Iets wat ik mij dus ook afvraag. Dit is toch niet vol te houden zo!quote:Op maandag 14 november 2005 12:39 schreef Veulen het volgende:
Is er al iemand schor?
quote:Op maandag 14 november 2005 12:39 schreef charmed_angel het volgende:
leuke TT
Chantal, maar je hoort amper verschilquote:Op maandag 14 november 2005 12:39 schreef Veulen het volgende:
Is er al iemand schor?
quote:Op maandag 14 november 2005 12:39 schreef Isabeau het volgende:
Vreselijk nummer. Ik kan die Ramses echt niet uitstaan
Nou moet ik zeggen dat Sinatra ook wel een erge coverversie van dit nummer had!quote:Op maandag 14 november 2005 12:33 schreef teamlead het volgende:
oh mijn god... dit is met voorsprong de slechtste "My way" ooit....
Had ooit een hele goede en zeer overzichtelijke site, maar helaas is die ooit offline gegaan en nooit meer terug gevonden. Heb wel uitgevonden dat je gewoon op top40.nl ook de lijsten vanaf 1965 per week erbij kunt pakken. Alleen mist dit dus helaas veel handigheidjes.quote:Op maandag 14 november 2005 12:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
hey mop, dan weet jij vast die site waarop je op datum kan kijken hoe de top40 eruit zag ...
heb 'm lang bij me favo's gehad...maar bent 'm zwaar intens wreeed kwijt
quote:Op maandag 14 november 2005 12:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou moet ik zeggen dat Sinatra ook wel een erge coverversie van dit nummer had!
Denk dat wij dezelfde site kwijtzijn.....quote:Op maandag 14 november 2005 12:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Had ooit een hele goede en zeer overzichtelijke site, maar helaas is die ooit offline gegaan en nooit meer terug gevonden. Heb wel uitgevonden dat je gewoon op top40.nl ook de lijsten vanaf 1965 per week erbij kunt pakken. Alleen mist dit dus helaas veel handigheidjes.
Die kent ook geen genade hequote:Op maandag 14 november 2005 12:39 schreef Isabeau het volgende:
Chantal, maar je hoort amper verschil
Ik ben nooit zo kapot geweest van Brood eerlijk gezegd. Zijn act om altijd maar dronken en stoned te spelen en dan die grafstem....quote:Op maandag 14 november 2005 12:41 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
Ik vond de brood-versie wel aardig
Ik kan maar heel weinig werk van brood waarderen hoorquote:Op maandag 14 november 2005 12:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo kapot geweest van Brood eerlijk gezegd. Zijn act om altijd maar dronken en stoned te spelen en dan die grafstem....
afijn...ik d8 laat ik er weer ff wat vrienden bij maken op dit forum![]()
Jaa die site ben ik kwijt, maar ik heb een nieuwe gevonden:quote:Op maandag 14 november 2005 12:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Had ooit een hele goede en zeer overzichtelijke site, maar helaas is die ooit offline gegaan en nooit meer terug gevonden. Heb wel uitgevonden dat je gewoon op top40.nl ook de lijsten vanaf 1965 per week erbij kunt pakken. Alleen mist dit dus helaas veel handigheidjes.
quote:Op maandag 14 november 2005 12:41 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
Ik vond de brood-versie wel aardig
Bijten naar de baas?quote:Op maandag 14 november 2005 12:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo kapot geweest van Brood eerlijk gezegd. Zijn act om altijd maar dronken en stoned te spelen en dan die grafstem....
afijn...ik d8 laat ik er weer ff wat vrienden bij maken op dit forum![]()
Trap er niet in joh. hij is gewoon in aan hel slijmen bij de concurrentiequote:
quote:Op maandag 14 november 2005 12:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Trap er niet in joh. hij is gewoon in aan hel slijmen bij de concurrentie![]()
THNX!quote:Op maandag 14 november 2005 12:44 schreef Falco het volgende:
[..]
Jaa die site ben ik kwijt, maar ik heb een nieuwe gevonden:
http://www.walravens.info/
joostquote:Op maandag 14 november 2005 12:48 schreef TRiXeS het volgende:
Vraagje, wie ligt in de slaapzak buiten?
Waarom?quote:Op maandag 14 november 2005 12:48 schreef Isabeau het volgende:
Wie denkt met mij dat dit Joost nominaties gaat opleveren?
quote:Op maandag 14 november 2005 12:44 schreef Falco het volgende:
[..]
Jaa die site ben ik kwijt, maar ik heb een nieuwe gevonden:
http://www.walravens.info/
quote:Op maandag 14 november 2005 12:48 schreef Kleintje het volgende:
men, dit is toch geen leuke opdracht...
Geef me nou maar gewoon twee punten, dan trap ik teamlead wel uit de top12 mocht die erin komen na 10 december!quote:
stemafspraken zijn verboden.. sanctie!quote:Op maandag 14 november 2005 12:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geef me nou maar gewoon twee punten, dan trap ik teamlead wel uit de top12 mocht die erin komen na 10 december!
en verder blijf ik van mening dat brood nix is, nix was en het in ieder gevaal ook nooit meer zou worden. Kan er nix aan doen, heb gewoon helemaal niets met 'm.
Wat wil je... 24 uur unieke liedjesquote:Op maandag 14 november 2005 12:49 schreef teamlead het volgende:
[..]Ik lach me anders helemaal kapot hier
Ik wil jouw schouder om op te huilen, jouw huis om in te schuilen
Ze gaan al herhalen dus
Omdat ze dit met z'n allen zouden doen en Joost al uren in de tuin ligt te slapen.quote:
deze ken ik nietquote:Op maandag 14 november 2005 12:52 schreef Bocaj het volgende:
Why Tell me Why!
ach vent, zit niet zo te miepen!quote:Op maandag 14 november 2005 12:48 schreef Kleintje het volgende:
men, dit is toch geen leuke opdracht...
quote:Op maandag 14 november 2005 12:51 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Wat wil je... 24 uur unieke liedjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |