ben benieuwdquote:

Die beelden heb ik dus nog nooit gezien. Maar wát prachtig.quote:Op maandag 14 november 2005 21:28 schreef StarGazer het volgende:
http://rapidshare.de/files/6658285/InTheMistsofVienna.wmv.html
Zó mooi. Heb met tranen zitten kijken.
Kluivert

Ja vind je dat gek, als je nooit speelt.quote:Op maandag 14 november 2005 21:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja maar aan de andere kant is hij niet voor niets gefaald bij newcastle en dat dreigt nu ook bij valencia te gebeuren.

Hij heeft nooit een kans gekregen bij Newcastle. Bij Valencia is 'ie niet gefaald, hij heeft nauwelijks 100 minuten gespeeld, mede vanwege z'n fitheid en blessures. Bovendien hebben ze daar zoals gezegd al Villa, Mista en Aimar rond lopen. Al is Mista geloof ik geblesseerd. Zit Di Vaio eigenlijk ook nog bij Valencia? Dacht dat die was verkast eigenlijk.quote:Op maandag 14 november 2005 21:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja maar aan de andere kant is hij niet voor niets gefaald bij newcastle en dat dreigt nu ook bij valencia te gebeuren.

Maar ook Finidi...quote:Op maandag 14 november 2005 21:28 schreef StarGazer het volgende:
Kluivert

Ja en Shearer heeft een grote vinger in de pap daar. Ik heb toch wel een beetje medelijden met kluivert, dus wat dat betreft mag hij wel komen, maar ja dan moet hij wel presteren natuurlijk.quote:Op maandag 14 november 2005 21:48 schreef twi het volgende:
[..]
Hij heeft nooit een kans gekregen bij Newcastle. Bij Valencia is 'ie niet gefaald, hij heeft nauwelijks 100 minuten gespeeld, mede vanwege z'n fitheid en blessures. Bovendien hebben ze daar zoals gezegd al Villa, Mista en Aimar rond lopen. Al is Mista geloof ik geblesseerd. Zit Di Vaio eigenlijk ook nog bij Valencia? Dacht dat die was verkast eigenlijk.
/edit: Ja dus, die zit er ook nog.
Bij Newcastle kan je als spits niet slagen zolang Shearer er rond loopt natuurlijk.

Precies. Daar ga ik ook voor. Geef hem het thuiskomengevoel en hij gaat scoren. Wij zijn Ajax.quote:Op maandag 14 november 2005 21:41 schreef twi het volgende:
Daarnaast wil Kluivert gewoon z'n gram halen bij de Nederlandse bevolking, zo heb ik het gevoel uit dat interview van een week of twee terug. Is 'ie heel erg gebrand op. En waar kun je dat nu beter bewerkstelligen dan bij Ajax?

Dat zijn goedbetaalde uitvluchten.quote:Op maandag 14 november 2005 21:44 schreef Erwtensoep het volgende:

Nou het aandeel van Rijkaard was ook niet misselijk. Maar we doen nu wel net of hij komt, maar ik zou er niet op rekenen. Het lijkt mij vrijwel zeker dat Huntelaar komt.quote:Op maandag 14 november 2005 21:55 schreef What het volgende:
[..]
Dat zijn goedbetaalde uitvluchten.
Die jongen zit persoonlijk in de knoop. Hij heeft aandacht en warmte nodig. Nou, die kan ie krijgen.
Hij heeft ons de CL gegeven. Het krediet is hoog.

dan ga ik echt dingen stuk maken.quote:Op maandag 14 november 2005 21:56 schreef JeroenV het volgende:
Als Ajax Huntelaar haalt zie ik Kluivert nog wel eens naar AZ gaan met van Gaal en het geld van Scheringa.

Mij ook, wat een prima zaak is natuurlijk. Maar Kluivert zou gewoon geweldig zijn. Zowel voor de club, voor de speler als voor de supporters zou dat een buitengewone boost zijn, denk ik.quote:Op maandag 14 november 2005 22:00 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nou het aandeel van Rijkaard was ook niet misselijk. Maar we doen nu wel net of hij komt, maar ik zou er niet op rekenen. Het lijkt mij vrijwel zeker dat Huntelaar komt.
Dan doe ik met je meequote:

Ja natuurlijk, ik heb dat hele team lief, maar hij scoorde die ene.quote:Op maandag 14 november 2005 22:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Nou het aandeel van Rijkaard was ook niet misselijk.

Danny Blindquote:Op maandag 14 november 2005 22:15 schreef DrDentz het volgende:
die foto van kleine kluivert met rijkaard![]()
ik hield destijds een ajax plakboek bijen daar zit nu een foto in van kleine ryan babel met jari of blind ofzo

Ik ook. Heb jij dubbelen? Ik heb 2x Litmanen, 2xKanu en 3xFrank.quote:Op maandag 14 november 2005 22:15 schreef DrDentz het volgende:
ik hield destijds een ajax plakboek bijen daar zit nu een foto in van kleine ryan babel met jari of blind ofzo

Toen wonnen we wel van Feyenoordquote:Op maandag 14 november 2005 22:25 schreef twi het volgende:
Zo, twee foto's uit de tijd dat we een zo mogelijik nog lelijker thuisshirt hadden

Ik zou ze zo ruilen hoorquote:Op maandag 14 november 2005 22:25 schreef twi het volgende:
Zo, twee foto's uit de tijd dat we een zo mogelijik nog lelijker thuisshirt hadden

quote:Op maandag 14 november 2005 21:28 schreef StarGazer het volgende:
Kluivert

Maar ik weet wel wat interessants. Slinger 'm maar effe aan.quote:Op maandag 14 november 2005 22:47 schreef twi het volgende:
Haha, ik gebruik nauwelijks MSN, maar het is je bij deze vergeven hoor. Het is dat ik Studio Voetbal gisteravond niet gezien heb, anders had ik destijds al mijn mening over dat verhaal kenbaar gemaakt. Van de week was hier toevallig een discussie over dat Ajax veel te zakelijk was geworden. Een afhandeling van Charisteas zoals Jack schetste had natuurlijk dat hele verhaal onderschreven met een enorm dikke streep, en dat zijn eigenlijk praktijken waar ik niet mee te maken wens te hebben.
Daar gaan al mijn poriën van open.quote:Net dat filmpje gezien. Mijn grote God, wat een gevoelens komen er dan weer naar boven. Had dit filmpje nog nooit gezien, maar uiteraard is 'ie helemaal prachtig met die muziek eronder.

En toch hè, het mòet gewoon kunnen die twee.quote:Op maandag 14 november 2005 22:50 schreef Dylan Dog het volgende:
Kluivert, Ruud...

quote:Op maandag 14 november 2005 22:20 schreef What het volgende:
[..]
Ik ook. Heb jij dubbelen? Ik heb 2x Litmanen, 2xKanu en 3xFrank.
Ik wil graag 1x kluivert en 1xRijkaard.

Die 6-0 was dan ook het enige hoogtepunt van dat rampseizoen 1998-1999quote:

quote:Op maandag 14 november 2005 22:25 schreef twi het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |