Als er één zo gek is dan zijn er waarschijnlijk meerquote:Op zondag 13 november 2005 11:35 schreef MissX het volgende:
idd niet teveel vertellen, alleen ff hoeveel kandidaten erzijn. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat er meer als 1 (jij) zijn
Ik zag haar lopen met een banaan en kreeg al allerlei gedachten.quote:Op zondag 13 november 2005 11:36 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik WIST dat iemand deze zou cappen
Maar hoeveel daarvan zullen serieus zijnquote:Op zondag 13 november 2005 11:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als er één zo gek is dan zijn er waarschijnlijk meer![]()
Ik verplaatste me in het fenomeen 'man' en kreeg dus ook meteen allerlei gedachten erbijquote:Op zondag 13 november 2005 11:37 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik zag haar lopen met een banaan en kreeg al allerlei gedachten.![]()
Valt zij op een kaaskop?quote:Op zondag 13 november 2005 11:37 schreef flugeltje het volgende:
Als je het gekraai niet meetelt kan ik mezelf best voorstellen dat er mannen zijn die wel op Chantal vallen. Ze is natuurlijk wél heel dominant en daardoor voor een aantal mannen ook woest aantrekkelijk....
Isa?quote:Op zondag 13 november 2005 10:42 schreef Arcee het volgende:
Welke Fok!userid's ken jij allemaal uit je hoofd? deel 2
Vind jij het ook zo stom dat dit 5 jaar oude topic dicht moest, Isa?
Dat weet ik dus niet.... Volgens mij heeft ze wel eerder relaties gehad met kaaskoppen...quote:
ziet er niet echt moooi uit hoor vind je van wel danquote:Op zondag 13 november 2005 11:39 schreef Peter6000 het volgende:
yessssssssssssssss![]()
![]()
![]()
http://www.talpa.tv/web/show/id=86711/dbid=1349/typeofpage=51230
De BB koffer is te koop
319 euro, best wel goedkoop voor een koffer
Precies, als ze eens wisten hoe ontzettend overdreven mensen reageren.quote:Op zondag 13 november 2005 11:40 schreef Pinball het volgende:
De bewoners hebben het weer eens over wat NL van hen denkt.
Als ze eens wisten hoeveel erger ze genoemd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |