quote:Op zondag 13 november 2005 22:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft zeer veel nummers onrecht aangedaan vind ik. Maar misschien ben ik te kritisch. Zou kunnen. ALS ze al weer op tour wilden, hadden ze dat wat mij betreft beter met iemand als George Michael kunnen doen. Die zong ook iedereen van het podium af tijdens de Freddie Mercury Tribute.
Versabommie, we zijn het zowaar en keer eens. Ik vond het echt majesteitschennis.quote:Op zondag 13 november 2005 22:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je gewoon laten rusten!
Ach, de opdracht is al lang mislukt van mij mogen ze stoppen met zingen.quote:Op zondag 13 november 2005 22:34 schreef jessie het volgende:
He ze meoten bij de wissel toch 1 regel samen zingen? Dat doen ze helemaal niet.
Hihi, ik doelde op de avatar van Regenworm...quote:
Ik ben al lang blij dat hij niet probeerde Freddy te imiteren.. dan was het wat mij betreft een sof geworden...quote:Op zondag 13 november 2005 22:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was niet slecht, maar niemand kan Freddie vervangen. Dus wat mij betreft is het Queen-schennis.
Er moet 1 persoon minimaal zingen. Als er dus 3 mensen zingen kán de wissel volgens mij niet foutgaan. Die 2e en 3e persoon kunnen ook wel gewoon weglopen zonder dat de opdracht mislukt is.quote:Op zondag 13 november 2005 22:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat meen je niet!
Wat een stelletje dodo's!!![]()
De simpelste opdracht kunnen ze verzieken![]()
We zijn het een keer eens! Wel niet dezelfde stem maar hij zong ze idd zoek, en zijn tonenspectrum is een stukkie breder.quote:Op zondag 13 november 2005 22:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft zeer veel nummers onrecht aangedaan vind ik. Maar misschien ben ik te kritisch. Zou kunnen. ALS ze al weer op tour wilden, hadden ze dat wat mij betreft beter met iemand als George Michael kunnen doen. Die zong ook iedereen van het podium af tijdens de Freddie Mercury Tribute.
Die van jouw vroeg gewoon om een Sinterklaas mutsquote:Op zondag 13 november 2005 22:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hihi, ik doelde op de avatar van Regenworm...
Die is nu vast aan het knutselen.
Hadden we wel een tripje arnhem kunnen besparenquote:Op zondag 13 november 2005 22:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat hij niet probeerde Freddy te imiteren.. dan was het wat mij betreft een sof geworden...
.. ik had je nog zo gewaarschuwdquote:Op zondag 13 november 2005 22:41 schreef teamlead het volgende:
ik gooi de streams maar weer op mute.. ik hoor nog liever Chantal GNAGNA'en zeg...
Ze moeten minimaal 1 regel samen zingen....quote:Op zondag 13 november 2005 22:34 schreef jessie het volgende:
He ze meoten bij de wissel toch 1 regel samen zingen? Dat doen ze helemaal niet.
quote:Beste Bewoners,
Vandaag begint jullie Weekopdracht, waar muziek in zit. Dit is de bedoeling: Er moet 24 uur lang aan één stuk door gezongen worden!”
Dit houdt in dat er altijd iemand aan het zingen moet zijn. Er mogen geen pauzes vallen. Degene die een andere Bewoner aflost moet minimaal een zin meezingen, voordat de ander mag stoppen.
Een hapering is toegestaan, maar een zin missen houdt automatisch in dat de Weekopdracht mislukt is. En het wordt de Bewoners niet makkelijker gemaakt. Ze mogen namelijk tijdens het zingen niet eten, drinken, roken of toiletteren.
Ik heb zelf ook nog zitten knutselen, maar ik kon nergens een sint-muts vinden... De kerstversie heb ik al wel klaar, en de nieuwjaarsversie ook....quote:Op zondag 13 november 2005 22:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die van jouw vroeg gewoon om een Sinterklaas muts
Ff kijken of ik nog wat fantasie over heb.
nog niet komt misschien nogquote:Op zondag 13 november 2005 22:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hihi, ik doelde op de avatar van Regenworm...
Die is nu vast aan het knutselen.
Hij hield zich idd aardig op de vlakte maar toch irriteerde hij me tot en met. daar kan de beste man niets aan doen, dat is gewoon mijn sentimentquote:Op zondag 13 november 2005 22:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat hij niet probeerde Freddy te imiteren.. dan was het wat mij betreft een sof geworden...
nadeel was dan waarschijnlijk geweest dat heel veel fans van George Michael erop af zouden komen ipv de Queenfans (voor wie het toch uiteindelijk bedoeld was).quote:Op zondag 13 november 2005 22:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
We zijn het een keer eens! Wel niet dezelfde stem maar hij zong ze idd zoek, en zijn tonenspectrum is een stukkie breder.
Toch staat het er niet zo op de site.quote:Op zondag 13 november 2005 22:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er moet 1 persoon minimaal zingen. Als er dus 3 mensen zingen kán de wissel volgens mij niet foutgaan. Die 2e en 3e persoon kunnen ook wel gewoon weglopen zonder dat de opdracht mislukt is.
dus de opdracht is mislukt, maar wat ieder ook zegt, ze geven zich wel ( heel slecht, maar dat is karaoke )quote:Op zondag 13 november 2005 22:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze mogen ook niet eten en/of drinken tijdens het zingen...
Nathalie en Rob waren kauwgum aan het kauwen en Ingrid heeft wijn gedronken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |