Tjongejonge. Steek ik de helden hier een hart onder de riem, krijg je weer reacties van deze randdebiel.quote:Op maandag 14 november 2005 17:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Hoezo met jullie komt het toch ook nooit meer goed?
Ik moest lachenquote:Op maandag 14 november 2005 15:12 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Had ie er een smiley bijmoeten zetten
Bij gebrek aan andere prijzen zou ik daar ook steeds over beginnen.quote:Op maandag 14 november 2005 19:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Goed, als laatste Nederlandse club een grote prijs gepakt![]()
Goh, moeten we dat nu de komende jaren aanhoren (ja , dit is sarcastisch bedoeld, met een grote dosis zelfspot omdat wij daar ook al 10 jaar op teren(eurpees gezien dan))quote:Op maandag 14 november 2005 19:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kan er niet een apart topic komen met iets van: Zeik hier 020/ de Joden/ de Neuzen/ de kakkerlakken/ de lampjes/ pisvee etc etc..... af?quote:Op maandag 14 november 2005 19:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zonder uitpubliek hequote:Op maandag 14 november 2005 18:13 schreef jna het volgende:
Vrije Verkoop voor Ajax-Sparta Praag lees ik net.
Die zijn supergoed, vraag Cultheld maar.quote:Op maandag 14 november 2005 13:41 schreef M0NTANA het volgende:
Liever Ron Vlaar dan één of andere nobody uit Chili.
ziejequote:Ajax wil Charisteas helemaal niet afkeuren
Maandag 14 november, door HW, Amsterdam, 18.01u GMT+01.00, Ajax
Ajax heeft te kennen gegeven dat ze Angelos Charisteas helemaal niet willen afkeuren. Volgens de Amsterdamse club is het een fabeltje.
Gister wist Jack van Gelder te melden dat Ajax een poging deed om de Griekse spits af te keuren, maar volgens de club is dat dus helemaal niet waar en is het grote onzin. Daar komt ook nog eens bij dat een club nooit zelfstandig een speler kan afkeuren.
quote:
quote:Als gevolg van de straf van de UEFA aan Sparta Praag, zullen er geen Tsjechische supporters mee mogen reizen naar Amsterdam. Er zijn daarom extra kaarten beschikbaar voor de wedstrijd Ajax - Sparta Praag van dinsdag 22 november aanstaande.
Dit betekent tevens dat er vanaf dinsdag 15 november vrije verkoop zal zijn zonder Club Card verplichting. Einde voorverkoop: maandag 21 november 18.00 uur. Op de wedstrijddag is er vanaf 18.15 uur kaartverkoop bij de stadionkassa’s. Het uitvak gaat voor deze wedstrijd ook in de verkoop. Prijzen in dit vak worden met korting aangeboden voor 26 euro.
Bij jullie is het al jaren leedvermaak en toch heb ik geen enkele behoefte om daar te komen.quote:Op maandag 14 november 2005 17:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vind het hier wel leuk leedvermaak de laatste tijd![]()
Meen je dat echt?quote:
quote:
Derksen zegt dus dat Huntelaar naar AZ neigt, en Riemer mag jullie neuzen niet. Zou zo maar kunnen dus.quote:Op maandag 14 november 2005 20:43 schreef The_Hives het volgende:
trouwens, Huntelaar en voor AZ kiezen
na dit stukje nam ik het al niet meer serieusquote:
In de vi van overmorgen staat een interview met Vlaar dat ie absoluut niet naar Ajax wil.quote:Op maandag 14 november 2005 20:51 schreef The_Hives het volgende:
[..]
na dit stukje nam ik het al niet meer serieus
Neusjesquote:Op maandag 14 november 2005 20:45 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Derksen zegt dus dat Huntelaar naar AZ neigt, en Riemer mag jullie neuzen niet. Zou zo maar kunnen dus.
Lazer jij lekker op naar je eigen topic, kutlampquote:Op maandag 14 november 2005 20:45 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Derksen zegt dus dat Huntelaar naar AZ neigt, en Riemer mag jullie neuzen niet. Zou zo maar kunnen dus.
daarom is het ook niet serieus te nemen.quote:Op maandag 14 november 2005 20:58 schreef twi het volgende:
Nouja, neigt Klaas Jan naar AZ, dan heeft 'ie de verkeerde ambities en hoeft 'ie niet naar Amsterdam. Daarbij: van Heerenveen naar AZ is nauwelijks een stap omhoog te noemen natuurlijk.
Huilies.quote:Op maandag 14 november 2005 20:54 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
NeusjesStoer mannetje, blijf maar lekker van fan je kunstmatig clubje FC Philips
ontopic:
Waarom zou een speler als Hunterlaar kiezen voor az ipv Ajax? Of je speelt voor 8.000 man of voor 45.000. De potentie van Ajax is zoveel meer dan az, ik snap dr geen zak van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |