quote:Op zondag 13 november 2005 11:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Direct, cartwoman. In ieder geval binnen een paar uur al.
quote:
quote:Op zondag 13 november 2005 11:39 schreef Peter6000 het volgende:
yessssssssssssssss![]()
![]()
![]()
http://www.talpa.tv/web/show/id=86711/dbid=1349/typeofpage=51230
De BB koffer is te koop
319 euro, best wel goedkoop voor een koffer
quote:
Misschien reageert betreffende bacterie niet op de gekregen antibiotica, dat is ook mogelijk. Of het was zonder antibiotica nog veel erger geweest, kan ook nog.quote:Op zondag 13 november 2005 11:46 schreef CartWOman het volgende:
Hmm, vrijdagavond de eerste 2 genomen, en gisteravond eentje, maar nog steeds zo'n koppijn en verhoging (bijholte-ontsteking).
Oh ja.quote:
hoi beebquote:
319 euro voor zo'n Kilo Utrecht Tango koffer....quote:
Nee hoor je bent niet de enige. Wel 1 van de weinige denk ikquote:Op zondag 13 november 2005 11:40 schreef Aventura het volgende:
Ik ben denk ik de enige, maar zo erg is Chantal toch niet. Ze is echt gedemoniseerd
Ok ze is luid. En ze is wat ouder. Hoewel ze er voor haar bijna 41 jaar niet slecht uitziet. Over roddelen: wie roddelt er nou niet.
Chantal heeft zo'n beetje een complete studie gemaakt van de voorgaande edities, en alle andere real-life shit. Die zou echt beter moeten weten. Van alle anderen verbaast het me niets.quote:Op zondag 13 november 2005 11:41 schreef Arcee het volgende:
Precies, als ze eens wisten hoe ontzettend overdreven mensen reageren.
Volgens mij moet je minder je neus snuiten.... gewoon ophalen Ik heb nog nooit bijholte onsteking gehad....quote:Op zondag 13 november 2005 11:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hmm, vrijdagavond de eerste 2 genomen, en gisteravond eentje, maar nog steeds zo'n koppijn en verhoging (bijholte-ontsteking).
Tuurlijk.quote:Op zondag 13 november 2005 11:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het was dan ook een compleet andere groep qua samenstelling. Ik ben het met je eens dat deze bewoners gewoon verwend zijn. Maar ze hebben verder allemaal nare karaktertrekjes...of is dit gewoon de spiegel waarin we moeten constateren dat eigenlijk iedereen wel nare karaktertrekjes heeft.
Flugel!quote:Op zondag 13 november 2005 11:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mogge CW
Toch niet ziek hoop ik?
quote:Op zondag 13 november 2005 11:49 schreef jessie het volgende:
[..]
Nee hoor je bent niet de enige. Wel 1 van de weinige denk ikMaar ik vind het ook. Ik kan er wel om lachen. Als ik met mijn vriendinnen zit te kijken hebben we het erover dat wij volgens mij nog veel meer zouden roddelen. (en nog veel meer zouden zeiken, nog vreselijker zouden lachen , in ieder geval een nog veel dikkere reet hebben, enz enz )
Traditie-topic.quote:Op zondag 13 november 2005 11:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
We zijn het eens.Denk ik.
CW is er ook.Wat vindt CW ervan?
Ik ben blij te melden dat Endemol alle twijfel wegneemt door hun antwoord dat ik heb mogen ontvangen:quote:Beste redactie
Al weken circuleren op internet allerlei geruchten over de vermeende stemfraude bij Big Brother
Vorige week werd op Fok zelfs al door iemand die beweert een medewerker van u te zijn, beweerd dat Menno er vandaag uit zou gaan. Deze poster suggereerde al eerder dingen die op miraculeuze wijze uit bleken te komen. Weekodprachten, stemverhoudingen bij de nominaties etc. etc.
De uitslag van vanavond bevestigd het groeiende vermoeden dat de stemmingen niet eerlijk verlopen.
Graag zou ik van u vernemen bij welke notaris de stemresultaten opgevraagd kunnen worden
Met vriendelijke groet
Met name de sterke onderbouwing van hun verzekering maakt enorme indruk op mijquote:Ik kan u verzekeren dat Big Brother wel degelijk eerlijk is. En ook ben ik er zeker van dat die poster op het fokforum géén medewerker is van Big Brother. Helaas kan ik u om privacyredenen geen gegevens verstrekken van de notaris.
Vriendelijke groeten,
Team Big Brother
Dankjewel, beeb.quote:Op zondag 13 november 2005 11:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien reageert betreffende bacterie niet op de gekregen antibiotica, dat is ook mogelijk. Of het was zonder antibiotica nog veel erger geweest, kan ook nog.
Beterschap in ieder geval![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 11:53 schreef teamlead het volgende:
even tussendoor:
Na de horror van donderdag, heb ik deze mail verstuurd naar Endemol:
[..]
Ik ben blij te melden dat Endemol alle twijfel wegneemt door hun antwoord dat ik heb mogen ontvangen:
[..]
Met name de sterke onderbouwing van hun verzekering maakt enorme indruk op mij
quote:Op zondag 13 november 2005 11:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
hoi beeb![]()
![]()
We hebben hier wel allemaal ongeveer hetzelfde opsta-ritme....
Je hebt gewoon de échte Sinterklaas in je avatar...quote:Op zondag 13 november 2005 11:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ons ritme is helemaal afgestemd op BB
Degene die dit mailtje heeft verstuurd had beter niets kunnen sturen. Hoewel, dan had je ook gezeurd.quote:Op zondag 13 november 2005 11:53 schreef teamlead het volgende:
even tussendoor:
[..]
Ik ben blij te melden dat Endemol alle twijfel wegneemt door hun antwoord dat ik heb mogen ontvangen:
[..]
...er is een notairs...maar niemand mag gegevens opvragen bij die notaris. Is dat de normale gang van zaken bij het gebruik van een notaris?quote:Op zondag 13 november 2005 11:53 schreef teamlead het volgende:
even tussendoor:
[..]
[..]
quote:Op zondag 13 november 2005 11:55 schreef TheVulture het volgende:
Hallo mensen, daar ben ik dan weer eens na twee Fokloze dagen. Heb sinds donderdagavond geen minuut meer naar BB gekeken. ben er voor dit jaar helemaal klaar mee nu er niemand in het huis zit die ik het nog gun plus het feit dat ik de exit van Menno nog steeds bizar vind. Heb de afgelopen dagen alleen maar mensen gesproken die er geen hol van snappen omdat Menno ook hun favoriet was... voel me nog steeds een beetje genaaid door BB
Het kan natuurlijk dat de Menno-fans dachten dat ie veilig was en daarom niet meer gestemd hebben maar dan nog vond ik de verschillen in percentages absurd.
Misschien moet BB voortaan maar geen tussenstanden meer geven op de exit-avond want de eerste tussenstand is voor mij altijd het meest reeel geweest, daarna werd het een enorme bende (zie exit Linda en Menno)
Ik leef helemaal met je meequote:Op zondag 13 november 2005 11:55 schreef TheVulture het volgende:
Hallo mensen, daar ben ik dan weer eens na twee Fokloze dagen. Heb sinds donderdagavond geen minuut meer naar BB gekeken. ben er voor dit jaar helemaal klaar mee nu er niemand in het huis zit die ik het nog gun plus het feit dat ik de exit van Menno nog steeds bizar vind. Heb de afgelopen dagen alleen maar mensen gesproken die er geen hol van snappen omdat Menno ook hun favoriet was... voel me nog steeds een beetje genaaid door BB
Het kan natuurlijk dat de Menno-fans dachten dat ie veilig was en daarom niet meer gestemd hebben maar dan nog vond ik de verschillen in percentages absurd.
Misschien moet BB voortaan maar geen tussenstanden meer geven op de exit-avond want de eerste tussenstand is voor mij altijd het meest reeel geweest, daarna werd het een enorme bende (zie exit Linda en Menno)
Lijkt me niet.....quote:Op zondag 13 november 2005 11:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...er is een notairs...maar niemand mag gegevens opvragen bij die notaris. Is dat de normale gang van zaken bij het gebruik van een notaris?
Ik had geen antwoord verwacht, maar als ze dan toch antwoorden is dit antwoord wel heel triest jaquote:Op zondag 13 november 2005 11:56 schreef Aventura het volgende:
[..]
Degene die dit mailtje heeft verstuurd had beter niets kunnen sturen. Hoewel, dan had je ook gezeurd.
Ja, maar was niet nieuw geopend. Loopt al 5 (!) jaar.quote:Op zondag 13 november 2005 11:53 schreef CartWOman het volgende:
Traditie-topic.
Nieuw geopend zou ik ws ook sluiten.![]()
Sinds Menno weg is is het BBhuis wel heel erg ingestort qua leuke streamsquote:Op zondag 13 november 2005 11:57 schreef teamlead het volgende:
En hoewel het in het huis nu vreselijk saai dreigt te worden: hier is het nog steeds leuk hoor
Misschien wilde de notaris liever niet geassocieerd worden met BBquote:Op zondag 13 november 2005 11:56 schreef Isabeau het volgende:
...er is een notairs...maar niemand mag gegevens opvragen bij die notaris. Is dat de normale gang van zaken bij het gebruik van een notaris?
Ik kan me niet voorstellen dat dit de bedoeling is van het inschakelen van een notaris idd... Als toch niemand gegevens mag opvragen, hoef je ook geen notaris in te schakelen lijkt me..quote:Op zondag 13 november 2005 11:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is het palindroom postaantal ook niet een opsomtopic met een rijk verleden?quote:Op zondag 13 november 2005 11:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, maar was niet nieuw geopend. Loopt al 5 (!) jaar.
Die notaris wordt ingeschakeld omdat dat nu eenmaal wetgeving is.quote:Op zondag 13 november 2005 11:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dit de bedoeling is van het inschakelen van een notaris idd... Als toch niemand gegevens mag opvragen, hoef je ook geen notaris in te schakelen lijkt me..
Dat is dan ook al lang dicht.quote:Op zondag 13 november 2005 11:59 schreef flugeltje het volgende:
Is het palindroom postaantal ook niet een opsomtopic met een rijk verleden?
Dan zou dat ook dichtmoeten lijkt me....
Er loopt ook al een aantal jaar een topic over de nieuwe cd van Guns and Roses, die maar niet komtquote:Op zondag 13 november 2005 11:58 schreef Arcee het volgende:
Dat bedoel ik dus met traditie.quote:Op zondag 13 november 2005 11:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
maar die wetgeving heeft tot doel om fraude te voorkomen. Het lijkt me toch op zijn minst twijfelachtig als dan vervolgens niemand kan controleren of die notaris daadwerkelijk bestaat en ook nog daadwerkelijk controleert.....quote:Op zondag 13 november 2005 12:00 schreef Aventura het volgende:
[..]
Die notaris wordt ingeschakeld omdat dat nu eenmaal wetgeving is.
Daar heeft het publiek verder niets mee te maken..
quote:Op zondag 13 november 2005 11:53 schreef Arcee het volgende:
Roel dacht dat 24/7 "twintig voor zeven" betekent.
echt waar? Had ik niet eens meegekregen....quote:
Daar heb ik nog nooit aangedacht, maar dat is natuurlijk ook mogelijk! Dan kan Talpa zeggen dat ze gebruik maken van een notaris, zonder daar in detail op in te gaan. Ondertussen kunnen ze doen met de percentages wat ze maar willen.quote:Op zondag 13 november 2005 11:58 schreef flugeltje het volgende:
ik neem aan dat die er alleen op toeziet dat de prijzen eerlijk verdeeld worden onder de bellers.
Nathalie had het net over 'Happy Birthday, misses President..."quote:Op zondag 13 november 2005 12:01 schreef scanman01 het volgende:
De vader van Lieske vind Pink Floyd het einde.
Rob zingt: "Another break in the wall"
Niet in TTK hoor. Als iemand iets leuks toevoegt aan een al heel lang weggezakt topic dan laat ik dat absoluut open. Wat een onzin om het te sluiten. En als er een onzinreactie aan toe is gevoegd als topickick dan verwijder ik die reactie en zakt het topic terug naar de oude rustplaats zonder dat het op slot is.quote:
Ik vind het hier nog steeds leuk, dus ik blijf hier posten maar zal BB5 niet meer intensief gaan volgen... die zelfvoldane hoofden van Rob en Roel, ik kan er niet meer naar kijken...quote:Op zondag 13 november 2005 11:57 schreef teamlead het volgende:
[..]welkom terug.. Bizarre exit idd.. en het was akelig rustig op het forum de laatste 2 dagen, dus je bent niet de enige die dreigde af te haken... En hoewel het in het huis nu vreselijk saai dreigt te worden: hier is het nog steeds leuk hoor
Heb ik een mail gekregen?quote:Op zondag 13 november 2005 12:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het hier nog steeds leuk, dus ik blijf hier posten maar zal BB5 niet meer intensief gaan volgen... die zelfvoldane hoofden van Rob en Roel, ik kan er niet meer naar kijken...
Aan de ene kant geloof ik geen hol van de uitslagen maar aan de andere kant denk ik dan weer... waarom zouden ze manipuleren en mensen als Menno en Linda, die beiden prominent aanwezig waren in het huis en voor leuke beelden zorgen (Menno weliswaar vooral als lijdend voorwerp) er dan uit halen... 't is gewoon een bizarre tegenstrijdigheid maar BB heeft mij nog niet van hun onschuld overtuigd. zie ook de mail die Flugel heeft gekregen...
Volgens mij zijn ze verplicht omde naam van de notaris of bureau te geven.quote:Op zondag 13 november 2005 11:53 schreef teamlead het volgende:
even tussendoor:
[..]
[..]
nee hoor.. ik heb een mail.. maar ik snap zijn puntquote:
Nu Menno weg is voelt het voor mij of de hele zooi is ingestort, alsof er nog maar een paar bewoners inzitten, heel weird.quote:Op zondag 13 november 2005 11:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sinds Menno weg is is het BBhuis wel heel erg ingestort qua leuke streams![]()
En dat terwijl Menno zelf helemaal niet zo'n prominente rol speelde.
Van BB toch als reactie op jouw mail.... Goeie actie trouwensquote:
Je hebt vast wel een keer mail gekregen. Ooitquote:
Maar waarom zit-ie dan op slot?quote:
Jij neemt aan dat er fraude is gepleegd. Waarom ligt de bewijslast dan volgens jou bij hen?quote:Op zondag 13 november 2005 12:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar die wetgeving heeft tot doel om fraude te voorkomen. Het lijkt me toch op zijn minst twijfelachtig als dan vervolgens niemand kan controleren of die notaris daadwerkelijk bestaat en ook nog daadwerkelijk controleert.....
Wat voor mail... Ik wil ook mail...quote:Op zondag 13 november 2005 12:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee hoor.. ik heb een mail.. maar ik snap zijn punt
ik kan je natuurlijk wel een mail sturen
quote:Op zondag 13 november 2005 12:05 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nu Menno weg is voelt het voor mij of de hele zooi is ingestort, alsof er nog maar een paar bewoners inzitten, heel weird.
En nog weirder: de enigen die ik nog enigszins sympathiek vind zijn Chantal, Ingrid en Joost.
Chantal is wat rustiger geworden, en wat ze zegt is best wijs.
Hoe is het mogelijk.
vindtquote:Op zondag 13 november 2005 12:01 schreef scanman01 het volgende:
De vader van Lieske vind Pink Floyd het einde.
Rob zingt: "Another break in the wall"
Ik heb niks gedaan, maar ik geloof dat teamlead wél mail heeft gezien zijn reactie in dit topic...quote:Op zondag 13 november 2005 12:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Van BB toch als reactie op jouw mail.... Goeie actie trouwens
Ze werken met een notarisquote:Op zondag 13 november 2005 12:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit aangedacht, maar dat is natuurlijk ook mogelijk! Dan kan Talpa zeggen dat ze gebruik maken van een notaris, zonder daar in detail op in te gaan. Ondertussen kunnen ze doen met de percentages wat ze maar willen.
Ben benieuwd hoe zijn woordkeuze is in het huis.quote:Op zondag 13 november 2005 12:06 schreef Bocaj het volgende:
Als LekkerSimpel erin komt als lover voor Chantal dan gaat het pas leuk worden!![]()
Ik heb het ook niet over jou.quote:Op zondag 13 november 2005 12:03 schreef Isabeau het volgende:
Niet in TTK hoor. Als iemand iets leuks toevoegt aan een al heel lang weggezakt topic dan laat ik dat absoluut open. Wat een onzin om het te sluiten. En als er een onzinreactie aan toe is gevoegd als topickick dan verwijder ik die reactie en zakt het topic terug naar de oude rustplaats zonder dat het op slot is.
Maar goed, dat bepaalt elke moderator gewoon zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |