Meen je dat echt?quote:
quote:
Derksen zegt dus dat Huntelaar naar AZ neigt, en Riemer mag jullie neuzen niet. Zou zo maar kunnen dus.quote:Op maandag 14 november 2005 20:43 schreef The_Hives het volgende:
trouwens, Huntelaar en voor AZ kiezen
na dit stukje nam ik het al niet meer serieusquote:
In de vi van overmorgen staat een interview met Vlaar dat ie absoluut niet naar Ajax wil.quote:Op maandag 14 november 2005 20:51 schreef The_Hives het volgende:
[..]
na dit stukje nam ik het al niet meer serieus
Neusjesquote:Op maandag 14 november 2005 20:45 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Derksen zegt dus dat Huntelaar naar AZ neigt, en Riemer mag jullie neuzen niet. Zou zo maar kunnen dus.
Lazer jij lekker op naar je eigen topic, kutlampquote:Op maandag 14 november 2005 20:45 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Derksen zegt dus dat Huntelaar naar AZ neigt, en Riemer mag jullie neuzen niet. Zou zo maar kunnen dus.
daarom is het ook niet serieus te nemen.quote:Op maandag 14 november 2005 20:58 schreef twi het volgende:
Nouja, neigt Klaas Jan naar AZ, dan heeft 'ie de verkeerde ambities en hoeft 'ie niet naar Amsterdam. Daarbij: van Heerenveen naar AZ is nauwelijks een stap omhoog te noemen natuurlijk.
Huilies.quote:Op maandag 14 november 2005 20:54 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
NeusjesStoer mannetje, blijf maar lekker van fan je kunstmatig clubje FC Philips
ontopic:
Waarom zou een speler als Hunterlaar kiezen voor az ipv Ajax? Of je speelt voor 8.000 man of voor 45.000. De potentie van Ajax is zoveel meer dan az, ik snap dr geen zak van.
Nee, Ajax heeft idd nog nooit een jong talent voortgebracht dat later een wereldster werd..quote:Op maandag 14 november 2005 21:00 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Huilies.
Ontopic:
Omdat er geen fijne sfeer bij Ajax hangt voor jonge talenten.
Als je hogerop wilt moet je toch echt langzaam afscheid gaan nemen van de gemoedelijke sfeer.quote:[b]Op maandag 14 november 2005 21:00 schreef Spideyman het volgende:[/b
Huilies.
Ontopic:
Omdat er geen fijne sfeer bij Ajax hangt voor jonge talenten.
Laat die drol toch lullen, die vent kraamt alleen maar onzin uit.quote:Op maandag 14 november 2005 21:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, Ajax heeft idd nog nooit een jong talent voortgebracht dat later een wereldster werd...
Dat is zeker waar, onder druk onderscheiden de mannen van de jongens.quote:Op maandag 14 november 2005 21:03 schreef twi het volgende:
[..]
Als je hogerop wilt moet je toch echt langzaam afscheid gaan nemen met de gemoedelijke sfeer.
Patje, held, altijd welkom. Maar kan hij hét wel in het spel van Ajax brengen? Daarnaast twijfel ik of hij wel wil komen. In Spanje vangt hij een stuk meer.quote:Op maandag 14 november 2005 21:05 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Laat die drol toch lullen, die vent kraamt alleen maar onzin uit.
Wie hebben we liever, kluivert of Klaas jan H.?
Waarom niet allebei? Maar goed, wie ben ik.quote:Op maandag 14 november 2005 21:05 schreef SoA-Holic het volgende:
kluivert of Klaas jan H.?
Klaas Jan. Hij heeft gisteren dan niet gescoord, maar de manier waarop hij de kansen creeerden waren heel goed.quote:Op maandag 14 november 2005 21:05 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Laat die drol toch lullen, die vent kraamt alleen maar onzin uit.
Wie hebben we liever, kluivert of Klaas jan H.?
Vrij simpel, dan moet je eerst 3 spitsen kwijt zien te raken: Anastasiou is niet moeilijk, maar dan moet je Rosenberg en Charisteas zien te slijten. Lijkt mij prachtig hoor, liever Huntelaar en Kluivert in hun plaats, maar niet echt realistisch geloof ik.quote:Op maandag 14 november 2005 21:08 schreef What het volgende:
Waarom niet allebei? Maar goed, wie ben ik.
Dan hebben we 6 spitsenquote:Op maandag 14 november 2005 21:08 schreef What het volgende:
[..]
Waarom niet allebei? Maar goed, wie ben ik.
PS, Ton was weer meesterlijk gisteren.
*Ook fan is.
quote:
think againquote:Op maandag 14 november 2005 21:13 schreef What het volgende:
Kluivert te betalen.
Nou ja persoonlijk had ik eigenlijk wel wat meer verwacht van de ontwikkeling van Babel, De Jong, De Ridder en Heitinga. Die werden in A'dam (en de rest van Nederland) gelijk tot grote talenten gebombadeerd, maar blijven steeds maar van die 'potentiele' toppers. Geldt niet helemaal voor De Jong (ben ik persoonlijk wel van gecharmeerd) maar het is toch de laatste jaren wel vaker zo dat er in A'dam niet uitkomt wat er in zit.quote:Op maandag 14 november 2005 21:09 schreef twi het volgende:
Gelukkig speelt Jordi Hoogstrate de pannen van het dak.
Sommige spelers hebben af en toe een dip, sommige spelers worden helaas vanwege hun prive-leven soort van weggepest en anderen hebben het gewoon op een gegeven moment gehad bij de club. Behalve van der Vaart kan ik er eigenlijk weinigen noemen die het niet naar hun zin zouden hebben.
Precies, hopelijk wil 'ie graag naar Benfica, zou mooi zijn als we een mooie deal van 'm kunnen regelenquote:Op maandag 14 november 2005 21:17 schreef Nashje het volgende:
Charisteas moeten ze ook niet laten afkeuren. Erg lullig voor Angelos zelf en ik denk niet dat het gezicht van Ajax er kleuriger van wordt. Niet doen dus.
Lekker naar Koeman in Portugal laten gaan.
Weet ik, maar Patrick is gewoon niet happy. Als ie naar Al Wahran gaat en een miljoen per week gaat verdienen wordt ie dat ook niet. Hij is nu lang genoeg op de vlucht geweest en het het heeft hem niet geholpen. In de rust van zijn eigen club en in de buurt van zijn familie zou het weleens goed kunnen komen met hem. Hij is het zelf ook spuugzat. Okay, beetje zweverig verhaal maar je snapt wat ik bedoel. Geld is niet meer zo heel erg belangrijk voor Patje.quote:Op maandag 14 november 2005 21:15 schreef The_Hives het volgende:
think again. Zijn transfersom is niet het duurste
Dan heb ik een verrassing voor je..quote:Op maandag 14 november 2005 21:15 schreef twi het volgende:
Wanneer Ajax daar op uit zou zijn, zou ik me als supporter kapot schamen voor de club en hoogstpersoonlijk de grootste protestcampagne die er ooit is gevoerd opstarten.
quote:14/11/2005 - AT5: Ajax ontkent geruchten over afkeuren Charisteas
(Gepost door RvN, met dank aan forumlid Warrior)
BRON: AT5
Tegenover AT5 heeft Ajax de geruchten die Jack van Gelder in het programma Studio Voetbal naar voren bracht over mogelijk afkeuren van Charisteas, ontkend. Volgens Ajax gaat het om een fabel en is er geen sprake van.
ik hoop het echtquote:Op maandag 14 november 2005 21:19 schreef What het volgende:
[..]
Weet ik, maar Patrick is gewoon niet happy. Als ie naar Al Wahran gaat en een miljoen per week gaat verdienen wordt ie dat ook niet. Hij is nu lang genoeg op de vlucht geweest en het het heeft hem niet geholpen. In de rust van zijn eigen club en in de buurt van zijn familie zou het weleens goed kunnen komen met hem. Hij is het zelf ook spuugzat. Okay, beetje zweverig verhaal maar je snapt wat ik bedoel. Geld is niet meer zo heel erg belangrijk voor Patje.
Werk jij binnen Ajax dan?quote:Op maandag 14 november 2005 21:19 schreef What het volgende:
[..]
Dan heb ik een verrassing voor je..
Ajax is daar wel degelijk mee bezig.
ten eerste wat is je (serieuze) bron dat je zo overtuigd bent?, en ten tweede kan ik niet geloven dat Ajax zoiets zou doen.quote:Op maandag 14 november 2005 21:19 schreef What het volgende:
[..]
Dan heb ik een verrassing voor je..
Ajax is daar wel degelijk mee bezig.
ben benieuwdquote:
Die beelden heb ik dus nog nooit gezien. Maar wát prachtig.quote:Op maandag 14 november 2005 21:28 schreef StarGazer het volgende:
http://rapidshare.de/files/6658285/InTheMistsofVienna.wmv.html
Zó mooi. Heb met tranen zitten kijken.
Kluivert
Ja vind je dat gek, als je nooit speelt.quote:Op maandag 14 november 2005 21:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja maar aan de andere kant is hij niet voor niets gefaald bij newcastle en dat dreigt nu ook bij valencia te gebeuren.
Hij heeft nooit een kans gekregen bij Newcastle. Bij Valencia is 'ie niet gefaald, hij heeft nauwelijks 100 minuten gespeeld, mede vanwege z'n fitheid en blessures. Bovendien hebben ze daar zoals gezegd al Villa, Mista en Aimar rond lopen. Al is Mista geloof ik geblesseerd. Zit Di Vaio eigenlijk ook nog bij Valencia? Dacht dat die was verkast eigenlijk.quote:Op maandag 14 november 2005 21:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja maar aan de andere kant is hij niet voor niets gefaald bij newcastle en dat dreigt nu ook bij valencia te gebeuren.
Maar ook Finidi...quote:Op maandag 14 november 2005 21:28 schreef StarGazer het volgende:
Kluivert
Ja en Shearer heeft een grote vinger in de pap daar. Ik heb toch wel een beetje medelijden met kluivert, dus wat dat betreft mag hij wel komen, maar ja dan moet hij wel presteren natuurlijk.quote:Op maandag 14 november 2005 21:48 schreef twi het volgende:
[..]
Hij heeft nooit een kans gekregen bij Newcastle. Bij Valencia is 'ie niet gefaald, hij heeft nauwelijks 100 minuten gespeeld, mede vanwege z'n fitheid en blessures. Bovendien hebben ze daar zoals gezegd al Villa, Mista en Aimar rond lopen. Al is Mista geloof ik geblesseerd. Zit Di Vaio eigenlijk ook nog bij Valencia? Dacht dat die was verkast eigenlijk.
/edit: Ja dus, die zit er ook nog.
Bij Newcastle kan je als spits niet slagen zolang Shearer er rond loopt natuurlijk.
Precies. Daar ga ik ook voor. Geef hem het thuiskomengevoel en hij gaat scoren. Wij zijn Ajax.quote:Op maandag 14 november 2005 21:41 schreef twi het volgende:
Daarnaast wil Kluivert gewoon z'n gram halen bij de Nederlandse bevolking, zo heb ik het gevoel uit dat interview van een week of twee terug. Is 'ie heel erg gebrand op. En waar kun je dat nu beter bewerkstelligen dan bij Ajax?
Dat zijn goedbetaalde uitvluchten.quote:Op maandag 14 november 2005 21:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Nou het aandeel van Rijkaard was ook niet misselijk. Maar we doen nu wel net of hij komt, maar ik zou er niet op rekenen. Het lijkt mij vrijwel zeker dat Huntelaar komt.quote:Op maandag 14 november 2005 21:55 schreef What het volgende:
[..]
Dat zijn goedbetaalde uitvluchten.
Die jongen zit persoonlijk in de knoop. Hij heeft aandacht en warmte nodig. Nou, die kan ie krijgen.
Hij heeft ons de CL gegeven. Het krediet is hoog.
dan ga ik echt dingen stuk maken.quote:Op maandag 14 november 2005 21:56 schreef JeroenV het volgende:
Als Ajax Huntelaar haalt zie ik Kluivert nog wel eens naar AZ gaan met van Gaal en het geld van Scheringa.
Mij ook, wat een prima zaak is natuurlijk. Maar Kluivert zou gewoon geweldig zijn. Zowel voor de club, voor de speler als voor de supporters zou dat een buitengewone boost zijn, denk ik.quote:Op maandag 14 november 2005 22:00 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nou het aandeel van Rijkaard was ook niet misselijk. Maar we doen nu wel net of hij komt, maar ik zou er niet op rekenen. Het lijkt mij vrijwel zeker dat Huntelaar komt.
Dan doe ik met je meequote:
Ja natuurlijk, ik heb dat hele team lief, maar hij scoorde die ene.quote:Op maandag 14 november 2005 22:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Nou het aandeel van Rijkaard was ook niet misselijk.
Danny Blindquote:Op maandag 14 november 2005 22:15 schreef DrDentz het volgende:
die foto van kleine kluivert met rijkaard![]()
ik hield destijds een ajax plakboek bijen daar zit nu een foto in van kleine ryan babel met jari of blind ofzo
Ik ook. Heb jij dubbelen? Ik heb 2x Litmanen, 2xKanu en 3xFrank.quote:Op maandag 14 november 2005 22:15 schreef DrDentz het volgende:
ik hield destijds een ajax plakboek bijen daar zit nu een foto in van kleine ryan babel met jari of blind ofzo
Toen wonnen we wel van Feyenoordquote:Op maandag 14 november 2005 22:25 schreef twi het volgende:
Zo, twee foto's uit de tijd dat we een zo mogelijik nog lelijker thuisshirt hadden
Ik zou ze zo ruilen hoorquote:Op maandag 14 november 2005 22:25 schreef twi het volgende:
Zo, twee foto's uit de tijd dat we een zo mogelijik nog lelijker thuisshirt hadden
quote:Op maandag 14 november 2005 21:28 schreef StarGazer het volgende:
Kluivert
Maar ik weet wel wat interessants. Slinger 'm maar effe aan.quote:Op maandag 14 november 2005 22:47 schreef twi het volgende:
Haha, ik gebruik nauwelijks MSN, maar het is je bij deze vergeven hoor. Het is dat ik Studio Voetbal gisteravond niet gezien heb, anders had ik destijds al mijn mening over dat verhaal kenbaar gemaakt. Van de week was hier toevallig een discussie over dat Ajax veel te zakelijk was geworden. Een afhandeling van Charisteas zoals Jack schetste had natuurlijk dat hele verhaal onderschreven met een enorm dikke streep, en dat zijn eigenlijk praktijken waar ik niet mee te maken wens te hebben.
Daar gaan al mijn poriën van open.quote:Net dat filmpje gezien. Mijn grote God, wat een gevoelens komen er dan weer naar boven. Had dit filmpje nog nooit gezien, maar uiteraard is 'ie helemaal prachtig met die muziek eronder.
En toch hè, het mòet gewoon kunnen die twee.quote:Op maandag 14 november 2005 22:50 schreef Dylan Dog het volgende:
Kluivert, Ruud...
quote:Op maandag 14 november 2005 22:20 schreef What het volgende:
[..]
Ik ook. Heb jij dubbelen? Ik heb 2x Litmanen, 2xKanu en 3xFrank.
Ik wil graag 1x kluivert en 1xRijkaard.
Die 6-0 was dan ook het enige hoogtepunt van dat rampseizoen 1998-1999quote:
quote:Op maandag 14 november 2005 22:25 schreef twi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |