Waarom?quote:Op maandag 14 november 2005 01:09 schreef Tuana het volgende:
Mensen: GA SLAPEN! Voor jullie is het bedtijd!
Baas boven baas.quote:Op maandag 14 november 2005 01:12 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Inderdaad. 4:00 uur is bedtijd, 1:15 niet.
's nachts is het leven gewoon mooier.quote:Op maandag 14 november 2005 01:13 schreef Tuana het volgende:
Oh ja sorry... was even vergeten... mensen op fok hebben geen leven joined the club
Dan voel ik de duisternis om mij heen, dan ben ik mij bewust van mijn sterfelijkheid, dan wordt duidelijk dat alles schijn is. De dood, de dood, de dóód, De Dood.quote:Op maandag 14 november 2005 01:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
's nachts is het leven gewoon mooier.
Ik relativeer het altijd.quote:Op maandag 14 november 2005 01:17 schreef Monidique het volgende:
Dan voel ik de duisternis om mij heen, dan ben ik mij bewust van mijn sterfelijkheid, dan wordt duidelijk dat alles schijn is. De dood, de dood, de dóód, De Dood.
Of bedoelde je dat niet?
Wat een mooi radio-1-na-twee-uur-in-de-nacht-onderwerp.quote:Op maandag 14 november 2005 01:27 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De nacht is een rustpunt. Gedachtes komen naar boven en de gebeurtenissen van de dag kunnen verwerkt en geplaatst worden in het geheel.
Ik zou wat minder van een bepaalde plant roken als ik jou was.quote:Op maandag 14 november 2005 01:27 schreef Monidique het volgende:
De N E G E R K O N I N G dwingt je toch niet? Als dat namelijk wel het geval is, moet je even een SMS-je sturen naar je-weet-wel-wie en the J-team zal je redden.
Toch maar eens luisteren danquote:Op maandag 14 november 2005 01:29 schreef Monidique het volgende:
Wat een mooi radio-1-na-twee-uur-in-de-nacht-onderwerp.
Dat doe ik niet, dat roken dus.quote:Op maandag 14 november 2005 01:30 schreef freako het volgende:
[..]
Ik zou wat minder van een bepaalde plant roken als ik jou was..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |