Alsof ze ooit terug zouden mailen met "Het spijt me u te moeten mededelen dat er inderdaad gesjoemeld wordt met de stemming. Wij hopen dat u deze gegevens voor u kunt houden. Met vriendelijke groet,quote:Op zondag 13 november 2005 12:12 schreef teamlead het volgende:
De "verzekering" van een medewerker van Endemol die niet eens zijn of haar naam onder de mail zet vind ik niet erg overtuigend iig
Hoewel ik hier bijna dag en nacht rondhang heb ik het toch voor elkaar weten te krijgen om de betekenis van Tafkar te missen....quote:Op zondag 13 november 2005 12:14 schreef Day het volgende:
Er moet in ieder snel iets gebeuren, anders haak ik af!
Wat zitten Chantal en Roel eigenlijk te smoesen, versta er niks van door die kut Tafkar!
Dat gevoel heb ik ook er moet nu weer iets gaan gebeuren anders haak ik ook af.quote:Op zondag 13 november 2005 12:14 schreef Day het volgende:
Wat zitten Chantal en Roel eigenlijk te smoesen, versta er niks van door die kut Tafkar!
quote:Op zondag 13 november 2005 12:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alsof ze ooit terug zouden mailen met "Het spijt me u te moeten mededelen dat er inderdaad gesjoemeld wordt met de stemming. Wij hopen dat u deze gegevens voor u kunt houden. Met vriendelijke groet,
J. de Mol.
Hij stak zijn vinger in de lucht (volgens mij om zijn stijve uit te beelden), daarna mompelde hij iets over 'op zijn buik liggen'en daarna spelde hij iets: k-l-a-a...quote:Op zondag 13 november 2005 12:14 schreef Day het volgende:
Het gaat over de relatie Dido- Roelquote:Op zondag 13 november 2005 12:14 schreef Day het volgende:
quote:Op zondag 13 november 2005 12:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alsof ze ooit terug zouden mailen met "Het spijt me u te moeten mededelen dat er inderdaad gesjoemeld wordt met de stemming. Wij hopen dat u deze gegevens voor u kunt houden. Met vriendelijke groet,
J. de Mol.
Roel laat zich door vrouwen wel erg makkelijk inpakken.quote:Op zondag 13 november 2005 12:15 schreef Isabeau het volgende:
Roel heeft het over hem en Dido, dat het meer wordt dan anderen dachten.
The Asshole Formerly Known as Rob?quote:Op zondag 13 november 2005 12:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoewel ik hier bijna dag en nacht rondhang heb ik het toch voor elkaar weten te krijgen om de betekenis van Tafkar te missen....
tnxquote:Op zondag 13 november 2005 12:19 schreef Aventura het volgende:
[..]
The Asshole Formerly Known as Rob?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |