quote:Op zondag 13 november 2005 12:18 schreef Day het volgende:
Roel heeft na vannacht weer iets om trots op te zijn.
Er is dus wel wat gebeurt?
Dat heb je goed verstaanquote:Op zondag 13 november 2005 12:19 schreef Peter6000 het volgende:
Rob hallicuneerde een beetje, aldus Roel.
Hij zei op de verkeerde momenten: ik hoorde alleen maar hijgen
(ik neem aan dat ik dit verkeerd verstaan heb)
Ik bemoei me niet met moderaties in andermans forum, lieverd.quote:
Ja, ze moest iets belangrijks vertellen.... ?quote:Op zondag 13 november 2005 12:23 schreef regenworm het volgende:
kut regie geen nath en dido
Ehm.. klein detail: Talpa zendt het alleen maar uit... Endemol produceert.. dus als er al iemand iets niet helemaal of helemaal niet eerlijk doet, is het Endemol...quote:Op zondag 13 november 2005 12:22 schreef luciano het volgende:
Maar ik begrijp Teamlead wel hoor , alleen weten we geen van allen hoe we het nu eens echt moeten aanpakken .
Mijn idee van : een grote bekende krant of een blad als panorama / nieuwe revu etc zoeken en contact laten opnemen met een gewillige ex bewoner ... Linda / Gert_Jan / Menno / 3en hen aanbieden om een evt contractbreuk-som voor hen te betalen als ze een boekje open doen over de gang van zaken achter de schermen , c.q. de manipulaties , c.q. de fraude ....
Talpa op z'n platte bek , en die krant een Giga_Primeur ......
Precies, laat Rob dus ook blijven.quote:Op woensdag 13 oktober 1999 17:23 schreef Isabeau het volgende:
Laat haar toch, ze brengt in ieder geval emoties los (lees: irritatie) en daar gaat het toch om bij reality teevee.
Laat haar toch in het BB-huis blijven, kunnen we ons allemaal nog veel meer ergeren aan haar.
Voor mij ook.quote:Op zondag 13 november 2005 12:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan het idee niet loslaten dat Ingrid gestoord is, ook al zie je dat nu minder nu Menno weg is. Chantal blijft voor mij de Grote Roddelaar en Stoker. Maar ze zegt niet alleen domme dingen, dat moet iedereen toch zien. Alleen zegt ze wel heel erg veel om maar te laten zien hoe goed en wijs zij, Chantal, wel niet is. Joost...tsja, dat vond ik altijd een heel erg sympathieke jongen tot hij een paar nare achterbakse trekjes tentoonspreide. Maar Joost hoort op zich nog wel bij de 'leukere' bewoners voor mij.
quote:Op zondag 13 november 2005 12:23 schreef CartWOman het volgende:
Ik bemoei me niet met moderaties in andermans forum, lieverd.
Of hij kent gewoon iemand die bij BB werkt. Lijkt me wel zo logisch. Daarom wist hij ook de genomineerden de laatste keer precies.quote:Op zondag 13 november 2005 12:26 schreef schatje het volgende:
Tanjalies wist vorige week anders precies te vertellen wat voor opdracht er aan kwam.
Hetzelfde geldt voor die brei opdracht.
Misschien dat ie ook een boekje van Char ofzo heeft gelezen.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |