Waarom?quote:Op maandag 14 november 2005 01:09 schreef Tuana het volgende:
Mensen: GA SLAPEN! Voor jullie is het bedtijd!
Baas boven baas.quote:Op maandag 14 november 2005 01:12 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Inderdaad. 4:00 uur is bedtijd, 1:15 niet.
's nachts is het leven gewoon mooier.quote:Op maandag 14 november 2005 01:13 schreef Tuana het volgende:
Oh ja sorry... was even vergeten... mensen op fok hebben geen leven joined the club
Dan voel ik de duisternis om mij heen, dan ben ik mij bewust van mijn sterfelijkheid, dan wordt duidelijk dat alles schijn is. De dood, de dood, de dóód, De Dood.quote:Op maandag 14 november 2005 01:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
's nachts is het leven gewoon mooier.
Ik relativeer het altijd.quote:Op maandag 14 november 2005 01:17 schreef Monidique het volgende:
Dan voel ik de duisternis om mij heen, dan ben ik mij bewust van mijn sterfelijkheid, dan wordt duidelijk dat alles schijn is. De dood, de dood, de dóód, De Dood.
Of bedoelde je dat niet?
Wat een mooi radio-1-na-twee-uur-in-de-nacht-onderwerp.quote:Op maandag 14 november 2005 01:27 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De nacht is een rustpunt. Gedachtes komen naar boven en de gebeurtenissen van de dag kunnen verwerkt en geplaatst worden in het geheel.
Ik zou wat minder van een bepaalde plant roken als ik jou was.quote:Op maandag 14 november 2005 01:27 schreef Monidique het volgende:
De N E G E R K O N I N G dwingt je toch niet? Als dat namelijk wel het geval is, moet je even een SMS-je sturen naar je-weet-wel-wie en the J-team zal je redden.
Toch maar eens luisteren danquote:Op maandag 14 november 2005 01:29 schreef Monidique het volgende:
Wat een mooi radio-1-na-twee-uur-in-de-nacht-onderwerp.
Dat doe ik niet, dat roken dus.quote:Op maandag 14 november 2005 01:30 schreef freako het volgende:
[..]
Ik zou wat minder van een bepaalde plant roken als ik jou was..
He bah, wat gewoonquote:Op maandag 14 november 2005 08:28 schreef sigme het volgende:
Zo.
Nederland. Kantoor. November. Dingen.
2 weken. Zon. Strand. Wandelen. Kamperen. Geen Internet.quote:
mwah.quote:Moguh![]()
Goedemorgen.quote:Op maandag 14 november 2005 08:59 schreef sigme het volgende:
[..]
2 weken. Zon. Strand. Wandelen. Kamperen. Geen Internet.
[..]
mwah.
()
Gespeld voor beginnende lezers.quote:Op maandag 14 november 2005 01:27 schreef Monidique het volgende:
De N E G E R K O N I N G dwingt je toch niet?
[ bron ]quote:Het Amerikaanse consulaat in de Zuid-Chinese stad Guangzhou heeft Amerikaanse burgers in Guangzhou en Hongkong zondag gewaarschuwd voor een mogelijke terroristische aanslag. Officiële Amerikaanse instanties of plaatsen waar Amerikanen bijeenkomen, zoals clubs, restaurants, gebedshuizen, scholen of recreatieplekken, zouden het doelwit kunnen zijn.
Een zegsman bij het Amerikaanse consulaat zei dat de Chinese autoriteiten over de dreiging zijn ingelicht en dat de bewaking bij het consulaat is verscherpt. De politie noch het gemeentebestuur van Guangzhou wilde informatie verschaffen en het Chinese ministerie van buitenlandse zaken zei geen verdere informatie te hebben.
Vorige week woensdag liet de Amerikaanse ambassade in Beijing een soortgelijke waarschuwing uitgaan voor een mogelijke aanslag op luxe hotels in de Chinese hoofdstad. De waarschuwing werd een dag later weer ingetrokken.
En is met het smurfenbroekje op pad geweest. Veel gewandeld. "Cullum caerulum significo" geldt nu ook op een zonnig eiland, alwaar men verstoken is van internetquote:Op maandag 14 november 2005 11:55 schreef George-Butters het volgende:
de smurfenkont is er ook weer.
[ bron ]quote:CIA interrogators apparently tried to cover up the death of an Iraqi 'ghost detainee' who died while being interrogated at Abu Ghraib prison, Time magazine reported today, after obtaining hundreds of pages of documents, including an autopsy report, about the case.
(...)
After some 90 minutes of interrogation by CIA officials, he died of 'blunt force injuries' and 'asphyxiation', according to the autopsy documents obtained by Time.
(...)
Last week, the New Yorker magazine reported that the US government's policies on interrogating terrorist suspects may preclude the prosecution of CIA agents who commit abuses or even kill detainees, and said the CIA had been implicated in the death of at least four detainees.
Mark Swanner, the CIA agent who interrogated Jamadi, has not been charged with a crime and continues to work for the agency. He told investigators that he did not harm Jamadi, Time wrote.
[ bron ]quote:THE White House has refused to rule out the use of torture in an effort to prevent a major terrorist attack, arguing the war on terror could present a "difficult dilemma" and the US administration was duty-bound to protect the American people.
The comment, by US national security adviser Stephen Hadley, came amid heated national debate about whether the CIA and other US intelligence agencies should be authorised to use tough interrogation techniques to extract from terror suspects information that may help prevent future assaults.
The US Senate voted 90-9 early last month to attach an amendment to a defence spending bill that would prohibit "cruel, inhuman or degrading" treatment of detainees in US custody. But the White House has threatened to veto the measure authored by Republican Senator John McCain and has lobbied senators to have the language removed or modified to allow an exemption for the Central Intelligence Agency.
During a trip to Panama earlier this month, President George W. Bush said that Americans "do not torture."
However, appearing on CNN's "Late Edition" program, Mr Hadley elaborated on the policy, making clear the White House could see situations where the promise not to torture might not apply.
quote:Er komt een man bij de dokter, zegt ie "dokter, ik heb een probleem. ik heb een lul van 1.93, en dat neukt en pist niet zo fijn, dus haal er maar een stuk vanaf". Dokter zegt: "okee, geen probleem, ga maar even liggen." Dus de man gaat liggen, wordt onder narcose gebracht en de dokter begint te opereren. Als de man bijkomt kijkt hij naar zijn lul en ziet een keurig apparaat van 10 cm hangen. "Mooi werk dokter, maar wat heb je nou met de andere 1,83 gedaan?" "Nou," zegt de dokter, "dat is een apart verhaal. daar heb ik oogjes en een mond op gezet en die is nou moderator op fok."
quote:
Isn't it ironic, ...don't you think?quote:De Amerikaanse commissie die de terroristische aanslagen van
11 september 2001 onderzocht kon beschikken over een budget van
15 miljoen dollar.
Openbaar aanklager Kenneth Starr, die de seksuele escapades van
president Bill Clinton onderzocht, jaagde er tijdens zijn onderzoek
70 miljoen dollar doorheen.
Nee, ik zie hier niets ironisch in, eerlijk gezegd.quote:Op maandag 14 november 2005 13:00 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Isn't it ironic, ...don't you think?
quote:Recordschuld bij Nederlandse huishoudens
ANP
VOORBURG - Nederlandse huishoudens stonden eind september voor 7,3 miljard euro rood op hun betaalrekeningen. Dat is 6 procent meer dan in september 2004 en het hoogste bedrag dat ooit door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) is gemeten. Dat maakte het CBS maandag bekend.
ijs op de brilglazen vanochtend, Johan?quote:Op maandag 14 november 2005 13:06 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, ik zie hier niets ironisch in, eerlijk gezegd.
En Alanis Morrisette is per definitie niet citeerbaar.
Het is gewoon niet ironisch.quote:Op maandag 14 november 2005 13:27 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
ijs op de brilglazen vanochtend, Johan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |