Slaap lekker flugelquote:Op zondag 13 november 2005 22:45 schreef flugeltje het volgende:
Het is weer mooi geweest, mijn bedje wacht en flugelmannetje lonkt.....
'truste'
slaap lekker flugeltjequote:Op zondag 13 november 2005 22:45 schreef flugeltje het volgende:
'truste'
dat zag je heel goed bij live8, ik ben geen enorme RW-fan maar hij heeft wel dezelfde entertainment-waarde. Heel live8 was wat sfeer en beleving betreft eenbehoorlijke sof totdat RW op kwam...je voelde gewoon een vibe gaan....quote:Op zondag 13 november 2005 22:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
nadeel was dan waarschijnlijk geweest dat heel veel fans van George Michael erop af zouden komen ipv de Queenfans (voor wie het toch uiteindelijk bedoeld was).
Van de huidige zangers denk ik dat qua uitstraling en podium-gedrag Robbie Williams een goede keuze zou zijn.. helaas is hij niet in staat de tekst van We Will Rock You te onthouden... en ook hij zou teveel zijn eigen publiek trekken..
quote:Op zondag 13 november 2005 22:45 schreef flugeltje het volgende:
'truste'
Ik denk dat het zo is. De 2e en 3e persoon staan er eigenlijk voor spek en bonen bij. Dus als de 3e persoon wisselt, dan wordt er eigenlijk niet een echt gewisseld lijkt me. Het gaat om de eerste persoon. Maar je hebt wel gelijk dat ze het al wel zouden kunnen afkeuren, als ze willen.quote:Op zondag 13 november 2005 22:44 schreef jessie het volgende:
[..]
Toch staat het er niet zo op de site.
Nou ja we zullen zien of ze de opdracht sowieso halen
slaap lekker Flugeltjequote:Op zondag 13 november 2005 22:45 schreef flugeltje het volgende:
'truste'
quote:Op zondag 13 november 2005 22:51 schreef Snaptnix het volgende:
Ben er ook maar weer eens
Dacht dat ik me nu met dat "gezang" wel zou kunnen beheersen om BB te volgen, niet dus![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 22:52 schreef whitef0x het volgende:
Ik ga ook een poging doen om te slapen ff de stemmen uit men hoofd laten anders word het een nachtmerrie
![]()
Heb het geluid dus ook nog maar veilig uitstaan, maar bedankt voor de waarschuwingquote:Op zondag 13 november 2005 22:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Met geluid zijn de streams nu idd niet te harden![]()
ik heb het geluid wel aanstaan.. ff de buren pestenquote:Op zondag 13 november 2005 22:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heb het geluid dus ook nog maar veilig uitstaan, maar bedankt voor de waarschuwing![]()
Mag het ook zo'n tegel zijn van 25 kilo?quote:Op zondag 13 november 2005 22:54 schreef Gert het volgende:
Kan iemand even een stoeptegel in het gezicht van Nathalie gooien?
Nee zeker hè?
Heyquote:Op zondag 13 november 2005 22:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Met geluid zijn de streams nu idd niet te harden![]()
Ik heb heel even durven luisteren en nu staat de nieuwe cd van Kate Bush weer lekker hard opquote:Op zondag 13 november 2005 22:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heb het geluid dus ook nog maar veilig uitstaan, maar bedankt voor de waarschuwing![]()
Keihard over de versterker gooien en zelf oorstoppen in, hmmmm krijg er wel ideeen vanquote:Op zondag 13 november 2005 22:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik heb het geluid wel aanstaan.. ff de buren pesten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |