Heb het geluid dus ook nog maar veilig uitstaan, maar bedankt voor de waarschuwingquote:Op zondag 13 november 2005 22:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Met geluid zijn de streams nu idd niet te harden![]()
ik heb het geluid wel aanstaan.. ff de buren pestenquote:Op zondag 13 november 2005 22:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heb het geluid dus ook nog maar veilig uitstaan, maar bedankt voor de waarschuwing![]()
Mag het ook zo'n tegel zijn van 25 kilo?quote:Op zondag 13 november 2005 22:54 schreef Gert het volgende:
Kan iemand even een stoeptegel in het gezicht van Nathalie gooien?
Nee zeker hè?
Heyquote:Op zondag 13 november 2005 22:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Met geluid zijn de streams nu idd niet te harden![]()
Ik heb heel even durven luisteren en nu staat de nieuwe cd van Kate Bush weer lekker hard opquote:Op zondag 13 november 2005 22:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heb het geluid dus ook nog maar veilig uitstaan, maar bedankt voor de waarschuwing![]()
Keihard over de versterker gooien en zelf oorstoppen in, hmmmm krijg er wel ideeen vanquote:Op zondag 13 november 2005 22:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik heb het geluid wel aanstaan.. ff de buren pesten
Foei buurtjes pesten mag niquote:Op zondag 13 november 2005 22:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik heb het geluid wel aanstaan.. ff de buren pesten
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op zondag 13 november 2005 22:37 schreef scanman01 het volgende:
Hij heeft zeer veel nummers onrecht aangedaan vind ik. Maar misschien ben ik te kritisch. Zou kunnen. ALS ze al weer op tour wilden, hadden ze dat wat mij betreft beter met iemand als George Michael kunnen doen. Die zong ook iedereen van het podium af tijdens de Freddie Mercury Tribute.
Sentiment idd. Ik kan er nu ook wel van janken.quote:Op zondag 13 november 2005 22:57 schreef teamlead het volgende:docdocdocdocter beat
*jeugdsentiment
Ik werd vanochtend wakker door hun redelijk luidruchtige sexleven.... revenge.,.....quote:Op zondag 13 november 2005 22:57 schreef lovebear het volgende:
[..]
Foei buurtjes pesten mag ni![]()
alleen als ze jou pesten natuurlijk
Woei das oudquote:Op zondag 13 november 2005 22:57 schreef teamlead het volgende:docdocdocdocter beat
*jeugdsentiment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |