet.quote:Op maandag 14 november 2005 13:15 schreef MrObjective het volgende:
Is dit een extra lange uitzending van de NIX-factor?
als ik you was zou ik me meer zorgen gaan maken over ChantalC die je zojuist weer 2 minpunten in je mik heeft geproptquote:Op maandag 14 november 2005 13:15 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik denk ik nuanceer het een beetje, voor je het weet wordt je uitgemaakt voor ouwe viezerik die jonge meisjes begluurt.
![]()
Vind ik ook, zij kan behoorlijk maat houden en zij neemt veel liedjes voor haar rekening.quote:Op maandag 14 november 2005 13:14 schreef Kleintje het volgende:
Ingrid zingt geloof ik het minst erg van allemaal...
Das grappig, dat had ik me ook al afgevraagd.quote:Op maandag 14 november 2005 13:21 schreef Kleintje het volgende:
Denkt Natte Lie overigens dat het zomer is??
Het is wel heel erg warm in dat huis hoor...het hele plafond bestaat bijna uit verlichting.quote:Op maandag 14 november 2005 13:21 schreef Kleintje het volgende:
Ik kan me indenken dat het warm is in het huis... ik zit ook nog gewoon met een t-shirt aan...quote:Op maandag 14 november 2005 13:21 schreef Kleintje het volgende:
Was leuk dat net onze tortelduifjes samen dit liedje zongen.quote:Op maandag 14 november 2005 13:17 schreef pctje het volgende:
refr.:
Ik slaap vannacht wel op de bank schat, deze keer krijg jij geen gelijk
Ik slaap vannacht wel op de bank schat, want jij maakt mij niks meer wijs
Ik slaap vannacht wel op de bank schat, je loog me net een keer te veel
En voor elektrische deken heb ik al te vaak gespeeld
Iedere keer als jij me aankijkt dan voel ik mij een koning, zo rijk
Maar m'n nuchtere verstand zegt: geef haar deze keer geen gelijk
refr.
Ja, je kan wel lekker praten, al wat krom is praat je recht
Maar 'k zal nooit meer bij je slapen totdat jij me de waarheid zegt
Het is buiten ook nog prima te doen met een shirt hoor.quote:Op maandag 14 november 2005 13:23 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik kan me indenken dat het warm is in het huis... ik zit ook nog gewoon met een t-shirt aan...
Niet in alle delen van het land.quote:Op maandag 14 november 2005 13:27 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Het is buiten ook nog prima te doen met een shirt hoor.
Ligt Joost er niet meer dan?quote:Op maandag 14 november 2005 13:27 schreef Peter6000 het volgende:
Er wordt de suggestie gewekt, dat er iemand buiten ligt te slapen
[afbeelding]
Dat hoort bij het nummerquote:Op maandag 14 november 2005 13:31 schreef Isabeau het volgende:
Joost ligt zelfs te snurken, luister maar
Ik hoop wel op de maat van de muziek?quote:Op maandag 14 november 2005 13:31 schreef Isabeau het volgende:
Joost ligt zelfs te snurken, luister maar
Hij is niet zo erg muzikaalquote:Op maandag 14 november 2005 13:32 schreef bunnyma het volgende:
Ik hoop wel op de maat van de muziek?![]()
OMFG! inene heel fanatiek meedoen...quote:Op maandag 14 november 2005 13:32 schreef Kleintje het volgende:
Roel wordt gewoon enthousiast.... eng hoor...
Ze zijn gisteren om 1745 begonnenquote:Op maandag 14 november 2005 13:32 schreef Karinnn het volgende:
hoelang duurt dit nog? tot 5 uur he (dat staat op bigbrother.tv) dus nog maar 3.5 uur gejengel aanhoren![]()
Niet eensquote:Op maandag 14 november 2005 13:34 schreef stil het volgende:
Roel heeft het minste talent zeker?
Pfffff, doe ff gewoon... Joey Tempest met zijn mooie bos lange krullen.quote:Op maandag 14 november 2005 13:34 schreef Falco het volgende:
Dit is ook al zo'n walgelijk nummer
Het is bij Joost net als zijn sporten.quote:Op maandag 14 november 2005 13:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet eensJoost vind ik vele malen erger.
Echt een beetje overkill was dat kapsel. Maar dat waren de meeste kapsels van die tijd toen welquote:Op maandag 14 november 2005 13:36 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Pfffff, doe ff gewoon... Joey Tempest met zijn mooie bos lange krullen.
Dat was vroegah toen ik klein was mijn natte meisjesdroom!
Dit nummer kennen ze echt goed
Dat bedoel ik... typisch jaren 80!quote:Op maandag 14 november 2005 13:37 schreef Falco het volgende:
[..]
Echt een beetje overkill was dat kapsel. Maar dat waren de meeste kapsels van die tijd toen wel
Voor hardrockbands bedoel je. Tot Jon Bon Jovi met zijn haar in de bbq kwam bij Bruce Springsteen, toen werd kort de mode (zo was dat verhaal toch ongeveerquote:Op maandag 14 november 2005 13:37 schreef Falco het volgende:
[..]
Echt een beetje overkill was dat kapsel. Maar dat waren de meeste kapsels van die tijd toen wel
met uitzondering van de kleding he...veel zwart ....quote:Op maandag 14 november 2005 13:39 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik... typisch jaren 80!
Alles een tikkeltje overdrijven.
Geen rood haar maar KNALROOD
Geen krullen, maar een BOS krullen
Geen lang haar, maar MEGA lang haar
Geen make-up, maar PLAMUUR
etc. etc.
Het blijft jammer dat het alleen zijn haar was en dat niet de hele minkukel verdween in die bbqquote:Op maandag 14 november 2005 13:39 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Voor hardrockbands bedoel je. Tot Jon Bon Jovi met zijn haar in de bbq kwam bij Bruce Springsteen, toen werd kort de mode (zo was dat verhaal toch ongeveer)
Je had gisteren die special op MTV over sex in de jaren 80 moeten zienquote:Op maandag 14 november 2005 13:39 schreef Kleintje het volgende:
Dat bedoel ik... typisch jaren 80!
Alles een tikkeltje overdrijven.
Geen rood haar maar KNALROOD
Geen krullen, maar een BOS krullen
Geen lang haar, maar MEGA lang haar
Geen make-up, maar PLAMUUR
etc. etc.
Let jij dan oook ff op, jij hebt er ook weer een paar.quote:Op maandag 14 november 2005 13:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
als ik you was zou ik me meer zorgen gaan maken over ChantalC die je zojuist weer 2 minpunten in je mik heeft gepropt![]()
ja door backstabbing mevrouwtje KWALL! Geef je nuttige tips om niet gehacked te worden, schopt ze je zo 2 minnen in je pens...quote:Op maandag 14 november 2005 13:48 schreef PH52 het volgende:
[..]
Let jij dan oook ff op, jij hebt er ook weer een paar.
![]()
ok ok ....ik kalmeer......quote:Op maandag 14 november 2005 13:51 schreef Isabeau het volgende:
Rustig maar, versabommie, je weet hoe je wraak kan nemen![]()
Och, de helft wordt rampzalig gezongen hahaquote:Op maandag 14 november 2005 13:52 schreef Greetings het volgende:
Jeetje, dit "Misunderstood" wordt echt rampzalig gezongen
Jawel, maar ik schakel net pas in, en bij dit nummer wat ik ken, valt het extra opquote:Op maandag 14 november 2005 13:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och, de helft wordt rampzalig gezongen haha
Al moet ik toegeven dat ze de techniek van bloed onder iemands nagels vandaan halen uitermate goed beheerst.quote:
Volgens mij geeft ze er hele seminars over!quote:Op maandag 14 november 2005 13:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Al moet ik toegeven dat ze de techniek van bloed onder iemands nagels vandaan halen uitermate goed beheerst.
quote:Op maandag 14 november 2005 13:45 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Het blijft jammer dat het alleen zijn haar was en dat niet de hele minkukel verdween in die bbq![]()
Maar... ze zingt het bestquote:Op maandag 14 november 2005 14:03 schreef Foreverblue het volgende:
Ingrid was 2x te vroeg met schreeuwen: do you love me
Met dit soort nummers wel ja.quote:
quote:Op maandag 14 november 2005 14:07 schreef Foreverblue het volgende:
Aahhhhhhhhh Gerard in the house !!!
[afbeelding]
Ik had Jolink leuker gevondenquote:Op maandag 14 november 2005 14:06 schreef bunnyma het volgende:
OMG Jolink
En ineens zijn ook de luie flikkers wakker.quote:Op maandag 14 november 2005 14:07 schreef Foreverblue het volgende:
Aahhhhhhhhh Gerard in the house !!!
[afbeelding]
*proest*quote:Op maandag 14 november 2005 14:07 schreef sleepy1958 het volgende:
krijg nou het heen en weer. dan kan Gordon niet ver weg zijn.
Ja, ik hoorde hetquote:Op maandag 14 november 2005 14:11 schreef Kleintje het volgende:
Wat een leugenaar die Joling. Hij zegt gewoon dat ze mooi zingen met zijn allen....
dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 14 november 2005 14:08 schreef Isabeau het volgende:
ROFLMAO!! Ik stond in de keuken en dacht: Jezus, klinkt Rob nu zo goed als Gerard Joling???
Kom ik kijken staat ie daar echt.
iddquote:Op maandag 14 november 2005 14:13 schreef pullup het volgende:
Ik slinger zowaar de streams even aan om naar Gerard Joling te luisteren![]()
Moet niet gekker worden
quote:Op maandag 14 november 2005 14:09 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Een verademing.....iemand die wel kan zingen.![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 14:10 schreef Maurisico het volgende:
Gaan ze nou de rest van de tijd vullen met de hits van Gradje Jolink.... zijn ze over vijf minuten ook klaar mee... zal straks zijn bilmaatje.. dat schaap wel langskomen...
de hele groep nietquote:
Dat is dan weer wel waar.quote:Op maandag 14 november 2005 14:14 schreef Kleintje het volgende:
wel leuk zo'n kort bliksembezoek.
Zo konden ze niet praten met hem en hadden ze toch een verzetje...
Ach waarom verbaast me dat inmiddels niet meer. *Wat zijn dat voor groene dingen?*quote:
stond natuurlijk in zijn Talpa-wurgcontract met John... was trouwens een open deur van jewelste.. vanaf dag 1 waren Gordon en Joling hier op het forum al benoemd als visitors..quote:Op maandag 14 november 2005 14:13 schreef Isabeau het volgende:
Gerard gaat alweer...
quote:Op maandag 14 november 2005 14:16 schreef bunnyma het volgende:
Zo, het geluid kan weer naar heeeel zacht.
Das niet zo moeilijk, die 2 komen overal in beeld waar een camera is!quote:Op maandag 14 november 2005 14:17 schreef Maurisico het volgende:
vanaf dag 1 waren Gordon en Joling hier op het forum al benoemd als visitors..
De intro van When The Ladie Smiles werd door Nathalie verwelkomd met: "Huh, wat is dit."quote:Op maandag 14 november 2005 14:15 schreef milagro het volgende:
[..]
de hele groep niet
of alleen dit nummer?
SCHANDE!!! hoe dan ook![]()
Maar aan haar gedrag te zien komt ze toch echt uit Amerika.quote:Op maandag 14 november 2005 14:19 schreef Gert het volgende:
[..]
De intro van When The Ladie Smiles werd door Nathalie verwelkomd met: "Huh, wat is dit."
Nog los van het feit dat je een internationale hit van een Nederlandse topband hoort te kennen: dat wijf woont notabene in Den Haag.![]()
Ik denk eerder Gordon, die zie je werkelijk overal in Talpaprogramma's.quote:Op maandag 14 november 2005 14:17 schreef Kleintje het volgende:
hmmm, this is the moment.... zal nu Rene Froger binnen komen wandelen????
Zo, dat zou pas kijkcijfers opleverenquote:Op maandag 14 november 2005 14:25 schreef milagro het volgende:
Als Hazes nu binnen zou komen..
die gozer gaat er steeds erger uit zien ...nog even en hij is aan het einde van BB in verre staat van ontbindingquote:Op maandag 14 november 2005 14:23 schreef Foreverblue het volgende:
En toen lagen de Versatel streams eruit... nog net op tijd deze:
[afbeelding]
Hazes misschienquote:Op maandag 14 november 2005 14:17 schreef Kleintje het volgende:
hmmm, this is the moment.... zal nu Rene Froger binnen komen wandelen????
*proest*quote:Op maandag 14 november 2005 14:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo, dat zou pas kijkcijfers opleveren
ja want intelligente mensen schrikken nooitquote:Op maandag 14 november 2005 14:30 schreef Peter6000 het volgende:
Nababbelen over Gerard.
Nou jaaaaaaaaaaaaaa, jeeeeeeeeeeeeeeeeee, zo raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar.
En Ingrid schrok zo erg.
Zo raar he, Ingrid is zo intelligent, en dat ze dan af en toe toch zo schrikt
[afbeelding]
"vergeleken met" is het sleutelwoordquote:Op maandag 14 november 2005 14:27 schreef Kleintje het volgende:
k moet van vriendje naar de dokter toe.
Het feit dat ik Gerard Joling lekker vond klinken vind ie eng...
Versatel ligt eruit jaquote:Op maandag 14 november 2005 14:31 schreef Veulen het volgende:
En uitgerekend op zo'n moment heb je geen streams...
Gerard heeft gewoon een goede stem, hij kan echt zingen, alleen het is ms je smaak niet, zo'n falset en zijn repertoirequote:Op maandag 14 november 2005 14:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
"vergeleken met" is het sleutelwoord
*proest*quote:Op maandag 14 november 2005 14:34 schreef riri het volgende:
Dacht eerst nog even....goh Gerard heeft zich opgegeven als geinteresseerde partner voor Chantal![]()
![]()
Volkomen mee eens!quote:Op maandag 14 november 2005 14:34 schreef milagro het volgende:
[..]
Gerard heeft gewoon een goede stem, hij kan echt zingen, alleen het is ms je smaak niet, zo'n falset en zijn repertoire
Maar het is wel lekkere meezing muziek, ik vind het wel leuk, voor in de kroeg
Ik heb gewoon geen computer nu waar streams op kunnen. Of eigenlijk wel streams maar geen geluid...quote:Op maandag 14 november 2005 14:32 schreef Foreverblue het volgende:
Versatel ligt eruit ja
Probeer deze maar:
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb1.asp
Liefquote:Op maandag 14 november 2005 14:35 schreef Isabeau het volgende:
Nog maar iets meer dan 3 uur...dat is best snel gegaan![]()
Zo halen ze het wel.
Lieske: Nou, hoe cool is dit?!
Ingrid: Ik schrok me de tering
Lieske: *heel schor* maar hij is láng!
Kwestie van een beetje mikken met een vuurpijlquote:Op maandag 14 november 2005 14:25 schreef milagro het volgende:
Als Hazes nu binnen zou komen..
Ik vind dido toch al niet charmant.quote:Op maandag 14 november 2005 14:43 schreef cuall het volgende:
Om maar eens over iets anders te beginnen: ik vind die laarzen onder de rok van Dido nu niet echt charmant staan![]()
Topje van Naat is anders ook niet charmant zo, met een bh bandjequote:Op maandag 14 november 2005 14:43 schreef cuall het volgende:
Om maar eens over iets anders te beginnen: ik vind die laarzen onder de rok van Dido nu niet echt charmant staan![]()
Dido is altijd nog beter dan Chantal en Nath want dat vind ik helemaal niks.quote:Op maandag 14 november 2005 14:49 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik vind dido toch al niet charmant.
Heb liever dat ze iets aanheeft als helemaal niets...
Ze bang dat borsten(krenten) wegwaaienquote:Op maandag 14 november 2005 14:51 schreef Radobe het volgende:
[..]
Topje van Naat is anders ook niet charmant zo, met een bh bandje
Het valt mij de laatste ook al op dat er meer geslowchat wordt.quote:Op maandag 14 november 2005 14:51 schreef Isabeau het volgende:
Er wordt meer geslowchat in het servival topic dan hier
Maar laarzen onder van alles en nog wat of over spijkerbroeken is mode. Tsja.
Had ze beter beide bh bandjes omhoog kunnen doen!quote:Op maandag 14 november 2005 14:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze bang dat borsten(krenten) wegwaaien
en dat terwijl ze zich vanaf het momet van de opdracht al minstens 3 keer omgekleed heeftquote:Op maandag 14 november 2005 14:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze bang dat borsten(krenten) wegwaaien
Bestaan er ook andere vrouwen dan?quote:Op maandag 14 november 2005 14:53 schreef milagro het volgende:
Vrouwen die bitchen over de kleding van een andere vrouw
Ik ben eigenlijk wel benieuwdquote:Op maandag 14 november 2005 14:53 schreef regenworm het volgende:
Er gebeurt te weinig in het huis en de meeste hebben het geluid nu op mute staan
quote:Op maandag 14 november 2005 14:51 schreef Isabeau het volgende:
Er wordt meer geslowchat in het servival topic dan hier
Maar laarzen onder van alles en nog wat of over spijkerbroeken is mode. Tsja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |