Autorepeatquote:Op zondag 13 november 2005 21:38 schreef Isabeau het volgende:
Zijn er wel genoeg karaoke nummers om 24 uur mee te vullen
beginnen ze gewoon weer opnieuwquote:Op zondag 13 november 2005 21:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil wel.quote:Op zondag 13 november 2005 21:42 schreef versabommie het volgende:
wie kan er voor mij even naar het huis om rustig aan Joost dood te schieten nu ?
Ik kan er in tien, vijftien minuten zijn, maar ik doe het alleen voor geld. En mijn muziekdocu begint ook zo, dus ander keertje graagquote:Op zondag 13 november 2005 21:42 schreef versabommie het volgende:
wie kan er voor mij even naar het huis om rustig aan Joost dood te schieten nu ?
Geen idee, maar neem je toch http://picsplace.to/quote:Op zondag 13 november 2005 21:42 schreef Wickedangel het volgende:
Mijn plaatje is weg, waarom doet Filedump het niet![]()
a.u.b.quote:Op zondag 13 november 2005 21:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wil wel.
Maar ik heb geen schietgeweer.
Dankquote:Op zondag 13 november 2005 21:45 schreef frizti het volgende:
[..]
Geen idee, maar neem je toch http://picsplace.to/
Je mag 'm ook doodslaan met een been van rob....wel over Rob's lijk he!quote:Op zondag 13 november 2005 21:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wil wel.
Maar ik heb geen schietgeweer.
Ik vrees van wel..quote:Op zondag 13 november 2005 21:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet op dit punt dus niet wat erger is, die barbie stemmen van Nathalie en Didoquote:
Alleen de airguitar ontbreekt bij Joost nog.quote:Op zondag 13 november 2005 21:47 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik weet op dit punt dus niet wat erger is, die barbie stemmen van Nathalie en Dido
Of joost met z'n deathmetal stem...
Kwestie van wat is erger lijkt me....
Deze geluiden overleeft niets of niemandquote:
Iemand heeft een kabeltje doorgekniptquote:Op zondag 13 november 2005 21:51 schreef flugeltje het volgende:
Hier streams ook dood....
Alle back-up streams die ik heb overigens ook...
Laat me raden. Jij doet nooit karaokequote:Op zondag 13 november 2005 21:38 schreef Isabeau het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |