Ik geef Kleintje geregeld stemmen, aandacht en af en toe een lach op haar lieflijke gezichtje...Ik denk dat ze me deze tijdelijke offday door karaoke ook wel vergeeftquote:Op maandag 14 november 2005 13:04 schreef PH52 het volgende:
[..]
Wat zit je nou lelijk te doen tegen Kleintje ? Je stemmencampagne gaat op deze manier echt de verkeerde kant op, zet dan die streams op mute alas je gek wordt van diat geschreeuw !![]()
Kan je niet beter gewoon vouwenquote:Op maandag 14 november 2005 13:05 schreef Snaptnix het volgende:
Ik ga even eten en dan maar weer verder met strijken![]()
Tot later![]()
Strijken, wat is dat?quote:Op maandag 14 november 2005 13:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Kan je niet beter gewoon vouwen
Doe ik ook altijd
k Zie vooral Dido zingen, maaarrrrrrrrrrr... k ben dan ook pas sinds vanochtend weer aan het kijken.quote:Op maandag 14 november 2005 13:05 schreef Kleintje het volgende:
Ik denk dat Joost toch al nominaties krijgt. Het viel sommige bewoners al op dat het een beetje een meeloper is.
Dus....
Heeft Rob eigenlijk wel gezongen, heb ik iig nog niet gezien....
Dat is als je veel en veelsteveel gezopen hebt en dan in een dronken bui tegen zo ongeveer de grootste kerel die je in de kroeg tegenkomt aan gaat staan pissen, die hoekt je dan tegen de vlakte en dat neergaan, Beste Bocaj, noemen we Strijken.quote:
Dat is met een soort ijzer dat verwarmd wordt, en daar gaan ze dan mee strelen over de kledingquote:
Waar haal je de kracht vandaan!!?? Hier ligt midden in de huiskamer een stapel sinds eind augustus. Gelukkig komt er ook al maanden niks meer bij! Maar dan jij... GIGANT!!!quote:Op maandag 14 november 2005 13:05 schreef Snaptnix het volgende:
Tot later![]()
Als ik eerlijk mag wezen vind ik die met de Waddenzee net zo mooi, niet zo spannend als de M&M's, maar toch..quote:Op maandag 14 november 2005 13:06 schreef Kleintje het volgende:
[..]
hahahaha... levert dit me nu punten op?
Geef toe... hij is origineel en in principe zie je nog niets
quote:Op maandag 14 november 2005 13:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat is als je veel en veelsteveel gezopen hebt en dan in een dronken bui tegen zo ongeveer de grootste kerel die je in de kroeg tegenkomt aan gaat staan pissen, die hoekt je dan tegen de vlakte en dat, Beste Bocaj, noemen we Strijken.
Snaptnix gaat dus mi aan de zuip!
Ik heb hem niet veel zien zingen maar hij klinkt als Chantal op een slechte dagquote:Op maandag 14 november 2005 13:05 schreef Kleintje het volgende:
Ik denk dat Joost toch al nominaties krijgt. Het viel sommige bewoners al op dat het een beetje een meeloper is.
Dus....
Heeft Rob eigenlijk wel gezongen, heb ik iig nog niet gezien....
Ik vind die "op z'n kop" waanzinnig mooi...quote:Op maandag 14 november 2005 13:11 schreef PH52 het volgende:
[..]
Als ik eerlijk mag wezen vind ik die met de Waddenzee net zo mooi, niet zo spannend als de M&M's, maar toch..
![]()
Sterktequote:Op maandag 14 november 2005 13:05 schreef Snaptnix het volgende:
Tot later![]()
Ik denk ik nuanceer het een beetje, voor je het weet wordt je uitgemaakt voor ouwe viezerik die jonge meisjes begluurt.quote:Op maandag 14 november 2005 13:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind die "op z'n kop" waanzinnig mooi...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |