abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32256534
Van Gelder en die Borst zijn nu imho niet echt kwaliteits journalisten.... Ok, die ene geeft nog een beetje leuk commentaar, maar dan houdt het al gauw op...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_32256544
quote:
Op maandag 14 november 2005 13:18 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

neem jij eens alles niet zo serieus.
Er bestaan smilies om sarcasme te tonen. Bovendien zou 't me niet eens verbazen als mensen serieus zo dachten, net als toen Harry er 2 gemaakt had en Rosenberg een keer goed een bal raakte. Oh en niet te vergeten Anastaciou na de wedstrijd tegen Thun.
pi_32256602
quote:
14/11/2005 - Talpa: "Ajax brengt bod uit op Ron Vlaar"
(Gepost door P., met dank aan forumlid Jerry)

BRON: Talpa.tv

Talpa meldt dat Ajax vandaag een bod zou doen op Ron Vlaar. De verdediger van AZ zou dan in de winsterstop de overstap van Alkmaar naar Amsterdam moeten maken. “De voorkeur van Vlaar gaat uit naar Ajax”, aldus Vlaars zaakwaarnemer Arnold Oosterveer. PSV, dat ook interesse heeft in de neo-international heeft, heeft daarmee het nakijken.
Houd van een lijntje.
pi_32256752
zou mooi zijn... Welkome aanvulling...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_32256759
Nu blijkt dat ie ook goed kan scoren is 'ie wmb. van harte welkom
pi_32256770
quote:
Op maandag 14 november 2005 13:30 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]
Goed nieuws! De man wordt een hele grote!
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  maandag 14 november 2005 @ 13:41:23 #32
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32256887
Liever Ron Vlaar dan één of andere nobody uit Chili.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_32256912
waarom likt johan in zn column de kont van arie van eijden hij vond 'm toch zo'n hufterig mannetje die er alleen zit voor de centen
  maandag 14 november 2005 @ 13:44:21 #34
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32256962
Neem Johan zeiksnor Derksen niet serieus, nergens voor nodig.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_32257013
ik ben alleen benieuwd waarom hij ineens zo van mening veranderd is [tenminste.. hij was eerst toch geen fan van van eijden of wel]

"Daarom is de aanwezigheid van de ervaren algemeen directeur Van Eijden erg belangrijk voor de club."
"Van Eijden vertrekt op 1 december – en dat is een aderlating voor Ajax."
  maandag 14 november 2005 @ 13:58:16 #36
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_32257255
quote:
Op maandag 14 november 2005 13:47 schreef DrDentz het volgende:
ik ben alleen benieuwd waarom hij ineens zo van mening veranderd is [tenminste.. hij was eerst toch geen fan van van eijden of wel]

"Daarom is de aanwezigheid van de ervaren algemeen directeur Van Eijden erg belangrijk voor de club."
"Van Eijden vertrekt op 1 december – en dat is een aderlating voor Ajax."
Dat viel mij inderdaad ook al op tijdens het lezen van zijn column...
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  maandag 14 november 2005 @ 14:04:14 #37
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_32257404
Derksen draait wel eens vaker 180 graden om...

ik hoop trouwens voor Danny dat zijn elftal tegen twente wel laat zien wat het in zijn mars heeft
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_32257445
Ik geloof dat Harry verhaal van geen kant
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  maandag 14 november 2005 @ 14:09:36 #39
53851 BoNi
pi_32257542
Even wat quotes uit een column van de heer Derksen van 6 maart van dit jaar:
quote:
"In De Arena wordt al jaren een wanbeleid gevoerd, maar algemeen directeur Arie van Eijden doet alsof hij gek is en verbindt nergens consequenties aan."

"Onder de dominante penningmeester Arie van Os en vervolgens onder Van Eijden kregen de passanten Morten Olsen, Jan Wouters, Co Adriaanse en Ronald Koeman volop gelegenheid hun eigen spelers aan te trekken."

"En voor Ajax is het te hopen dat Van Eijden nu geen blunders meer maakt."

"Als Van Eijden slim is, luistert hij deze keer naar Johan Cruijff. Bij de KNVB en in Barcelona is iedereen erg tevreden over diens adviezen."
Daaaag laatste beetje geloofwaardigheid
Schitterend!
  maandag 14 november 2005 @ 14:23:18 #40
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_32257910
quote:
Op maandag 14 november 2005 14:09 schreef BoNi het volgende:
[..]

Had hij dat dan nog??
pi_32258182
quote:
Op maandag 14 november 2005 12:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Tja, dat is zo. Maar het is ALTIJD zo dat die kleine clubjes een overwinning op Ajax als Landstitel vieren, en winnen van psv ze geen fuck doet...
Twente is niet klein
Heracles dat is wel klein.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  maandag 14 november 2005 @ 14:34:43 #42
53851 BoNi
pi_32258223
quote:
Op maandag 14 november 2005 14:23 schreef Lionheaad het volgende:

[..]

Had hij dat dan nog??
Hij is toch die man van dat blad dat half voetballende Nederland leest...?
Dus ja, ik denk dat hij bij sommigen zeker nog wel wat geloofwaardigheid heeft...
Schitterend!
pi_32258244
Haha Derksen, Van Gaal ineens helemaal de hemel inprijzen nadat hij daarvoor (minstens) 30x heeft gezegd dat hij niks voor az is. Zelfs in de dezelfde week van de 'ommedraai' schreef hij in zijn colum dat az de verkeerde man had binnen gehaald.

Jammer dat Genee er niet was om hem de grond in te boren...
Houd van een lijntje.
  maandag 14 november 2005 @ 14:38:47 #44
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32258334
quote:
Op maandag 14 november 2005 14:09 schreef BoNi het volgende:
[..]

Staat die column nog ergens online?
  maandag 14 november 2005 @ 14:42:05 #45
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_32258420
  maandag 14 november 2005 @ 14:43:37 #46
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32258465
quote:
Op maandag 14 november 2005 14:42 schreef Lionheaad het volgende:
Column Deksen
Die kon ik zelf ook wel vinden, maar ik bedoelde die van maart dit jaar.
pi_32258532
TVPee en twente doet niet meer mee

OFFTOPIC: Was gezellig in de arena afgelopen zaterdag, althans voor de wedstrijd en tot de 40ste minuut

Ron Vlaar heeft alleen wel aangetoond nog veel te moeten leren.
Ben overigens wel nog steeds overtuigd van zijn kwaliteiten.
Hij komt er wel.
  maandag 14 november 2005 @ 14:47:17 #48
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32258556

Derksen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 14 november 2005 @ 14:49:39 #49
53851 BoNi
pi_32258622
- edit:
De directe link:
http://www.vi.nl/vi/show/id=59381/contentid=67403/sc=6d59d5
quote:
'Waar houdt de verloedering op?'

6/3/2005 22:56

's Avonds laat, voor het naar bed gaan, wil ik nog weleens een cd opzetten van een door tegenslagen gekwelde singer-songwriter, Tom Russell of Fred Eaglesmith. Onder het genot van een goede sigaar kan ik de dag dan overdenken. Ik vraag me dan altijd af hoe Nederland er over tien jaar uitziet. Indien de verloedering doorzet, moet ik daar eerlijk gezegd niet aan denken. Ik ben opgegroeid in de veilige jaren vijftig en volwassen geworden in de boeiende jaren zestig. Vroeger was echt niet alles beter, maar we gingen wel wat humaner met elkaar om. De toenemende agressie beangstigt me. Feyenoord-supporters misdroegen zich tijdens de wedstrijd tegen Sporting Lissabon, NAC Breda-aanhangers konden zich niet beheersen na de nederlaag tegen FC Groningen, bij NEC en Willem II reageerden onbeschaafde fans hun frustraties af op de scheidsrechter.

En dan heb ik het over onbeduidende incidenten in ons voetbalwereldje. De voetballerij maakt deel uit van een samenleving die bol staat van de gore bedreigingen. Ayaan Hirsi Ali en Geert Wilders zijn de speerpunten, omdat ze voor hun mening uitkomen, of je het daar nou mee eens bent of niet. Sinds mei 2003 hebben vijftien volksvertegenwoordigers aangifte gedaan, omdat ze ernstig werden bedreigd. Acht politici kregen óók bedreigingen, maar deden geen aangifte. Het topje van de ijsberg haalt de publiciteit, maar ik heb de indruk dat half Nederland om het minste of geringste wordt bedreigd. Leraren, artsen, ambtenaren, gemeenteraadsleden, trainers, bestuursleden, conducteurs, kroegbazen, agenten, officieren van justitie, werkgevers en parkeerwachters kunnen erover meepraten. Zelfs voetbaljournalisten, die zich louter met bijzaken bezighouden, zijn vogelvrij. Het is nu ook al gevaarlijk een mening te ventileren over een linksbuiten, een trainer of het gedrag van supporters. Na een kritische column in dit blad of een pittige uitspraak in Voetbal Insite zit mijn e-mailbox de volgende dag boordevol met intimiderende scheldmails. En ik heb nu al een paar keer politiebescherming genoten, omdat wat primitieve voetbalsupporters mijn huis dreigden te verbouwen. Daar vraag ik niet om, maar er staat plotseling een agent op de stoep, met de mededeling dat hij getipt is door de politie uit de stad waar deze fans wonen.

Maar het kan nog gekker. Nadat ik een paar weken geleden in Voetbal Insite iets zei over kwetsende spreekkoren waren de reacties zó bedreigend, dat RTL5 zich genoodzaakt voelde bodyguards in te huren. We hebben het dus over een onschuldig praatprogramma over voetbal. In de parkeergarage werd ik opgewacht door sterke jongens in keurige kostuums, die me voor, tijdens en na de uitzending schaduwden. Ik sluit dan ook niet uit dat ik binnenkort de nacht doorbreng op een marinebasis of in Kamp Zeist. Zelfspot houd je op de been, maar als voormalig PvdA-stemmer sympathiseer ik door alle ontwikkelingen al met de VVD. De aanwezigheid van Ayaan Hirsi Ali en Hans van Baalen stuit me nog tegen de borst, maar de komst van Hans Wiegel zou me definitief over de streep kunnen trekken. Al zullen Jozias van Aartsen en Gerrit Zalm er alles aan doen de charismatische Wiegel buiten de deur te houden. Politici zijn namelijk net mensen, het eigenbelang weegt erg zwaar. En ik blijf me 's avonds, voor het naar bed gaan, afvragen hoe dit land en de voetballerij er over tien jaar uitzien.

Hoeveel trainers verslijt Ajax de komende tien jaar? De afgelopen kwart eeuw consumeerde de Amsterdamse club er twaalf. Vóór het Bosman-arrest, toen spelers nog lijfeigenen waren en lokale notabelen op een bijzonder autoritaire wijze hun club bestuurden, was er veel aan te merken op de beleidsvoering. Intussen hebben de spelers - en hun makelaars - de macht en worden de clubs niet meer door ijdele hobbyisten, maar door koele professionele managers geleid. Een club zoals Ajax is een bedrijf geworden, met beursnotering. Bij dergelijke bedrijven worden de managers en directeuren afgerekend op de behaalde resultaten. De economische pagina’s maken er dagelijks melding van. In De Arena wordt al jaren een wanbeleid gevoerd, maar algemeen directeur Arie van Eijden doet alsof hij gek is en verbindt nergens consequenties aan. Links en rechts sneuvelen stafleden, er is voor een kapitaal geďnvesteerd in miskopen, maar de gladde verantwoordelijke man overleeft alle stormen en verstopt zich achter de drogreden dat het niet in het belang van de club is als hij opstapt. En de raad van commissarissen geeft geen kik.

Onder de dominante penningmeester Arie van Os en vervolgens onder Van Eijden kregen de passanten Morten Olsen, Jan Wouters, Co Adriaanse en Ronald Koeman volop gelegenheid hun eigen spelers aan te trekken. Op een bepaald moment stonden er zelfs zestig peperdure profs op de loonlijst in Amsterdam, van wie er wekelijks zestien werden opgeroepen. Dezelfde trainers moesten vertrekken, omdat het publiek en de spelers ontevreden waren of als de invloedrijke achterban erop aandrong. Want beursgenoteerd bedrijf of niet, bij Ajax blijven de achterklap, de lobby in de wandelgangen en de vijfde colonne bestaan. Opvallend is dat de voorzitters Michael van Praag en John Jaakke uitblonken als representatief uithangbord van de club, maar ze hebben het gevoerde wanbeleid nooit een halt kunnen toeroepen.

Met de opgestapte Ronald Koeman heb ik geen medelijden. Hij heeft tot op de dag van vandaag niet bewezen geschikt te zijn voor een topclub. Bij Vitesse was hij ongelukkig met zijn aankopen en de club won niets. Bij Ajax was hij zelfs zeer ongelukkig met het aantrekken van spelers en tijdens zijn bewind stond de ontwikkeling van de begenadigde talenten nagenoeg stil. Koeman is altijd de topvoetballer gebleven. Hij wilde groter blijven dan de oprukkende vedetten die de uitstraling van popidolen hebben. Dat resulteerde in een slechte relatie met zijn belangrijkste spelers. Daarbij kwam nog dat Koeman zich geen raad wist met lastige spelers zoals Mido en Zlatan Ibrahimovic. De spelers die van hem een topcoach konden maken, die wedstrijden konden beslissen, deed hij van de hand om rust in de tent te krijgen. Dat betekende een overwinning voor Rafael van der Vaart, die een interne machtsstrijd voerde met Ibrahomivic om de eerste plaats in de pikorde. Toen de Zweed ook nog meer salaris dreigde te gaan krijgen dan grootverdiener Van der Vaart, was het oorlog.

Intussen voerde Koeman zijn eigen strijd met technisch directeur Louis van Gaal. Het managementteam steunde hem, omdat de rechtlijnige Van Gaal slecht lag binnen de club. Daarom is het vreemd dat Koeman nu afhaakt en dat hij zich niet moreel verplicht voelt de mensen die hem steunden in zijn strijd tegen Van Gaal nu niet in verlegenheid te brengen. Koeman gaat op vakantie om tot rust te komen. Op de golfcourse moet hij zich vooral eens afvragen of hij wel geschikt is als trainer van een topclub. De lusten spreken hem wel aan, maar hij kan slecht omgaan met de lasten. En voor Ajax is het te hopen dat Van Eijden nu geen blunders meer maakt. Er zal eerst een technisch directeur moeten komen die op zijn beurt een trainer aantrekt. Alleen zo kan de rust terugkeren in De Arena. Als Van Eijden slim is, luistert hij deze keer naar Johan Cruijff. Bij de KNVB en in Barcelona is iedereen erg tevreden over diens adviezen.

de nieuwste colum van Johan Derksen
Ik heb hem van het forum van vi.nl........
Schitterend!
pi_32258701
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAX

Derksen
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: