Ja, dan kan iedereen 't weer veroordelen dat het een schande is.quote:Op zondag 13 november 2005 11:13 schreef Peter6000 het volgende:
Maar hopelijk gaan zich zometeen opsplitsen in groepjes, en flink roddelen
Helemaal mee eens: schandalig dat ze zoveel roddelenquote:Op zondag 13 november 2005 11:14 schreef Arcee het volgende:
Ja, dan kan iedereen 't weer veroordelen dat het een schande is.
Zei ze het toch? En ook dat ze meteen moest, bijna moest rennen?quote:Op zondag 13 november 2005 11:18 schreef Aventura het volgende:
Nathalie moet elke ochtend poepen. Bedankt voor de informatie, Naat.
Wat moeten ze anders? Ze zien alleen elkaar maar.quote:Op zondag 13 november 2005 11:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens: schandalig dat ze zoveel roddelen![]()
Ja. En sterker nog, Rob en Joost waren daar al een tijdje van op de hoogtequote:Op zondag 13 november 2005 11:19 schreef Sanne het volgende:
[..]
Zei ze het toch? En ook dat ze meteen moest, bijna moest rennen?
Ik had het in de streamverslagen maar ging later twijfelen.
O.k.quote:Op zondag 13 november 2005 11:20 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja. En sterker nog, Rob en Joost waren daar al een tijdje van op de hoogte
Ja, nu je het zegtquote:Op zondag 13 november 2005 11:20 schreef Arcee het volgende:
Wat moeten ze anders? Ze zien alleen elkaar maar.
quote:Op zondag 13 november 2005 11:23 schreef flugeltje het volgende:
Mogge allemaal![]()
![]()
Helemaal bijgelezen en klaar voor een nieuwe dag....
Ehm tip: politie staat soms op de hoek en delen dan boetes uit vanwege toeteren.quote:Op zondag 13 november 2005 11:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
houden we wel ff het geluid in de gaten om 13:30 3n na 15:00 uur????
toet toet is dan LekkerSimpel
Tnx, maar ga zo op auditie voor Chantal, dus denk dat dat wel meevaltquote:Op zondag 13 november 2005 11:24 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ehm tip: politie staat soms op de hoek en delen dan boetes uit vanwege toeteren.
Claxonneren zonder noodzaak is namelijk verboden.
T is maar dat je het weet.
Are you kiddingquote:Op zondag 13 november 2005 11:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tnx, maar ga zo op auditie voor Chantal, dus denk dat dat wel meevalt
Op Auditie voor Chantal??????????????quote:Op zondag 13 november 2005 11:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 november 2005 11:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, dat heeft hij al zovaak verteldquote:
Helemaal gemistquote:Op zondag 13 november 2005 11:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, dat heeft hij al zovaak verteldOok dat hij zich had opgegeven en zo.
Dat ie zich opgegeven had wist ik.... Maar niet dat hij ook daadwerkelijk mag komen....quote:Op zondag 13 november 2005 11:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, dat heeft hij al zovaak verteldOok dat hij zich had opgegeven en zo.
Graag gedaan.quote:Op zondag 13 november 2005 11:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, nu je het zegt
Tnx voor deze nieuwe invalshoek
Kan iemand ff 112 bellen?quote:Op zondag 13 november 2005 11:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Alleen lelijke mensen mochten komen, en ik ben eertse interview....quote:Op zondag 13 november 2005 11:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat ie zich opgegeven had wist ik.... Maar niet dat hij ook daadwerkelijk mag komen....
Ze kan niet wachten tot je er bent.quote:Op zondag 13 november 2005 11:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij is de ENIGSTE kandidaat.quote:Op zondag 13 november 2005 11:31 schreef flugeltje het volgende:
LekkerSimpel.... Wat voor soort auditie is het dan, weet je dat als?
Volgens mij zijn er helemaal niet zoveel kandidaten en maak je dus best een kans....
Wel effe een paar foto's maken en hier postenquote:Op zondag 13 november 2005 11:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Alleen lelijke mensen mochten komen, en ik ben eertse interview....
Ik zou er niet al teveel over vertellen op Fok. Klinkt misschien raar, maar ze lezen mee en als je een kans wilt maken moet je hier gewoon je mond houden tot het allemaal voorbij is.quote:Op zondag 13 november 2005 11:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Alleen lelijke mensen mochten komen, en ik ben eertse interview....
Inderdaad:quote:Op zondag 13 november 2005 11:31 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ze kan niet wachten tot je er bent
[afbeelding]
Dat is een goede tipquote:Op zondag 13 november 2005 11:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou er niet al teveel over vertellen op Fok. Klinkt misschien raar, maar ze lezen mee en als je een kans wilt maken moet je hier gewoon je mond houden tot het allemaal voorbij is.
Als er één zo gek is dan zijn er waarschijnlijk meerquote:Op zondag 13 november 2005 11:35 schreef MissX het volgende:
idd niet teveel vertellen, alleen ff hoeveel kandidaten erzijn. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat er meer als 1 (jij) zijn
Ik zag haar lopen met een banaan en kreeg al allerlei gedachten.quote:Op zondag 13 november 2005 11:36 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik WIST dat iemand deze zou cappen
Maar hoeveel daarvan zullen serieus zijnquote:Op zondag 13 november 2005 11:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als er één zo gek is dan zijn er waarschijnlijk meer![]()
Ik verplaatste me in het fenomeen 'man' en kreeg dus ook meteen allerlei gedachten erbijquote:Op zondag 13 november 2005 11:37 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik zag haar lopen met een banaan en kreeg al allerlei gedachten.![]()
Valt zij op een kaaskop?quote:Op zondag 13 november 2005 11:37 schreef flugeltje het volgende:
Als je het gekraai niet meetelt kan ik mezelf best voorstellen dat er mannen zijn die wel op Chantal vallen. Ze is natuurlijk wél heel dominant en daardoor voor een aantal mannen ook woest aantrekkelijk....
Isa?quote:Op zondag 13 november 2005 10:42 schreef Arcee het volgende:
Welke Fok!userid's ken jij allemaal uit je hoofd? deel 2
Vind jij het ook zo stom dat dit 5 jaar oude topic dicht moest, Isa?
Dat weet ik dus niet.... Volgens mij heeft ze wel eerder relaties gehad met kaaskoppen...quote:
ziet er niet echt moooi uit hoor vind je van wel danquote:Op zondag 13 november 2005 11:39 schreef Peter6000 het volgende:
yessssssssssssssss![]()
![]()
![]()
http://www.talpa.tv/web/show/id=86711/dbid=1349/typeofpage=51230
De BB koffer is te koop
319 euro, best wel goedkoop voor een koffer
Precies, als ze eens wisten hoe ontzettend overdreven mensen reageren.quote:Op zondag 13 november 2005 11:40 schreef Pinball het volgende:
De bewoners hebben het weer eens over wat NL van hen denkt.
Als ze eens wisten hoeveel erger ze genoemd worden.
quote:
Ik vind wel meer acties van mods niet begrijpelijk. Maar dat is hun beslissing, hun forum.quote:
hoi Dayquote:
Werd er over de bewoners van BB1 ook zo overdreven gereageerd door mensen?quote:Op zondag 13 november 2005 11:41 schreef Arcee het volgende:
Precies, als ze eens wisten hoe ontzettend overdreven mensen reageren.
Mogge CWquote:Op zondag 13 november 2005 11:42 schreef CartWOman het volgende:
LekkerSimpel, succes!
Goedenmorgen!![]()
Isa, hoe snel gaat antibiotica werken?![]()
Direct, cartwoman. In ieder geval binnen een paar uur al.quote:Op zondag 13 november 2005 11:42 schreef CartWOman het volgende:
Isa, hoe snel gaat antibiotica werken?![]()
Ga je ook met je hoofd op die koffer rondlopen?quote:Op zondag 13 november 2005 11:39 schreef Peter6000 het volgende:
yessssssssssssssss![]()
![]()
![]()
De BB koffer is te koop
Volwassener vooral, vind ik. En gedroegen zich niet zo gruwelijk verwend.quote:Op zondag 13 november 2005 11:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Werd er over de bewoners van BB1 ook zo overdreven gereageerd door mensen?
Of waren die gewoon normaler.
We zijn het eens.quote:Op zondag 13 november 2005 11:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind wel meer acties van mods niet begrijpelijk. Maar dat is hun beslissing, hun forum.
319 euroquote:Op zondag 13 november 2005 11:39 schreef Peter6000 het volgende:
yessssssssssssssss![]()
![]()
![]()
De BB koffer is te koop
Ik kan me eigenlijk alleen maar herinneren dat er tegen Willem MATENNAAIER werd geschreeuwd.quote:Op zondag 13 november 2005 11:43 schreef Isabeau het volgende:
Werd er over de bewoners van BB1 ook zo overdreven gereageerd door mensen?
Of waren die gewoon normaler.
Het was dan ook een compleet andere groep qua samenstelling. Ik ben het met je eens dat deze bewoners gewoon verwend zijn. Maar ze hebben verder allemaal nare karaktertrekjes...of is dit gewoon de spiegel waarin we moeten constateren dat eigenlijk iedereen wel nare karaktertrekjes heeft.quote:Op zondag 13 november 2005 11:44 schreef CartWOman het volgende:
Volwassener vooral, vind ik. En gedroegen zich niet zo gruwelijk verwend.
quote:Op zondag 13 november 2005 11:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Direct, cartwoman. In ieder geval binnen een paar uur al.
quote:
quote:Op zondag 13 november 2005 11:39 schreef Peter6000 het volgende:
yessssssssssssssss![]()
![]()
![]()
De BB koffer is te koop
quote:
Misschien reageert betreffende bacterie niet op de gekregen antibiotica, dat is ook mogelijk. Of het was zonder antibiotica nog veel erger geweest, kan ook nog.quote:Op zondag 13 november 2005 11:46 schreef CartWOman het volgende:
Hmm, vrijdagavond de eerste 2 genomen, en gisteravond eentje, maar nog steeds zo'n koppijn en verhoging (bijholte-ontsteking).
Oh ja.quote:
hoi beebquote:
319 euro voor zo'n Kilo Utrecht Tango koffer....quote:
Nee hoor je bent niet de enige. Wel 1 van de weinige denk ikquote:Op zondag 13 november 2005 11:40 schreef Aventura het volgende:
Ik ben denk ik de enige, maar zo erg is Chantal toch niet. Ze is echt gedemoniseerd
Ok ze is luid. En ze is wat ouder. Hoewel ze er voor haar bijna 41 jaar niet slecht uitziet. Over roddelen: wie roddelt er nou niet.
Chantal heeft zo'n beetje een complete studie gemaakt van de voorgaande edities, en alle andere real-life shit. Die zou echt beter moeten weten. Van alle anderen verbaast het me niets.quote:Op zondag 13 november 2005 11:41 schreef Arcee het volgende:
Precies, als ze eens wisten hoe ontzettend overdreven mensen reageren.
Volgens mij moet je minder je neus snuiten.... gewoon ophalen Ik heb nog nooit bijholte onsteking gehad....quote:Op zondag 13 november 2005 11:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hmm, vrijdagavond de eerste 2 genomen, en gisteravond eentje, maar nog steeds zo'n koppijn en verhoging (bijholte-ontsteking).
Tuurlijk.quote:Op zondag 13 november 2005 11:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het was dan ook een compleet andere groep qua samenstelling. Ik ben het met je eens dat deze bewoners gewoon verwend zijn. Maar ze hebben verder allemaal nare karaktertrekjes...of is dit gewoon de spiegel waarin we moeten constateren dat eigenlijk iedereen wel nare karaktertrekjes heeft.
Flugel!quote:Op zondag 13 november 2005 11:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mogge CW
Toch niet ziek hoop ik?
quote:Op zondag 13 november 2005 11:49 schreef jessie het volgende:
[..]
Nee hoor je bent niet de enige. Wel 1 van de weinige denk ikMaar ik vind het ook. Ik kan er wel om lachen. Als ik met mijn vriendinnen zit te kijken hebben we het erover dat wij volgens mij nog veel meer zouden roddelen. (en nog veel meer zouden zeiken, nog vreselijker zouden lachen , in ieder geval een nog veel dikkere reet hebben, enz enz )
Traditie-topic.quote:Op zondag 13 november 2005 11:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
We zijn het eens.Denk ik.
CW is er ook.Wat vindt CW ervan?
Ik ben blij te melden dat Endemol alle twijfel wegneemt door hun antwoord dat ik heb mogen ontvangen:quote:Beste redactie
Al weken circuleren op internet allerlei geruchten over de vermeende stemfraude bij Big Brother
Vorige week werd op Fok zelfs al door iemand die beweert een medewerker van u te zijn, beweerd dat Menno er vandaag uit zou gaan. Deze poster suggereerde al eerder dingen die op miraculeuze wijze uit bleken te komen. Weekodprachten, stemverhoudingen bij de nominaties etc. etc.
De uitslag van vanavond bevestigd het groeiende vermoeden dat de stemmingen niet eerlijk verlopen.
Graag zou ik van u vernemen bij welke notaris de stemresultaten opgevraagd kunnen worden
Met vriendelijke groet
Met name de sterke onderbouwing van hun verzekering maakt enorme indruk op mijquote:Ik kan u verzekeren dat Big Brother wel degelijk eerlijk is. En ook ben ik er zeker van dat die poster op het fokforum géén medewerker is van Big Brother. Helaas kan ik u om privacyredenen geen gegevens verstrekken van de notaris.
Vriendelijke groeten,
Team Big Brother
Dankjewel, beeb.quote:Op zondag 13 november 2005 11:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien reageert betreffende bacterie niet op de gekregen antibiotica, dat is ook mogelijk. Of het was zonder antibiotica nog veel erger geweest, kan ook nog.
Beterschap in ieder geval![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 11:53 schreef teamlead het volgende:
even tussendoor:
Na de horror van donderdag, heb ik deze mail verstuurd naar Endemol:
[..]
Ik ben blij te melden dat Endemol alle twijfel wegneemt door hun antwoord dat ik heb mogen ontvangen:
[..]
Met name de sterke onderbouwing van hun verzekering maakt enorme indruk op mij
quote:Op zondag 13 november 2005 11:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
hoi beeb![]()
![]()
We hebben hier wel allemaal ongeveer hetzelfde opsta-ritme....
Je hebt gewoon de échte Sinterklaas in je avatar...quote:Op zondag 13 november 2005 11:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ons ritme is helemaal afgestemd op BB
Degene die dit mailtje heeft verstuurd had beter niets kunnen sturen. Hoewel, dan had je ook gezeurd.quote:Op zondag 13 november 2005 11:53 schreef teamlead het volgende:
even tussendoor:
[..]
Ik ben blij te melden dat Endemol alle twijfel wegneemt door hun antwoord dat ik heb mogen ontvangen:
[..]
...er is een notairs...maar niemand mag gegevens opvragen bij die notaris. Is dat de normale gang van zaken bij het gebruik van een notaris?quote:Op zondag 13 november 2005 11:53 schreef teamlead het volgende:
even tussendoor:
[..]
[..]
quote:Op zondag 13 november 2005 11:55 schreef TheVulture het volgende:
Hallo mensen, daar ben ik dan weer eens na twee Fokloze dagen. Heb sinds donderdagavond geen minuut meer naar BB gekeken. ben er voor dit jaar helemaal klaar mee nu er niemand in het huis zit die ik het nog gun plus het feit dat ik de exit van Menno nog steeds bizar vind. Heb de afgelopen dagen alleen maar mensen gesproken die er geen hol van snappen omdat Menno ook hun favoriet was... voel me nog steeds een beetje genaaid door BB
Het kan natuurlijk dat de Menno-fans dachten dat ie veilig was en daarom niet meer gestemd hebben maar dan nog vond ik de verschillen in percentages absurd.
Misschien moet BB voortaan maar geen tussenstanden meer geven op de exit-avond want de eerste tussenstand is voor mij altijd het meest reeel geweest, daarna werd het een enorme bende (zie exit Linda en Menno)
Ik leef helemaal met je meequote:Op zondag 13 november 2005 11:55 schreef TheVulture het volgende:
Hallo mensen, daar ben ik dan weer eens na twee Fokloze dagen. Heb sinds donderdagavond geen minuut meer naar BB gekeken. ben er voor dit jaar helemaal klaar mee nu er niemand in het huis zit die ik het nog gun plus het feit dat ik de exit van Menno nog steeds bizar vind. Heb de afgelopen dagen alleen maar mensen gesproken die er geen hol van snappen omdat Menno ook hun favoriet was... voel me nog steeds een beetje genaaid door BB
Het kan natuurlijk dat de Menno-fans dachten dat ie veilig was en daarom niet meer gestemd hebben maar dan nog vond ik de verschillen in percentages absurd.
Misschien moet BB voortaan maar geen tussenstanden meer geven op de exit-avond want de eerste tussenstand is voor mij altijd het meest reeel geweest, daarna werd het een enorme bende (zie exit Linda en Menno)
Lijkt me niet.....quote:Op zondag 13 november 2005 11:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...er is een notairs...maar niemand mag gegevens opvragen bij die notaris. Is dat de normale gang van zaken bij het gebruik van een notaris?
Ik had geen antwoord verwacht, maar als ze dan toch antwoorden is dit antwoord wel heel triest jaquote:Op zondag 13 november 2005 11:56 schreef Aventura het volgende:
[..]
Degene die dit mailtje heeft verstuurd had beter niets kunnen sturen. Hoewel, dan had je ook gezeurd.
Ja, maar was niet nieuw geopend. Loopt al 5 (!) jaar.quote:Op zondag 13 november 2005 11:53 schreef CartWOman het volgende:
Traditie-topic.
Nieuw geopend zou ik ws ook sluiten.![]()
Sinds Menno weg is is het BBhuis wel heel erg ingestort qua leuke streamsquote:Op zondag 13 november 2005 11:57 schreef teamlead het volgende:
En hoewel het in het huis nu vreselijk saai dreigt te worden: hier is het nog steeds leuk hoor
Misschien wilde de notaris liever niet geassocieerd worden met BBquote:Op zondag 13 november 2005 11:56 schreef Isabeau het volgende:
...er is een notairs...maar niemand mag gegevens opvragen bij die notaris. Is dat de normale gang van zaken bij het gebruik van een notaris?
Ik kan me niet voorstellen dat dit de bedoeling is van het inschakelen van een notaris idd... Als toch niemand gegevens mag opvragen, hoef je ook geen notaris in te schakelen lijkt me..quote:Op zondag 13 november 2005 11:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is het palindroom postaantal ook niet een opsomtopic met een rijk verleden?quote:Op zondag 13 november 2005 11:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, maar was niet nieuw geopend. Loopt al 5 (!) jaar.
Die notaris wordt ingeschakeld omdat dat nu eenmaal wetgeving is.quote:Op zondag 13 november 2005 11:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dit de bedoeling is van het inschakelen van een notaris idd... Als toch niemand gegevens mag opvragen, hoef je ook geen notaris in te schakelen lijkt me..
Dat is dan ook al lang dicht.quote:Op zondag 13 november 2005 11:59 schreef flugeltje het volgende:
Is het palindroom postaantal ook niet een opsomtopic met een rijk verleden?
Dan zou dat ook dichtmoeten lijkt me....
Er loopt ook al een aantal jaar een topic over de nieuwe cd van Guns and Roses, die maar niet komtquote:Op zondag 13 november 2005 11:58 schreef Arcee het volgende:
Dat bedoel ik dus met traditie.quote:Op zondag 13 november 2005 11:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
maar die wetgeving heeft tot doel om fraude te voorkomen. Het lijkt me toch op zijn minst twijfelachtig als dan vervolgens niemand kan controleren of die notaris daadwerkelijk bestaat en ook nog daadwerkelijk controleert.....quote:Op zondag 13 november 2005 12:00 schreef Aventura het volgende:
[..]
Die notaris wordt ingeschakeld omdat dat nu eenmaal wetgeving is.
Daar heeft het publiek verder niets mee te maken..
quote:Op zondag 13 november 2005 11:53 schreef Arcee het volgende:
Roel dacht dat 24/7 "twintig voor zeven" betekent.
echt waar? Had ik niet eens meegekregen....quote:
Daar heb ik nog nooit aangedacht, maar dat is natuurlijk ook mogelijk! Dan kan Talpa zeggen dat ze gebruik maken van een notaris, zonder daar in detail op in te gaan. Ondertussen kunnen ze doen met de percentages wat ze maar willen.quote:Op zondag 13 november 2005 11:58 schreef flugeltje het volgende:
ik neem aan dat die er alleen op toeziet dat de prijzen eerlijk verdeeld worden onder de bellers.
Nathalie had het net over 'Happy Birthday, misses President..."quote:Op zondag 13 november 2005 12:01 schreef scanman01 het volgende:
De vader van Lieske vind Pink Floyd het einde.
Rob zingt: "Another break in the wall"
Niet in TTK hoor. Als iemand iets leuks toevoegt aan een al heel lang weggezakt topic dan laat ik dat absoluut open. Wat een onzin om het te sluiten. En als er een onzinreactie aan toe is gevoegd als topickick dan verwijder ik die reactie en zakt het topic terug naar de oude rustplaats zonder dat het op slot is.quote:
Ik vind het hier nog steeds leuk, dus ik blijf hier posten maar zal BB5 niet meer intensief gaan volgen... die zelfvoldane hoofden van Rob en Roel, ik kan er niet meer naar kijken...quote:Op zondag 13 november 2005 11:57 schreef teamlead het volgende:
[..]welkom terug.. Bizarre exit idd.. en het was akelig rustig op het forum de laatste 2 dagen, dus je bent niet de enige die dreigde af te haken... En hoewel het in het huis nu vreselijk saai dreigt te worden: hier is het nog steeds leuk hoor
Heb ik een mail gekregen?quote:Op zondag 13 november 2005 12:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het hier nog steeds leuk, dus ik blijf hier posten maar zal BB5 niet meer intensief gaan volgen... die zelfvoldane hoofden van Rob en Roel, ik kan er niet meer naar kijken...
Aan de ene kant geloof ik geen hol van de uitslagen maar aan de andere kant denk ik dan weer... waarom zouden ze manipuleren en mensen als Menno en Linda, die beiden prominent aanwezig waren in het huis en voor leuke beelden zorgen (Menno weliswaar vooral als lijdend voorwerp) er dan uit halen... 't is gewoon een bizarre tegenstrijdigheid maar BB heeft mij nog niet van hun onschuld overtuigd. zie ook de mail die Flugel heeft gekregen...
Volgens mij zijn ze verplicht omde naam van de notaris of bureau te geven.quote:Op zondag 13 november 2005 11:53 schreef teamlead het volgende:
even tussendoor:
[..]
[..]
nee hoor.. ik heb een mail.. maar ik snap zijn puntquote:
Nu Menno weg is voelt het voor mij of de hele zooi is ingestort, alsof er nog maar een paar bewoners inzitten, heel weird.quote:Op zondag 13 november 2005 11:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sinds Menno weg is is het BBhuis wel heel erg ingestort qua leuke streams![]()
En dat terwijl Menno zelf helemaal niet zo'n prominente rol speelde.
Van BB toch als reactie op jouw mail.... Goeie actie trouwensquote:
Je hebt vast wel een keer mail gekregen. Ooitquote:
Maar waarom zit-ie dan op slot?quote:
Jij neemt aan dat er fraude is gepleegd. Waarom ligt de bewijslast dan volgens jou bij hen?quote:Op zondag 13 november 2005 12:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar die wetgeving heeft tot doel om fraude te voorkomen. Het lijkt me toch op zijn minst twijfelachtig als dan vervolgens niemand kan controleren of die notaris daadwerkelijk bestaat en ook nog daadwerkelijk controleert.....
Wat voor mail... Ik wil ook mail...quote:Op zondag 13 november 2005 12:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee hoor.. ik heb een mail.. maar ik snap zijn punt
ik kan je natuurlijk wel een mail sturen
quote:Op zondag 13 november 2005 12:05 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nu Menno weg is voelt het voor mij of de hele zooi is ingestort, alsof er nog maar een paar bewoners inzitten, heel weird.
En nog weirder: de enigen die ik nog enigszins sympathiek vind zijn Chantal, Ingrid en Joost.
Chantal is wat rustiger geworden, en wat ze zegt is best wijs.
Hoe is het mogelijk.
vindtquote:Op zondag 13 november 2005 12:01 schreef scanman01 het volgende:
De vader van Lieske vind Pink Floyd het einde.
Rob zingt: "Another break in the wall"
Ik heb niks gedaan, maar ik geloof dat teamlead wél mail heeft gezien zijn reactie in dit topic...quote:Op zondag 13 november 2005 12:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Van BB toch als reactie op jouw mail.... Goeie actie trouwens
Ze werken met een notarisquote:Op zondag 13 november 2005 12:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit aangedacht, maar dat is natuurlijk ook mogelijk! Dan kan Talpa zeggen dat ze gebruik maken van een notaris, zonder daar in detail op in te gaan. Ondertussen kunnen ze doen met de percentages wat ze maar willen.
Ben benieuwd hoe zijn woordkeuze is in het huis.quote:Op zondag 13 november 2005 12:06 schreef Bocaj het volgende:
Als LekkerSimpel erin komt als lover voor Chantal dan gaat het pas leuk worden!![]()
Ik heb het ook niet over jou.quote:Op zondag 13 november 2005 12:03 schreef Isabeau het volgende:
Niet in TTK hoor. Als iemand iets leuks toevoegt aan een al heel lang weggezakt topic dan laat ik dat absoluut open. Wat een onzin om het te sluiten. En als er een onzinreactie aan toe is gevoegd als topickick dan verwijder ik die reactie en zakt het topic terug naar de oude rustplaats zonder dat het op slot is.
Maar goed, dat bepaalt elke moderator gewoon zelf.
Ik kan het idee niet loslaten dat Ingrid gestoord is, ook al zie je dat nu minder nu Menno weg is. Chantal blijft voor mij de Grote Roddelaar en Stoker. Maar ze zegt niet alleen domme dingen, dat moet iedereen toch zien. Alleen zegt ze wel heel erg veel om maar te laten zien hoe goed en wijs zij, Chantal, wel niet is. Joost...tsja, dat vond ik altijd een heel erg sympathieke jongen tot hij een paar nare achterbakse trekjes tentoonspreide. Maar Joost hoort op zich nog wel bij de 'leukere' bewoners voor mij.quote:Op zondag 13 november 2005 12:05 schreef CartWOman het volgende:
Nu Menno weg is voelt het voor mij of de hele zooi is ingestort, alsof er nog maar een paar bewoners inzitten, heel weird.
En nog weirder: de enigen die ik nog enigszins sympathiek vind zijn Chantal, Ingrid en Joost.
Hoe is het mogelijk.
quote:Op zondag 13 november 2005 12:03 schreef Peter6000 het volgende:
Ja, het palindroomtopic is dicht![]()
Mijn allereerste fokpost: Post hier je palindroom postaantal # 23
Daar heb ik ook in gepost.quote:Er loopt nog wel een ander palindroomtopicPalindrooms gemist
quote:Op zondag 13 november 2005 12:05 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk.
Ik hoop niet dat we nu Tanjalies kwijt zijn.quote:Op zondag 13 november 2005 11:53 schreef teamlead het volgende:
even tussendoor:
[..]
[..]
klopt helemaal.quote:Op zondag 13 november 2005 12:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar die wetgeving heeft tot doel om fraude te voorkomen. Het lijkt me toch op zijn minst twijfelachtig als dan vervolgens niemand kan controleren of die notaris daadwerkelijk bestaat en ook nog daadwerkelijk controleert.....
ik neem niets aan. In mijn mail heb ik Endemol ook alleen maar gewezen op de geruchten die op diverse sites circuleren.quote:Op zondag 13 november 2005 12:05 schreef Aventura het volgende:
[..]
Jij neemt aan dat er fraude is gepleegd. Waarom ligt de bewijslast dan volgens jou bij hen?
Als ik jou ten onrechte beschuldig dat jij iets hebt gestolen, dan is het toch ook niet aan jou om te bewijzen dat jij dat niet hebt gedaan? Alle regeltjes zijn in deze kwestie keurig opgevolgd.
En als jij denkt dat het niet eerlijk gaat, dan stem je toch niet. Daar heb je niet jezelf mee, maar juist Talpa.
Alsof ze ooit terug zouden mailen met "Het spijt me u te moeten mededelen dat er inderdaad gesjoemeld wordt met de stemming. Wij hopen dat u deze gegevens voor u kunt houden. Met vriendelijke groet,quote:Op zondag 13 november 2005 12:12 schreef teamlead het volgende:
De "verzekering" van een medewerker van Endemol die niet eens zijn of haar naam onder de mail zet vind ik niet erg overtuigend iig
Hoewel ik hier bijna dag en nacht rondhang heb ik het toch voor elkaar weten te krijgen om de betekenis van Tafkar te missen....quote:Op zondag 13 november 2005 12:14 schreef Day het volgende:
Er moet in ieder snel iets gebeuren, anders haak ik af!
Wat zitten Chantal en Roel eigenlijk te smoesen, versta er niks van door die kut Tafkar!
Dat gevoel heb ik ook er moet nu weer iets gaan gebeuren anders haak ik ook af.quote:Op zondag 13 november 2005 12:14 schreef Day het volgende:
Wat zitten Chantal en Roel eigenlijk te smoesen, versta er niks van door die kut Tafkar!
quote:Op zondag 13 november 2005 12:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alsof ze ooit terug zouden mailen met "Het spijt me u te moeten mededelen dat er inderdaad gesjoemeld wordt met de stemming. Wij hopen dat u deze gegevens voor u kunt houden. Met vriendelijke groet,
J. de Mol.
Hij stak zijn vinger in de lucht (volgens mij om zijn stijve uit te beelden), daarna mompelde hij iets over 'op zijn buik liggen'en daarna spelde hij iets: k-l-a-a...quote:Op zondag 13 november 2005 12:14 schreef Day het volgende:
Het gaat over de relatie Dido- Roelquote:Op zondag 13 november 2005 12:14 schreef Day het volgende:
quote:Op zondag 13 november 2005 12:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alsof ze ooit terug zouden mailen met "Het spijt me u te moeten mededelen dat er inderdaad gesjoemeld wordt met de stemming. Wij hopen dat u deze gegevens voor u kunt houden. Met vriendelijke groet,
J. de Mol.
Roel laat zich door vrouwen wel erg makkelijk inpakken.quote:Op zondag 13 november 2005 12:15 schreef Isabeau het volgende:
Roel heeft het over hem en Dido, dat het meer wordt dan anderen dachten.
The Asshole Formerly Known as Rob?quote:Op zondag 13 november 2005 12:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoewel ik hier bijna dag en nacht rondhang heb ik het toch voor elkaar weten te krijgen om de betekenis van Tafkar te missen....
tnxquote:Op zondag 13 november 2005 12:19 schreef Aventura het volgende:
[..]
The Asshole Formerly Known as Rob?
quote:Op zondag 13 november 2005 12:18 schreef Day het volgende:
Roel heeft na vannacht weer iets om trots op te zijn.
Er is dus wel wat gebeurt?
Dat heb je goed verstaanquote:Op zondag 13 november 2005 12:19 schreef Peter6000 het volgende:
Rob hallicuneerde een beetje, aldus Roel.
Hij zei op de verkeerde momenten: ik hoorde alleen maar hijgen
(ik neem aan dat ik dit verkeerd verstaan heb)
Ik bemoei me niet met moderaties in andermans forum, lieverd.quote:
Ja, ze moest iets belangrijks vertellen.... ?quote:Op zondag 13 november 2005 12:23 schreef regenworm het volgende:
kut regie geen nath en dido
Ehm.. klein detail: Talpa zendt het alleen maar uit... Endemol produceert.. dus als er al iemand iets niet helemaal of helemaal niet eerlijk doet, is het Endemol...quote:Op zondag 13 november 2005 12:22 schreef luciano het volgende:
Maar ik begrijp Teamlead wel hoor , alleen weten we geen van allen hoe we het nu eens echt moeten aanpakken .
Mijn idee van : een grote bekende krant of een blad als panorama / nieuwe revu etc zoeken en contact laten opnemen met een gewillige ex bewoner ... Linda / Gert_Jan / Menno / 3en hen aanbieden om een evt contractbreuk-som voor hen te betalen als ze een boekje open doen over de gang van zaken achter de schermen , c.q. de manipulaties , c.q. de fraude ....
Talpa op z'n platte bek , en die krant een Giga_Primeur ......
Precies, laat Rob dus ook blijven.quote:Op woensdag 13 oktober 1999 17:23 schreef Isabeau het volgende:
Laat haar toch, ze brengt in ieder geval emoties los (lees: irritatie) en daar gaat het toch om bij reality teevee.
Laat haar toch in het BB-huis blijven, kunnen we ons allemaal nog veel meer ergeren aan haar.
Voor mij ook.quote:Op zondag 13 november 2005 12:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan het idee niet loslaten dat Ingrid gestoord is, ook al zie je dat nu minder nu Menno weg is. Chantal blijft voor mij de Grote Roddelaar en Stoker. Maar ze zegt niet alleen domme dingen, dat moet iedereen toch zien. Alleen zegt ze wel heel erg veel om maar te laten zien hoe goed en wijs zij, Chantal, wel niet is. Joost...tsja, dat vond ik altijd een heel erg sympathieke jongen tot hij een paar nare achterbakse trekjes tentoonspreide. Maar Joost hoort op zich nog wel bij de 'leukere' bewoners voor mij.
quote:Op zondag 13 november 2005 12:23 schreef CartWOman het volgende:
Ik bemoei me niet met moderaties in andermans forum, lieverd.
Of hij kent gewoon iemand die bij BB werkt. Lijkt me wel zo logisch. Daarom wist hij ook de genomineerden de laatste keer precies.quote:Op zondag 13 november 2005 12:26 schreef schatje het volgende:
Tanjalies wist vorige week anders precies te vertellen wat voor opdracht er aan kwam.
Hetzelfde geldt voor die brei opdracht.
Misschien dat ie ook een boekje van Char ofzo heeft gelezen.
quote:
quote:
Degene die gestemd heeft moet een klacht indienen bij de notaris.quote:Op zondag 13 november 2005 12:22 schreef luciano het volgende:
Maar ik begrijp Teamlead wel hoor , alleen weten we geen van allen hoe we het nu eens echt moeten aanpakken .
Mijn idee van : een grote bekende krant of een blad als panorama / nieuwe revu etc zoeken en contact laten opnemen met een gewillige ex bewoner ... Linda / Gert_Jan / Menno / 3en hen aanbieden om een evt contractbreuk-som voor hen te betalen als ze een boekje open doen over de gang van zaken achter de schermen , c.q. de manipulaties , c.q. de fraude ....
Talpa op z'n platte bek , en die krant een Giga_Primeur ......
hij hoeft in iedergeval niet meer op puppy-cursusquote:Op zondag 13 november 2005 12:30 schreef scanman01 het volgende:
Dido zit in de kamer en Roel gaat er maar weer bijzitten.
En goed, dan is Tanjalies geen medewerker van BB. Dan heeft Tanjalies dus naar mijn idee wèl contact met mederwerkers van BB. Het één of het ander. Of Char, iddquote:Op zondag 13 november 2005 12:26 schreef schatje het volgende:
Tanjalies wist vorige week anders precies te vertellen wat voor opdracht er aan kwam.
Hetzelfde geldt voor die brei opdracht.
Misschien dat ie ook een boekje van Char ofzo heeft gelezen.
Die laatste gebruik ik idd al een week, maar de hoofdpijn was zó heftig, hielp vrijwel niet. Vandaar m'n bezoek aan de huisarts.quote:Op zondag 13 november 2005 12:27 schreef luciano het volgende:
Enne voor CartWOman als ze nog meeleest ( wooohooooo , ik kan haar naam goed schrijven ineens) , probeer eens een gewone ouderwetse ontstekinremmer annex sterke pijnstiller :
Diclofenac , of nog beter een sterke Ibuprofen ( 400Mg , tevens perfecte ontstekingsremmer )
Viel op het laatst wel mee, hoor.quote:Op zondag 13 november 2005 12:29 schreef Isabeau het volgende:
Daarom wilde ik Menno ook behoudenen jij was anti-Menno
Nee, ik zocht jouw eerste post en dat was blijkbaar die? Dan was ik dus toch eerder.quote:dit lijkt wel een "alles wat je zegt kan en zal tegen je worden gebruikt in een ander forum
Welcome to the club.quote:Op zondag 13 november 2005 12:30 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap sommige vrouwen echt niet meer
sommige vrouwen?quote:Op zondag 13 november 2005 12:30 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie was zich net al aan het aankleden en loopt nu weer in badjas.
Ik snap sommige vrouwen echt niet meer
Ik laat DIE eer aan LekkerSimpel .quote:
terrasverwarmingquote:Op zondag 13 november 2005 12:36 schreef flugeltje het volgende:
Is het nu echt zo warm buiten??
Hoezo onzeker?quote:Op zondag 13 november 2005 12:35 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Vind je dat het beter gaat met mij en met jullie?"
Chantal: "Ja hoor"
Dido: "Gelukkig"
Volgens mij was mijn eerste post een testpost. Ik probeerde namelijk al voor oktober te posten, maar dat lukte niet omdat je geregistreerd moest zijn. Toen heb ik eerst maar meegelezen en uiteindelijk maar eens gepost.quote:Op zondag 13 november 2005 12:31 schreef Arcee het volgende:
Nee, ik zocht jouw eerste post en dat was blijkbaar die? Dan was ik dus toch eerder.![]()
Chantal liegt dus.quote:Op zondag 13 november 2005 12:35 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Vind je dat het beter gaat met mij en met jullie?"
Chantal: "Ja hoor"
Dido: "Gelukkig"
Het trekt allemaal maar truitjes zonder mouwen aan en zit zonder jas buiten....quote:
Volgens mij niet maar ze zitten wel uit de wind en dat scheeltquote:Op zondag 13 november 2005 12:36 schreef flugeltje het volgende:
Is het nu echt zo warm buiten??
Natuurlijk, de week is weer om.quote:
Ja??quote:Op zondag 13 november 2005 12:38 schreef Day het volgende:
[..]
Hoezo onzeker?
Vannacht zocht ze ook al bevestiging bij Roel hierover en verklaarde dat ze het met Naat wel kon vinden, maar ja, die was dan ook diepzinniger.![]()
Ik heb er eens uitvoerig naar zitten kijken, je kon het goed volgen. Laten we zeggen dat haar benen, armen en schouders goed zijn ingesopt.quote:
Mogguh allemaal......valt me bij deze en ook die andere 2 caps in ene op dat dit zomaar moeder en dochter zoon zouden kunnen zijn...bijna zelfde mimiek en gelaatsstructuur.quote:
Same thought!quote:Op zondag 13 november 2005 12:40 schreef flugeltje het volgende:
Dat eitje van Roel ziet er goed uit... Jammer dat ik zelf geen eieren in huis heb....
Wie zal daar het meest van balen, Roel of Chantal?quote:Op zondag 13 november 2005 12:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mogguh allemaal......valt me bij deze en ook die andere 2 caps in ene op dat dit zomaar moeder en dochter zoon zouden kunnen zijn...bijna zelfde mimiek en gelaatsstructuur.![]()
bot mesquote:Op zondag 13 november 2005 12:43 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij heeft Roel het eitje iets te lang gebakken.... Hij krijgt 'm niet eens makkelijk gesneden
Nee, hij eet 'm met Cracottes.quote:Op zondag 13 november 2005 12:43 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij heeft Roel het eitje iets te lang gebakken.... Hij krijgt 'm niet eens makkelijk gesneden
roel wie wil nou zo'n moeder.quote:Op zondag 13 november 2005 12:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wie zal daar het meest van balen, Roel of Chantal?
Ik denk Roel toch wel, Chantal vindt hem stiekum eigenlijk zelf heel leuk maar kan door het leeftijdsverschil gevoelsmatig geen move maken. Die aantrekkingskracht zou best wel eens kunnen komen juist doordat je zo veel van jezelf kunt terugzien in die ander zijn gezicht.quote:Op zondag 13 november 2005 12:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wie zal daar het meest van balen, Roel of Chantal?
Wil je ze weer graag zien breien of zakjes vullen of bonen sorteren?quote:Op zondag 13 november 2005 12:44 schreef flugeltje het volgende:
Ik zeg: 'nieuwe weekopdracht het huis in'
Wow Jappie wat diep!quote:Op zondag 13 november 2005 12:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik denk Roel toch wel, Chantal vindt hem stiekum eigenlijk zelf heel leuk maar kan door het leeftijdsverschil gevoelsmatig geen move maken. Die aantrekkingskracht zou best wel eens kunnen komen juist doordat je zo veel van jezelf kunt terugzien in die ander zijn gezicht.![]()
maar dan wel iets leuks ajb... iets waarbij lekker veel ergernissen ontstaan, flinke discussies en waarbij ze verdomd weinig kunnen slapenquote:Op zondag 13 november 2005 12:44 schreef flugeltje het volgende:
Maar Chantal zal niet blij zijn met het moeder/zoon deel van je bericht.quote:Op zondag 13 november 2005 12:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik denk Roel toch wel, Chantal vindt hem stiekum eigenlijk zelf heel leuk maar kan door het leeftijdsverschil gevoelsmatig geen move maken. Die aantrekkingskracht zou best wel eens kunnen komen juist doordat je zo veel van jezelf kunt terugzien in die ander zijn gezicht.![]()
Laat maar komen.quote:Op zondag 13 november 2005 12:44 schreef flugeltje het volgende:
Ja he ? ...ik verbaas me er zelf ook een beetje over......Je ziet het niet vaak af aan Jappies posts.....maar daar zit kennelijk heel wat achter die facade verborgenquote:
Dat is voor ons als kijkers misschien niet zo leuk, maar ik kan me voostellen dat je na een maand of drie in zo'n huis zonder boeken, internet en TV je je echt stierlijk begint te vervelen.quote:Op zondag 13 november 2005 12:43 schreef scanman01 het volgende:
En om het allemaal nog maar wat leuker te maken, spelen Rob en Joost maar weer eens een spelletje backgammon.
Er moeten toch leukere opdrachten te verzinnen zijn lijkt me....quote:Op zondag 13 november 2005 12:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wil je ze weer graag zien breien of zakjes vullen of bonen sorteren?
Stille wateren..........quote:Op zondag 13 november 2005 12:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ja he ? ...ik verbaas me er zelf ook een beetje over......Je ziet het niet vaak af aan Jappies posts.....maar daar zit kennelijk heel wat achter die facade verborgen![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 12:44 schreef flugeltje het volgende:
een zware opdracht en degene die het verpest is gelijk genomineerd.quote:Op zondag 13 november 2005 12:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er moeten toch leukere opdrachten te verzinnen zijn lijkt me....
Al zou ik er wél in willen houden dat ze in groepjes werken. Dat komt het roddelen ten goede
In principe wel een goeie optie... Maar dan zoals ik al aangaf in groepjes.quote:Op zondag 13 november 2005 12:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
een zware opdracht en degene die het verpest is gelijk genomineerd.
Dan zullen ze keihard gaan werken.
Idd, al kon je van Dido en Nathalie ook amper wat verstaan. Enige wat ik opving was 'schijnheilig' en 'Ingrid'.quote:Op zondag 13 november 2005 12:48 schreef scanman01 het volgende:
Waarom laten ze nou die badkamer weer niet staan op 1 en 2. Moeten we Roel zien in de kamer
quote:Op zondag 13 november 2005 12:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In principe wel een goeie optie... Maar dan zoals ik al aangaf in groepjes.
Dus of groep 1 is volledig genomineerd, óf groep 2...
Ik wil wel eens zien hoe fanatiek Rob dan ineens wordt...
Zeker weten ik zou met lieske hard gaan lopen.quote:Op zondag 13 november 2005 12:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hangen, liggen, slap lullen.... god wat een vermoeiend zootje mensen.
Joost wilde vanavond Cash & Joost organiseren, maar moest van Nathalie even afwachten of de stemming geschikt zou zijn.
Je zou toch denken dat ze alles willen aanpakken om iets te doen te hebben.![]()
Oe, ja! Kom op Hummie, gooi 'es wat reuring in de tent!quote:Op zondag 13 november 2005 12:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zou de huidige groepvorming als uitgangspunt nemen, dat komt het roddelen ten goede.quote:Op zondag 13 november 2005 12:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
en dan in groep 2: Joost, Chantal Roel en Ingrid bij elkaar
prima ideequote:Op zondag 13 november 2005 12:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
edit: En dan mag de winnende groep één iemand van de verliezende groep kiezen die níet op de bank komt... Dát zorgt pas voor leuke momenten...
Nu nog voor elkaar krijgen dat ze het overnemenquote:
Conclusie: je eerste post was dus die ik net quootte.quote:Op zondag 13 november 2005 12:38 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij was mijn eerste post een testpost. Ik probeerde namelijk al voor oktober te posten, maar dat lukte niet omdat je geregistreerd moest zijn. Toen heb ik eerst maar meegelezen en uiteindelijk maar eens gepost.
joost en lieske vallen niet in groep één.quote:Op zondag 13 november 2005 12:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zou de huidige groepvorming als uitgangspunt nemen, dat komt het roddelen ten goede.
Dus groep 1: Chantal, Ingrid, Joost en Lieske
Groep 2: Rob, Roel, Dido en Nathalie....
En ik kreeg het idee dat Naat op dezelfde persoon als Dido wilde stemmen (hoe toevallig), maar twijfelde. Dido adviseerde haar dat ze met haar gevoel moest stemmen. Heb alleen niet meegekregen over wie ze het hadden.quote:Op zondag 13 november 2005 12:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Idd, al kon je van Dido en Nathalie ook amper wat verstaan. Enige wat ik opving was 'schijnheilig' en 'Ingrid'.![]()
Niks fysieks iig.. dat hebben we nu wel gezien...quote:Op zondag 13 november 2005 12:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nu nog voor elkaar krijgen dat ze het overnemen![]()
En wat moet de weekopdracht dan in gaan houden?
Ik heb ook bijna geen streams gekeken, dus ik weet het niet. Maar ik ben hier wel benieuwd naar.quote:Op zondag 13 november 2005 12:56 schreef TheVulture het volgende:
Hoe hebben Ingrid en Joost eigenlijk gereageerd verder op het vertrek van Menno, is het bij die ene hysterische huilbui gebleven of heeft Ingrid echt spijt van haar gedrag?
Maar als je Roel bij de andere groep zet komt dat het geroddel zeker niet ten goede.... Vandaar dus deze verdeling...quote:Op zondag 13 november 2005 12:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
joost en lieske vallen niet in groep één.
Ze doen hun best om met iedereen vrienden te blijven.
Zou ik niet doen... Ik wil ze hard laten werken, dat levert de meeste vermoeidheid op.... En tijdens het werken kan er geroddeld worden.quote:Op zondag 13 november 2005 12:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
Niks fysieks iig.. dat hebben we nu wel gezien...
Een test op het gebied van algemene ontwikkeling ofzo.
Over wie had ik het eigenlijkquote:Op zondag 13 november 2005 12:57 schreef Arcee het volgende:
Conclusie: je eerste post was dus die ik net quootte.
Flugeltje BB luistert altijd naar jouw dus dat komt wel goed.quote:Op zondag 13 november 2005 12:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nu nog voor elkaar krijgen dat ze het overnemen![]()
En wat moet de weekopdracht dan in gaan houden?
Ik zou iets doen in de geest van kettingen en armbanden rijgen.... Roel haakt dan vrijwel meteen al af.quote:Op zondag 13 november 2005 12:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Flugeltje BB luistert altijd naar jouw dus dat komt wel goed.
Misschien iets in elkaar zetten voor de slachtoffers in Pakistan
yeps, iets wat Roel totaal niet vin rijmen met zijn zelf aangemeten imago van macho ( in het eggie is hij mi gewoon een nare nerT )quote:Op zondag 13 november 2005 13:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zou iets doen in de geest van kettingen en armbanden rijgen.... Roel haakt dan vrijwel meteen al af.En dan Rob er vól tegenin, want die wil niet meer op de bank....
![]()
Ik denk Dido op Ing, en dat Nathalie nog twijfelt tussen Ing en Chantal. Maar ze stemt met Dido mee, zeker weten.quote:Op zondag 13 november 2005 12:57 schreef Day het volgende:
[..]
En ik kreeg het idee dat Naat op dezelfde persoon als Dido wilde stemmen (hoe toevallig), maar twijfelde. Dido adviseerde haar dat ze met haar gevoel moest stemmen. Heb alleen niet meegekregen over wie ze het hadden.
Ik ben altijd wel bang dat ze van open stemmen anders gaan stemmen. Dido heeft zo lang gefrustreerd lopen doen over haar stemmen: dan zullen ze haar minder snel nomineren omdat ze bang zijn dat het weer open zal gaan en Dido weer flipt. Geen enkele reden zal voor haar een goede reden zijn.quote:Op zondag 13 november 2005 13:04 schreef versabommie het volgende:
Ik hoop ook weer op open stemmen ....
We moeten iets bedenken waar de meeste bewoners een hekel aan hebben.quote:Op zondag 13 november 2005 13:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zou iets doen in de geest van kettingen en armbanden rijgen.... Roel haakt dan vrijwel meteen al af.En dan Rob er vól tegenin, want die wil niet meer op de bank....
![]()
Lekker vals.quote:Op zondag 13 november 2005 13:04 schreef versabommie het volgende:
yeps. en van tevoren gewoon zeggen dat ze niet open stemmen maar anoniem en dan donderdag gewoon de beelden uit de dbk laten zien qua motivatiesquote:Op zondag 13 november 2005 13:07 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Lekker vals.![]()
Maar het heeft beide z'n voordelen; het speculeren achteraf zorgt weer voor leuke streams.
ik ook en verwacht eigenlijk niet anders.quote:Op zondag 13 november 2005 13:04 schreef versabommie het volgende:
Ze stemmen op woensdag, en weten pas donderdag of het gesloten was, of toch alsnog openquote:Op zondag 13 november 2005 13:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben altijd wel bang dat ze van open stemmen anders gaan stemmen. Dido heeft zo lang gefrustreerd lopen doen over haar stemmen: dan zullen ze haar minder snel nomineren omdat ze bang zijn dat het weer open zal gaan en Dido weer flipt. Geen enkele reden zal voor haar een goede reden zijn.
Daarom stemt Lieske al niet op haar, de schijterd. (Lieske stemt op Joost denk ik.)quote:Op zondag 13 november 2005 13:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel bang dat ze van open stemmen anders gaan stemmen. Dido heeft zo lang gefrustreerd lopen doen over haar stemmen: dan zullen ze haar minder snel nomineren omdat ze bang zijn dat het weer open zal gaan en Dido weer flipt. Geen enkele reden zal voor haar een goede reden zijn.
Ja dus!!quote:Op zondag 13 november 2005 13:09 schreef gurkie het volgende:
Roel vertelt een heel moeilijk verhaal over vetten, zegt Dido: Daar heb je roel weer met z'n wetenswaardigheden!!
Maar ze hebben dat dus al twee keer eerder meegemaakt. Ik ben bang dat dat hets temmen beïnvloed.quote:Op zondag 13 november 2005 13:08 schreef Peter6000 het volgende:
Ze stemmen op woensdag, en weten pas donderdag of het gesloten was, of toch alsnog open
quote:Op zondag 13 november 2005 13:08 schreef flugeltje het volgende:
Beste bewoners,
Hier is de nieuwe weekopdracht.
Voor deze nieuwe opdracht maken we 2 groepen. Groep 1: Rob, Roel, Nathalie en Dido. Groep 2: Chantal, Ingrid, Joost en Lieske. Jullie moeten vóór donderdag 14.00 uur 500 sieradensetjes maken voor kinderen in een kindertehuis. De setjes bestaan uit een armband van X centimeter een ketting van X centimeter en 2 oorbellen. Zie ook de bijgeleverde voorbeelden. Het kralenrijgen mag steeds maximaal 4 uur aan een stuk waarna de andere groep aan de beurt is.
Om jullie ertoe bewegen deze weekopdracht goed uit te voeren heeft BB bedacht dat er ook een onderling wedstrijdelement in moet zitten. De groep die de minste setjes maakt voor a.s. donderdag staat automatisch genomineerd! De winnende groep mag dan uit de verliezende groep 1 persoon kiezen die níet op de bank hoeft.
Deze opdracht is duidelijk, jullie hoeven niet naar de DBK te komen....
Succes!
Lieske... "ik stem dit keer op Dido om te kijken of ze er idd wel goed mee om kan gaan als de motivatie wat beter is...welnu ...mijn motivatie is dus deze test ...eigenlijk een test om te zien hoer eerlijk en oprecht Dido wel niet is........dus Dido...zet um op...dit keer kun je het...dat weet ik bijna zeker!"quote:Op zondag 13 november 2005 13:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ziet leuk uitquote:Op zondag 13 november 2005 13:08 schreef flugeltje het volgende:
Beste bewoners,
Hier is de nieuwe weekopdracht.
Voor deze nieuwe opdracht maken we 2 groepen. Groep 1: Rob, Roel, Nathalie en Dido. Groep 2: Chantal, Ingrid, Joost en Lieske. Jullie moeten vóór donderdag 14.00 uur 500 sieradensetjes maken voor kinderen in een kindertehuis. De setjes bestaan uit een armband van X centimeter een ketting van X centimeter en 2 oorbellen. Zie ook de bijgeleverde voorbeelden. Het kralenrijgen mag steeds maximaal 4 uur aan een stuk waarna de andere groep aan de beurt is.
Om jullie ertoe bewegen deze weekopdracht goed uit te voeren heeft BB bedacht dat er ook een onderling wedstrijdelement in moet zitten. De groep die de minste setjes maakt voor a.s. donderdag staat automatisch genomineerd! De winnende groep mag dan uit de verliezende groep 1 persoon kiezen die níet op de bank hoeft.
Deze opdracht is duidelijk, jullie hoeven niet naar de DBK te komen....
Succes!
Helloquote:
Freudiaanse typo?quote:Op zondag 13 november 2005 13:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lieske... "ik stem dit keer op Dido om te kijken of ze er idd wel goed mee om kan gaan als de motivatie wat beter is...welnu ...mijn motivatie is dus deze test ...eigenlijk een test om te zien hoer eerlijk en oprecht Dido wel niet is........dus Dido...zet um op...dit keer kun je het...dat weet ik bijna zeker!"
Als je vet wilt verbranden moet je juist kunnen praten tidjens het sportenquote:Op zondag 13 november 2005 13:10 schreef Peter6000 het volgende:
Typisch dat ze blijven praten tijdens het sporten
Als ik fitness (de bedoeling is 2 keer per week, maar ja), kan ik het absoluut niet erbij hebben ook nog eens te babbelen tussendoor
quote:Op zondag 13 november 2005 13:08 schreef flugeltje het volgende:-weekopdracht-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |