Je kan toch zelf wel bedenken dat het klikken of het kijken van een filmpje bij dit onderwerp niet leuk is?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:07 schreef Silmarwen het volgende:
Gezamenlijk kots momentje
Mag bij dit topic een waarschuwing in de titel of sommige plaatjes enkel linkjes maken. Sommige mensen kunnen niet zo goed tegen zulke plaatjes (zoals ik). Ik snap dat er een punt gemaakt wordt en dat plaatjes erbij helpen, maar iedereen kan zich er wel wat bij voorstellen hoe vreselijk het is.
Ik zal de TT even verduidelijkenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:19 schreef deedeetee het volgende:
Een duidelijkere titel zou tóch wel fijn zijn......![]()
Dan kun je je erop voorbereiden, mijn eerste reactie was gauw wegwezen en op die manier slaan er vast meer users op de vlucht. Het zal toch wel de bedoeling zijn dat mensen het topic gaan lezen.![]()
Ik zeg ook nergens dat het er niet thuis hoort of de plaatjes er niet thuis horen. Er lopen hier ook kinderen rond en sommige mensen klikken gewoon wat rond. Een waarschuwing (zoals hij er nu staat) is dan wel handig.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je kan toch zelf wel bedenken dat het klikken of het kijken van een filmpje bij dit onderwerp niet leuk is?
En ja, in F&F hoort ook dit soort dierenleed thuis.
Ik had het dan ook tegen deedeeteequote:Op zondag 26 maart 2006 09:09 schreef Silmarwen het volgende:
Ik zeg ook nergens dat het er niet thuis hoort
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:56 schreef deedeetee het volgende:
Nou in F&F vind ik 't doodslaan van zeehondjes ook niet zo'n best idee
Ik vond het al zo gek.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had het dan ook tegen deedeetee
[..]
Ow, had het net gedaan nog voor ik dit lasquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:38 schreef TechXP het volgende:
Circusleed
Kan daar misschien de titel wat algemener? Ik heb weleens wat circusnieuws of emailacties tegen dierencircussen, en dat past in dat topic wel goed.. maar misschien de titel wat algemener?
![]()
Ik zal straks of morgenmiddag even kijken wat ik kan redden en overzettenquote:Op maandag 10 april 2006 20:49 schreef lady-wrb het volgende:
ow jee dat wordt nog een heel gezoek.
maar dat ga ik wel doen dan, wan tzo is het zonde.
degene die het nog wel doen, kan ik ook niet meer veranderen zeker?
ik doe op het ogenblik alles met tinypic, maar ja, tis natuurlijk maar de vraag hoe lang dat goed gaat.
Er werken er 3 niet meer, dus die kon ik niet terugzetten.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:35 schreef lady-wrb het volgende:
oke. dan ga ik er ook mee aan de slag.
komend weekend is zoonlief bij pa, dus dat scheelt al enorm aan tijd
dan ga ik er ook eens goed voor zitten.
hey,ik zeg ook niet dat het niet heftig is. Maar afmaak reacties en dat ik een bord voor mn kop heb omdat ik mn hond niet dood wil maken gaat IMO wat teverquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:36 schreef Bluezz het volgende:
Je opent een topic op Fok! met een post die niet mis is.
Nogal heftig vind ik het wat je hond allemaal uitvreet niet?
Dan kan je verwachten dat er wat heftige reakties komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |