quote:Op zondag 13 november 2005 11:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Direct, cartwoman. In ieder geval binnen een paar uur al.
quote:
quote:Op zondag 13 november 2005 11:39 schreef Peter6000 het volgende:
yessssssssssssssss![]()
![]()
![]()
http://www.talpa.tv/web/show/id=86711/dbid=1349/typeofpage=51230
De BB koffer is te koop
319 euro, best wel goedkoop voor een koffer
quote:
Misschien reageert betreffende bacterie niet op de gekregen antibiotica, dat is ook mogelijk. Of het was zonder antibiotica nog veel erger geweest, kan ook nog.quote:Op zondag 13 november 2005 11:46 schreef CartWOman het volgende:
Hmm, vrijdagavond de eerste 2 genomen, en gisteravond eentje, maar nog steeds zo'n koppijn en verhoging (bijholte-ontsteking).
Oh ja.quote:
hoi beebquote:
319 euro voor zo'n Kilo Utrecht Tango koffer....quote:
Nee hoor je bent niet de enige. Wel 1 van de weinige denk ikquote:Op zondag 13 november 2005 11:40 schreef Aventura het volgende:
Ik ben denk ik de enige, maar zo erg is Chantal toch niet. Ze is echt gedemoniseerd
Ok ze is luid. En ze is wat ouder. Hoewel ze er voor haar bijna 41 jaar niet slecht uitziet. Over roddelen: wie roddelt er nou niet.
Chantal heeft zo'n beetje een complete studie gemaakt van de voorgaande edities, en alle andere real-life shit. Die zou echt beter moeten weten. Van alle anderen verbaast het me niets.quote:Op zondag 13 november 2005 11:41 schreef Arcee het volgende:
Precies, als ze eens wisten hoe ontzettend overdreven mensen reageren.
Volgens mij moet je minder je neus snuiten.... gewoon ophalen Ik heb nog nooit bijholte onsteking gehad....quote:Op zondag 13 november 2005 11:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hmm, vrijdagavond de eerste 2 genomen, en gisteravond eentje, maar nog steeds zo'n koppijn en verhoging (bijholte-ontsteking).
Tuurlijk.quote:Op zondag 13 november 2005 11:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het was dan ook een compleet andere groep qua samenstelling. Ik ben het met je eens dat deze bewoners gewoon verwend zijn. Maar ze hebben verder allemaal nare karaktertrekjes...of is dit gewoon de spiegel waarin we moeten constateren dat eigenlijk iedereen wel nare karaktertrekjes heeft.
Flugel!quote:Op zondag 13 november 2005 11:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mogge CW
Toch niet ziek hoop ik?
quote:Op zondag 13 november 2005 11:49 schreef jessie het volgende:
[..]
Nee hoor je bent niet de enige. Wel 1 van de weinige denk ikMaar ik vind het ook. Ik kan er wel om lachen. Als ik met mijn vriendinnen zit te kijken hebben we het erover dat wij volgens mij nog veel meer zouden roddelen. (en nog veel meer zouden zeiken, nog vreselijker zouden lachen , in ieder geval een nog veel dikkere reet hebben, enz enz )
Traditie-topic.quote:Op zondag 13 november 2005 11:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
We zijn het eens.Denk ik.
CW is er ook.Wat vindt CW ervan?
Ik ben blij te melden dat Endemol alle twijfel wegneemt door hun antwoord dat ik heb mogen ontvangen:quote:Beste redactie
Al weken circuleren op internet allerlei geruchten over de vermeende stemfraude bij Big Brother
Vorige week werd op Fok zelfs al door iemand die beweert een medewerker van u te zijn, beweerd dat Menno er vandaag uit zou gaan. Deze poster suggereerde al eerder dingen die op miraculeuze wijze uit bleken te komen. Weekodprachten, stemverhoudingen bij de nominaties etc. etc.
De uitslag van vanavond bevestigd het groeiende vermoeden dat de stemmingen niet eerlijk verlopen.
Graag zou ik van u vernemen bij welke notaris de stemresultaten opgevraagd kunnen worden
Met vriendelijke groet
Met name de sterke onderbouwing van hun verzekering maakt enorme indruk op mijquote:Ik kan u verzekeren dat Big Brother wel degelijk eerlijk is. En ook ben ik er zeker van dat die poster op het fokforum géén medewerker is van Big Brother. Helaas kan ik u om privacyredenen geen gegevens verstrekken van de notaris.
Vriendelijke groeten,
Team Big Brother
Dankjewel, beeb.quote:Op zondag 13 november 2005 11:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien reageert betreffende bacterie niet op de gekregen antibiotica, dat is ook mogelijk. Of het was zonder antibiotica nog veel erger geweest, kan ook nog.
Beterschap in ieder geval![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 11:53 schreef teamlead het volgende:
even tussendoor:
Na de horror van donderdag, heb ik deze mail verstuurd naar Endemol:
[..]
Ik ben blij te melden dat Endemol alle twijfel wegneemt door hun antwoord dat ik heb mogen ontvangen:
[..]
Met name de sterke onderbouwing van hun verzekering maakt enorme indruk op mij
quote:Op zondag 13 november 2005 11:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
hoi beeb![]()
![]()
We hebben hier wel allemaal ongeveer hetzelfde opsta-ritme....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |