Lezen en reageren!quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:14 schreef RichardQuest het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik heb geen linkse dooddoener gehanteerd, ik ga mezelf alleen niet herhalen.
Lezen: checkquote:
Waar ging het over ?quote:
Je zult tot morgen moeten wachten.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:28 schreef kLowJow het volgende:
Het is toch duidelijk dat wanneer je mijn redenatie (en dus eigenlijk die van MrX) doortrekt je dus alles af kunt doen met "eigen verantwoordelijkheid", en wij dus zelf overal voor verantwoordelijk zijn, waarmee het begrip "eigen verantwoordelijkheid" in deze context, waarbij je de specifieke omstandigheden niet eens kent op zichzelf al een dooddoener en loos begrip is?
toch?...
Ik beperk me verder wel tot oneliners en schets.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:32 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je zult tot morgen moeten wachten.
Daar is de rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr dus ook al niet.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:35 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik beperk me verder wel tot oneliners en schets.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:49 schreef Sidekick het volgende:
Bij DWHN hadden ze het over en verandering van het logo van het CDA.
[afbeelding]
En ik maar denken dat Sidekick zich gewoon had ingelikt voor z'n baantje.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:57 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gewoon ingedikt, t is geen studentenlogo ofzoquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:49 schreef Sidekick het volgende:
Bij DWHN hadden ze het over en verandering van het logo van het CDA.
[afbeelding]
geef es link, voor de 2e keer, zomaarquote:Op zaterdag 12 november 2005 23:57 schreef pberends het volgende:
Die video is echt ziek.
Tip voor volgende keer, hou er een aansteker voor als je gaat spuiten. Gegarandeerd succes met je flapperen vrinden.quote:Op zondag 13 november 2005 00:31 schreef Drugshond het volgende:,
na een paar dagen ben ik erachter gekomen waar die fruitvliegjes vandaan komen.
- Pokke beesten. -
Eerst was het 1 vliegje, toen 2.... toen 4... maar nergens kon ik iets verdachts vinden.![]()
Kratten bier buiten gezet, Wat tuinspullen buitzen gezet. Maar die vliegjes bleven komen. Totdat ik de bitteregeur van van een bedorven sinasappel begon te ruiken. Maar dan moet je nog op zoek naar het verdachte voorwerp. Uiteindelijk "ground zero" gevonden .. er was een manderijntje achter de koelkast gevallen, die inmiddels een beetje groen en floppy eruit ziet.
O ja, de insektenspray van de trekpleister werkt niet. Die beestjes bleven vrolijk doorvliegen alsof ik parfum aan het spuiten was.
http://www.ufoplaza.nl/modules.php?name=Downloads&op=getit&lid=29quote:Op zondag 13 november 2005 00:36 schreef Yildiz het volgende:
[..]
geef es link, voor de 2e keer, zomaar
Lijkt me geen goed plan, omdat (er een paar) ook in de gordijnen van de voordeur zaten.quote:Op zondag 13 november 2005 00:44 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Tip voor volgende keer, hou er een aansteker voor als je gaat spuiten. Gegarandeerd succes met je flapperen vrinden.
Over die witte pakken, van de week had ik het ineens na jaren met iemand over de bijlmerramp.quote:Op zondag 13 november 2005 00:56 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Lijkt me geen goed plan, omdat (er een paar) ook in de gordijnen van de voordeur zaten.
Soms dacht ik nog. Straks denkt de postbode dat er iemand dood ligt in deze woonkamer.
Staan er opeens allerlei mensen met witte pakken bij je voordeur.
- Biertjuuh ? -
De El Al transport bevatte volgens mij een illegale lading met nucleair afval, en daar wisten de autoriteiten van, dus hadden ze beschermde witte pakken aan. Vandaar ook de vele vage ziektes bij de slachtoffers.quote:Op zondag 13 november 2005 01:06 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Over die witte pakken, van de week had ik het ineens na jaren met iemand over de bijlmerramp.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bijlmerramp
Was er nu al duidelijk wie die mannen in witte pakken waren? Waar fotos van zijn?
Onduidelijk... maar het was een vast gegeven dat er munitie (leger onderdelen) voor Israel in het toestel zat. Als er ook kogels/granaten bij zaten met afgewerkt uranium, dan zou er een kleine kans (?!) kunnen bestaan op besmettingsrisico.quote:Op zondag 13 november 2005 01:06 schreef Yildiz het volgende:
Over die witte pakken, van de week had ik het ineens na jaren met iemand over de bijlmerramp.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bijlmerramp
Was er nu al duidelijk wie die mannen in witte pakken waren? Waar fotos van zijn?
Ja, iets met straling iigquote:Op zondag 13 november 2005 01:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Onduidelijk... maar het was een vast gegeven dat er munitie (leger onderdelen) voor Israel in het toestel zat. Als er ook kogels/granaten bij zaten met afgewerkt uranium, dan zou er een kleine kans (?!) kunnen bestaan op besmettingsrisico.
De orginele vrachtlijst van het bewuste toestel is echter nooit openbaar gemaakt. Omdat ze niet bekend wilden maken wat er nu eigenlijk precies naar Israel werd verscheept. En via wie het afkomstig was.
De reden dat het toestel met alle geweld terug wilde keren, i.p.v. het zoeken naar een betere locatie zegt natuurlijk ook iets. Omdat bij het moment van afbreken van de motoren de toestel nog een paar keer (2 geloof ik) een 360 turn heeft gemaakt (om schiphol nog te bereiken).
Maar bij een andere luchthaven (die geodetisch meer op de route lag) was de inhoud van de vracht niet meer geheim, met alle diplomatieke gevolgen van dien.
Israel heeft nog steeds een klein gebiedje van diplomatieke onschendbaarheid op Schiphol.
De overwaardering van aandelen (het piramidespel) is weer begonnen.quote:Zorgenmuur?
Uitgegeven: 11 november 2005 08:46
"Bull markets climb a wall of worry". Die wijsheid gaat heden ten dage weer op. Het handelstekort van de Verenigde Staten is over de maand september uitgekomen op $66,1 miljard; een nieuw record en maar liefst 10% slechter dan de consensus.
Daarnaast ligt General Motors op ramsjkoers na boekhoud problemen en negatieve analistenadviezen. Het aandeel heeft in de afgelopen dertien jaar nog nooit zo laag gestaan. De technologiegigant Cisco kwam ook al met een teleurstellende omzetwaarschuwing. Ondanks dat blijven de indices in de V.S. in november oplopen.
Sterker nog, de dollar blijft ook maar stijgen en trekt zich niks aan van het tekort op de handelsbalans en de overheidsbegroting. De verklaring van dit alles zit hem misschien in de renteontwikkeling.
De participatie in de veiling van $13 miljard aan tienjarige Amerikaanse staatsobligaties lag dermate hoog, dat de rente uiteindelijk ruim 1,5% lager werd gezet door de markt. Hierdoor lijkt de opgaande trend in de rente wat gestuit en worden aandelen weer interessanter.
De AEX heeft sowieso niet te klagen, want de eerder aangekondigde najaarsrally is al een paar weken geleden ingezet. De zwaarwegende financials trekken de kar, wat vandaag weer duidelijk werd uit de goed ontvangen cijfers van Aegon en ING. Op naar de 415...
Wie is die POL-mod ?quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:59 schreef Akkersloot het volgende:
Maar mag ik dat even naast de uitspraken op dit forum van, inmiddels POL-mod, jegens mij zetten zoals "De zelfde haatintenties als een extreem-rechtse politicus". "Die Hitler van een Akkersloot". "Als je de macht had zou je ook mensen vergassen"".
Je hebt jezelf weer overtroffen, die tijden van de foto's zitten door elkaar.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:57 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar is gabbertje... daar is gabbertje.quote:'Gebruik Tamiflu kan leiden tot abnormaal gedrag'
(Novum/AP) - Het gebruik van het griepmedicijn Tamiflu kan leiden abnormaal gedrag dat de dood tot gevolg kan hebben. Dat heeft het Japanse ministerie van volksgezondheid laten weten naar aanleiding van de dood van twee Japanse jongeren die het medicijn hadden gebruikt.
Een 17-jarige scholier is in februari vorig jaar nadat hij een Tamiflu-tablet had ingenomen voor een vrachtwagen gesprongen en een andere jongere is dit jaar eveneens na gebruik van Tamiflu van negen hoog naar beneden gevallen, zo meldde onder meer het persbureau Kyodo. In de Japanse bijsluiter van het medicijn wordt ervoor gewaarschuwd dat gebruik kan leiden tot 'abnormaal gedrag' en 'hallucinaties'.
Tamiflu wordt wereldwijd door overheden op grote schaal ingeslagen omdat het wordt gezien als een van de weinige effectieve middelen tegen een eventuele grieppandemie. Zo'n pandemie kan ontstaan als de voor mensen dodelijke vogelgriepvariant H5N1 muteert in een van mens op mens overdraagbaar virus.
Getver, weer die Gerlach met z'n standaard geijl. Alleen Koole kan nog interessant worden.quote:Buitenhof
Uitzending : zondag 13 november, ca. 12.05-13.05 uur, Nederland 3. Herhaling zondagnacht in de 'carrousel' op Nederland 3 en maandagmiddag 13.20 op Nederland 1
> De groei van Schiphol volgens Gerlach Cerfontaine
De groei van Schiphol en het bestuur van de Randstad zijn twee grootheden die elkaar slecht verdragen. Gerlach Cerfontaine, president-directeur van Schiphol, over ambitie versus bestuurlijk geklungel.
> Afscheid Ruud Koole
En een afscheidsinterview met Ruud Koole, scheidend voorzitter van de PvdA die praat over Kok, Melkert, Bos en Oudkerk, en over de ideologische koers van zijn partij.
> Abortuswet
Baas in eigen buik. Of mag het allemaal wel weer iets minder.
Maandag komt het ministerie van VWS met het evaluatierapport 20 jaar abortuswet.
In Buitenhof blikken we vooruit met Vonne van der Meer, schrijfster en gynaecoloog Gunilla Kleiverda.
Presentatie:
Rob Trip
Columnist:
Ronald Plasterk
Slim om hem te halen nu hij een stuk minder te verliezen heeft.quote:Op zondag 13 november 2005 10:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Getver, weer die Gerlach met z'n standaard geijl. Alleen Koole kan nog interessant worden.
Bhopal versie 2.0 ?!quote:Explosies in chemische fabriek in China
Uitgegeven: 13 november 2005 11:52
TOKIO - Meer dan 10.000 mensen zijn geėvacueerd na explosies in een chemische fabriek in het noordoosten van China. Volgens getuigen zijn tientallen mensen gewond afgevoerd, meldde persbureau Xinhua.
De fabriek staat op een terrein van een petroleumbedrijf in de provincie Jilin. De omgeving is geėvacueerd uit angst voor meer explosies en wegens mogelijk vergiftigingsgevaar.
A Goddamn miracle!quote:Op zondag 13 november 2005 11:57 schreef RichardQuest het volgende:
Brit geneest op eigen kracht van hiv-virus
Wat zullen de katholieken ervan maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |