De enige goede reactiequote:Op zondag 13 november 2005 03:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dank je. Ik zal het ter harte nemen. En nu weer lekker naar bedje toe
ik ben toch erg benieuwd naar temperaturen nouquote:Op zondag 13 november 2005 03:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb ik al eens gedaan en dan krijg ik een blauw scherm en kan verder ook alleen nog maar resetten.
Eerst moeten we weten wát het isquote:Op zondag 13 november 2005 03:29 schreef Splash het volgende:
[..]
ik ben toch erg benieuwd naar temperaturen nou
cpu en mobo
Ik heb net speedfan even aangehad en bij temp2 zit het soms te hoog. De rest was goed.quote:Op zondag 13 november 2005 03:29 schreef Splash het volgende:
[..]
ik ben toch erg benieuwd naar temperaturen nou
cpu en mobo
Heel ergquote:
Alles stilquote:Op zondag 13 november 2005 03:30 schreef Lamon het volgende:
Slapen ze eigenlijk nog steeds? Ik heb de streams een uurtje geleden uitgezet in ruil voor wat fatsoenlijke muziek..
Ohhhquote:Op zondag 13 november 2005 03:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heel ergRoel had net Rob gemept
Haha, nee dus
Welkom trouwens
Zijn hele normale waarden volgens mij dus ik denk niet dat het aan je cooler ligtquote:
belast je je cpu dan vol?quote:
Uitgeweest?quote:Op zondag 13 november 2005 03:33 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohhhmên ik dacht echt even waaât
![]()
Pff ben gaar
Joh, ga even iemand anders lastig vallen met je smerige praatjes.quote:Op zondag 13 november 2005 03:32 schreef newsman het volgende:
Stoer Scan heb je echt door, zeg weinig en je komt er wel.
Als 50 graden op je CPU slaat is het echt niet hoog hoor.quote:
Ik heb behoorlijk wat aanstaan op dit moment. Maar ik heb wel het idee dat de reset gebeurt op momenten dat er veel programma's draaien, waaronder dus de streams, photoshop, een capture programma en meerdere IE pagina's.quote:Op zondag 13 november 2005 03:33 schreef Splash het volgende:
[..]
belast je je cpu dan vol?
ik pak meestal een hele hoop bestanden in in een rar ofzo om mn cpu ff te stressen
dan vliegt de temperatuur omhoog
Jij kan je dronkenschap echt niet met enige waardigheid doorleven, he?quote:Op zondag 13 november 2005 03:32 schreef newsman het volgende:
Stoer Scan heb je echt door, zeg weinig en je komt er wel.
idd ik ben klaar met jou, daarom rot ik nu op, verslaafde kinder kijker doeiquote:Op zondag 13 november 2005 03:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Joh, ga even iemand anders lastig vallen met je smerige praatjes.
Mensen die het boeiend vinden wat je zegt ofzo
Wil je het ergens over hebben wat je leuk vind? Maakt mij niet uit, ben altijd in voor een goede discussiequote:Op zondag 13 november 2005 03:35 schreef melke het volgende:
Ik verveel me... Heb geen verstand van computers...
Maybe foutje in je geheugen? Gebruik memtest86 eens, dat is een goed programma om te kijken of er iets stuk is in je geheugenquote:Op zondag 13 november 2005 03:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb behoorlijk wat aanstaan op dit moment. Maar ik heb wel het idee dat de reset gebeurt op momenten dat er veel programma's draaien, waaronder dus de streams, photoshop, een capture programma en meerdere IE pagina's.
Dat snap ik. We hebben het hier ook al eerder op de avond over gehad met een aantal fokkers.quote:Op zondag 13 november 2005 03:35 schreef melke het volgende:
Ik verveel me... Heb geen verstand van computers...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |