quote:Hoor wie klopt daar kinderen, Hoor wie klopt daar kinderen,
Hoor wie tikt daar zachtjes tegen ’t raam.
't Is een vreemdeling zeker, die verdwaalt is zeker,
Ik zal eens even vragen naar zijn naam.
Sint Nicolaas, Sint Nicolaas, brengt ons vanavond een bezoek
en strooit dan wat lekkers, in de één of andere hoek.
Stoute kinderen, zegt hij, krijgen knorren, zegt hi
of een zakje, zegt hij, met wat zout Want je weet wel, zegt hij
dat Sint Nicolaas, zegt hij van die stoute kinderen heel niet
houdt.
Sint Nicolaas, Sint Nicolaas, brengt ons vanavond een bezoek
en strooit dan wat lekkers, in de één of andere hoek.
Dudequote:Op zaterdag 12 november 2005 18:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het is nog wel spikkelig, lieve schat..
en Bob, kom es op MSN dan..
Nee, dáár lezen de spamrobots zo overheen, hoor.quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:31 schreef Bupatih het volgende:
Nee, dáár lezen de spamrobots zo overheen, hoor.
Nee, zo komt hij ouder over bij de breezerchickies die hij van Sugababes en CU2 plukt.quote:
quote:Zie de maan schijnt door de bomen
Zie de maan schijnt door de bomen, Makkers staakt uw wild geraas.
't Heerlijk avondje is gekomen, 't avondje van Sinterklaas.
Vol verwachting klopt ons hart, Wie de koek krijgt, wie de gard.
Vol verwachting klopt ons hart, Wie de koek krijgt, wie de gard.
O wat pret zal het zijn te spelen, Met die bonte harlekijn.
Eerlijk zullen we alles delen, suikergoed en marsepein
Maar, o wee, o bittere smart, kregen wij voor koek een gard
Maar, o wee, wat een bittere smart, kregen wij voor koek een gard.
Maar ik vrees niet dat wij klagen, Vader, Moeder zijn te goed!
Was het ook niet alle dagen, meestal waren wij toch zoet.
Ban dus vrij de vrees uit het hart, Ik wed er ligt geen enkele gard
Ban dus vrij de vrees uit het hart, Ik wed er ligt geen enkele gard
Whehehequote:Op zaterdag 12 november 2005 18:39 schreef PeRi het volgende:
SINTERKLAAS KAPOENTJE, GOOI WAT IN MIJN SCHOENTJE.
Superdupercat, want ik heb de televisie zelf naar boven gesjouwd én aangesloten.quote:
Ik heb gewoon altijd gelijk!quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja Boepa, my bad..
Prachtige avatar..
Poentje voor jequote:
quote:Hoor de wind waait door de bomen
Hoor de wind waait door de bomen, hier in huis daar waait de wind.
Zou de goede Sint wel komen, nu hij het weer zo lelijk vindt,
Nu hij het weer zo lelijk vindt.
Als hij komt in donkere nachten, op zijn paardje o zo snel,
als hij wist hoe zeer wij wachten,
ja gewis dan kwam hij wel,
ja gewis dan kwam hij wel.
quote:Op donderdag 12 november 2005 18:54 schreef Bupatih het volgende:
Incrowd is slecht.
Die is niet stom.quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:58 schreef PeRi het volgende:
Die is stom.
quote:kom er eens kijken
O, kom er eens kijken, wat ik in mijn schoentje vind.
Alles gekregen van die beste Sint.
Een pop met vlechtjes in het haar, een snoezig jurkje kant en klaar,
drie kaatseballen in een net en een letter van banket.
O, kom er eens kijken, wat ik in mijn schoentje vind.
Alles gekregen van die beste Sint.
Hé, de vader van.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:00 schreef Copycat het volgende:
Oh jee... mijn ol' time favorite tearjerker is op televisie...
[afbeelding]
Wake up, Champ! Wake up!![]()
![]()
![]()
Ja!quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:01 schreef Bupatih het volgende:
Hé, de vader van.
Ze vroegen potverdikkie 3 euro intree toen ik bij mijn broertje wilden gaan kijken. Terwijl ik 5 minuten te laat wasquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:05 schreef BVO het volgende:
Koud buiten zeg.. Hele middag in de vireskou gestaan.
.
Blijf lekker binnen nu.. Misschien vanavond nog ff weg, zie ik dan wel.
.
Zongen we altijd op school, voordat ie binnenkwam met zijn homiesquote:Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht
Sinterklaasje, kom maar binnen met je knecht, want we zitten allemaal even recht.
Misschien heeft u wel even tijd, voordat u weer naar Spanje rijdt.
Kom maar even bij ons aan, en laat uw paardje maar buiten staan.
En we zingen en we springen en we zijn zo blij, want er zijn geen stoute kinderen bij.
En we zingen en we springen en we zijn zo blij, want er zijn geen stoute kinderen bij.
Oh ja, ik zal hem z.s.m. verwijderen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:14 schreef Bupatih het volgende:
Sven, je sig.
Het staat er nog steeds.
Nee, laat staan.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh ja, ik zal hem z.s.m. verwijderen..
Wat een onscherpe bril.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:15 schreef Duiveltja het volgende:
Mijn breezertbril wat doe je![]()
[afbeelding]
LOLquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:15 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
Nee.quote:
Vond jijquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL
Da's wel jammer, want hij stond je zo mooi.
Hij kwam tenminste wel op zijn pootjes terecht.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:15 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
En wat je vindt mag je houden!!!quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:18 schreef Bupatih het volgende:
Hij kwam tenminste wel op zijn pootjes terecht.![]()
![]()
Plagiaat!quote:
Okee.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Plagiaat!
En zulks!
Ordinaire grappenjatter..
Niet tevreden met wat je hebt, pb?quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:33 schreef Bupatih het volgende:. Ik zag Zhenar in MyAT staan bij de 'laatste reacties' en ik dacht dat hij zou zeggen: "Die heb ik al".
Daar gaat mijn image dat je mooi, slank, elegant en vrouwelijk bent. Nu denk ik dat je zo een manwijf bent met spieren die groter zijn dan de gemiddelde mannelijke Nederlander*** inwoner in Nederlandquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Superdupercat, want ik heb de televisie zelf naar boven gesjouwd én aangesloten.
Echt welquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:40 schreef Copycat het volgende:
Dat kunnen jullie blauwlozen niet, hè... Na een slotje doorposten.
Dan moet je wel grote schoenen hebbenquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:29 schreef pberends het volgende:
Een hint voor de sint...
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:38 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dan moet je wel grote schoenen hebben![]()
"Inwonder"?!?!!????quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Daar gaat mijn image dat je mooi, slank, elegant en vrouwelijk bent. Nu denk ik dat je zo een manwijf bent met spieren die groter zijn dan de gemiddelde mannelijke Nederlander*** inwonder in Nederland
[..]
Wat slecht van je! Als je Zhenar goed kent dan weet je dat Zhenar een éénrichtingsverkeer snelweg is. A oneway, highway.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:33 schreef Bupatih het volgende:. Ik zag Zhenar in MyAT staan bij de 'laatste reacties' en ik dacht dat hij zou zeggen: "Die heb ik al".
Wat eenquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:39 schreef Bupatih het volgende:
Ik wil niet meer pb op de planken staan, ik wil met Tania een show beginnen.
Hoer! Loop ik je net te verdedigen, ga je me uitschelden voor dronklap. Ik ben nooit dronkenquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
"Inwonder"?!?!!????!
Ben je alwéér dronken?![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat slecht van je! Als je Zhenar goed kent dan weet je dat Zhenar een éénrichtingsverkeer snelweg is. A oneway, highway.
"DRONKLAP"!?!?!?!???quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoer! Loop ik je net te verdedigen, ga je me uitschelden voor dronklap. Ik ben nooit dronken
quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]! Jij besteedt tenminste echt aandacht aan mij!
![]()
In tegenstelling tot sommige narcisten die alleen maar op zichzelf lopen te geilen.![]()
Net of Tania deze dildo niet op haar nachtkastje heeft staan.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:39 schreef Bupatih het volgende:
Ik wil niet meer met pb op de planken staan, ik wil met Tania een show beginnen.
Ach.. vooruitquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
"DRONKLAP"!?!?!?!???!
()
Ik had nog niet gezien dat je mij verdedigde, gekkie.![]()
Die heeftquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:43 schreef Dizer het volgende:
[..]jouw avatar, dat zie ik nu pas!!!
![]()
![]()
![]()
Ik zou alleen maar nachtmerries krijgen van grote zwarte dingquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Net of Tania deze dildo niet op haar nachtkastje heeft staan.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Net of Tania deze dildo niet op haar nachtkastje heeft staan.
OH EN ALS 'IE BLAUW WAS WAS HET ZEKER WEL GOED HÈ?!?!?!quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:44 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik zou alleen maar nachtmerries krijgen van grote zwarte ding![]()
NOU HEUS NIET HOORquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OH EN ALS 'IE BLAUW WAS WAS HET ZEKER WEL GOED HÈ?!?!?!![]()
rrrrrrr!!!!!!!!!1111!!!!1!!!1
Racist!![]()
![]()
Lief.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die heeftBupatih
voor mij gemaakt!
![]()
![]()
!
quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]Ik vind Tania meer iemand die daar huishoudelijke voorwerpen voor gebruikt. Lekker crea.
![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]Ik vind Tania meer iemand die daar huishoudelijke voorwerpen voor gebruikt. Lekker crea.
![]()
My middle name.quote:
Ik bedoelde dat het lief van Bupa is.quote:
JA MAAR DAN IS HET NOG WEL MY MIDDLE NAME!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het lief van Bupa is.
Ik ben toch niet voor niets narcist..
Je kan je mental image gewoon houden, hoor...quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:37 schreef Dizer het volgende:
Daar gaat mijn image dat je mooi, slank, elegant en vrouwelijk bent. Nu denk ik dat je zo een manwijf bent met spieren die groter zijn dan de gemiddelde mannelijke Nederlander*** inwoner in Nederland
* Zhenar slaat enthousiast aan het experimenteren.quote:
Da's andersom!quote:
Je opa zul je dus niet horen klagen over sneeuwballen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou, mijn oma kan stukken beter breien.
Ziet er wel comfortabel uit!quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:52 schreef Tania18 het volgende:
[afbeelding]
Ook handig voor de mannen![]()
quote:
Wie?!quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:58 schreef Copycat het volgende:
Ricky Schroder huilt zo zielig...
Die uit 'The Champ'.quote:
Met een brok in mijn keel hoi ik terug.quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:12 schreef MissBliss het volgende:
Hoi.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:12 schreef MissBliss het volgende:
Hoi.
Ja, MB weet echt altijd iets in mensen los te maken he. Wat een eloquentie!quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met een brok in mijn keel hoi ik terug.
Kaasschaaf, garde, slagroomspuit, spatel, rasp, nagelschaartje, opwindklok en niet te vergeten: geluidsbox.quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]!
Welke huishoudelijke voorwerpen zijn jouw favoriet?
Spatel. Dat is idd zo MB.quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kaasschaaf, garde, slagroomspuit, spatel, rasp, nagelschaartje, opwindklok en niet te vergeten: geluidsbox.
Heeft ze me verteld op MSN.
Had ik niet verteld dat ik een keer mn nagel eraf heb gesneden met een kaasschijf...?quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kaasschaaf, garde, slagroomspuit, spatel, rasp, nagelschaartje, opwindklok en niet te vergeten: geluidsbox.
Heeft ze me verteld op MSN.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:26 schreef Copycat het volgende:
![]()
Maar dan niet tweedehands, want dat is onhygiënisch!
Een kaasschijf?quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Had ik niet verteld dat ik een keer mn nagel eraf heb gesneden met een kaasschijf...?
Oh en heb je mijn sint-avatar nog?Ik ben bij HW en hier heb ik hem niet.
Poe, hé.quote:
SCHAAF!!1!11!!!!!!quote:
Niet.quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Poe, hé.
Een user op Fok! heeft ook zo'n standaard internet-plaatje gevonden.
quote:
Ja dan ben ik best verliefd jahquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:11 schreef BVO het volgende:
[..]R
A
F
A
E
L
L
A
natuurlijk.
!!!!!!!!!
HEIDEN!!!!!!!quote:
Ja iddquote:
quote:
Het hele forum is anders in rep en roer.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zo goed was Raffie nou ook weer niet hoor.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zo goed was Raffie nou ook weer niet hoor.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:24 schreef PeRi het volgende:
RAFFAELLA FOR PRESIDENT EN IEDEREEN DIE ZEURT MAG DOOD.
Okay.
Ze gaat ver komen, want ze heeft nu al een afkorting. R.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:25 schreef Svensational het volgende:
Iedereen die zeurt dat wij zeuren mogen ook dood. En sowieso alle R. fans.
Die gast waarmee ze flirtte is ook door trouwens.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:28 schreef PeRi het volgende:
Maar verder was er niet echt iets bijzonders wat me bij is gebleven eigenlijk.. Die Hendriks familie weer, ik zat al op ze te wachten
En die Marloes met dr foute mascara en euhmmm Chantal janzen die achterlijk aan t flirten was.
Nee die is KUT!quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:29 schreef PeRi het volgende:
Oh die andere bruine is ook tof. Helli? Illy? Hannie? Zannie. Whateverie.
Ja dat miste ik ook dus.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:29 schreef Ole het volgende:
Om nou te zeggen dat er iets lekkers van het mannelijke geslacht is langsgekomen vanavond..![]()
Wat is er mis jouw Engels?quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:28 schreef Svensational het volgende:
Dizer, Zhenar, what did you to do?
Die op dr smoel was geslagen?quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:29 schreef PeRi het volgende:
Oh die andere bruine is ook tof. Helli? Illy? Hannie? Zannie. Whateverie.
OMG, we hebben een portaal naar de heldimensie geopend en alle Idols-demonen komen nu hierheen!!!!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:28 schreef Svensational het volgende:
Dizer, Zhenar, what did you to do?
Ja. Ze verbaasde me. Ik dacht dat het niks zou zijn. Ben benieuwd naar haar.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:29 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die op dr smoel was geslagen?
met die kerel die een te wijde broek aan hadquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:28 schreef PeRi het volgende:
Maar verder was er niet echt iets bijzonders wat me bij is gebleven eigenlijk.. Die Hendriks familie weer, ik zat al op ze te wachten
En die Marloes met dr foute mascara en euhmmm Chantal janzen die achterlijk aan t flirten was.
Oh datquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OMG, we hebben een portaal naar de heldimensie geopend en alle Idols-demonen komen nu hierheen!!!!!![]()
![]()
!!!!!
Ik had die w echt ingetiktquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:30 schreef Svensational het volgende:
Dizer, weet je nog?
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:29 schreef Ole het volgende:
Om nou te zeggen dat er iets lekkers van het mannelijke geslacht is langsgekomen vanavond..![]()
Die is veel keileuker dan Raffiequote:
ik ben zo weer weg hoor..quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OMG, we hebben een portaal naar de heldimensie geopend en alle Idols-demonen komen nu hierheen!!!!!![]()
![]()
!!!!!
Ach man, je bent zelf een demoon.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
!!!!!
Geintje hoor.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ben zo weer weg hoor..
PS: welkom!!!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ach man, je bent zelf een demoon..
Als het aan jou ligt, pak je iedere mogelijke kans om te kunnen baggeren posten voor zoveel mogelijk postsquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ben zo weer weg hoor..
What scheme are you up to...???quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:34 schreef Dizer het volgende:
Inso en Indha in SHO.. dat bevalt me wel![]()
Je weet wat ze zeggen he... keep your friends close, but your enemies closerquote:
Ik denk dat ieder persoon dat heeftquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:36 schreef PeRi het volgende:
Inseau, heb je nou ook dat wanneer je Idols kijkt, dat je je schaamt omdat Idols tegen al je principes ingaat en al helemaal omdat je er hyper van wordt en je je gaat gedragen als een kind die zn kerstkado's krijgt.
Welke van jouw principes gaat Idols tegenin?quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:36 schreef PeRi het volgende:
Inseau, heb je nou ook dat wanneer je Idols kijkt, dat je je schaamt omdat Idols tegen al je principes ingaat en al helemaal omdat je er hyper van wordt en je je gaat gedragen als een kind die zn kerstkado's krijgt.
quote:
Lieve Pri, ik héb geen principes. Maar hyper word ik er wel van.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:36 schreef PeRi het volgende:
Televisie (kijken) is bad 'mkay.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Welke van jouw principes gaat Idols tegenin?![]()
Ik dacht dat je bedoelde inda en inso sitting in a tree, k-i-s-s-i-n-g. Enzo.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Niet bepaald de richting waarin ik dacht, maar ohkeeeee...
Ja?quote:
ALS ik zoiets dacht, dan zou het nog altijd F-U-C-K-I-N-G zijn!!!!!11!!!!quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:38 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde inda en inso sitting in a tree, k-i-s-s-i-n-g. Enzo.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:34 schreef Dizer het volgende:
Inso en Indha in SHO.. dat bevalt me wel![]()
Duh! It hasn't been perfected yet!quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja?
Inso die Idols kijkt is even slecht als Bupie die die comedy van Inso niet kent.
Trouwens...ik durf 'Blue Steel' niet meer te posten.![]()
Een pedo.quote:Hoor wie klopt daar kinderen, Hoor wie klopt daar kinderen,
Hoor wie tikt daar zachtjes tegen ’t raam.
Potdomme Bupie! Law & Order is geen comedy!quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja?
Inso die Idols kijkt is even slecht als Bupie die die comedy van Inso niet kent.
Trouwens...ik durf 'Blue Steel' niet meer te posten.![]()
Wie ben jij nou weer?quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:42 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Een pedo.
Gezien de steeds vaker opduikende berichten zou ik maar de deuren en ramen dichthouden en 112 bellen.
Desnoods je vader met een honkbalknuppel naar buiten laten gaan, voor deze geschifte, schizofrene klopper/tikker.
Whateeeveeerrrr.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Potdomme Bupie! Law & Order is geen comedy!
Ja. En voor ik het weet, gaat er een Bupatih.zip rond, zeker!quote:En mail me blue steel dan maar, schijtlaars..
Filmpje openen, rechtermuisknop, eigenschappen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:42 schreef PeRi het volgende:
Hoe linken jullie die Idols filmpjes eigenlijk?
Law & Order is een van de beste misdaad-series ooit! En niet onbelangrijk, Chris Noth heeft daar jaren Detective Mike Logan gespeeld en is later overgestapt naar SATC, waar jouw huppeltutje jaren in speelde.quote:
Dan tel je pas echt mee als FOK!ker hoor.quote:Ja. En voor ik het weet, gaat er een Bupatih.zip rond, zeker!
OldJeller, iemand die jaren geleden had moeten stoppen met posten.quote:
Blablablablaba, SATC *ping*quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Law & Order is een van de beste misdaad-series ooit! En niet onbelangrijk, Chris Noth heeft daar jaren Detective Mike Logan gespeeld en is later overgestapt naar SATC, waar jouw huppeltutje jaren in speelde..
Waar blijft de jouwe dan.quote:Dan tel je pas echt mee als FOK!ker hoor..
Ja ik had het alquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Filmpje openen, rechtermuisknop, eigenschappen.
Oppervlakkige teef ben je eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Blablablablaba, SATC *ping*![]()
Kristin Davis!!!!
Heb je die gemist?!quote:Waar blijft de jouwe dan..
I sense you still have feelings for me.. after all this time..quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
OldJeller, iemand die jaren geleden had moeten stoppen met posten.
Hoe zou ik jou ooit kunnen vergeten?!quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:49 schreef OldJeller het volgende:
[..]
I sense you still have feelings for me.. after all this time..
Hi Bla Blaquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:52 schreef MissBliss het volgende:
Bla
Ik heb je opvoeding niet nodig, lieve teef.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oppervlakkige teef ben je eigenlijk..
. Probeer ik je een beetje op te voeden...
What the fuck?quote:Heb je die gemist?!!
!
Ben je dronken?quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:52 schreef MissBliss het volgende:
Bla
-edit-
He2XV 5N7Y6I,GMTVHN RGHGVWDE VD3\21VB WD3atWave zegt dat er alleen rare mensen in SHO komen
Zie mijn toevoeging.quote:
Neequote:
lolquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee
HW wou mn post editten en toen moest ik vechten om op invoeren te klikken!
Trouwens, je sinterklaas avvie is leukquote:
Bupa heeft hem gemaaktquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Trouwens, je sinterklaas avvie is leukMoest erom lachen
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:52 schreef MissBliss het volgende:
Bla
-edit-
He2XV 5N7Y6I,GMTVHN RGHGVWDE VD3\21VB WD3atWave zegt dat er alleen rare mensen in SHO komen
Dit Was Het Nieuws met Thomas Acda ipv Harm Edens. En dan Daar Vliegende Pantersquote:
Noem je me nou een doos? HOER :Ewe\'tqr;3 :R :RDF Rquote:
Slappe binnenkomst pb... had op zijn minst een foto verwachtquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:00 schreef pberends het volgende:
Wat zal er vannacht in de dromen van Buup afspelen? Kristin Davis met der billen bloot op de schoot van Buup waarna hij haar klapjes op de bil geeft met de roe van zwarte piet??
quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Slappe binnenkomst pb... had op zijn minst een foto verwacht
Sorry mopquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Noem je me nou een doos? HOER :Ewe\'tqr;3 :R :RDF R:FWE@#$
![]()
Waar moet ik haar van kennen dan?
Hmm, nu Inso zonet in SHO is verschenen, zal zij ook wel langskomen in mijn droom.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:00 schreef pberends het volgende:
Wat zal er vannacht in de dromen van Buup afspelen? Kristin Davis met der billen bloot op de schoot van Buup waarna hij haar klapjes op de bil geeft met de roe van zwarte piet??
Zonder _Whehe in de url is 'ie leuker.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:55 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Hier.
Nu niet meer zeuren.
De echte mag je komen ruilen voor je .zip.
Dat zei ik ook ja!quote:
Dude. Je hebt het ontdekt.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:02 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Zonder _Whehe in de url is 'ie leuker.![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:02 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Zonder _Whehe in de url is 'ie leuker.![]()
Oooh... w8.. zij is irritantquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:02 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Sorry mop
Van TMFvriendin van Winston Gerstanonwiwhtich
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:55 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Hier.
Nu niet meer zeuren.
De echte mag je komen ruilen voor je .zip.
toedelsquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:05 schreef bar_rel het volgende:
mja ik ga weer, moet er dus weer vroeg uit morgen!![]()
toedeloe en trusten
![]()
Hij weet toch niets van onze geheime SC-meets op kinderboerderijen in heel het land waar spontane orgies uitbreken en waarbij mogelijke diverse beesten en hooivorken bij betrokken raken?quote:
Netjes.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:06 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Gokje.![]()
Ik haalde het gewoon weg om te proberen.
Ik zou niet misstaan als permanente vervanger van Harm Edens.quote:
Dat plaatje in combinatie met jouw sig is nogal... apart.quote:
Wie is Harm Edens?quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zou niet misstaan als permanente vervanger van Harm Edens.
Dat weet ik wel.
quote:
Uit welke Al-Qaeda-grot kom jij gekropen?quote:
Tijdelijk.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]!
Hij is niet meer.
...in DWHN tenminste.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat plaatje in combinatie met jouw sig is nogal... apart.![]()
Nee, en het is goed dat we in subs praten, want hij zit naast me en anders zou hij het kunnen lezen misschien..quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hij weet toch niets van onze geheime SC-meets op kinderboerderijen in heel het land waar spontane orgies uitbreken en waarbij mogelijke diverse beesten en hooivorken bij betrokken raken?
quote:
Die gevestigd is in Irak. Daar kunnen we namelijk de tros niet ontvangenquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Uit welke Al-Qaeda-grot kom jij gekropen?.
Sprak de man knul die Law & Order niet kent.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Uit welke Al-Qaeda-grot kom jij gekropen?.
Ik weet wel wat het is.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:11 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Sprak de man knul die Law & Order niet kent..
Probeer je er maar niet uit te lullen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik weet wel wat het is.
Ik kijk het alleen nooit.
Oef!quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, en het is goed dat we in subs praten, want hij zit naast me en anders zou hij het kunnen lezen misschien..
quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:12 schreef Bupatih het volgende:
HEY HEATWAVE!!!!!!!!!!!!!
WEET JE WEL VAN DE SC-MEETS DIE ZHENAR EN JOUW MB HEBBEN GEHOUDEN OP EEN KINDERBOERDERIJ, VOL KEIHARDE SEKS EN HARDE RIEKEN
quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:12 schreef Bupatih het volgende:
HEY HEATWAVE!!!!!!!!!!!!!
WEET JE WEL DAT BUPATIH POEP PRAAT???
Tijdens de seks mekkerden zij in ieder geval minder dan MB.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oef!
[..]!
Ons geheim! Wat doe je!?!?!?!???![]()
Trouwens, nu doe je opeens alsof jij er niet bij was. Terwijl jij altijd het hardst tekeer gaat!Tenminste, als er geiten bij zijn.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tijdens de seks mekkerden zij in ieder geval minder dan MB. [afbeelding]
[..]
Ja, zo keek zij ook op een gegeven moment.quote:
Komt omdat ze te ruim waren voor jouw 15 jarige piemeltje en nix van voeldenquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Zeker toen ze gesandwiched werd tussen de Maouri-stamleden en de Finse dwergen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, zo keek zij ook op een gegeven moment.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Komt omdat ze te ruim waren voor jouw 15 jarige piemeltje en nix van voelden
quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
[afbeelding] !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik hoorde je moeder anders niet klagen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Komt omdat ze te ruim waren voor jouw 15 jarige piemeltje en nix van voelden
Heb je haar al verteld van die ene keer met Paarden en zo..quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] Welkom in SHO [afbeelding]
Ik jouw moeder wel. Ze had enorm veel pijn na dat ik haar had gehad, daarom zit ze nu ook in een rolstoelquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik hoorde je moeder anders niet klagen..
Wat? Die keer dat je zei dat je de avond daarvoor een nachtmerrie had gehad, maar het anders bedoelde?quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb je haar al verteld van die ene keer met Paarden en zo..
Ze had hier moeten zijn: ShowChat #500: Cummmm (Party) Inside!quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] Welkom in SHO [afbeelding]
Tja, gewoon een doorsnee zaterdagavondgesprekje in SC.quote:
Jaquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat? Die keer dat je zei dat je de avond daarvoor een nachtmerrie had gehad, maar het anders bedoelde? [afbeelding]
quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ze had hier moeten zijn: ShowChat #500: Cummmm (Party) Inside!
Weird...quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
JaToen jij er ook in voorkwam en op het eind bleek het zo een nep paard te zijn waarin jij in verstopt was omdat jij het zo lekker vond en zo
En wie is daar debet aan?!quote:
Goh.. netals jouw lul bij je eerste date met KD nadat ze blijkt dat ze haar grijze haren verft... en niet alleen bovenquote:
[/Dada]quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Goh.. netals jouw lul bij je eerste date met KD nadat ze blijkt dat ze haar grijze haren verft... en niet alleen boven![]()
1 2 3 | Daar Vliegende Panters Nederland 3 |
quote:
Ik kende dat ook nog nietquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
ik heb scroll balkjes erbij.. is dat nieuw
Ja.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
ik heb scroll balkjes erbij.. is dat nieuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |