Autorepeatquote:Op zondag 13 november 2005 21:38 schreef Isabeau het volgende:
Zijn er wel genoeg karaoke nummers om 24 uur mee te vullen
beginnen ze gewoon weer opnieuwquote:Op zondag 13 november 2005 21:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil wel.quote:Op zondag 13 november 2005 21:42 schreef versabommie het volgende:
wie kan er voor mij even naar het huis om rustig aan Joost dood te schieten nu ?
Ik kan er in tien, vijftien minuten zijn, maar ik doe het alleen voor geld. En mijn muziekdocu begint ook zo, dus ander keertje graagquote:Op zondag 13 november 2005 21:42 schreef versabommie het volgende:
wie kan er voor mij even naar het huis om rustig aan Joost dood te schieten nu ?
Geen idee, maar neem je toch http://picsplace.to/quote:Op zondag 13 november 2005 21:42 schreef Wickedangel het volgende:
Mijn plaatje is weg, waarom doet Filedump het niet![]()
a.u.b.quote:Op zondag 13 november 2005 21:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wil wel.
Maar ik heb geen schietgeweer.
Dankquote:Op zondag 13 november 2005 21:45 schreef frizti het volgende:
[..]
Geen idee, maar neem je toch http://picsplace.to/
Je mag 'm ook doodslaan met een been van rob....wel over Rob's lijk he!quote:Op zondag 13 november 2005 21:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wil wel.
Maar ik heb geen schietgeweer.
Ik vrees van wel..quote:Op zondag 13 november 2005 21:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet op dit punt dus niet wat erger is, die barbie stemmen van Nathalie en Didoquote:
Alleen de airguitar ontbreekt bij Joost nog.quote:Op zondag 13 november 2005 21:47 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik weet op dit punt dus niet wat erger is, die barbie stemmen van Nathalie en Dido
Of joost met z'n deathmetal stem...
Kwestie van wat is erger lijkt me....
Deze geluiden overleeft niets of niemandquote:
Iemand heeft een kabeltje doorgekniptquote:Op zondag 13 november 2005 21:51 schreef flugeltje het volgende:
Hier streams ook dood....
Alle back-up streams die ik heb overigens ook...
Laat me raden. Jij doet nooit karaokequote:Op zondag 13 november 2005 21:38 schreef Isabeau het volgende:
je reinste blasfemie van die ranzige josti's dit!quote:Op zondag 13 november 2005 21:53 schreef scanman01 het volgende:
Bohemian Rhapsody nu.
Dido: "Die ken ik niet"
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 21:53 schreef scanman01 het volgende:
Bohemian Rhapsody nu.
![]()
![]()
![]()
![]()
....echt wáár! zei ze dat?!quote:Op zondag 13 november 2005 21:53 schreef scanman01 het volgende:
Bohemian Rhapsody nu.
![]()
![]()
![]()
![]()
Probeer eens de versatel streams?quote:Op zondag 13 november 2005 21:54 schreef Sonique het volgende:
nog steeds niks hier... Buffer wil niet vulllen
Damn, je was me weer net voor.quote:
Ja is leuk.quote:Op zondag 13 november 2005 21:56 schreef Sonique het volgende:
Dit stukje doet me altijd denken aan Wayns World, dat ze in de auto met z'n alle tegelijk headbangen
Spice Girl ze.quote:
gelukkig vielen mijn streams uitquote:Op zondag 13 november 2005 21:54 schreef whitef0x het volgende:
ooh nee, niet Queen please nee
En wie riep nee die ken ik niet??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lijkt me leuker bij een behaarde mannenbilquote:Op zondag 13 november 2005 21:57 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Leuk spul dat ducktape, kan je funny dingen meedoen:
[afbeelding]
Dido, Joost en Naat zaten dan ook aan de kant.quote:Op zondag 13 november 2005 22:00 schreef scanman01 het volgende:
Ik vond Bohemian Rhapsody nog vrij redelijk gedaan, vergeleken met de rest.
Lijkt me toch een redelijk hairy red-neck ass op de foto.quote:Op zondag 13 november 2005 21:59 schreef Oscar-Wilde het volgende:
[..]
lijkt me leuker bij een behaarde mannenbil![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 22:00 schreef versabommie het volgende:
ik ga toch ff flink aan de bier...dit is echt stuitend!
Klonk idd helemaal niet slecht.quote:Op zondag 13 november 2005 22:00 schreef scanman01 het volgende:
Ik vond Bohemian Rhapsody nog vrij redelijk gedaan, vergeleken met de rest.
iddquote:Op zondag 13 november 2005 22:02 schreef Maurisico het volgende:
Ciske de Rat... nu komt amsterdamse Robbie naar voren....
Je begint er aan te wennen he isa?quote:
Het is voor de blonde miepen gewoon te lastig in het Engels te moeten zingen.. tijdens zo'n nummer kunnen ze zich niet op hun zang concentrerenquote:
Scan begint er ook aan te wennen.quote:
Eigen dialect hequote:
En bij komt moordzucht naar boven.quote:Op zondag 13 november 2005 22:02 schreef Maurisico het volgende:
Ciske de Rat... nu komt amsterdamse Robbie naar voren....
Ja, dat kunnen ze echt heel goed zingen.....quote:Op zondag 13 november 2005 22:06 schreef whitef0x het volgende:
Ik wacht nog op een nummer van Normaal dat zou Lieske enigzins moeten kunnen twente en de achterhoek scheelt niet zoveel
Ze hebben gezamenlijk besloten allemaal die 24 uur wakker te blijven.quote:Op zondag 13 november 2005 22:06 schreef Remzz het volgende:
Ik zou er eigenlijk niet zo dom omheen gaan zittenmaar wat gaan slapen ofzo....
HOquote:
Ze krijgen er nuj teksten bijquote:Op zondag 13 november 2005 22:07 schreef flugeltje het volgende:
Ja, dat kunnen ze echt heel goed zingen.....
Van de week kwam eruit:
Bertus met de auto en Tinus met de tralalala
Na 24 uur wil ik ze op cdquote:Op zondag 13 november 2005 22:04 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Scan begint er ook aan te wennen.
Na 24 uur vind je het mooi.
Serieusquote:Op zondag 13 november 2005 22:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze hebben gezamenlijk besloten allemaal die 24 uur wakker te blijven.
Die hebben een flink aantal dvd's klaarliggen neem ik aan. Alles ligt dus al vast.quote:Op zondag 13 november 2005 22:08 schreef Black_Orchid het volgende:
Kan er ook een topic geopend worden waar we verzoekjes kunnen plaatsen voor de BB-regie die toch meeleest??![]()
Tinus en trussken die were getrouwd...dus wier der un hoavig fiest gebouwd...iedereen zei proast en zie zwoksen in t rondquote:Op zondag 13 november 2005 22:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja, dat kunnen ze echt heel goed zingen.....
Van de week kwam eruit:
Bertus met de auto en Tinus met de tralalala
En dan te bedenken dat ik nog liever Joost hoor dan Nathaliequote:Op zondag 13 november 2005 22:13 schreef jessie het volgende:
Nathalie denkt echt dat ze ontdekt gaat worden, zo doet ze
Ik heb een voorsprong , heb gisterenavond al zangavondje gehad en al mijn vrienden klonken minstens zo beroerd als de bewoners..quote:Op zondag 13 november 2005 22:04 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Scan begint er ook aan te wennen.
Na 24 uur vind je het mooi.
Wie weet luistert er wel een headhunter van de Jostieband.quote:Op zondag 13 november 2005 22:13 schreef jessie het volgende:
Nathalie denkt echt dat ze ontdekt gaat worden, zo doet ze
Ja maar die zingen vast geen 24 uur langquote:Op zondag 13 november 2005 22:15 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Ik heb een voorsprong , heb gisterenavond al zangavondje gehad en al mijn vrienden klonken minstens zo beroerd als de bewoners..![]()
Stealers Wheel - Stuck in the Middle With Youquote:Op zondag 13 november 2005 22:14 schreef Black_Orchid het volgende:
Weet iemand ook alweer welk liedje dat is in Reservoir Dogs waarop Michael Madsen die agent zijn oor eraf snijd? Die wil ik ze wel effe na horen zingen, kan ik me inbeelden hoe ik om een vastgebonden Rob sta de dansen met een scheermes.
Was dat niet ballroom blitz van The Sweet?quote:Op zondag 13 november 2005 22:14 schreef Black_Orchid het volgende:
Weet iemand ook alweer welk liedje dat is in Reservoir Dogs waarop Michael Madsen die agent zijn oor eraf snijd? Die wil ik ze wel effe na horen zingen, kan ik me inbeelden hoe ik om een vastgebonden Rob sta de dansen met een scheermes.
Ja, je went er inderdaad aanquote:
Day komt omdat Joost nog enigzins aandoenlijk is, maar Nathalie.....quote:Op zondag 13 november 2005 22:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik nog liever Joost hoor dan Nathalie
Yup, dat was 'm. Thnx ga meteen effe een verzoekje sturen naar de BB-regie.quote:Op zondag 13 november 2005 22:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Stealers Wheel - Stuck in the Middle With You
Nee Versabommie had de goede.quote:Op zondag 13 november 2005 22:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was dat niet ballroom blitz van The Sweet?
quote:Op zondag 13 november 2005 22:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Stealers Wheel - Stuck in the Middle With You
Klopt. The Sweet zat in de alternate van die scene.quote:Op zondag 13 november 2005 22:18 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Nee Versabommie had de goede.
Eerst de BB SC openen: waarschuwingen te overquote:Op zondag 13 november 2005 22:21 schreef srblackbird het volgende:
ik zet net de stream aan![]()
![]()
![]()
![]()
hadden ze geen waarschuwing kunnen afgeven ?
![]()
Die heeft BB niet meer nodig ze hebben het toch niet gehaaldquote:Op zondag 13 november 2005 22:22 schreef scanman01 het volgende:
Dit was trouwens een instinkertje van BB. Je vergeet hier heel snel een zin.
Zeg, ze heeft er verdorie wel 2,5 uur overgedaan om dat uit te zoeken hoor.quote:Op zondag 13 november 2005 22:20 schreef MissHobje het volgende:
Wat heeft Nat aan ? zo;n tutu pakje van ballet ??
idd daar zat ik dus ook aan te denken toen ik het las....quote:Op zondag 13 november 2005 22:22 schreef scanman01 het volgende:
Dat zal ik zeker de volgende keer doenquote:Op zondag 13 november 2005 22:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eerst de BB SC openen: waarschuwingen te over
Ze hadden van te voren toch kunnen weten dat ze dit soort trucjes niet nodig zouden hebben om de weekopdracht te laten mislukkenquote:Op zondag 13 november 2005 22:22 schreef scanman01 het volgende:
Kunnen jullie lezen.quote:Op zondag 13 november 2005 22:23 schreef whitef0x het volgende:
Die heeft BB niet meer nodig ze hebben het toch niet gehaald
Nee maar ook dat wist BB alquote:
Sommigen schijnen te denken dat het alweer mislukt is. Zou best kunnen. Ik verwacht van niet, maar wie weet. Die belachelijke wissel regel slaat ook weer nergens op.quote:Op zondag 13 november 2005 22:24 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Ze hadden van te voren toch kunnen weten dat ze dit soort trucjes niet nodig zouden hebben om de weekopdracht te laten mislukken![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 22:24 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga er weer vantussen jongensgeloof het allemaal wel en kijk morgen weer
Als BB ze weer op rantsoen wil hebben en flauw wil doen kunnen ze gewoon zeggen dat het mislukt is. Door die regel.quote:Op zondag 13 november 2005 22:26 schreef scanman01 het volgende:
Sommigen schijnen te denken dat het alweer mislukt is. Zou best kunnen. Ik verwacht van niet, maar wie weet. Die belachelijke wissel regel slaat ook weer nergens op.
Ze mogen ook niet eten en/of drinken tijdens het zingen...quote:Op zondag 13 november 2005 22:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sommigen schijnen te denken dat het alweer mislukt is. Zou best kunnen. Ik verwacht van niet, maar wie weet. Die belachelijke wissel regel slaat ook weer nergens op.
Ik heb ze nog geen noot horen zingen, en als ik zo de reakties lees, dan duurt het vast nog wel 20 uur voor ik de streams weer aanzetquote:
Tja the show must go onquote:
Flugel, ga eens over op de sinterklaasmodequote:Op zondag 13 november 2005 22:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze mogen ook niet eten en/of drinken tijdens het zingen...
Nathalie en Rob waren kauwgum aan het kauwen en Ingrid heeft wijn gedronken....
Ze zetten zinnen veel te laat in, zingen een totaal verkeerde melodie... en zo vals als de neten.quote:Op zondag 13 november 2005 22:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb ze nog geen noot horen zingen, en als ik zo de reakties lees, dan duurt het vast nog wel 20 uur voor ik de streams weer aanzet
Dan mag Freddie ook meteen Paul Rodgers van het podium af schoppen.quote:Op zondag 13 november 2005 22:30 schreef versabommie het volgende:
Freddy komt zo zijn graf uit om joost af te maken, ik zweer het je!
Dat is dus karaokequote:Op zondag 13 november 2005 22:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zetten zinnen veel te laat in, zingen een totaal verkeerde melodie... en zo vals als de neten.
Nou, maak je daar maar eens een voorstelling van... en dan is het dus nog 10x erger.
Zo beter??quote:Op zondag 13 november 2005 22:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Flugel, ga eens over op de sinterklaasmode
[afbeelding]
En daar blijf jij naar luisteren?quote:Op zondag 13 november 2005 22:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zetten zinnen veel te laat in, zingen een totaal verkeerde melodie... en zo vals als de neten.
Nou, maak je daar maar eens een voorstelling van... en dan is het dus nog 10x erger.
Hahaha gezelliggggquote:Op zondag 13 november 2005 22:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zo beter??![]()
En bedanktHij is keileuk
![]()
hij is erg leukquote:Op zondag 13 november 2005 22:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zo beter??![]()
En bedanktHij is keileuk
![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 22:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan mag Freddie ook meteen Paul Rodgers van het podium af schoppen.
begrijp niet dat die er niet door de band afgetrapt is eerlijk gezegdquote:Op zondag 13 november 2005 22:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vond Paul Rodgers best goed eigenlijk.. al is het natuurlijk never een Freddy. Ik heb in Antwerpen en Arnhem enorm genotenquote:Op zondag 13 november 2005 22:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:
Een zeer handige site. Thanxquote:
Was niet slecht, maar niemand kan Freddie vervangen. Dus wat mij betreft is het Queen-schennis.quote:Op zondag 13 november 2005 22:33 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Paul deed het best wel goed hoor
![]()
Waar blijft Sinterzusje?quote:
quote:Op zondag 13 november 2005 22:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Flugel, ga eens over op de sinterklaasmode
[afbeelding]
Sommige dingen moet je gewoon laten rusten!quote:Op zondag 13 november 2005 22:33 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Paul deed het best wel goed hoor
![]()
Dat meen je niet!quote:Op zondag 13 november 2005 22:34 schreef jessie het volgende:
He ze meoten bij de wissel toch 1 regel samen zingen? Dat doen ze helemaal niet.
quote:Op zondag 13 november 2005 22:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik vond Paul Rodgers best goed eigenlijk.. al is het natuurlijk never een Freddy. Ik heb in Antwerpen en Arnhem enorm genoten
annyway: Ben er weer
Dat was ook niet de intensie van het geheel Heb genoten van het geheelquote:Op zondag 13 november 2005 22:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was niet slecht, maar niemand kan Freddie vervangen. Dus wat mij betreft is het Queen-schennis.
Hij heeft zeer veel nummers onrecht aangedaan vind ik. Maar misschien ben ik te kritisch. Zou kunnen. ALS ze al weer op tour wilden, hadden ze dat wat mij betreft beter met iemand als George Michael kunnen doen. Die zong ook iedereen van het podium af tijdens de Freddie Mercury Tribute.quote:Op zondag 13 november 2005 22:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
begrijp niet dat die er niet door de band afgetrapt is eerlijk gezegd![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 22:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft zeer veel nummers onrecht aangedaan vind ik. Maar misschien ben ik te kritisch. Zou kunnen. ALS ze al weer op tour wilden, hadden ze dat wat mij betreft beter met iemand als George Michael kunnen doen. Die zong ook iedereen van het podium af tijdens de Freddie Mercury Tribute.
Versabommie, we zijn het zowaar en keer eens. Ik vond het echt majesteitschennis.quote:Op zondag 13 november 2005 22:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je gewoon laten rusten!
Ach, de opdracht is al lang mislukt van mij mogen ze stoppen met zingen.quote:Op zondag 13 november 2005 22:34 schreef jessie het volgende:
He ze meoten bij de wissel toch 1 regel samen zingen? Dat doen ze helemaal niet.
Hihi, ik doelde op de avatar van Regenworm...quote:
Ik ben al lang blij dat hij niet probeerde Freddy te imiteren.. dan was het wat mij betreft een sof geworden...quote:Op zondag 13 november 2005 22:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was niet slecht, maar niemand kan Freddie vervangen. Dus wat mij betreft is het Queen-schennis.
Er moet 1 persoon minimaal zingen. Als er dus 3 mensen zingen kán de wissel volgens mij niet foutgaan. Die 2e en 3e persoon kunnen ook wel gewoon weglopen zonder dat de opdracht mislukt is.quote:Op zondag 13 november 2005 22:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat meen je niet!
Wat een stelletje dodo's!!![]()
De simpelste opdracht kunnen ze verzieken![]()
We zijn het een keer eens! Wel niet dezelfde stem maar hij zong ze idd zoek, en zijn tonenspectrum is een stukkie breder.quote:Op zondag 13 november 2005 22:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft zeer veel nummers onrecht aangedaan vind ik. Maar misschien ben ik te kritisch. Zou kunnen. ALS ze al weer op tour wilden, hadden ze dat wat mij betreft beter met iemand als George Michael kunnen doen. Die zong ook iedereen van het podium af tijdens de Freddie Mercury Tribute.
Die van jouw vroeg gewoon om een Sinterklaas mutsquote:Op zondag 13 november 2005 22:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hihi, ik doelde op de avatar van Regenworm...
Die is nu vast aan het knutselen.
Hadden we wel een tripje arnhem kunnen besparenquote:Op zondag 13 november 2005 22:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat hij niet probeerde Freddy te imiteren.. dan was het wat mij betreft een sof geworden...
.. ik had je nog zo gewaarschuwdquote:Op zondag 13 november 2005 22:41 schreef teamlead het volgende:
ik gooi de streams maar weer op mute.. ik hoor nog liever Chantal GNAGNA'en zeg...
Ze moeten minimaal 1 regel samen zingen....quote:Op zondag 13 november 2005 22:34 schreef jessie het volgende:
quote:Beste Bewoners,
Vandaag begint jullie Weekopdracht, waar muziek in zit. Dit is de bedoeling: Er moet 24 uur lang aan één stuk door gezongen worden!”
Dit houdt in dat er altijd iemand aan het zingen moet zijn. Er mogen geen pauzes vallen. Degene die een andere Bewoner aflost moet minimaal een zin meezingen, voordat de ander mag stoppen.
Een hapering is toegestaan, maar een zin missen houdt automatisch in dat de Weekopdracht mislukt is. En het wordt de Bewoners niet makkelijker gemaakt. Ze mogen namelijk tijdens het zingen niet eten, drinken, roken of toiletteren.
Ik heb zelf ook nog zitten knutselen, maar ik kon nergens een sint-muts vinden... De kerstversie heb ik al wel klaar, en de nieuwjaarsversie ook....quote:Op zondag 13 november 2005 22:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die van jouw vroeg gewoon om een Sinterklaas muts
Ff kijken of ik nog wat fantasie over heb.
nog niet komt misschien nogquote:Op zondag 13 november 2005 22:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hihi, ik doelde op de avatar van Regenworm...
Die is nu vast aan het knutselen.
Hij hield zich idd aardig op de vlakte maar toch irriteerde hij me tot en met. daar kan de beste man niets aan doen, dat is gewoon mijn sentimentquote:Op zondag 13 november 2005 22:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat hij niet probeerde Freddy te imiteren.. dan was het wat mij betreft een sof geworden...
nadeel was dan waarschijnlijk geweest dat heel veel fans van George Michael erop af zouden komen ipv de Queenfans (voor wie het toch uiteindelijk bedoeld was).quote:Op zondag 13 november 2005 22:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
We zijn het een keer eens! Wel niet dezelfde stem maar hij zong ze idd zoek, en zijn tonenspectrum is een stukkie breder.
Toch staat het er niet zo op de site.quote:Op zondag 13 november 2005 22:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er moet 1 persoon minimaal zingen. Als er dus 3 mensen zingen kán de wissel volgens mij niet foutgaan. Die 2e en 3e persoon kunnen ook wel gewoon weglopen zonder dat de opdracht mislukt is.
dus de opdracht is mislukt, maar wat ieder ook zegt, ze geven zich wel ( heel slecht, maar dat is karaoke )quote:Op zondag 13 november 2005 22:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze mogen ook niet eten en/of drinken tijdens het zingen...
Nathalie en Rob waren kauwgum aan het kauwen en Ingrid heeft wijn gedronken....
Slaap lekker flugelquote:Op zondag 13 november 2005 22:45 schreef flugeltje het volgende:
Het is weer mooi geweest, mijn bedje wacht en flugelmannetje lonkt.....
'truste'
slaap lekker flugeltjequote:Op zondag 13 november 2005 22:45 schreef flugeltje het volgende:
'truste'
dat zag je heel goed bij live8, ik ben geen enorme RW-fan maar hij heeft wel dezelfde entertainment-waarde. Heel live8 was wat sfeer en beleving betreft eenbehoorlijke sof totdat RW op kwam...je voelde gewoon een vibe gaan....quote:Op zondag 13 november 2005 22:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
nadeel was dan waarschijnlijk geweest dat heel veel fans van George Michael erop af zouden komen ipv de Queenfans (voor wie het toch uiteindelijk bedoeld was).
Van de huidige zangers denk ik dat qua uitstraling en podium-gedrag Robbie Williams een goede keuze zou zijn.. helaas is hij niet in staat de tekst van We Will Rock You te onthouden... en ook hij zou teveel zijn eigen publiek trekken..
quote:Op zondag 13 november 2005 22:45 schreef flugeltje het volgende:
'truste'
Ik denk dat het zo is. De 2e en 3e persoon staan er eigenlijk voor spek en bonen bij. Dus als de 3e persoon wisselt, dan wordt er eigenlijk niet een echt gewisseld lijkt me. Het gaat om de eerste persoon. Maar je hebt wel gelijk dat ze het al wel zouden kunnen afkeuren, als ze willen.quote:Op zondag 13 november 2005 22:44 schreef jessie het volgende:
[..]
Toch staat het er niet zo op de site.
Nou ja we zullen zien of ze de opdracht sowieso halen
slaap lekker Flugeltjequote:Op zondag 13 november 2005 22:45 schreef flugeltje het volgende:
'truste'
quote:Op zondag 13 november 2005 22:51 schreef Snaptnix het volgende:
Ben er ook maar weer eens
Dacht dat ik me nu met dat "gezang" wel zou kunnen beheersen om BB te volgen, niet dus![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 22:52 schreef whitef0x het volgende:
Ik ga ook een poging doen om te slapen ff de stemmen uit men hoofd laten anders word het een nachtmerrie
![]()
Heb het geluid dus ook nog maar veilig uitstaan, maar bedankt voor de waarschuwingquote:Op zondag 13 november 2005 22:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Met geluid zijn de streams nu idd niet te harden![]()
ik heb het geluid wel aanstaan.. ff de buren pestenquote:Op zondag 13 november 2005 22:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heb het geluid dus ook nog maar veilig uitstaan, maar bedankt voor de waarschuwing![]()
Mag het ook zo'n tegel zijn van 25 kilo?quote:Op zondag 13 november 2005 22:54 schreef Gert het volgende:
Kan iemand even een stoeptegel in het gezicht van Nathalie gooien?
Nee zeker hè?
Heyquote:Op zondag 13 november 2005 22:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Met geluid zijn de streams nu idd niet te harden![]()
Ik heb heel even durven luisteren en nu staat de nieuwe cd van Kate Bush weer lekker hard opquote:Op zondag 13 november 2005 22:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heb het geluid dus ook nog maar veilig uitstaan, maar bedankt voor de waarschuwing![]()
Keihard over de versterker gooien en zelf oorstoppen in, hmmmm krijg er wel ideeen vanquote:Op zondag 13 november 2005 22:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik heb het geluid wel aanstaan.. ff de buren pesten
Foei buurtjes pesten mag niquote:Op zondag 13 november 2005 22:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik heb het geluid wel aanstaan.. ff de buren pesten
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op zondag 13 november 2005 22:37 schreef scanman01 het volgende:
Sentiment idd. Ik kan er nu ook wel van janken.quote:Op zondag 13 november 2005 22:57 schreef teamlead het volgende:docdocdocdocter beat
*jeugdsentiment
Ik werd vanochtend wakker door hun redelijk luidruchtige sexleven.... revenge.,.....quote:Op zondag 13 november 2005 22:57 schreef lovebear het volgende:
[..]
Foei buurtjes pesten mag ni![]()
alleen als ze jou pesten natuurlijk
Woei das oudquote:Op zondag 13 november 2005 22:57 schreef teamlead het volgende:docdocdocdocter beat
*jeugdsentiment
ik ookquote:
Dan mag tquote:Op zondag 13 november 2005 22:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik werd vanochtend wakker door hun redelijk luidruchtige sexleven.... revenge.,.....![]()
Dan hoop ik toch echt dat iemand die microfoon in haar strot duwt om haar zo stil te krijgenquote:Op zondag 13 november 2005 22:58 schreef Black_Orchid het volgende:
Naath is niet bij die microfoon weg te knuppelen. Hoopt zeker dat ze ontdekt wordt.![]()
hebben ze ook weer in een nieuw (snel) jasje gestoken dit jaar....quote:
even wacht tot het nummer let's make love tonight komtquote:Op zondag 13 november 2005 22:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik werd vanochtend wakker door hun redelijk luidruchtige sexleven.... revenge.,.....![]()
Die zelf ingenomen drol denkt echt dat ze de shit is.quote:Op zondag 13 november 2005 23:00 schreef scanman01 het volgende:
Naat.. GA WEG
OMG, nu gaat ze proberen Cyndi Lauper te imiteren
Hebben ze zeker t nummer verklootquote:Op zondag 13 november 2005 22:59 schreef Bocaj het volgende:
[..]
hebben ze ook weer in een nieuw (snel) jasje gestoken dit jaar....
Cyndi is leukquote:Op zondag 13 november 2005 23:01 schreef teamlead het volgende:
Cindy Lauper kan al niet zingen.,... maar het kan dus echt erger....
quote:Op zondag 13 november 2005 23:01 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik niet maar vind oude muziek echt goed![]()
Ja welk nummer verkrachten ze tegenwoordig niet. pffffquote:Op zondag 13 november 2005 22:59 schreef Bocaj het volgende:
[..]
hebben ze ook weer in een nieuw (snel) jasje gestoken dit jaar....
quote:Op zondag 13 november 2005 23:01 schreef jessie het volgende:
Als ik in dat huis zou zitten zou ik stiekum t snoer van Nathalie loskoppelen
dat vind ze ookquote:Op zondag 13 november 2005 23:02 schreef Nilasha het volgende:
Jees wat zingt die Nathalie vreselijk zeg... En het lijkt wel alsof ze zichzelf geweldig goed vindt!
![]()
Cindy Lauperquote:Op zondag 13 november 2005 23:01 schreef teamlead het volgende:
Cindy Lauper kan al niet zingen.,... maar het kan dus echt erger....
Kom uit 85quote:Op zondag 13 november 2005 23:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
Jammer dat het nu zo verkracht wordt.... maar op zich wel lekkere muziek idd
* checkt profiel lovebear... Hmz.. geen geboortedatum
Ik vind het erg grappig om te horen, maar tis echt niet de beste zangeres ter wereldquote:Op zondag 13 november 2005 23:04 schreef lovebear het volgende:
[..]
Cindy Lauper![]()
nummer dat ze zong true collers is heel mooi hoor![]()
heb jij aan de prozac ofzo gezeten?quote:Op zondag 13 november 2005 23:03 schreef Maurisico het volgende:
Naat is goed bezig!! Cyndi Lauper-geluid heeft ze van zichzelf al...en dat gekke jurkje past hier ook helemaal bij..
De eerste keer dat ik mijn vrouw ontmoette en we gezoend hebben, was op Time after time van Cyndi (bijna iedereen schrijft haar voornaam fout valt me opquote:Op zondag 13 november 2005 23:04 schreef lovebear het volgende:
[..]
Cindy Lauper![]()
nummer dat ze zong true collers is heel mooi hoor![]()
een groen blaadje nogquote:
dus ons lovebeavertje is eigenlijk nog maar een snotneusje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |