Het is gewoon een slecht programmaquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:38 schreef pberends het volgende:
Discussies met pure relnichten zijn per defenitie onzinnig.
CUquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:39 schreef Yildiz het volgende:
Mag die CDA-er met die gare ketting de tweede kamer uit?
Haast hetzelfde, maar mijn standpunt blijft.quote:
Inderdaad, 'U ZEGT ZE!'quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:42 schreef George-Butters het volgende:
nou
ik vind het een behoorlijk suffe discussie met Greta.
Gemiereneuk.
Of rabbijn Evers.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:42 schreef Monidique het volgende:
Het valt me op dat diegene van Een Ander Joods Geluid er niet is.
Ik vind het wel 's jammer van hem als hij zich met de Nederlandse politiek bezighoudt, van de zijlijn.....quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:41 schreef Monidique het volgende:
Ik vind Van Agt een goede vent. Nu, maar ook al eerder.
Pain in the ass.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Lache die gast, z'n besneden piemel ligt vanavond in de reet van Gretta.
----------spiegel----------quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:47 schreef MrX1982 het volgende:
Waar ik niet tegen kan is om de Palestijnen te brandmerken als zielig en de Israëliërs als kwaadaardig.
Op die manier bereik je nooit iets.
Allemaal waar.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:47 schreef MrX1982 het volgende:
Waar ik niet tegen kan is om de Israëli's te brandmerken als zielig en de Palestijnen als kwaadaardig.
Op die manier bereik je nooit iets.
De CU is een engel van het licht, vergeleken met het CDA.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:42 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Haast hetzelfde, maar mijn standpunt blijft.
De Palestijnen worden in het algemeen gebrandmerkt als zielig en onderdrukt.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:49 schreef Yildiz het volgende:
[..]
----------spiegel----------
[..]
Allemaal waar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |