abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 november 2005 @ 11:37:46 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32254066
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_32254156
Twente?
pi_32254278
heeft iemand die goal van Rosenberg gezien?
pi_32254328
Dit vind ik opzich wel lullig voor Harry, maar als hij echt niet meer kan spelen dan is het niet zo gek natuurlijk.

Ik bedoel wat had ie nou helemaal???
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_32254440
Ajax uit, altijd lastig.
Maar in de situatie waar ajax nu bivakeert, absoluut wel te doen.

Het grote AFC AJAX-topic #219: Wie gaat er zaterdag scoren?

32ste: Afonse
68ste: N'kufo

-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_32254539
Sjakie geeft ook aan waarom er zoveel punten van Ajax worden gepakt. Voor iedere club is het mooi om van Ajax te winnen, ze zien dat het niet goed gaat en gaan nog gemotiveerder het duel in, ze weten dat er iets te halen valt. Terwijl op dit moment clubs naar bijv. psv toe reizen met het idee 'dat gaat toch niet lukken'.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_32254714
Hup Ajax.
pi_32254850
Urby gaat scoren, die heeft de afgelopen week zoveel ervaring opgedaan
pi_32255265
0-0
Houd van een lijntje.
pi_32255394
quote:
Op maandag 14 november 2005 12:11 schreef snellejelle het volgende:
Urby gaat scoren, die heeft de afgelopen week zoveel ervaring opgedaan
en Babel is ook weer los
  maandag 14 november 2005 @ 12:47:51 #11
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_32255586
Ik houd het op Yannis

Mits Danny hem opsteld natuurlijk...
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
  maandag 14 november 2005 @ 12:52:23 #12
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32255698
quote:
Op maandag 14 november 2005 11:58 schreef Suijk het volgende:
Sjakie geeft ook aan waarom er zoveel punten van Ajax worden gepakt. Voor iedere club is het mooi om van Ajax te winnen, ze zien dat het niet goed gaat en gaan nog gemotiveerder het duel in, ze weten dat er iets te halen valt. Terwijl op dit moment clubs naar bijv. psv toe reizen met het idee 'dat gaat toch niet lukken'.
Tja, dat is zo. Maar het is ALTIJD zo dat die kleine clubjes een overwinning op Ajax als Landstitel vieren, en winnen van psv ze geen fuck doet...
Get woke, go broke!
pi_32255772
quote:
Op maandag 14 november 2005 12:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Tja, dat is zo. Maar het is ALTIJD zo dat die kleine clubjes een overwinning op Ajax als Landstitel vieren, en winnen van psv ze geen fuck doet...
een typische ajaks suporter zo arrogant als het maar kan
  maandag 14 november 2005 @ 12:56:25 #14
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32255784
quote:
Op maandag 14 november 2005 12:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

een typische ajaks suporter zo arrogant als het maar kan
Mooi he? .

Maar het IS wel zo .
Get woke, go broke!
pi_32255804
Ajax is dan ook DE club van Nederland. En als tweede van Nederland ben je toch nog steeds maar tweede...
pi_32255906
ik denk dat Rosenberg scoort en ik gun het Wesley ook wel: 2-0
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_32255927
quote:
Op maandag 14 november 2005 12:37 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

en Babel is ook weer los
inderdaad, dat was het enige positieve dat ik van NL heb gezien zaterdag
pi_32255972
quote:
Op maandag 14 november 2005 12:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Mooi he? .

Maar het IS wel zo .
kansloos type
pi_32256059
quote:
Op maandag 14 november 2005 13:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

kansloos type
Moet jij zeggen, wat doe je hier eigenlijk?

Anyway, wat was dat voor een bullshit verhaal van Van Gelder gisteren over Chari? Ik hoop dat hij een geintje maakt, want dat zou natuurlijk nergens op slaan.
Houd van een lijntje.
  maandag 14 november 2005 @ 13:10:10 #20
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_32256109
quote:
Op maandag 14 november 2005 13:07 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Moet jij zeggen, wat doe je hier eigenlijk?

Anyway, wat was dat voor een bullshit verhaal van Van Gelder gisteren over Chari? Ik hoop dat hij een geintje maakt, want dat zou natuurlijk nergens op slaan.
Het zou mooi zijn als Van Gelder een verschrikkelijke flater heeft geslagen en er niets waar blijkt van het hele verhaal.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_32256200
Het zou nog mooier zijn als ajaks dit wel van plan is te doen, dan zullen ze waarschijnlijk de volle laag van de media over hun heen krijgen.
pi_32256244
"Los" nou nou, een balletje die hij leuk maar eenvoudig intikt wekt bij mij nou niet meteen de illusie dat ons probleem opgelost is

Heb meer vertrouwen in dinsdag dan in zaterdag...
pi_32256303
quote:
Op maandag 14 november 2005 13:10 schreef Againzender het volgende:

[..]

Het zou mooi zijn als Van Gelder een verschrikkelijke flater heeft geslagen en er niets waar blijkt van het hele verhaal.
Ik hoop het, want dit zou natuurlijk heel hard zijn voor die jongen en dat heeft hij niet verdiend. En Ajax heeft al niet een warm imago, dus zou het niet echt slim zijn met oog op toekomstige aankopen.
Houd van een lijntje.
pi_32256304
quote:
Op maandag 14 november 2005 13:15 schreef devv05 het volgende:
"Los" nou nou, een balletje die hij leuk maar eenvoudig intikt wekt bij mij nou niet meteen de illusie dat ons probleem opgelost is
neem jij eens alles niet zo serieus.
  maandag 14 november 2005 @ 13:18:52 #25
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_32256309
quote:
Op maandag 14 november 2005 13:10 schreef Againzender het volgende:

[..]

Dat zou niet de eerste keer zijn bij Studio Voetbal...
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_32256534
Van Gelder en die Borst zijn nu imho niet echt kwaliteits journalisten.... Ok, die ene geeft nog een beetje leuk commentaar, maar dan houdt het al gauw op...
pi_32256544
quote:
Op maandag 14 november 2005 13:18 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

neem jij eens alles niet zo serieus.
Er bestaan smilies om sarcasme te tonen. Bovendien zou 't me niet eens verbazen als mensen serieus zo dachten, net als toen Harry er 2 gemaakt had en Rosenberg een keer goed een bal raakte. Oh en niet te vergeten Anastaciou na de wedstrijd tegen Thun.
pi_32256602
quote:
14/11/2005 - Talpa: "Ajax brengt bod uit op Ron Vlaar"
(Gepost door P., met dank aan forumlid Jerry)

BRON: Talpa.tv

Talpa meldt dat Ajax vandaag een bod zou doen op Ron Vlaar. De verdediger van AZ zou dan in de winsterstop de overstap van Alkmaar naar Amsterdam moeten maken. “De voorkeur van Vlaar gaat uit naar Ajax”, aldus Vlaars zaakwaarnemer Arnold Oosterveer. PSV, dat ook interesse heeft in de neo-international heeft, heeft daarmee het nakijken.
Houd van een lijntje.
pi_32256752
zou mooi zijn... Welkome aanvulling...
pi_32256759
Nu blijkt dat ie ook goed kan scoren is 'ie wmb. van harte welkom
pi_32256770
quote:
Op maandag 14 november 2005 13:30 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]
Goed nieuws! De man wordt een hele grote!
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  maandag 14 november 2005 @ 13:41:23 #32
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32256887
Liever Ron Vlaar dan één of andere nobody uit Chili.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_32256912
waarom likt johan in zn column de kont van arie van eijden hij vond 'm toch zo'n hufterig mannetje die er alleen zit voor de centen
  maandag 14 november 2005 @ 13:44:21 #34
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32256962
Neem Johan zeiksnor Derksen niet serieus, nergens voor nodig.
pi_32257013
ik ben alleen benieuwd waarom hij ineens zo van mening veranderd is [tenminste.. hij was eerst toch geen fan van van eijden of wel]

"Daarom is de aanwezigheid van de ervaren algemeen directeur Van Eijden erg belangrijk voor de club."
"Van Eijden vertrekt op 1 december – en dat is een aderlating voor Ajax."
  maandag 14 november 2005 @ 13:58:16 #36
53851 BoNi
pi_32257255
quote:
Op maandag 14 november 2005 13:47 schreef DrDentz het volgende:
ik ben alleen benieuwd waarom hij ineens zo van mening veranderd is [tenminste.. hij was eerst toch geen fan van van eijden of wel]

"Daarom is de aanwezigheid van de ervaren algemeen directeur Van Eijden erg belangrijk voor de club."
"Van Eijden vertrekt op 1 december – en dat is een aderlating voor Ajax."
Dat viel mij inderdaad ook al op tijdens het lezen van zijn column...
Schitterend!
  maandag 14 november 2005 @ 14:04:14 #37
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_32257404
Derksen draait wel eens vaker 180 graden om...

ik hoop trouwens voor Danny dat zijn elftal tegen twente wel laat zien wat het in zijn mars heeft
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_32257445
Ik geloof dat Harry verhaal van geen kant
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  maandag 14 november 2005 @ 14:09:36 #39
53851 BoNi
pi_32257542
Even wat quotes uit een column van de heer Derksen van 6 maart van dit jaar:
quote:
"In De Arena wordt al jaren een wanbeleid gevoerd, maar algemeen directeur Arie van Eijden doet alsof hij gek is en verbindt nergens consequenties aan."

"Onder de dominante penningmeester Arie van Os en vervolgens onder Van Eijden kregen de passanten Morten Olsen, Jan Wouters, Co Adriaanse en Ronald Koeman volop gelegenheid hun eigen spelers aan te trekken."

"En voor Ajax is het te hopen dat Van Eijden nu geen blunders meer maakt."

"Als Van Eijden slim is, luistert hij deze keer naar Johan Cruijff. Bij de KNVB en in Barcelona is iedereen erg tevreden over diens adviezen."
Daaaag laatste beetje geloofwaardigheid
Schitterend!
  maandag 14 november 2005 @ 14:23:18 #40
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_32257910
quote:
Op maandag 14 november 2005 14:09 schreef BoNi het volgende:
[..]

Had hij dat dan nog??
pi_32258182
quote:
Op maandag 14 november 2005 12:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Twente is niet klein
Heracles dat is wel klein.
  maandag 14 november 2005 @ 14:34:43 #42
53851 BoNi
pi_32258223
quote:
Op maandag 14 november 2005 14:23 schreef Lionheaad het volgende:

[..]

Had hij dat dan nog??
Hij is toch die man van dat blad dat half voetballende Nederland leest...?
Dus ja, ik denk dat hij bij sommigen zeker nog wel wat geloofwaardigheid heeft...
Schitterend!
pi_32258244
Haha Derksen, Van Gaal ineens helemaal de hemel inprijzen nadat hij daarvoor (minstens) 30x heeft gezegd dat hij niks voor az is. Zelfs in de dezelfde week van de 'ommedraai' schreef hij in zijn colum dat az de verkeerde man had binnen gehaald.

Jammer dat Genee er niet was om hem de grond in te boren...
Houd van een lijntje.
  maandag 14 november 2005 @ 14:38:47 #44
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32258334
quote:
Op maandag 14 november 2005 14:09 schreef BoNi het volgende:
[..]

Staat die column nog ergens online?
  maandag 14 november 2005 @ 14:42:05 #45
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_32258420
  maandag 14 november 2005 @ 14:43:37 #46
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32258465
quote:
Op maandag 14 november 2005 14:42 schreef Lionheaad het volgende:
Column Deksen
Die kon ik zelf ook wel vinden, maar ik bedoelde die van maart dit jaar.
pi_32258532
TVPee en twente doet niet meer mee

OFFTOPIC: Was gezellig in de arena afgelopen zaterdag, althans voor de wedstrijd en tot de 40ste minuut

Ron Vlaar heeft alleen wel aangetoond nog veel te moeten leren.
Ben overigens wel nog steeds overtuigd van zijn kwaliteiten.
Hij komt er wel.
  maandag 14 november 2005 @ 14:47:17 #48
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32258556

Derksen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 14 november 2005 @ 14:49:39 #49
53851 BoNi
pi_32258622
- edit:
De directe link:
http://www.vi.nl/vi/show/id=59381/contentid=67403/sc=6d59d5
quote:
'Waar houdt de verloedering op?'

6/3/2005 22:56

's Avonds laat, voor het naar bed gaan, wil ik nog weleens een cd opzetten van een door tegenslagen gekwelde singer-songwriter, Tom Russell of Fred Eaglesmith. Onder het genot van een goede sigaar kan ik de dag dan overdenken. Ik vraag me dan altijd af hoe Nederland er over tien jaar uitziet. Indien de verloedering doorzet, moet ik daar eerlijk gezegd niet aan denken. Ik ben opgegroeid in de veilige jaren vijftig en volwassen geworden in de boeiende jaren zestig. Vroeger was echt niet alles beter, maar we gingen wel wat humaner met elkaar om. De toenemende agressie beangstigt me. Feyenoord-supporters misdroegen zich tijdens de wedstrijd tegen Sporting Lissabon, NAC Breda-aanhangers konden zich niet beheersen na de nederlaag tegen FC Groningen, bij NEC en Willem II reageerden onbeschaafde fans hun frustraties af op de scheidsrechter.

En dan heb ik het over onbeduidende incidenten in ons voetbalwereldje. De voetballerij maakt deel uit van een samenleving die bol staat van de gore bedreigingen. Ayaan Hirsi Ali en Geert Wilders zijn de speerpunten, omdat ze voor hun mening uitkomen, of je het daar nou mee eens bent of niet. Sinds mei 2003 hebben vijftien volksvertegenwoordigers aangifte gedaan, omdat ze ernstig werden bedreigd. Acht politici kregen óók bedreigingen, maar deden geen aangifte. Het topje van de ijsberg haalt de publiciteit, maar ik heb de indruk dat half Nederland om het minste of geringste wordt bedreigd. Leraren, artsen, ambtenaren, gemeenteraadsleden, trainers, bestuursleden, conducteurs, kroegbazen, agenten, officieren van justitie, werkgevers en parkeerwachters kunnen erover meepraten. Zelfs voetbaljournalisten, die zich louter met bijzaken bezighouden, zijn vogelvrij. Het is nu ook al gevaarlijk een mening te ventileren over een linksbuiten, een trainer of het gedrag van supporters. Na een kritische column in dit blad of een pittige uitspraak in Voetbal Insite zit mijn e-mailbox de volgende dag boordevol met intimiderende scheldmails. En ik heb nu al een paar keer politiebescherming genoten, omdat wat primitieve voetbalsupporters mijn huis dreigden te verbouwen. Daar vraag ik niet om, maar er staat plotseling een agent op de stoep, met de mededeling dat hij getipt is door de politie uit de stad waar deze fans wonen.

Maar het kan nog gekker. Nadat ik een paar weken geleden in Voetbal Insite iets zei over kwetsende spreekkoren waren de reacties zó bedreigend, dat RTL5 zich genoodzaakt voelde bodyguards in te huren. We hebben het dus over een onschuldig praatprogramma over voetbal. In de parkeergarage werd ik opgewacht door sterke jongens in keurige kostuums, die me voor, tijdens en na de uitzending schaduwden. Ik sluit dan ook niet uit dat ik binnenkort de nacht doorbreng op een marinebasis of in Kamp Zeist. Zelfspot houd je op de been, maar als voormalig PvdA-stemmer sympathiseer ik door alle ontwikkelingen al met de VVD. De aanwezigheid van Ayaan Hirsi Ali en Hans van Baalen stuit me nog tegen de borst, maar de komst van Hans Wiegel zou me definitief over de streep kunnen trekken. Al zullen Jozias van Aartsen en Gerrit Zalm er alles aan doen de charismatische Wiegel buiten de deur te houden. Politici zijn namelijk net mensen, het eigenbelang weegt erg zwaar. En ik blijf me 's avonds, voor het naar bed gaan, afvragen hoe dit land en de voetballerij er over tien jaar uitzien.

Hoeveel trainers verslijt Ajax de komende tien jaar? De afgelopen kwart eeuw consumeerde de Amsterdamse club er twaalf. Vóór het Bosman-arrest, toen spelers nog lijfeigenen waren en lokale notabelen op een bijzonder autoritaire wijze hun club bestuurden, was er veel aan te merken op de beleidsvoering. Intussen hebben de spelers - en hun makelaars - de macht en worden de clubs niet meer door ijdele hobbyisten, maar door koele professionele managers geleid. Een club zoals Ajax is een bedrijf geworden, met beursnotering. Bij dergelijke bedrijven worden de managers en directeuren afgerekend op de behaalde resultaten. De economische pagina’s maken er dagelijks melding van. In De Arena wordt al jaren een wanbeleid gevoerd, maar algemeen directeur Arie van Eijden doet alsof hij gek is en verbindt nergens consequenties aan. Links en rechts sneuvelen stafleden, er is voor een kapitaal geïnvesteerd in miskopen, maar de gladde verantwoordelijke man overleeft alle stormen en verstopt zich achter de drogreden dat het niet in het belang van de club is als hij opstapt. En de raad van commissarissen geeft geen kik.

Onder de dominante penningmeester Arie van Os en vervolgens onder Van Eijden kregen de passanten Morten Olsen, Jan Wouters, Co Adriaanse en Ronald Koeman volop gelegenheid hun eigen spelers aan te trekken. Op een bepaald moment stonden er zelfs zestig peperdure profs op de loonlijst in Amsterdam, van wie er wekelijks zestien werden opgeroepen. Dezelfde trainers moesten vertrekken, omdat het publiek en de spelers ontevreden waren of als de invloedrijke achterban erop aandrong. Want beursgenoteerd bedrijf of niet, bij Ajax blijven de achterklap, de lobby in de wandelgangen en de vijfde colonne bestaan. Opvallend is dat de voorzitters Michael van Praag en John Jaakke uitblonken als representatief uithangbord van de club, maar ze hebben het gevoerde wanbeleid nooit een halt kunnen toeroepen.

Met de opgestapte Ronald Koeman heb ik geen medelijden. Hij heeft tot op de dag van vandaag niet bewezen geschikt te zijn voor een topclub. Bij Vitesse was hij ongelukkig met zijn aankopen en de club won niets. Bij Ajax was hij zelfs zeer ongelukkig met het aantrekken van spelers en tijdens zijn bewind stond de ontwikkeling van de begenadigde talenten nagenoeg stil. Koeman is altijd de topvoetballer gebleven. Hij wilde groter blijven dan de oprukkende vedetten die de uitstraling van popidolen hebben. Dat resulteerde in een slechte relatie met zijn belangrijkste spelers. Daarbij kwam nog dat Koeman zich geen raad wist met lastige spelers zoals Mido en Zlatan Ibrahimovic. De spelers die van hem een topcoach konden maken, die wedstrijden konden beslissen, deed hij van de hand om rust in de tent te krijgen. Dat betekende een overwinning voor Rafael van der Vaart, die een interne machtsstrijd voerde met Ibrahomivic om de eerste plaats in de pikorde. Toen de Zweed ook nog meer salaris dreigde te gaan krijgen dan grootverdiener Van der Vaart, was het oorlog.

Intussen voerde Koeman zijn eigen strijd met technisch directeur Louis van Gaal. Het managementteam steunde hem, omdat de rechtlijnige Van Gaal slecht lag binnen de club. Daarom is het vreemd dat Koeman nu afhaakt en dat hij zich niet moreel verplicht voelt de mensen die hem steunden in zijn strijd tegen Van Gaal nu niet in verlegenheid te brengen. Koeman gaat op vakantie om tot rust te komen. Op de golfcourse moet hij zich vooral eens afvragen of hij wel geschikt is als trainer van een topclub. De lusten spreken hem wel aan, maar hij kan slecht omgaan met de lasten. En voor Ajax is het te hopen dat Van Eijden nu geen blunders meer maakt. Er zal eerst een technisch directeur moeten komen die op zijn beurt een trainer aantrekt. Alleen zo kan de rust terugkeren in De Arena. Als Van Eijden slim is, luistert hij deze keer naar Johan Cruijff. Bij de KNVB en in Barcelona is iedereen erg tevreden over diens adviezen.

de nieuwste colum van Johan Derksen
Ik heb hem van het forum van vi.nl........
Schitterend!
pi_32258701
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAX

Derksen
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_32258801
Ach ja, Derksen heeft weer een andere Melkkoe nodig... Autoritaire en omhooggevallen man.
pi_32258865
Er gebeurt in dit topic regelmatig hetzelfde.
Maar dan over Harry, Mitea, etc.
Klik dan als je durft
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 14 november 2005 @ 15:02:25 #53
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32258958
Derksen geeft nu wel mooi voer voor vragen vanavond
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 14 november 2005 @ 15:02:41 #54
53851 BoNi
pi_32258968
quote:
Op maandag 14 november 2005 14:58 schreef Suijk het volgende:
Er gebeurt in dit topic regelmatig hetzelfde.
Maar dan over Harry, Mitea, etc.
Kern van waarheid, maar absoluut niet vergelijkbaar natuurlijk.
Meningen over spelers veranderen inderdaad, maar in dit geval kun je niet zeggen dat van Eijden zijn beleid het laatste half jaar dusdanig heeft veranderd dat dit je mening zo heftig kan laten omslaan.
Die man weet volgens mij zelf niet meer wat hij nou geschreven heeft en welke mening hij een week geleden had.....
Schitterend!
pi_32259224
misschien is het wel sarcasme van johan
pi_32259284
Had ie er een smiley bijmoeten zetten
pi_32259303
quote:
Op maandag 14 november 2005 15:02 schreef BoNi het volgende:

[..]

Kern van waarheid, maar absoluut niet vergelijkbaar natuurlijk.
Meningen over spelers veranderen inderdaad, maar in dit geval kun je niet zeggen dat van Eijden zijn beleid het laatste half jaar dusdanig heeft veranderd dat dit je mening zo heftig kan laten omslaan.
Die man weet volgens mij zelf niet meer wat hij nou geschreven heeft en welke mening hij een week geleden had.....
Natuurlijk is het niet vergelijkbaar. Maar wat je hier ook vaak ziet, over bijvoorbeeld Mitea: toen hij speelde moest hij zo snel mogelijk weg. Nu is hij een poos geblesseerd en hopen veel mensen op zijn terugkomst want zo slecht was hij toch niet. Etc. Het geeft alleen maar weer dat opinies veranderen, door een of andere oorzaak. Misschien heeft Johan wel het stuk in de Ajax Life van een week of 2 geleden gelezen over Arie.
Klik dan als je durft
  maandag 14 november 2005 @ 15:22:46 #58
53851 BoNi
pi_32259559
quote:
Op maandag 14 november 2005 15:13 schreef Suijk het volgende:

[..]

Natuurlijk is het niet vergelijkbaar. Maar wat je hier ook vaak ziet, over bijvoorbeeld Mitea: toen hij speelde moest hij zo snel mogelijk weg. Nu is hij een poos geblesseerd en hopen veel mensen op zijn terugkomst want zo slecht was hij toch niet. Etc. Het geeft alleen maar weer dat opinies veranderen, door een of andere oorzaak. Misschien heeft Johan wel het stuk in de Ajax Life van een week of 2 geleden gelezen over Arie.
Mee eens, maar dan zou monsieur Derksen ook even moeten aangeven in zijn column waarom zijn mening zo is omgeslagen, dit komt op mij echt erg sneu over.
Schitterend!
  maandag 14 november 2005 @ 15:24:54 #59
134223 Mr.Johnson
Nog steeds zoekende...
pi_32259624
Goede zaak van Ajax om Charisteas afgekeurd te krijgen. Tenminste alleen als hij door een blessure nooit meer aan voetballen kan komen. Daarbij komt dat het niet aan Ajax is om iemand af te keuren, dus ik snap de problemen die sommige mensen daarom tegen Ajax hebben niet helemaal.
pi_32260037
quote:
Op maandag 14 november 2005 15:22 schreef BoNi het volgende:

[..]

Mee eens, maar dan zou monsieur Derksen ook even moeten aangeven in zijn column waarom zijn mening zo is omgeslagen, dit komt op mij echt erg sneu over.
Dat zeker, vooral voor zo'n publiek figuur.
Klik dan als je durft
pi_32260401
quote:
Op maandag 14 november 2005 13:30 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]
wat moet psv met Vlaar?
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_32260933
quote:
14/11/2005 - ´Ajax scouts gaan Chilenen bekijken´
(Gepost door RvN)

Zaakwaarnemer Alan Silberman, bekend van de transfers van Pardo en Acuna naar Feyenoord, liet in de Chileense krant La Tercera weten dat komende donderdag scouts van Ajax in Chili arriveren. Ze zouden Manuel Iturra (Universidad de Chile), Pedro Morales (Huachipato) en Gerardo Cortés (Concepción) komen bekijken.
Matias Fernandez van Colo Colo wordt niet genoemd. Jammer, want dat is een prachtvoetballer.

Die Morales deed mee aan het jeudg-WK in Nederland.
http://www.nos.nl/noswktot20/teams/chili.html
  maandag 14 november 2005 @ 17:01:27 #63
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_32262179
Morales was idd niet verkeerd.
pi_32262615
Goed zo ajaks blijf maar lekker jonkies kopen zonder ervaring wat jullie juist nodig hebben
  maandag 14 november 2005 @ 17:22:14 #65
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32262697
quote:
Op maandag 14 november 2005 17:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Goed zo ajaks blijf maar lekker jonkies kopen zonder ervaring wat jullie juist nodig hebben
Zolang jij de naam van onze club niet eens kunt schrijven, nemen we je niet zo serieus.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_32262724
quote:
Op maandag 14 november 2005 17:22 schreef golfer het volgende:

[..]

Zolang jij de naam van onze club niet eens kunt schrijven, nemen we je niet zo serieus.
Net of ik die naam goed wil schrijven
pi_32262825
quote:
Op maandag 14 november 2005 17:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Net of ik die naam goed wil schrijven
Flikker dan op met je 'goed' bedoelde adviezen
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_32262936
Blijkbaar ben je wel gefascineerd genoeg in de club om hier elke keer te komen
Ik heb absoluut geen behoefte om naar het kakkerlakken topic te gaan.

Maar goed, ik ben eigenlijk al blij dat ze een linksbuiten willen kopen. Wie weet slaagt deze per ongeluk wel.

Houd van een lijntje.
  maandag 14 november 2005 @ 17:33:56 #69
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_32263033
quote:
Op maandag 14 november 2005 17:30 schreef Erwtensoep het volgende:

Maar goed, ik ben eigenlijk al blij dat ze een linksbuiten willen kopen. Wie weet slaagt deze per ongeluk wel.

[afbeelding]
Als het die op het plaatje is, dan kan ik er bijna vanuit gaan dat dat een rechtsbuiten is ?
pi_32263070
Of hij is aan het meeverdedigen
Houd van een lijntje.
pi_32263141
Trouwens hoe zit het met dat wonderkind boerrigter van jullie?
  maandag 14 november 2005 @ 17:38:50 #72
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32263194
quote:
Op maandag 14 november 2005 17:36 schreef Sjakie01 het volgende:
Trouwens hoe zit het met dat wonderkind boerrigter van jullie?
Goed. Hij eet volop zijn maaltijtjes en groeit als kool.
Poef.....gone! ©golfer
pi_32263243
quote:
Op maandag 14 november 2005 17:38 schreef golfer het volgende:

[..]

Goed. Hij eet volop zijn maaltijtjes en groeit als kool.
Al rijp voor het eerste?
Heb namelijk nog met, en tegen hem gevoetbald
  maandag 14 november 2005 @ 17:42:26 #74
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32263295
AJAX
pi_32263347
quote:
Op maandag 14 november 2005 17:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Vind het hier wel leuk leedvermaak de laatste tijd
  maandag 14 november 2005 @ 17:46:22 #76
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_32263420
Niemand scoort.

Maar het komt wel goed, ooit.
A.M.A.B
pi_32263470
Hoezo met jullie komt het toch ook nooit meer goed?
Houd van een lijntje.
  maandag 14 november 2005 @ 18:13:06 #78
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_32264260
Vrije Verkoop voor Ajax-Sparta Praag lees ik net.
Jawel, je keek.
  maandag 14 november 2005 @ 18:27:33 #79
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32264760
quote:
Op maandag 14 november 2005 17:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

.

Hoe is het in de europa cup??
Get woke, go broke!
  maandag 14 november 2005 @ 18:38:21 #80
82589 S-Two
barba macacu
pi_32265073
Zou wel erg triest zijn voor Harry als dat daadwerkelijk zo is
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  maandag 14 november 2005 @ 18:58:56 #81
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_32265617
quote:
Op maandag 14 november 2005 17:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Hoezo met jullie komt het toch ook nooit meer goed?
Tjongejonge. Steek ik de helden hier een hart onder de riem, krijg je weer reacties van deze randdebiel.

Goed bezig.
A.M.A.B
  maandag 14 november 2005 @ 19:06:08 #82
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32265842
quote:
Op maandag 14 november 2005 18:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]

.

pi_32265952
quote:
Op maandag 14 november 2005 18:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]

.

Goed, als laatste Nederlandse club een grote prijs gepakt
  maandag 14 november 2005 @ 19:11:53 #84
82589 S-Two
barba macacu
pi_32266008
quote:
Op maandag 14 november 2005 15:12 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Had ie er een smiley bijmoeten zetten
Ik moest lachen
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_32266014
Het VBL-columnhoekje deel 7

Over onze Martin.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32266038
quote:
Op maandag 14 november 2005 19:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Bij gebrek aan andere prijzen zou ik daar ook steeds over beginnen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  maandag 14 november 2005 @ 19:12:50 #87
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32266043
quote:

[..]

Goh, moeten we dat nu de komende jaren aanhoren (ja , dit is sarcastisch bedoeld, met een grote dosis zelfspot omdat wij daar ook al 10 jaar op teren(eurpees gezien dan))
  maandag 14 november 2005 @ 19:19:28 #88
53851 BoNi
pi_32266211
quote:

[..]

Kan er niet een apart topic komen met iets van: Zeik hier 020/ de Joden/ de Neuzen/ de kakkerlakken/ de lampjes/ pisvee etc etc..... af?
Dan kunnen we in ieder geval dat kansloze gejank heen en weer overslaan...!
Beetje provoceren is leuk en hoort erbij, maar het wordt nu saai en voorspelbaar....
Schitterend!
pi_32266389
quote:
Op maandag 14 november 2005 18:13 schreef jna het volgende:
Vrije Verkoop voor Ajax-Sparta Praag lees ik net.
Zonder uitpubliek he .
slettebak [@] gmail.com
pi_32266421
quote:
Op maandag 14 november 2005 17:46 schreef Cart_man het volgende:
Maar het komt wel goed, ooit.
.
slettebak [@] gmail.com
  maandag 14 november 2005 @ 19:31:00 #91
131729 jna
pi_32266616
quote:
Op maandag 14 november 2005 19:24 schreef JaWi het volgende:

[..]

Zonder uitpubliek he .
Wel een vol uitvak, het enige verschil is dat hun nu ook voor Ajax zijn
Jawel, je keek.
  maandag 14 november 2005 @ 19:31:33 #92
131729 jna
pi_32266636
Ajacied Hedwiges Maduro heeft tegengesproken dat hij de motivatie mist om voor Jong Oranje uit te komen. Foppe de Haan liet vandaag in De Telegraaf weten dat bondscoach Marco van Basten hem had laten weten dat Maduro niet de motivatie kan opbrengen om met Jong Oranje mee te spelen in de returnwedstrijd tegen Jong Slovenië. De twintigjarige middenvelder is nog altijd speelgerechtigd voor de ploeg van bondscoach De Haan.

"Als ik een uitnodiging krijg, dan speel ik altijd graag", reageert Maduro op de website van Talpa. "Ik snap niet waar dit vandaan komt. Marco van Basten vroeg aan het begin van de voorbereiding op het duel met Italië of ik na die wedstrijd overgeheveld wilde worden naar Jong Oranje voor de wedstrijd van woensdag. Ik heb toen alleen maar gezegd dat ik dat vervelend zou vinden voor de jongens die de hele kwalificatie met Jong Oranje hebben meegemaakt. Feit is dat als ik zou worden opgeroepen, ik graag voor Jong Oranje uitkom."
Jawel, je keek.
  maandag 14 november 2005 @ 19:32:12 #93
131729 jna
pi_32266658
Ajax: bericht over Charisteas een fabel

Het gerucht dat Angelos Charisteas mogelijk wordt afgekeurd voor het spelen van betaald voetbal is nergens op gebaseerd. In een reactie op het bericht dat zondag door Jack van Gelder naar buiten werd gebracht stelt Ajax dat het een fabel betreft. Volgens Van Gelder zou het afkeuren van Charisteas de enige manier zijn om nog geld te kunnen vangen voor de Griekse spits.

Charisteas liep anderhalve maand geleden een zware hersenschudding op in de Champions League-wedstrijd tegen Arsenal. De aanvaller heeft daar nog steeds veel last van en is nog niet speelklaar. Charisteas raakte onlangs nog onwel in een café bij het Olympisch Stadion.
Jawel, je keek.
pi_32266777
quote:
Op maandag 14 november 2005 13:41 schreef M0NTANA het volgende:
Liever Ron Vlaar dan één of andere nobody uit Chili.
Die zijn supergoed, vraag Cultheld maar.

En Harry wordt heus niet afgekeurd.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32267185
quote:
Ajax wil Charisteas helemaal niet afkeuren
Maandag 14 november, door HW, Amsterdam, 18.01u GMT+01.00, Ajax

Ajax heeft te kennen gegeven dat ze Angelos Charisteas helemaal niet willen afkeuren. Volgens de Amsterdamse club is het een fabeltje.

Gister wist Jack van Gelder te melden dat Ajax een poging deed om de Griekse spits af te keuren, maar volgens de club is dat dus helemaal niet waar en is het grote onzin. Daar komt ook nog eens bij dat een club nooit zelfstandig een speler kan afkeuren.
zieje
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  maandag 14 november 2005 @ 19:51:02 #96
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_32267213
AJAXXX
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 14 november 2005 @ 19:56:54 #97
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_32267377
quote:
Op maandag 14 november 2005 19:24 schreef JaWi het volgende:

[..]

Zonder uitpubliek he .
quote:
Als gevolg van de straf van de UEFA aan Sparta Praag, zullen er geen Tsjechische supporters mee mogen reizen naar Amsterdam. Er zijn daarom extra kaarten beschikbaar voor de wedstrijd Ajax - Sparta Praag van dinsdag 22 november aanstaande.

Dit betekent tevens dat er vanaf dinsdag 15 november vrije verkoop zal zijn zonder Club Card verplichting. Einde voorverkoop: maandag 21 november 18.00 uur. Op de wedstrijddag is er vanaf 18.15 uur kaartverkoop bij de stadionkassa’s. Het uitvak gaat voor deze wedstrijd ook in de verkoop. Prijzen in dit vak worden met korting aangeboden voor 26 euro.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_32267769
quote:
Op maandag 14 november 2005 17:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Bij jullie is het al jaren leedvermaak en toch heb ik geen enkele behoefte om daar te komen.
pi_32267875
zou ook te lullig zijn om uit leedvermaak het feyenoord topic te gaan lezen, je gaat toch ook niet uit leedvermaak over de schiphol brand lezen
  maandag 14 november 2005 @ 20:37:23 #100
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32268643
Kluivert terug?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')